Les notes se basent sur un nombre total de 463 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,5 sur 5
Recommandé par 72 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Services et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Doggie Hotel

Publié le 14 juil. 2016
The dog barker was extremely annoying.. woke me up 3x. I could hear dogs baker below, above, and 2 doors,down from my room.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
22 juil. 2016 par Jazz, Direction de l'hôtel
We are a pet-friendly hotel. Unfortunately, despite our guests signing a pet policy, there are sometimes issues with noisy pets. When a guest has an issue with excess noise, albeit it animal or human, we encourage them to call down to the front desk so that we may contact the disruptive room directly and take care of the problem.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Room size

Publié le 3 juin 2016
I paid for a executive suite but it looked like a ordinary room. It was very small. I was not pleased at all
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 25 avr. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Belinda de Rockford, Illinois

YEA for being PET-FRIENDLY!!!!!!!!!!!

Publié le 20 avr. 2016 sur Hotels
This is about the 5th time I have stayed there in the last year and a half. I plan on returning there many times over the years
3 sur 5
par un voyageur vérifié

STAY AWAY

Publié le 19 avr. 2016 sur Hotels
ABIGAIL AND GENERAL MANAGER ARE THE WORST!!!!! NOBODY IS ON THE SAME PAGE WHEN IT COMES TO INFORMATION ABOUT ROOM INFORMATION AND UNLESS YOU SPEAK TO THE SAME PERSON FOR YOUR ENTIRE STAY YOU'LL NEVER RECIEVE THE SAME INFORMATION. WORST EXPERIENCE EVER!!GUEST DOGS BARKING AT GUEST, JUST HORRIBLE!!
5 sur 5
par George de Fayetteville, GA

Good stay

Publié le 11 avr. 2016 sur Hotels
The staff - from the front desk to housekeeping - were friendly, courteous, and very accommodating.
3 sur 5
par Letisha

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 9 avr. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par John

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 2 avr. 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 2 avr. 2016 sur Hotels
Hotel was scruffy. The floor in the elevator had a lot of dog hair. Bathroom door had water damage peeled wood and would not close Security lock did not properly.
2 sur 5
par Charles

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 1 avr. 2016 sur Hotels