Avis sur Crowne Plaza Hotel Jakarta, an IHG Hotel
Crowne Plaza Hotel Jakarta, an IHG Hotel
Jln.Gatot Subroto Kav.2-3, Jakarta, Jakarta
Avis
7,4
Bien
7,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
19 juil. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
It is really quite heart-warming to read your review.
It was an enormous pleasure to have you staying with us.
We consider your feedback and suggestions regarding our bed sheets and pillow cleanliness. We will receive your constructive feedback.
As for your information we are also in progressing to renovate the rooms.
I hope you are keen to come and visit us again.
Regards,
Crowne Plaza Jakarta
4/10 Médiocre
Pierre, Paris
9 déc. 2013
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel décrépi en bord d'autoroute
Pierre
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 déc. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mina
Voyage en couple
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mina
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Richie le 27 avr. 2020
Dear Mina,
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Richie Wiyata
Director of Rooms
10/10 Excellent
Andreas
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andreas
Séjour de 2 nuits en février 2020
2/10 Horrible
Yang Leng
Voyage d’affaires
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yang Leng
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
K.Judo, さいたま市
Voyage d’affaires
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
K.Judo
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
ByoungMoo
Voyage d’affaires
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ByoungMoo
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
当ホテルに関し、至らない点がございましたこと、ご指摘いただきありがとうございました。お客様のご滞在中、ご不便をおかけして大変申し訳ございませんでした。当ホテルの基準を満たすサービスが提供できなかったこと、心よりお詫び申し上げます。お客様からいただいたご意見を他のスタッフと共有し、サービスの改善に役立てさせていただきたいと思います。また当ホテルを再度ご利用いただけることを願っております。次回のご利用の際には、当ホテルの真のサービスをご提供できるよう尽力してまいります。
敬具
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Xiaohua
Voyage d’affaires
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xiaohua
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
CHANYOUNG
Voyage d’affaires
12 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHANYOUNG
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
크라운 플라자 호텔 사용하고.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
6/10 Satisfaisant
BU
Voyage d’affaires
9 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
BU
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
KOICHI
Voyage d’affaires
6 déc. 2019
KOICHI
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Dongmin
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Dongmin
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
HAN KYEOL
Voyage d’affaires
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
그저그럼
HAN KYEOL
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Shu Fang
Voyage d’affaires
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shu Fang
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Suleman
26 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Suleman
Séjour de 11 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Nobu, 東京
Voyage d’affaires
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nobu
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 oct. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
6/10 Satisfaisant
PCR, Earth
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 oct. 2019
PCR
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
6/10 Satisfaisant
PCR, Earth
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 oct. 2019
PCR
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
快適です
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Sang hoon
29 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
친절한 직원 청결 단점은 호텔이 오래되고 안내장에는 수영장 있었으나 실지로는 없음
Sang hoon
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Tjioe giok ling
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tjioe giok ling
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 2 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Gonzalez
Voyage d’affaires
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Gonzalez
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 2 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Melanie le 16 sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
4/10 Médiocre
Henry, 香港
Voyage d’affaires
30 août 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Melanie le 16 sept. 2019
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
kaz, 日本
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kaz
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Alan
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good
Alan
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Crowne Plaza Jakarta Team le 26 juil. 2019
Dear Alan,
thank you for sharing your comment and feedback. As this moment we are now upgrading the other 2 lifts. Hopefully, it will be run properly by the time you stay with us again.
See you soon!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
施設設備古すぎ
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
MORIO
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MORIO
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Crowne Plaza Jakarta Team le 26 juil. 2019
Dear Mario,
Thank you for sharing your positive comment. We truly appreciate it.
See you soon!
10/10 Excellent
Chee Keong
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chee Keong
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 22 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 22 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
SANGIN
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SANGIN
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 18 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
4/10 Médiocre
Don
Voyage d’affaires
13 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Don
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Melanie le 3 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Melanie le 10 juin 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Melanie Rahayu
Operations Manager