Piscine extérieure

Avis sur Crowne Plaza Hotel Jakarta, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Crowne Plaza Hotel Jakarta, an IHG Hotel
Jln.Gatot Subroto Kav.2-3, Jakarta, Jakarta

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 58 avis sur 303." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 132 avis sur 303." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 68 avis sur 303." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 303." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 303." "

7,4/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon hotel
Bon hôtel. Staff très accueillant. Très bon service. Cependant la propreté laisse à désirer, les draps étaient tâches ainsi que les oreillers. Les murs mériteraient également un rafraîchissement.
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
It is really quite heart-warming to read your review. It was an enormous pleasure to have you staying with us. We consider your feedback and suggestions regarding our bed sheets and pillow cleanliness. We will receive your constructive feedback. As for your information we are also in progressing to renovate the rooms. I hope you are keen to come and visit us again. Regards, Crowne Plaza Jakarta

4/10 Médiocre

Pierre, Paris

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel décrépi en bord d'autoroute
Hotel sans doute au passé luxueux mais décrépi : papier peint se décollant des murs, tapis plain usé et taché, rideaux sales et enfumés, air conditionné non réglable,et wifi hésitant quand il fonctionnait salle de gym vieillotte te sans air conditionné Le personnel faisait ce qu'il pouvait avec amabilité mais le matériel ne suivait pas De plus localisé en bord de voie à 8 bandes , sale, pollué et bruyant du fait du trafic incessant

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Mina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent Ambience! Thank you 🙏 God bless ! More power
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Richie le 27 avr. 2020
Dear Mina, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Richie Wiyata Director of Rooms

10/10 Excellent

Andreas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020

2/10 Horrible

Yang Leng

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 night stay with broken aircon and change 3 rooms! Hotel not ready with new preium room but forcing guest to pay upgrade to stay during checkin
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

K.Judo, さいたま市

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
施設は古いが、清潔であり、スタッフもフレンドリー。弱点はホテルの周囲に商業施設があまりないことかな。
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
久しぶりの滞在でしたが、部屋の改造がされてて、とても 良かったです。JKTに行くときは又CROWNE PLAZAですね!!
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Why is no breakfast included
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

10/10 Excellent

ByoungMoo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スリッパ、バスローブが1セット足りなかったのが、残念でした。タオルなど、足りていたものもあったので、何故なのかと思いました。
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
当ホテルに関し、至らない点がございましたこと、ご指摘いただきありがとうございました。お客様のご滞在中、ご不便をおかけして大変申し訳ございませんでした。当ホテルの基準を満たすサービスが提供できなかったこと、心よりお詫び申し上げます。お客様からいただいたご意見を他のスタッフと共有し、サービスの改善に役立てさせていただきたいと思います。また当ホテルを再度ご利用いただけることを願っております。次回のご利用の際には、当ホテルの真のサービスをご提供できるよう尽力してまいります。 敬具 Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Xiaohua

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

CHANYOUNG

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 4 janv. 2020
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
크라운 플라자 호텔 사용하고.
1995년 설립된 호텔이라서, 전체적으로 노후하나 웅장하고 엔틱한 고풍스러운 호텔입니다.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

6/10 Satisfaisant

BU

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
施設の古さとコストが見合わない。
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

KOICHI

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

6/10 Satisfaisant

Dongmin

Voyage d’affaires
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Manager le 13 déc. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

HAN KYEOL

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
그저그럼
좀 어둡고 수영장없고 헬스장없지만 편합니다
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Shu Fang

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Manager le 25 nov. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Suleman

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Nobu, 東京

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
久しぶりに行ったら、新しくなっていて良かった
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 28 oct. 2019
Thank you for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

6/10 Satisfaisant

PCR, Earth

Voyage d’affaires, Voyage en couple
広い部屋だが、広いだけで特にコメント無し。 コストパフォーマンスが悪い。
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

6/10 Satisfaisant

PCR, Earth

Voyage d’affaires, Voyage en couple
前回宿泊時は、日本料理店が閉鎖されていたが、別の店舗があり良かった。近所にレストランが無いので。
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sometimes, houskeeping was unable to respond to customer's request.
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 20 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
快適です
交通の便も良く、ホテル内の食事も清潔で美味しかったです。他のホテルはわかりませんが、部屋の中が若干カビ臭いことが気になりました。
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
クラブルームを予約しました。となりの部屋がうるさくて部屋を変更してもらいましたが、次の部屋は余りにも匂いが酷すぎて再度変更することになりました。最終的にはとても素晴らしい新しい部屋になりました。カーテンボタンで開閉でき、お風呂のガラスもボタンでシェードをかけることができ、お風呂の中からテレビも見れ、シャワーとバスタブも別々でした。クラブルームの予約サイトの写真を見てみると最初に入った部屋と最後に入った素晴らしい部屋が同じランクところに掲示されていました。どちらも同じ料金で最初の部屋になるか最後の部屋になるかでは雲泥の差です。ホテル側の裁量で部屋を決定されるのか疑問です。選択できるといいです。
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Sang hoon

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
친절한 직원 청결 단점은 호텔이 오래되고 안내장에는 수영장 있었으나 실지로는 없음
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Tjioe giok ling

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 2 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Gonzalez

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
All good Rooms need a bit more light
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Operations Manager le 2 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed my stay here. Been here a couple of times. Love how grand the room and hotel is although the room rate & price might be on a pricier side as compared to other hotels in Jakarta.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Melanie le 16 sept. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

4/10 Médiocre

Henry, 香港

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff there was nice. Breakfast was acceptable. It’s just not too many choices and quite boring to see the repeated meal. The room was old. There were some leakages in the bathroom. The tank seemed leakage. Water easily came out from the bathtub when taking a shower. Even I put some towels at the edge of the tub, it wouldn’t easy stop water leaking out of the tub. The bed stuff were smelly (I didn’t know why).
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Melanie le 16 sept. 2019
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
少し灯りが暗かったですが、インドネシアは何処もこんな感じですかね。
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

kaz, 日本

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
館内に日本食があり助かりました。スタッフの対応は皆素晴らしく、バスタブ周りも清潔にして頂けると最高です。
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
特に不便なことはなかった
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Operations Manager le 14 oct. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

6/10 Satisfaisant

Alan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good
The hotel is generally OK! Price is reasonable. But I think they need to et the 4 lifts working instead of 2.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Crowne Plaza Jakarta Team le 26 juil. 2019
Dear Alan, thank you for sharing your comment and feedback. As this moment we are now upgrading the other 2 lifts. Hopefully, it will be run properly by the time you stay with us again. See you soon!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
施設設備古すぎ
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

MORIO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I have satisfied with the hospitality during my stay in “Crowne Plaza, Jakarta “
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Crowne Plaza Jakarta Team le 26 juil. 2019
Dear Mario, Thank you for sharing your positive comment. We truly appreciate it. See you soon!

10/10 Excellent

Chee Keong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 22 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 22 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

SANGIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 18 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

4/10 Médiocre

Don

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Room needed update. Old peeling wallpaper, old tub with missing grout, etc.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
高級感あり、宿泊は最高です。
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Melanie le 16 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Melanie le 3 juil. 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Melanie le 10 juin 2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Melanie Rahayu Operations Manager