Avis
9,4
Exceptionnel
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Dragana le 19 janv. 2023
Dear Francis,Please accept our deepest thanks for being Lone's loyal guests and for sharing such an amazing feedback on your latest stay. We are so happy to realise how you love coming back, and we are already looking forward to your next stay with us. All the best wishes!
10/10 Excellent
francis
1 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
francis
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Dragana le 2 déc. 2022
Dear Francis, Many thanks for being our guest again. We are thrilled to realise how everything at Lone was up to your preference, and we would be delighted to welcome you again. All the best wishes!
10/10 Excellent
francis
3 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
remise en forme
francis
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Lone Team le 4 févr. 2022
Dear guest, Thank you for the positive feedback! We are looking forward to welcoming you again.
Kind regards
8/10 Bien
francis
3 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Équipe Lone le 3 févr. 2021
Spectable Monsieur Francis,
merci beaucoup pour votre commentaire positif!
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et nous espérons vous revoir bientôt.
Cordialement,
10/10 Excellent
francis
18 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agreable sejour
francis
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Votre équipe Lone le 18 janv. 2021
Spectable Monsieur Francis,
Merci beaucoup pour vos merveilleux commentaires.
Nous sommes ravis que vous ayez de si bons souvenirs du temps passé dans notre hôtel.
Vos commentaires sont extrêmement importants pour nous car ils nous permettent de voir ce que nous faisons bien et où il y a encore place à amélioration.
Cela nous aide à identifier les façons dont nous pouvons améliorer nos services, ce qui, à son tour, augmente la satisfaction de nos clients.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour vivre de nombreux autres moments merveilleux.
10/10 Excellent
Maxime
21 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Maxime
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Lone Team le 22 oct. 2020
Dear Mr/Mrs Maxime,
Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments.
Kind regards,
8/10 Bien
Nicolas
28 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bof pour un 5 etoiles
Nicolas
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Lone Team le 29 août 2020
Dear Mr Nicolas,
On my personal behalf and on behalf of Hotel Lone, we would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us.
We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.
We look forward to the opportunity to welcome you back again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
francis
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lone Team le 21 nov. 2019
Dear Francis,
thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
10/10 Excellent
francis
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lone Team le 21 nov. 2019
Dear Mr Francis,
thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests.
We look forward to welcoming you back.
Kind regards,
8/10 Bien
Raoul
21 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
5 stars hotel but a lot is shared with others
Raoul
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Lone Team le 22 juil. 2019
Dear Mr Raoul,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.
If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
10/10 Excellent
francis
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
francis
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Iva le 18 déc. 2018
Dear francis, thank you for coming to hotel Lone and sharing your impressions. We are looking forward to welcome you again. Kind regards
10/10 Excellent
francis
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de grande qualité
francis
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Emili le 12 déc. 2018
Dear Francis, thank you for coming to hotel Lone and sharing your impressions. We are looking forward to welcome you again. Kind regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 août 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très belle piscine
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Iva le 10 sept. 2018
Dear Guest, thank you for coming to hotel Lone and taking time to share your feedback. We am really sorry about all the things you listed above. Please accept my sincere apologies. I hope that you would give us on emore chance to prove that we are an excellent hotel. Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Iva le 20 juin 2018
Dear Guest, thank you for coming to hotel Lone and sharing such a brilliant comments on your stay. It's fantastic reward of our work and great motivation for the entire team. We are looking forward to welcome you again. Kind regards
8/10 Bien
pa
18 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top du top
pa
10/10 Excellent
Marco, Bruxelles
29 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, à refaire!
Marco
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week end
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Benjamin, Strasbourg
21 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Certainement le plus bel hôtel de Croatie
Benjamin
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bruno, Oise
22 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel design à Rovinj
Bruno
8/10 Bien
sergio, lyon france
13 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel moderne , design, à proximité du centre de l
sergio
10/10 Excellent
Marco
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 5 janv. 2024
Dear Marco,Thank you for reviewing your recent visit to Lone by Maistra Collection. It is a true pleasure to realise how you loved welcoming 2024 with us, and we send our best wishes to you and your family, until your next visit.
10/10 Excellent
Andrea
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Andrea
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 5 janv. 2024
Dear Andrea, Thank you so much for visiting us this December and for reviewing your stay online. We are happy to learn how all aspects of your holiday were up to your preference, and we would love to welcome you again. All the best wishes in 2024!
8/10 Bien
Italo
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tra azzurro mare e verde pineta
Italo
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 15 déc. 2023
Egregio signor Italo, Grazie di cuore per esser stato nostre ospite questo Dicembre. Ci fa piacere vedere che si era trovato generalmente bene e che ha goduto della nostra posizione unica tra il parco naturale di Punta Corrente. Dall'altra parte, ci dispiace se era rimasto deluso nella nostra scielta di tavoli minimalistici, ma speriamo che questo non la impedirà di visitarci nuovamente. La prossima volta, ci farà piacere di mostrarle dove si trova il mini-bar all'interno della stanza. Saluti dall'intero team ed ogni bene!
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Dragana le 13 nov. 2023
Dear William,Thank you from our hearts for sharing such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection. We are genuinely pleased to realise how you managed to fully rest and how you enjoyed our service. Thanks again and we are already looking forward to your next visit!
10/10 Excellent
Kristina
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristina
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Dragana le 10 nov. 2023
Dear Kristina, Many thanks for describing your recent visit to Lone by Maistra Collection with such beautiful words. We are thrilled to realise how you enjoyed our service and premises. Hopefully, you will soon visit us again, for another memorable stay filled with new culinary adventures. Best regards from Rovinj!
10/10 Excellent
john
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
john
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Dragana le 6 oct. 2023
Dear John,Many thanks for your amazing review.It was a true pleasure having had you as our guest at Lone by Maistra Collection, and we would be more than pleased to welcome you again. Kindest regards from sunny Rovinj!
10/10 Excellent
james, Apollo
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 30 sept. 2023
Dear James, It is a true pleasure knowing how you loved our unique design property and the level of service which our entire team provides. Thank you from our hearts for taking the time to share your feedback online, and we would feel honoured to welcome you once again. All the best wishes!
10/10 Excellent
Mariane, Wiesendangen
26 sept. 2023
Mariane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dragana le 18 oct. 2023
Dear Mariane,It is a true pleasure to realise how your recent holiday experience with us was such a lovely one. Thank you for your visit and for your review, and we are already looking forward to your next booking. Warm regards from sunny Rovinj!
10/10 Excellent
Benny
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benny
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 25 sept. 2023
Dear Benny, Thank you for taking the time to review your recent visit to Lone by Maistra Collection. We are so happy to realise how you loved our comfy beds and how you managed to get a good night's sleep whilst staying with us. Until your next visit, we send our best wishes!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en groupe
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 2 oct. 2023
Dear Andrew,It is such a pleasure to realise you have thoroughly enjoyed your recent stay at Lone by Maistra Collection. Thank you for your beautiful words on our unique design and atmosphere, and we would feel honoured to welcome you again someday. All the best wishes!
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Lone le 17 sept. 2023
Dear Kathleen,thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at Lone by Maistra Collection. We are pleased to hear that you found our hotel very clean that most of our staff were friendly during your stay, although we apologize if you encountered any exceptions to this. We always strive to provide a warm and welcoming environment. Furthermore, it's fantastic to know that you have enjoyed our excellent breakfast. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of serving you again in the future.Best regards,TenaLone Guestrelations team
10/10 Excellent
Sundeep
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sundeep
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Lone le 17 sept. 2023
Dear Sundeep,we are delighted to hear your enthusiastic review! It warms our hearts to know that you found our place stunning, with the charm of an art and architecture museum. Our extended breakfast hours, lovely staff and convenient access to both of the beach and the old town all contributed to your enjoyable stay and we are very grateful for that. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.All the best,TenaLone Guestrelations team
10/10 Excellent
Katarzyna
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katarzyna
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Dragana le 18 août 2023
Dear Katarzyna,Thank you so much for having been our guest this summer. We are genuinely happy to learn you have thoroughly enjoyed your holidays at Lone by Maistra Collection, and we would be thrilled to welcome you again. All the best wishes!
8/10 Bien
Jasmin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmin
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Dragana le 13 sept. 2023
Sehr geehrter Herr Jasmin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei Lone by Maistra Collection zu bewerten.Es war mir eine große Freude, ein ehrliches Gespräch mit Ihnen geführt zu haben, und nochmals vielen Dank für Ihr aufrichtiges Feedback. Es bedeutet uns wirklich sehr viel und hat uns geholfen, den Service unseres Teams zu verbessern.Ich freue mich schon auf Ihren nächsten Besuch,DraganaLone Guestrelations Team
10/10 Excellent
Mile
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mile
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Dragana le 30 juil. 2023
Dear Mile, Thank you for reviewing your recent stay at Lone by Maistra Collection. We are so happy to learn this was a pleasant experience, and especially knowing how you appreciated our entire team. We are already looking forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dragana le 4 juil. 2023
Dear Vanessa,We are thrilled to realise how you have had an amazing holiday with your family, including your furry member.Thank you for staying at Lone by Maistra Collection, and we would feel honoured to have another opportunity of welcoming you. All the best wishes!
10/10 Excellent
Chris
Voyage en couple
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Dragana le 17 juin 2023
Dear Chris, Please accept our deepest thanks for sharing such a fantastic feedback on your recent stay in Rovinj.We are thrilled to realise you have had such a lovely experience. Also, we will make sure to forward your praise words to our colleagues at Agli Amici, the second Rovinj's restaurant to earn a Michelin star. Until your next visit, we send our best wishes!
10/10 Excellent
Mike
5 juin 2023
Mike
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 26 juin 2023
Dear Mike,Good evening and hope you have returned home safely.Thank you so much for reviewing your recent visit to Lone by Maistra Collection.We are thrilled to learn how all aspects of your stay were up to your preference, and we would feel honoured to welcome you again in the near future. All the best wishes!
10/10 Excellent
Bobby
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobby
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 4 juin 2023
Dear Bobby,Reading your nice review was such a pleasure. Thank you for sharing it. We are pleased to learn how you loved our unique location and design, and we would love to welcome you again. All the best wishes!
10/10 Excellent
Mary
1 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lone hotel Rovinj. Perfect stay
Mary
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 3 juin 2023
Dear Mary, We are so happy to realise how you loved our unique location, set among the Golden Cape Park. Thank you for your review, and we hope to be your first choice again when visiting Rovinj next time. Kindest regards!
10/10 Excellent
Nikki
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikki
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 3 juin 2023
Dear Nikki,Thank you so much for the nice words on Lone by Maistra Collection. We are thrilled to learn your recent stay with us was a memorable one, and we cannot wait to welcome you again. All the best wishes!
10/10 Excellent
Nina
Voyage en famille
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 20 mai 2023
Dear Nina,Please accept our deepest thanks for sharing such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection. We are thrilled to realise how you loved staying with us, and we would be honoured to welcome you again. On the flip side, we are sorry if you found our pillows inadequate. Next time you visit us, please do not hesitate to inform us on your pillow preferences, as we have several types available for you to choose from. All the best wishes!
10/10 Excellent
Roland
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roland
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dragana le 18 mai 2023
Dear Roland,Good afternoon and hope you have returned home safely. Many thanks for sharing such a beautiful feedback on Lone by Maistra Collection. Hopefully, you will soon re-visit us, so we can spend some new and unforgettable moments together. Greetings from sunny Rovinj!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dragana le 8 mai 2023
Dear Guest,Many thanks for visiting Lone recently.We are happy to know how you enjoyed your stay, and we would love to welcome you again soon enough.Kindest regards from Rovinj!
10/10 Excellent
Franci
Voyage en couple
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franci
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 4 mai 2023
Dear Franci,Thank you from our hearts for such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection.We are thrilled to know how you loved staying with us, and we are looking forward to welcoming you again. All the best wishes!
10/10 Excellent
Daniel
15 avr. 2023
Daniel
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 8 mai 2023
Dear Daniel, Thank you for having been our guest recently. We feel quite proud knowing how we managed to deliver a great service, and we would be honoured to have another opportunity of welcoming you.
10/10 Excellent
Stipo
Voyage en couple
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stipo
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 15 avr. 2023
Dear Stipo, Please accept our deepest thanks for being our guest recently, but also for sharing such a lovely feedback on Lone. We are thrilled to realise you enjoyed staying with us, and we would be honoured to welcome you again. All the best wishes!
10/10 Excellent
JOACHIM
Voyage en famille
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOACHIM
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 10 avr. 2023
Dear Joachim,Good afternoon and hope you have returned home safely. Thank you so much for sharing such a nice feedback on Lone. We are happy to know your stay with us was a pleasant one, and we would love to welcome you again in the near future. All the best wishes!