Piscine couverte, piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Lone Hotel by Maistra Collection

5 out of 5
Lone Hotel by Maistra Collection
Luje Adamovica 31, Rovinj

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 533 avis sur 709." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 137 avis sur 709." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 27 avis sur 709." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 709." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 709." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel exemplaire
comme toujours depuis que nous fréquentons cet hotel design nous lui attribuons la meilleure note ! situé en bord de mer dans un parc séculaire, il offre un excellent buffet pour les repas (déjeuner, dîner..)et un restaurant japonais permet de varier le menu. L'installation bien être (saunas piscine hydrothérapie)est à citer en exemple. Le personnel est toujours disposé à subvenir aux besoins de la clientèle .Tout est fort propre.Nous reviendrons.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Dragana le 19 janv. 2023
Dear Francis,Please accept our deepest thanks for being Lone's loyal guests and for sharing such an amazing feedback on your latest stay. We are so happy to realise how you love coming back, and we are already looking forward to your next stay with us. All the best wishes!

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
comme toujours hotel excellent à tous les points de vue j'y retournerai
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Dragana le 2 déc. 2022
Dear Francis, Many thanks for being our guest again. We are thrilled to realise how everything at Lone was up to your preference, and we would be delighted to welcome you again. All the best wishes!

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
remise en forme
comme d'habitude ,excellent séjour en cette saison hivernale excellent "wellness center"(saunas,hydrothérapie,piscine etc..) hotei situé en bord de mer dans un magnifique parc boisé non loin de la ville de Rovigno(Rovinj)considérée comme une petite Venise
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Lone Team le 4 févr. 2022
Dear guest, Thank you for the positive feedback! We are looking forward to welcoming you again. Kind regards

8/10 Bien

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
comme d'habitude excellent séjour (voir mes appréciations antérieures)
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Équipe Lone le 3 févr. 2021
Spectable Monsieur Francis, merci beaucoup pour votre commentaire positif! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement,

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
agreable sejour
tous les ans en novembre ,je passe quelques jours dans cet hotel .cette annee ,la pandemie a engendre un changement de date et nous sommes venus en janvier lnotre sejour fut tout aussi agreable malgre le covid -19 hotel hautement recommendable pour toutes sortes de raison calme,moderne,excellent acceuil,proprete ,parc.mer,spa,centre de welness et... j'en passe et des meilleurs nous reviendrons
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Votre équipe Lone le 18 janv. 2021
Spectable Monsieur Francis, Merci beaucoup pour vos merveilleux commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez de si bons souvenirs du temps passé dans notre hôtel. Vos commentaires sont extrêmement importants pour nous car ils nous permettent de voir ce que nous faisons bien et où il y a encore place à amélioration. Cela nous aide à identifier les façons dont nous pouvons améliorer nos services, ce qui, à son tour, augmente la satisfaction de nos clients. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour vivre de nombreux autres moments merveilleux.

10/10 Excellent

Maxime

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Très très bon séjour dans un très bel hôtel. Personnel agréable. Seuls bémol pas de machine à café dans la chambre, produit de soins assez bas de gamme et une eau assez froide au spa. Pour le reste top top top. Petit déjeuner excellent café Illy et jus de fruits frais (Gratuit et à demander). Chambre très spacieuse avec douche et baignoire, superbe balcon, literie très confortable.
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Lone Team le 22 oct. 2020
Dear Mr/Mrs Maxime, Thank you very much for your wonderful comments! We are delighted that you have such fond memories of the time spent at our hotel. We look forward to the opportunity to welcome you back to experience many more wonderful moments. Kind regards,

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bof pour un 5 etoiles
personne pour venir prendre nos valise , pour avoir un transat il faut se lever a 6h30 sinon plus rien . le petit dejeuner nest pas incroyables. pour un hotel 5 etoiles il y as encore beaucoup de chose a amélioré ! surtout au vue du prix . au dela de ça lhotel est agreable et le personnel serviable . la plage et la piscine canon . je ne pense pas y retourné pour ma part ...
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Lone Team le 29 août 2020
Dear Mr Nicolas, On my personal behalf and on behalf of Hotel Lone, we would like to thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us. We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards,

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lone Team le 21 nov. 2019
Dear Francis, thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. We look forward to welcoming you back. Kind regards,

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Lone Team le 21 nov. 2019
Dear Mr Francis, thank you so much for all your votes! They are a testament to our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. We look forward to welcoming you back. Kind regards,

8/10 Bien

Raoul

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
5 stars hotel but a lot is shared with others
nice hotel but swimming pool & beach shared with a lot of other people
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Lone Team le 22 juil. 2019
Dear Mr Raoul, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
Parfait sauf la promenade à pied le long de la mer vers Rovinj impraticable pour raisons de travaux d’envergure au port de plaisance
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Iva le 18 déc. 2018
Dear francis, thank you for coming to hotel Lone and sharing your impressions. We are looking forward to welcome you again. Kind regards

10/10 Excellent

francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de grande qualité
Calme et reposant bon petit-déjeuner servi jusque 11 heures magnifiques installations de welness de fitness et grande piscine intérieure ce qui en hiver est le bienvenu
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Emili le 12 déc. 2018
Dear Francis, thank you for coming to hotel Lone and sharing your impressions. We are looking forward to welcome you again. Kind regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très belle piscine
On n ´a pas compris vers 3 h du matin il y a eu un bruit affreux pendant des heures et des heures . Peut être des bruits de tuyaux...
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Iva le 10 sept. 2018
Dear Guest, thank you for coming to hotel Lone and taking time to share your feedback. We am really sorry about all the things you listed above. Please accept my sincere apologies. I hope that you would give us on emore chance to prove that we are an excellent hotel. Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Très belle découverte Personnel accueillant Petit-déjeuner parfait
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Iva le 20 juin 2018
Dear Guest, thank you for coming to hotel Lone and sharing such a brilliant comments on your stay. It's fantastic reward of our work and great motivation for the entire team. We are looking forward to welcome you again. Kind regards

8/10 Bien

pa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top du top
Tout était parfait, la chambre, le petit déjeuner, la cadre. Un peu loin de chez nous, mais espérons y retourner une fois.

10/10 Excellent

Marco, Bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, à refaire!
Nous avons passé un séjour extrêmement agréable dans ce très bel hôtel, encore tout récent. Le seul hic, comme un peu partout en Croatie, ce sont les plages un peu petites et bétonnées (joliment bétonnée ici) et le fait qu'elle n'était pas privative pour les clients de l'hôtel. Mais très belle et grande pelouse autour et possibilité de s'isoler autour du spa.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel
Magnifique hôtel dans un parc de Rovinj. Personnel attentionné. Restaurant haut de gamme. L'architecture du complexe vaut le déplacement

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week end
Extrêmement confortable, personnel accueillant, petit déjeuner exquis.

10/10 Excellent

Benjamin, Strasbourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Certainement le plus bel hôtel de Croatie
Super moment. Hôtel très bien situé au confort exceptionnel. Excellent!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Bruno, Oise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel design à Rovinj
L'hôtel est récent avec un très joli design des chambres très confortables avec une belle terrasse. Le gym est très bien équipé ainsi que le spa qui est très réussi. Le personnel est dans l'ensemble tout à fait accueillant. Seule ombre au tableau un lavabo bouché et la plage qui se trouve a proximité de l'hôtel est petite et bondée mais la mer y est splendide en dépit des nombreux bateaux qui mouillent tout près.

8/10 Bien

sergio, lyon france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel moderne , design, à proximité du centre de l
trés belle arcitecture, moderne , désign, il faut aimer c'était notre cas

10/10 Excellent

Marco

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Top
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 5 janv. 2024
Dear Marco,Thank you for reviewing your recent visit to Lone by Maistra Collection. It is a true pleasure to realise how you loved welcoming 2024 with us, and we send our best wishes to you and your family, until your next visit.

10/10 Excellent

Andrea

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 5 janv. 2024
Dear Andrea, Thank you so much for visiting us this December and for reviewing your stay online. We are happy to learn how all aspects of your holiday were up to your preference, and we would love to welcome you again. All the best wishes in 2024!

8/10 Bien

Italo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tra azzurro mare e verde pineta
La struttura è molto accogliente, imponente, molto curate le parti comuni. Deludenti gli arredi del ristorante: i tavoli da mensa. Ottima colazione, discreto il buffet del ristorante. La camera ampia , bene insonorizzata era senza frigobar; il bagno ampio ma senza bidet e scarsamente illuminato. Personale ineccepibile; bene il servizio di presa e consegna auto. Buono il materasso
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dragana le 15 déc. 2023
Egregio signor Italo, Grazie di cuore per esser stato nostre ospite questo Dicembre. Ci fa piacere vedere che si era trovato generalmente bene e che ha goduto della nostra posizione unica tra il parco naturale di Punta Corrente. Dall'altra parte, ci dispiace se era rimasto deluso nella nostra scielta di tavoli minimalistici, ma speriamo che questo non la impedirà di visitarci nuovamente. La prossima volta, ci farà piacere di mostrarle dove si trova il mini-bar all'interno della stanza. Saluti dall'intero team ed ogni bene!

10/10 Excellent

William

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A resort hotel with all the amenities. Very restful. Excellent service, breakfast and room. Would love to stay here again!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Dragana le 13 nov. 2023
Dear William,Thank you from our hearts for sharing such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection. We are genuinely pleased to realise how you managed to fully rest and how you enjoyed our service. Thanks again and we are already looking forward to your next visit!

10/10 Excellent

Kristina

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wunderschönes Hotel, hat genügend Personal, so das alles läuft wie es soll. Essen himmlisch, Umgebung wunderbar. Sehr empfehlenswert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Dragana le 10 nov. 2023
Dear Kristina, Many thanks for describing your recent visit to Lone by Maistra Collection with such beautiful words. We are thrilled to realise how you enjoyed our service and premises. Hopefully, you will soon visit us again, for another memorable stay filled with new culinary adventures. Best regards from Rovinj!

10/10 Excellent

john

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. Amazing breakfast and great staff.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Dragana le 6 oct. 2023
Dear John,Many thanks for your amazing review.It was a true pleasure having had you as our guest at Lone by Maistra Collection, and we would be more than pleased to welcome you again. Kindest regards from sunny Rovinj!

10/10 Excellent

james, Apollo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing property and staff !!!!
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 30 sept. 2023
Dear James, It is a true pleasure knowing how you loved our unique design property and the level of service which our entire team provides. Thank you from our hearts for taking the time to share your feedback online, and we would feel honoured to welcome you once again. All the best wishes!

10/10 Excellent

Mariane, Wiesendangen

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Dragana le 18 oct. 2023
Dear Mariane,It is a true pleasure to realise how your recent holiday experience with us was such a lovely one. Thank you for your visit and for your review, and we are already looking forward to your next booking. Warm regards from sunny Rovinj!

10/10 Excellent

Benny

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolle Better, wir haben sehr gut geschlafen
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 25 sept. 2023
Dear Benny, Thank you for taking the time to review your recent visit to Lone by Maistra Collection. We are so happy to realise how you loved our comfy beds and how you managed to get a good night's sleep whilst staying with us. Until your next visit, we send our best wishes!

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel Lone is a lovely hotel set in a beautiful garden by the sea - about 20 minutes flat walk from the centre of Rovinj. It’s not cheap but this hotel makes you feel special. The rooms are really well appointed and the balconies are private. The staff are friendly and attentive. Maistra - the company that owns Hotel Lone - also owns the Monte Mulini hotel next door and the Grand Park nearer to Rovinj. All great hotels if you can afford them
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Dragana le 2 oct. 2023
Dear Andrew,It is such a pleasure to realise you have thoroughly enjoyed your recent stay at Lone by Maistra Collection. Thank you for your beautiful words on our unique design and atmosphere, and we would feel honoured to welcome you again someday. All the best wishes!

10/10 Excellent

Kathleen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean hotel with mostly friendly staff. Excellent breakfast
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Lone le 17 sept. 2023
Dear Kathleen,thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay at Lone by Maistra Collection. We are pleased to hear that you found our hotel very clean that most of our staff were friendly during your stay, although we apologize if you encountered any exceptions to this. We always strive to provide a warm and welcoming environment. Furthermore, it's fantastic to know that you have enjoyed our excellent breakfast. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of serving you again in the future.Best regards,TenaLone Guestrelations team

10/10 Excellent

Sundeep

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is place is absolutely stunning. Art/Architecture museum of a hotel with an amazing breakfast from 7A-12PM, english speaking staff, and a simple safe walk to the beach or town. You felt the beauty of a forested reserve while staying in a posh hotel. It was even better then I imagined.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Lone le 17 sept. 2023
Dear Sundeep,we are delighted to hear your enthusiastic review! It warms our hearts to know that you found our place stunning, with the charm of an art and architecture museum. Our extended breakfast hours, lovely staff and convenient access to both of the beach and the old town all contributed to your enjoyable stay and we are very grateful for that. We are thrilled to have exceeded your expectations and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.All the best,TenaLone Guestrelations team

10/10 Excellent

Katarzyna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is the absolute hidden gem!
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Dragana le 18 août 2023
Dear Katarzyna,Thank you so much for having been our guest this summer. We are genuinely happy to learn you have thoroughly enjoyed your holidays at Lone by Maistra Collection, and we would be thrilled to welcome you again. All the best wishes!

8/10 Bien

Jasmin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
das Feedback unserer Check in Bewertung wurde sehr ernst genommen & mit der Managerin besprochen! Die Dame war sehr bemüht & es wurde ernst genommen! Zimmer waren sehr sauber & Putzfrauen sehr freundlich! Frühstück war ausreichend vorhanden!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Dragana le 13 sept. 2023
Sehr geehrter Herr Jasmin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei Lone by Maistra Collection zu bewerten.Es war mir eine große Freude, ein ehrliches Gespräch mit Ihnen geführt zu haben, und nochmals vielen Dank für Ihr aufrichtiges Feedback. Es bedeutet uns wirklich sehr viel und hat uns geholfen, den Service unseres Teams zu verbessern.Ich freue mich schon auf Ihren nächsten Besuch,DraganaLone Guestrelations Team

10/10 Excellent

Mile

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schönes Hotel. Stimmt alles. Personal sehr freundlich.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Dragana le 30 juil. 2023
Dear Mile, Thank you for reviewing your recent stay at Lone by Maistra Collection. We are so happy to learn this was a pleasant experience, and especially knowing how you appreciated our entire team. We are already looking forward to welcoming you again!

10/10 Excellent

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super easy with kids and a pet. Great breakfast. Great for families and stunning surroundings
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Dragana le 4 juil. 2023
Dear Vanessa,We are thrilled to realise how you have had an amazing holiday with your family, including your furry member.Thank you for staying at Lone by Maistra Collection, and we would feel honoured to have another opportunity of welcoming you. All the best wishes!

10/10 Excellent

Chris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay at the Lone, it’s a nice 10 min walk into Rovinj. We didn’t use the pool but used the beach part where you can stay on comfy lounge beds. Breakfast has a huge variety. The hotel is a little bit stale and lacking in atmosphere, it feels a bit museum esq however we would return again. We dined at Agli Amici at the partnering grand Park hotel and that was another level!!
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Dragana le 17 juin 2023
Dear Chris, Please accept our deepest thanks for sharing such a fantastic feedback on your recent stay in Rovinj.We are thrilled to realise you have had such a lovely experience. Also, we will make sure to forward your praise words to our colleagues at Agli Amici, the second Rovinj's restaurant to earn a Michelin star. Until your next visit, we send our best wishes!

10/10 Excellent

Mike

Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 26 juin 2023
Dear Mike,Good evening and hope you have returned home safely.Thank you so much for reviewing your recent visit to Lone by Maistra Collection.We are thrilled to learn how all aspects of your stay were up to your preference, and we would feel honoured to welcome you again in the near future. All the best wishes!

10/10 Excellent

Bobby

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were beautiful and modern including the bathrooms. Including offsite free self parking Great pool area and access to the water and the boardwalk to old town. It’s a 20 min walk to old town. Would definitely stay here again.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 4 juin 2023
Dear Bobby,Reading your nice review was such a pleasure. Thank you for sharing it. We are pleased to learn how you loved our unique location and design, and we would love to welcome you again. All the best wishes!

10/10 Excellent

Mary

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lone hotel Rovinj. Perfect stay
Walkable to beach and old town Rovinj. Perfect location!! We loved the hotel.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 3 juin 2023
Dear Mary, We are so happy to realise how you loved our unique location, set among the Golden Cape Park. Thank you for your review, and we hope to be your first choice again when visiting Rovinj next time. Kindest regards!

10/10 Excellent

Nikki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is right at the side of the beach and a beautiful nature reserve. Plus a 20 minute walk along a lovely promenade into the old town. Staff are brilliant and there’s a feeling of luxury and relaxation.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 3 juin 2023
Dear Nikki,Thank you so much for the nice words on Lone by Maistra Collection. We are thrilled to learn your recent stay with us was a memorable one, and we cannot wait to welcome you again. All the best wishes!

10/10 Excellent

Nina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are incredibly hospitable and the property landscape was incredible! The breakfast was delicious and the variety was top notch. We love the outdoor restaurant by the pool! Our one and only (truly only) complaint with the property was their pillows — my entire family left with quite a bit of neck and back pain. The pillows are low quality and it's shocking given the general amenities and other elements of the hotel that were so well executed.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Dragana le 20 mai 2023
Dear Nina,Please accept our deepest thanks for sharing such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection. We are thrilled to realise how you loved staying with us, and we would be honoured to welcome you again. On the flip side, we are sorry if you found our pillows inadequate. Next time you visit us, please do not hesitate to inform us on your pillow preferences, as we have several types available for you to choose from. All the best wishes!

10/10 Excellent

Roland

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dragana le 18 mai 2023
Dear Roland,Good afternoon and hope you have returned home safely. Many thanks for sharing such a beautiful feedback on Lone by Maistra Collection. Hopefully, you will soon re-visit us, so we can spend some new and unforgettable moments together. Greetings from sunny Rovinj!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Dragana le 8 mai 2023
Dear Guest,Many thanks for visiting Lone recently.We are happy to know how you enjoyed your stay, and we would love to welcome you again soon enough.Kindest regards from Rovinj!

10/10 Excellent

Franci

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent property, easy walk to city center.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 4 mai 2023
Dear Franci,Thank you from our hearts for such a lovely feedback on Lone by Maistra Collection.We are thrilled to know how you loved staying with us, and we are looking forward to welcoming you again. All the best wishes!

10/10 Excellent

Daniel

Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 8 mai 2023
Dear Daniel, Thank you for having been our guest recently. We feel quite proud knowing how we managed to deliver a great service, and we would be honoured to have another opportunity of welcoming you.

10/10 Excellent

Stipo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schöne Hotel , Schöne Umgebung Frühstück sehr gut Freundliche Personal Alles Top
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 15 avr. 2023
Dear Stipo, Please accept our deepest thanks for being our guest recently, but also for sharing such a lovely feedback on Lone. We are thrilled to realise you enjoyed staying with us, and we would be honoured to welcome you again. All the best wishes!

10/10 Excellent

JOACHIM

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Dragana le 10 avr. 2023
Dear Joachim,Good afternoon and hope you have returned home safely. Thank you so much for sharing such a nice feedback on Lone. We are happy to know your stay with us was a pleasant one, and we would love to welcome you again in the near future. All the best wishes!