Avis sur Radisson Hotel Jalandhar
Radisson Hotel Jalandhar
Windsor Fountain, G.T Road, Jalandhar, Punjab
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
8/10 Bien
TANVIR KAUR
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TANVIR KAUR
Séjour de 6 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
surjit
28 janv. 2024
surjit
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ravinder Singh le 30 janv. 2024
Dear Guest,Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!Thank you for sharing your constructive feedback with us. We have noted your comments with great concern on the areas you have highlighted for improvement and deeply regret the reported inconvenience.I have personally taken note of your feedback and will take it up with the concerned department. We would assure you of corrective action.We do hope you choose to stay with us again and it would be a pleasure to welcome you back.Yours sincerely,Ravinder SinghRadisson Hotel Jalandhar
10/10 Excellent
Pushpinder
25 déc. 2023
Pushpinder
Réponse de Ravinder Singh le 9 mars 2024
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!!! Thank you for taking the time to share your feedback. It is heartening to note that you had an overall pleasant experience with us and appreciated the hotel and its facilities. It is feedback such as yours that encourages us to ensure our guests receive the best level of service and comforts at all times. On behalf of our entire staff at Radisson Hotel Jalandhar we thank you for your business and hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely, Gautam Verma Front Office Manager
4/10 Médiocre
Inder, Dublin
Voyage en famille
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inder
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Robert, Arlington
Voyage d’affaires
19 juil. 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Kav
Voyage en famille
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kav
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Sanjay le 6 févr. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!!!Thank you for your positive feedback. We look forward to your next stay.Thanks & RegardsSanjay KumarFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Sucha, Duncan
Voyage en couple
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sucha
Réponse de Sanjay le 7 nov. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience. We are sorry that your room fell short of expectations on this occasion. We aim to surprise our guests with unique designs and a cosy atmosphere, so we regularly review and update our accommodation to ensure these standards are met. We hope we can welcome you back and pleasingly surprise you next time. Kind regards, Sanjay Kumar
10/10 Excellent
Harmanpreet kaur
Voyage en famille
11 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harmanpreet kaur
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Sanjay Kumar le 4 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Warm Regards, Sanjay Kumar
2/10 Horrible
Silvi
Voyage en famille
7 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvi
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Sanjay Kumar le 8 janv. 2022
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
If you have a moment and are willing to share more information regarding your experience, please do no hesitate to reach out to us at fom@radissonjal.com
Kind regards,
Sanjay Kumar
8/10 Bien
Moresand
Voyage en famille
5 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay was good
Moresand
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Sanjay Kumar le 7 déc. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Warm Regards, Sanjay Kumar
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Sanjay Kumar le 3 nov. 2021
Dear Valued Guest,
Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!!!
Thank you for taking the time share your valuable feedback.We look forward to welcoming you back soon.
Best Regards
Radisson Jalandhar Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient for a business traveler
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Sanjay Kumar le 6 oct. 2021
Dear Valued Guest,
Greetings from Radissson Hotel Jalandhar !!!
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful experience.We look forward to welcoming you back.
Best Regards
Radisson Hotel Jalandhar
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Sanjay Kumar le 27 janv. 2021
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay.
2/10 Horrible
Rajveer
25 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajveer
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Sanjay Kumar le 27 janv. 2021
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We hope for another opportunity to exceed your expectations.
8/10 Bien
Hardip pal, Dubai
Voyage en groupe
18 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hardip pal
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Ravinder Singh le 20 janv. 2021
Dear Mr. Singh, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Warm Regards, Ravinder Singh
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mars 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Sajini R le 5 mars 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson Jalandhar we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely,
Radisson Jalandhar
8/10 Bien
Amandeep
Voyage en famille
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amandeep
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Sajini R le 9 mars 2020
Dear Mr.Amandeep,
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
Sincerely,
Radisson Jalandhar
6/10 Satisfaisant
Jay, LONDON
Voyage en couple
7 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Radisson Team le 11 févr. 2020
Dear Sir,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. On behalf of our entire staff at Radisson Jalandhar we apologize for the concerns you shared about your experience at this Hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
Sincerely,
Radisson Jalandhar
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Sajini R le 5 déc. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Thanks and regards,
6/10 Satisfaisant
Ms ranjit
Voyage en famille
10 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ok hotel
Ms ranjit
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Sajini R le 5 déc. 2019
Dear Ma'am,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. On behalf of our entire staff at Radisson Jalandhar we apologize for the concerns you shared about your experience at this Hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Sajini R le 5 déc. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
Thanks and regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Radisson Team le 29 oct. 2019
Dear Sir,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Thanks and regards,
8/10 Bien
Rajeev
Voyage en famille
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajeev
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Radisson Team le 29 oct. 2019
Dear Mr.Rajeev ,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay. Thanks and regards,
10/10 Excellent
Jasjit
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
llent hotel
Jasjit
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Radisson Team le 25 oct. 2019
Dear Mr.Jasjit,
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are pleased to see that you enjoyed your time at the hotel. On behalf of our entire staff at Radisson Jalandhar we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely,
Radisson Jalandhar
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Sajini .R le 22 oct. 2019
Dear Mr. Kumar,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We look forward to your next stay.
Thanks and regards,
Radisson Team.
8/10 Bien
Harpreet
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harpreet
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
David
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Sanjay Kumar le 18 mars 2019
Dear Valued Guest,We apologize you were not satisfied with the condition of the shower during your stay. We appreciate you taking the time share your experience. Your comments are valued, and your suggestions will be used to consider improvements in the future.
Best Regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 mars 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Did the job.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Sanjay Kumar le 1 mars 2019
Dear Valued Guest,
Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!!!
Thank you for staying with us and for sharing such great feedback. We are glad that we made your stay memorable.
On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
Sincerely,
Sanjay Kumar
8/10 Bien
Ulrika
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ulrika
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Sanjay Kumar le 1 mars 2019
Dear Valued Guest,
Greetings from Radisson Hotel Jalandhar!!!
Thank you for staying with us and for sharing such great feedback. We are glad that we made your stay memorable.
On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
Sincerely,
Sanjay Kumar
10/10 Excellent
Justin
29 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Justin
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good hotel for price. Lacks Sincere Service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
joseph
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Naohisa, Bangalore,India
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
best hotel in Jalandhar
Naohisa
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
kajal, New Delhi
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel.
kajal
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Brock, Vancouver Canada
8 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brock
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mai 2018
8/10 Bien
speedlion101 , london
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lovely hotel slight air of old fashioned club!
speedlion101
Séjour de 12 nuits en avril 2018
4/10 Médiocre
Rob, Vancouver
13 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not worthy of a Radisson Brand
Rob
Séjour de 2 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brief stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
8/10 Bien
Dan Ove
14 janv. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dan Ove
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 déc. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Sandeep
28 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Business Hotel
Sandeep
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Akshay
28 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Akshay
Séjour de 1 nuit en août 2017