Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 28 mars 2024
Hello André-Pierre,We appreciate your time to leave us with such great feedback. I am glad to read that you had a good stay with us and thank you for making the Forest Park Hotel your place to reside in the National Park.Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Johanne
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Parv le 29 oct. 2023
Dear Johanne, thank you for taking the time to give us a rating of 4/5. We would love to have additional feedback on how to provide our guests with a better experience. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Anne Ginette
Voyage en couple
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne Ginette
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Florian Vogt le 8 oct. 2023
Hello Anne Ginette,We appreciate your time to leave us with your review. We are pleased that you liked the cleanliness of your room, our convenient location and the small kitchen. Your business is appreciated and thank you for staying at the Forest Park Hotel. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Florian Vogt le 12 sept. 2023
Hello Linda,We appreciate your time to leave us with such a fantastic review. We are delighted to hear that you enjoyed your room with us. Thank you for your business and for staying at the Forest Park Hotel during your time in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
6/10 Satisfaisant
Laurie
26 août 2023
Laurie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Team le 23 sept. 2023
Dear Laurie, thank you for taking the time to give us a rating of 3/5. We would love to have additional feedback on how to provide our guests with a better experience. We hope you enjoyed the Jasper townsite and its surroundings.
10/10 Excellent
mikael
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
mikael
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services le 21 août 2023
Dera Mikael,Thank you for taking the time to write a review. We are very happy to hear that you found the hotel and its facilities to be of your liking. We hope you stay with us again!
8/10 Bien
marielle
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
marielle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 6 août 2023
Dear Marielle, thank you for giving us a 4/5 review. We would love to hear further feedback from you on what we can do to provide guests with a 5/5 experience. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Bassel
1 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bassel
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 6 août 2023
Dear Bassel, thank you for your recent visit to Forest Park Hotel. I addressed your feedback with the appropriate department. I am sorry that we missed the mark on your stay we hope you'll give us another try.
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 31 juil. 2023
Chère Sylvie, merci de nous avoir donné un avis 5/5. Nous apprécions vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour avec nous et que vous avez été chaleureusement accueillis par notre personnel. J'espère que vous reviendrez avec nous.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour jasper
Daniel
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 16 juil. 2023
Dear Daniel,We appreciate you taking the time to give us a review. We are happy to hear that you found the hotel's location and the facilities of your liking. Thank you for your feedback on the breakfast. It will help us serve our guests better.
6/10 Satisfaisant
Marc
Voyage en couple
28 juin 2023
Marc
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 2 juil. 2023
Dear Marc,Thank you for taking the time to leave us with your feedback. I truly regret you found our hotel dated and that your experience with us was not optimal. We plan to have our hotel renovated in the upcoming years to enhance our gusts' experience and to improve our services.I sincerely apologize for the inconvenience and I hope you enjoyed your time in Jasper.Warm regards,Pavel MyskaGuest Services Manager
10/10 Excellent
Jean
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 1 juil. 2023
Dear Jean,Thank you for taking the time to leave us with your 5-star rating. We appreciate your business, and I hope you had a wonderful time in Jasper.Kind regards,Pavel MyskaGuest Services Manager
10/10 Excellent
Simon
7 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Services le 7 juin 2023
Hello Simon, thank you for taking the time to leave a review and for the 5/5 rating you gave us for your recent stay in Jasper. We're happy to hear that you enjoyed your room. Please come stay with us again the next time you're in Jasper!
10/10 Excellent
Benoit
Voyage d’affaires
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon choix
Benoit
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 5 juin 2023
Dear Benoit,Thank you for taking the time to leave us with your feedback. I am pleased to read you enjoyed your stay with us and that our staff were helpful and always welcoming.We appreciate your business, and I hope you had a great time in Jasper.Kind regards,Pavel MyskaGuest Services Manager
10/10 Excellent
Le Hanh
Voyage en famille
1 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande cet hôtel.
Le Hanh
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Katerina le 3 juin 2023
Bonjour Le Hanh, merci pour la note de 10/10 que vous nous avez attribuée pour votre récent séjour à Jasper. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons que vous avez créé de bons souvenirs pendant votre séjour à Jasper. Nous espérons vous revoir bientôt.
8/10 Bien
Vicky
Voyage en couple
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicky
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Kirk - Guest Experience Supervisor le 25 mai 2023
Merci d’avoir pris le temps de laisser un avis et la note 4/5 que vous nous avez donnée. Nous apprécions vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé le lit confortable et désolé que les oreillers ne soient pas à votre goût. Dès que vous rencontrez un problème affectant votre séjour, veuillez contacter la réception pour obtenir de l’aide. Nous espérons que vous accepterez nos excuses. Nous espérons vous revoir!
8/10 Bien
isabelle
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
isabelle
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Robin
25 sept. 2022
Robin
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Pavel Myska le 27 sept. 2022
Dear Robin,Thank you for your recent visit to Forest Park Hotel and your great rating. We appreciate your business and hope to see you back in the future.Sincerely,Pavel MyskaGuest Services Manager
4/10 Médiocre
Simon, Gatineau
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Ankita Saxena- Front Office Manager le 6 juil. 2022
Dear Simon,
Thank you for your review.
As you booked on a third-party website the rates do not include any meal. We have rates with breakfast only for those who book direct on our hotel website and are Alberta residents. Unfortunately we were full on the night you arrived and hade no other rooms to change.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
4/10 Médiocre
Caroline, laval
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ankita Saxena- Front Office Manager le 13 juil. 2022
Dear Caroline,
Thank you for your review.
I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us.
I will be addressing your concerns regarding the smell with the concerned department., thank you for your feedback.
Best Regards
Ankita Saxena
10/10 Excellent
MARIO
Voyage en famille
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIO
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Pavel Myska le 27 juin 2022
Hello MARIO,
Thank you very much for such an excellent rating. I am happy to read that you had a perfect stay with us and we look forward to welcoming you back in the future.
Best regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
10/10 Excellent
Michel, Gatineau
Voyage en couple
19 mai 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 11 juin 2022
Dear Michel,
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating and we appreciate your business.
Best regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
6/10 Satisfaisant
soui ping
Voyage en famille
14 mai 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
soui ping
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 16 mai 2022
Dear soui ping,
Thank you for your recent visit to Forest Park Hotel. I am very sorry that your stay with us was not optimal. Please accept my sincere apology. I will be addressing your issues with the appropriate department to ensure our standards are being met.
I hope you enjoyed Jasper and we look forward to welcoming you back in the future.
Kind regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
10/10 Excellent
Marie-Josee
10 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-Josee
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 13 mai 2022
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We appreciate your business and look forward to welcoming you back in the future.
Best regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
6/10 Satisfaisant
Pierre
5 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Pavel Myska le 6 mai 2022
Dear Pierre,
Thank you for taking the time to leave us with your review. I am pleased to read that your bed was very comfortable. I was disappointed that you found the carpet in your room very dirty. please accept my sincere apology regarding the issue you faced.
I hope you had a good time in Jasper and we look forward to welcoming you back to one of our hotels in the future.
Kind regards,
Pavel Myska
Guest Services Manager
10/10 Excellent
Francis
Voyage en groupe
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francis
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 24 oct. 2021
Dear Francis,
Thank you for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
10/10 Excellent
Gilles
14 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear guest.
Thank you for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
8/10 Bien
Pierre-Yves
Voyage en groupe
13 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre-Yves
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear Pierre-Yves,
Thank your for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
8/10 Bien
Guillaume
10 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guillaume
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 14 oct. 2021
Dear Guillaume,
Thank your for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
6/10 Satisfaisant
valérie
9 oct. 2021
valérie
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
8/10 Bien
Julia
Voyage en groupe
6 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 9 oct. 2021
Dear Julia,
Thank you for the review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
10/10 Excellent
Steeve
3 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Steeve
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 9 oct. 2021
Dear Steeve,
Thank you for the review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
10/10 Excellent
HUNG, MONT-ROYAL, MONTREAL
Voyage en groupe
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HUNG
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 1 oct. 2021
Dear Hung,
Thank you for your review.
It is unfortunate that your concerns were not brought to our attention at the time they occurred. Your comfort is of our utmost importance to us and we would have been happy to change the Keurig machine for you had we been made aware. I would also like to let you know that we do not have microwaves in any of our room.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
6/10 Satisfaisant
Charlène
Voyage en famille
27 sept. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Charlène
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
FRANCESCO
Voyage en couple
23 sept. 2021
Les points faibles : Personnel et service
FRANCESCO
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear Francesco,
Thank your for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
8/10 Bien
Michel
21 sept. 2021
Michel
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
caroline
10 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
caroline
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Caroline,
Thank you for your review.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
4/10 Médiocre
Nancy
Voyage en famille
4 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Nancy,
Thank you for your review.
I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us.
I will be addressing your concerns with upper management, thank you for your feedback.
Best Regards
Ankita Saxena
4/10 Médiocre
Cynthia
1 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 2 nuits en août 2021
4/10 Médiocre
André
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Andre,
Thank you for your review.
I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
8/10 Bien
Valérie
27 août 2021
Valérie
Séjour de 3 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 22 août 2021
Dear Guest,
Thank you for your review.
With regards to the smell I have passed the comment to upper management.
We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway.
Best Regards
Ankita Saxena
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Bronson Albano le 23 juil. 2021
Dear Guest,
Thank you for your rating. I am pleased to see that your enjoyed your recent stay with us at the Sawridge Inn.
Thank you for taking the time to rate. We hope to welcome you back to our hotel again on your next visit to beautiful Jasper.
Kindly,
Bronson Albano
Guest Services Manager
8/10 Bien
Kate
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Kate,Thank you for your recent visit to the Forest Park Hotel. We are pleased to read that you enjoyed your nice room and our amazing staff. I am sorry about the issues you were facing with the shower. Our front desk in cooperation with our Maintenance is always available and happy to help with any issues that might arise during a stay. Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
6/10 Satisfaisant
Byron
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Byron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Dear Byron,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed the price for value and amazing staff. Your business is appreciated and thank you for staying at the Forest Park Hotel.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Gloria María
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria María
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 23 avr. 2024
Hello Gloria Maria,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed your stay with us. Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Andrew
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Andrew,Your time to leave us with your review is appreciated. I am delighted to read that you had an excellent experience with David. He is truly a gem to have on the team. Thank you for your business and for staying with us during your time in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
6/10 Satisfaisant
Abe
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abe
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Dear Abe,We appreciate your time to leave us with your review. I am sorry about the issues you faced in your room. Our front desk team is always available and happy to help regarding offering a room move or relocating to another hotel regarding the pool. We are pleased that you enjoyed the comfortable beds and quiet location. Thank you for your business. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Tracey,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed our great location, the spacious room, and the beautiful view.Your business is appreciated. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor