Chambre Standard, 1 très grand lit, balcon | Coffres-forts dans les chambres, rideaux occultants

Avis sur Forest Park Hotel

3.5 out of 5
Forest Park Hotel
76 Connaught Dr, Jasper, AB

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 767 avis sur 1767." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 544 avis sur 1767." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 245 avis sur 1767." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 138 avis sur 1767." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 73 avis sur 1767." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

André-Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Florian Vogt le 28 mars 2024
Hello André-Pierre,We appreciate your time to leave us with such great feedback. I am glad to read that you had a good stay with us and thank you for making the Forest Park Hotel your place to reside in the National Park.Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

8/10 Bien

Johanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Parv le 29 oct. 2023
Dear Johanne, thank you for taking the time to give us a rating of 4/5. We would love to have additional feedback on how to provide our guests with a better experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Anne Ginette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean and convivial! We like very much the kitchen in the room!! Excellent! 👍
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Florian Vogt le 8 oct. 2023
Hello Anne Ginette,We appreciate your time to leave us with your review. We are pleased that you liked the cleanliness of your room, our convenient location and the small kitchen. Your business is appreciated and thank you for staying at the Forest Park Hotel. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

10/10 Excellent

Linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle chambre spacieuse
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Florian Vogt le 12 sept. 2023
Hello Linda,We appreciate your time to leave us with such a fantastic review. We are delighted to hear that you enjoyed your room with us. Thank you for your business and for staying at the Forest Park Hotel during your time in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

6/10 Satisfaisant

Laurie

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk Team le 23 sept. 2023
Dear Laurie, thank you for taking the time to give us a rating of 3/5. We would love to have additional feedback on how to provide our guests with a better experience. We hope you enjoyed the Jasper townsite and its surroundings.

10/10 Excellent

mikael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Superbe hôtel très agréable avec piscine spa et sauna Restaurant sur place parfait Chambre spacieuse très confortable
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services le 21 août 2023
Dera Mikael,Thank you for taking the time to write a review. We are very happy to hear that you found the hotel and its facilities to be of your liking. We hope you stay with us again!

8/10 Bien

marielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No commwnt
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 6 août 2023
Dear Marielle, thank you for giving us a 4/5 review. We would love to hear further feedback from you on what we can do to provide guests with a 5/5 experience. We hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Bassel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Salle de bain en mauvais état. Nécessite d’être rénovée.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 6 août 2023
Dear Bassel, thank you for your recent visit to Forest Park Hotel. I addressed your feedback with the appropriate department. I am sorry that we missed the mark on your stay we hope you'll give us another try.

10/10 Excellent

Sylvie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel nous a accueilli de facon chaleureuse, l'installation est propre et la chambre confortable. Je le recommande fortement !
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Team le 31 juil. 2023
Chère Sylvie, merci de nous avoir donné un avis 5/5. Nous apprécions vos commentaires et sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour avec nous et que vous avez été chaleureusement accueillis par notre personnel. J'espère que vous reviendrez avec nous.

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour jasper
Excellent hôtel et emplacement Super infrastructure Petit déjeuner moyen et excessif d’un point de vue coût : il y a mieux et moins cher pas très loin
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 16 juil. 2023
Dear Daniel,We appreciate you taking the time to give us a review. We are happy to hear that you found the hotel's location and the facilities of your liking. Thank you for your feedback on the breakfast. It will help us serve our guests better.

6/10 Satisfaisant

Marc

Voyage en couple
Hébergement qui vieillit mal. Il aurait besoin d’un coup de rajeunissement. Pour le prix j’aurai pu dormir dans un hôtel très luxueux dans une grande ville d’Europe, des Etats-Unis ou du Japon.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 2 juil. 2023
Dear Marc,Thank you for taking the time to leave us with your feedback. I truly regret you found our hotel dated and that your experience with us was not optimal. We plan to have our hotel renovated in the upcoming years to enhance our gusts' experience and to improve our services.I sincerely apologize for the inconvenience and I hope you enjoyed your time in Jasper.Warm regards,Pavel MyskaGuest Services Manager

10/10 Excellent

Jean

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu loin du centre ville
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 1 juil. 2023
Dear Jean,Thank you for taking the time to leave us with your 5-star rating. We appreciate your business, and I hope you had a wonderful time in Jasper.Kind regards,Pavel MyskaGuest Services Manager

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent endroit
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Services le 7 juin 2023
Hello Simon, thank you for taking the time to leave a review and for the 5/5 rating you gave us for your recent stay in Jasper. We're happy to hear that you enjoyed your room. Please come stay with us again the next time you're in Jasper!

10/10 Excellent

Benoit

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon choix
Forest Park Hotel est bien localisé, assez près du centre ville, environ 15 minutes de marche. Très propre. Belles installations. Plusieurs building, ce qui compliue un peut l'exxès àl'accueuil si vous n'êtes pas dans la bâtiment principale. Le restaurant est bon. Le personnel est exceptionnel, souriant et toujours près à nous adier.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pavel Myska le 5 juin 2023
Dear Benoit,Thank you for taking the time to leave us with your feedback. I am pleased to read you enjoyed your stay with us and that our staff were helpful and always welcoming.We appreciate your business, and I hope you had a great time in Jasper.Kind regards,Pavel MyskaGuest Services Manager

10/10 Excellent

Le Hanh

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande cet hôtel.
Oui, je recommande cet hôtel pour le service, les personnels, la chambre est grande et propre nous avons une belle vue sur les montagnes.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Katerina le 3 juin 2023
Bonjour Le Hanh, merci pour la note de 10/10 que vous nous avez attribuée pour votre récent séjour à Jasper. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons que vous avez créé de bons souvenirs pendant votre séjour à Jasper. Nous espérons vous revoir bientôt.

8/10 Bien

Vicky

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
En général c’était très bien comme hotel! La petite cuisine était très pratique et complète! Le lit était confortable, mais pas les oreillers (trop dur pour moi). La chambre était propre, mais la porte de la douche ouvrait très mal (on devait vraiment forcer fort pour l’ouvrir.. moi je ne la fermais pas, car sinon je restais pris) et la porte de la salle de bain était très bruyante, ce qui n’était pas très pratique pour les pipis noctures!
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Kirk - Guest Experience Supervisor le 25 mai 2023
Merci d’avoir pris le temps de laisser un avis et la note 4/5 que vous nous avez donnée. Nous apprécions vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé le lit confortable et désolé que les oreillers ne soient pas à votre goût. Dès que vous rencontrez un problème affectant votre séjour, veuillez contacter la réception pour obtenir de l’aide. Nous espérons que vous accepterez nos excuses. Nous espérons vous revoir!

8/10 Bien

isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Robin

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Pavel Myska le 27 sept. 2022
Dear Robin,Thank you for your recent visit to Forest Park Hotel and your great rating. We appreciate your business and hope to see you back in the future.Sincerely,Pavel MyskaGuest Services Manager

4/10 Médiocre

Simon, Gatineau

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rapport qualité-prix faible. Photos sont de la future zone de réception présentement en construction. Hôtel bien située mais les chambres sont mal isolées contre le bruit des voisins. Nous avons demandé de changer de chambre et ceci n’a pas été supporté. Déjeuner non-comprise malgré un tarif exorbitant pour la qualité de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Ankita Saxena- Front Office Manager le 6 juil. 2022
Dear Simon, Thank you for your review. As you booked on a third-party website the rates do not include any meal. We have rates with breakfast only for those who book direct on our hotel website and are Alberta residents. Unfortunately we were full on the night you arrived and hade no other rooms to change. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

4/10 Médiocre

Caroline, laval

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel qui a besoin d’amour. Il y avait une odeur d’égout dans notre première chambre. Après avoir demandé de changer de chambre à deux reprises nous avons eu une chambre sans l’odeur d’égout mais qui sentait le vieux. Le mobilier et la salle ee bain sont très usés. Par contre les lits sont propres et confortables. Pour le prix qui est élevé à Jasper on s’attendait à mieux. Le personnel est gentil. À 5 minutes des restos de Jasper et près de la route pour les déplacements.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ankita Saxena- Front Office Manager le 13 juil. 2022
Dear Caroline, Thank you for your review. I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us. I will be addressing your concerns regarding the smell with the concerned department., thank you for your feedback. Best Regards Ankita Saxena

10/10 Excellent

MARIO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Pavel Myska le 27 juin 2022
Hello MARIO, Thank you very much for such an excellent rating. I am happy to read that you had a perfect stay with us and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards, Pavel Myska Guest Services Manager

10/10 Excellent

Michel, Gatineau

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le prix, tranquillité et près du centre tout en étant pas directement au centre de la ville.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 11 juin 2022
Dear Michel, Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating and we appreciate your business. Best regards, Pavel Myska Guest Services Manager

6/10 Satisfaisant

soui ping

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les salle de bain sont tres vieux et les drainage deau est lent
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 16 mai 2022
Dear soui ping, Thank you for your recent visit to Forest Park Hotel. I am very sorry that your stay with us was not optimal. Please accept my sincere apology. I will be addressing your issues with the appropriate department to ensure our standards are being met. I hope you enjoyed Jasper and we look forward to welcoming you back in the future. Kind regards, Pavel Myska Guest Services Manager

10/10 Excellent

Marie-Josee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Pavel Myska le 13 mai 2022
Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We appreciate your business and look forward to welcoming you back in the future. Best regards, Pavel Myska Guest Services Manager

6/10 Satisfaisant

Pierre

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Lits très confortables! Tapis dans les chambres très sale!
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Pavel Myska le 6 mai 2022
Dear Pierre, Thank you for taking the time to leave us with your review. I am pleased to read that your bed was very comfortable. I was disappointed that you found the carpet in your room very dirty. please accept my sincere apology regarding the issue you faced. I hope you had a good time in Jasper and we look forward to welcoming you back to one of our hotels in the future. Kind regards, Pavel Myska Guest Services Manager

10/10 Excellent

Francis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 24 oct. 2021
Dear Francis, Thank you for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Lits confortables et chambre assez propre. L’espace piscine est agréable mais l’eau sent très mauvais et la propreté des installations laisse à désirer. Hôtel à proximité du centre-ville. L’espace restaurant déjeuner est sympathique, 15% de réduction lorsque résident de l’hôtel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear guest. Thank you for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

8/10 Bien

Pierre-Yves

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear Pierre-Yves, Thank your for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

8/10 Bien

Guillaume

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 14 oct. 2021
Dear Guillaume, Thank your for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

6/10 Satisfaisant

valérie

Séjour de 2 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Julia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well located, professional staff.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 9 oct. 2021
Dear Julia, Thank you for the review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

10/10 Excellent

Steeve

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Hotel tres propre et bien situé… je recommande fortement.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 9 oct. 2021
Dear Steeve, Thank you for the review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

10/10 Excellent

HUNG, MONT-ROYAL, MONTREAL

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devrait avoir un four a micro-onde, machine a cafe Keurig non fonctionnel avec les verres en plstic
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 1 oct. 2021
Dear Hung, Thank you for your review. It is unfortunate that your concerns were not brought to our attention at the time they occurred. Your comfort is of our utmost importance to us and we would have been happy to change the Keurig machine for you had we been made aware. I would also like to let you know that we do not have microwaves in any of our room. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

6/10 Satisfaisant

Charlène

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Très dispendieux pour le service reçu. Chambre non insonorisée et difficile de bien laver mes cheveux avec la douche avec un jet "mist" Chambre propre
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 Bien

FRANCESCO

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Le déjeuner ...
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 15 oct. 2021
Dear Francesco, Thank your for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

8/10 Bien

Michel

Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Caroline, Thank you for your review. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

4/10 Médiocre

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon service à l”accueil. Cependant nous avons dû changer de chambre car celle offerte en premier lieu sentait très mauvais odeur du tapis. La deuxième Chambre : un matelas était renfoncé et l’autre inconfortable. Bref cet hôtel ne vaut vraiment pas le prix et a besoin de beaucoup d’amour.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Nancy, Thank you for your review. I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us. I will be addressing your concerns with upper management, thank you for your feedback. Best Regards Ankita Saxena

4/10 Médiocre

Cynthia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2021

4/10 Médiocre

André

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tapis des passages sont sales. Odeurs désagréables autour de la piscine et dans les corridors.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 17 sept. 2021
Dear Andre, Thank you for your review. I am disappointed that we didn't meet your expectations during your stay with us. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

8/10 Bien

Valérie

Séjour de 3 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
L’hôtel a besoin d’un peu d’amour. Il y avait toujours une odeur quelconque. Peut-être était-ce dû à la piscine intérieure (qui semblait vraiment bien).
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Ankita Saxena- Front Desk Supervisor le 22 août 2021
Dear Guest, Thank you for your review. With regards to the smell I have passed the comment to upper management. We appreciate your feedback and your business. Thank you for choosing the Sawridge Inn as your Jasper getaway. Best Regards Ankita Saxena

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Bronson Albano le 23 juil. 2021
Dear Guest, Thank you for your rating. I am pleased to see that your enjoyed your recent stay with us at the Sawridge Inn. Thank you for taking the time to rate. We hope to welcome you back to our hotel again on your next visit to beautiful Jasper. Kindly, Bronson Albano Guest Services Manager

8/10 Bien

Kate

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed in the older part of the hotel as we had our dog with us and it was great. Convenient, nice room, friendly staff. Only things that could have made it better were if they had bowls for the pet friendly rooms, and the shower took a long time to get hot and then fluctuated between ice cold and scalding hot for most of the shower. Otherwise a great stay!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Kate,Thank you for your recent visit to the Forest Park Hotel. We are pleased to read that you enjoyed your nice room and our amazing staff. I am sorry about the issues you were facing with the shower. Our front desk in cooperation with our Maintenance is always available and happy to help with any issues that might arise during a stay. Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

6/10 Satisfaisant

Byron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
I think overall the location, price, and staff are great at this location. I just personally thought that the property lacked any theme or anything special to remember it by. The restaurant and breakfast have pretty limited hours so have a back-up plan. Also for a reference, I would refer to this property as similar to a Holiday Inn Express.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Dear Byron,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed the price for value and amazing staff. Your business is appreciated and thank you for staying at the Forest Park Hotel.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

10/10 Excellent

Gloria María

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy cómodo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 23 avr. 2024
Hello Gloria Maria,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed your stay with us. Your business is appreciated.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

8/10 Bien

Andrew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our waiter,David,was excellent. He was friendly, knledgeable, and very efficient. We had a great conversation about his Czech background. He is certainly an asset to the dining room. A and MC
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Andrew,Your time to leave us with your review is appreciated. I am delighted to read that you had an excellent experience with David. He is truly a gem to have on the team. Thank you for your business and for staying with us during your time in Jasper.Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

6/10 Satisfaisant

Abe

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
We booked this room anticipating using the pool and hot tub. When we arrived we were told it was under maintenance. I would have expected a discounted price but they only offered use of the facilities at a hotel down the street. Mirrored closet door was hanging from one corner. We were concerned it may fall off so never touched it. Bed was comfy and it was pretty quiet for a hotel. Never had a meal there. Pride flags all over the place and on every table in the restaurant. Not my thing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Dear Abe,We appreciate your time to leave us with your review. I am sorry about the issues you faced in your room. Our front desk team is always available and happy to help regarding offering a room move or relocating to another hotel regarding the pool. We are pleased that you enjoyed the comfortable beds and quiet location. Thank you for your business. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor

10/10 Excellent

Tracey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, very nice clean large rooms, beautiful view
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Florian Vogt le 24 avr. 2024
Hello Tracey,We appreciate your time to leave us with your review. I am glad to read that you enjoyed our great location, the spacious room, and the beautiful view.Your business is appreciated. Kind regards,Florian Vogt Guest Services Supervisor