Les notes se basent sur un nombre total de 475 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,5 sur 5
Recommandé par 72 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Services et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Traveling through the area

Publié le 21 sept. 2016
Refrigerator did not work, but hotel staff replaced it quickly. Older hotel, but well maintained
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
23 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
Thank you for your feedback!!
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Ohio

Very convenient

Publié le 7 sept. 2016
The staff is always helpful....i would love it if they would completely update this hotel. I stay here whenever i go home because i have dogs.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
23 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
I am glad the staff is very friendly. We are due for a renovation soon. I hope you come back and see us.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

wI'll do in a pinch

Publié le 2 sept. 2016
Tired and dated. Air conditioning seems to slow down or stop in the overnight. Breakfast was a joke even for free.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
23 sept. 2016 par General Manager, Direction de l'hôtel
I am sorry that you were not happy with your stay. I hope you reported your AC issue at the front desk. We would gladly have had maintenance take care of it for you or find you another room immediately. We are very focused on taking care of our guests.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Madison, WI

Not bad

Publié le 7 août 2016
Les + : friendly staff, cleanliness
Les - : update it
Situation : lots of shopping, and the Tennessee Safari Zoo
pretty standard hotel. The staff was friendly, breakfast was good, and was clean. The didn't have a gym, laundry area, and the pool was unavailable to use which was disappointing but was fine to lay your head at night.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Doggie Hotel

Publié le 14 juil. 2016
The dog barker was extremely annoying.. woke me up 3x. I could hear dogs baker below, above, and 2 doors,down from my room.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
22 juil. 2016 par Jazz, Direction de l'hôtel
We are a pet-friendly hotel. Unfortunately, despite our guests signing a pet policy, there are sometimes issues with noisy pets. When a guest has an issue with excess noise, albeit it animal or human, we encourage them to call down to the front desk so that we may contact the disruptive room directly and take care of the problem.
4 sur 5
par John

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 24 juin 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Room size

Publié le 3 juin 2016
I paid for a executive suite but it looked like a ordinary room. It was very small. I was not pleased at all
3 sur 5
par Verda M

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 25 mai 2016 sur Hotels
5 sur 5
par LUCY

Publié le 24 mai 2016 sur Hotels
Great.
4 sur 5
par Teresa

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 21 mai 2016 sur Hotels