Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
3 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10 Excellent
Yacine
Voyage en famille
9 juin 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yacine
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Oran Hotel Team le 13 juin 2022
Dear Mr. Yacine,
Thank you for your feedback, we look forward to serving and welcoming you again soon. Kind regards,
8/10 Bien
Jessica, Sirault
Voyage en couple
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 2 avr. 2022
Dear Jessica;
Thank you for choosing Oran hotel and for your good comments. Hope to see you again here thanks.
Best regards,
Gökmen KARAKAYA
Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Mehdi
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehdi
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Oran hotel team le 10 janv. 2022
Dear Mr. Mehdi,
Thank you very much for your kind comments about our hotel and staff. We are happy to know that you have satisfied your accomodation. Hope to welcome you again soon. Best regards
10/10 Excellent
Mehdi
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehdi
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Oran hotel team, le 5 janv. 2022
Dear Mr. Mehdi,
Thank you very much for your score. We are very happy to see that you have enjoyed your stay at Oran hotel Istanbul. We hope to welcome you again soon. Best regards,
10/10 Excellent
MERIAMA
Voyage en groupe
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AGREABLE SEJOUR A ORAN HOTEL
MERIAMA
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 16 déc. 2019
Dear Guest;
Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel.
Best Regards
Gökmen KARAKAYA
Front Office Supervisor
2/10 Horrible
Elashourtu
Voyage d’affaires
22 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Elashourtu
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 14 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We are sorry about your stay is not satisfied you. We will consider your comments. Hope to welcome you soon. Best regards,
10/10 Excellent
Voyage
18 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour affaires a istanbul
Voyage
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 13 juin 2019
Dear Guest ;
Thank you for choosing Oran Hotel for your accomadation. Hope to host you again as soon as possible.
Best Regards
Gökmen KARAKAYA
Front Office Supervisor
8/10 Bien
BADR EDDINE
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BADR EDDINE
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Oran Hotel Team le 23 janv. 2019
Dear Mr. Eddine,
Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We try to do best for our valued guests. We thank you for your kind reviews about our hotel. We hope to welcome you again soon. Kind regards,
8/10 Bien
BADR EDDINE
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BADR EDDINE
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Badr Eddine,
We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Sidi Mohammed Bachir
4 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bin
Sidi Mohammed Bachir
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de oran le 11 déc. 2017
Dear Mr Bachir,
On Behalf of the Oran Hotel Team I want to thank you very much for your nice comment.
We hpe to welcome you again at your home in Istanbul
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 oct. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
petit déjeuner très pauvre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
Réponse de oran le 15 nov. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 mai 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Passable
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
david
21 mars 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
david
10/10 Excellent
SALAH, BATNA - ALGERIE
18 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL TRES PROPRE PERSONEL SYMPA
SALAH
10/10 Excellent
SALAH, BATNA - ALGERIE
13 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL ORAN EXTRA
SALAH
6/10 Satisfaisant
el-hachemi, Algérie
2 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WIFI
el-hachemi
8/10 Bien
MOHAMEDCHAKIR, Alger
4 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjours agreable
MOHAMEDCHAKIR
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement exceptionnel
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
mohamed, Fontenay-aux-Roses, France
22 oct. 2012
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
début de voyage de noce très décevant :
mohamed
10/10 Excellent
Latifa
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Latifa
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Josef
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josef
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Belharet
31 mai 2023
Belharet
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Fadi
2 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fadi
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
BADR EDDINE
24 juin 2022
BADR EDDINE
Séjour de 2 nuits en juin 2022
6/10 Satisfaisant
Sabrine
26 mai 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Sabrine
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 31 mai 2022
Dear Sabrine;
Thank you for staying at Oran Hotel.Hope to see you again to give a much better service for you.
Best Regards,
10/10 Excellent
ademola
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It's fantastic
ademola
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 9 mai 2022
Thank you so much hope to see you again as soon as possible.
Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 déc. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Şöyle böyle
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 7 déc. 2021
Merhaba Sn Misafirimiz ;
Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkürederiz.Otelimizle ilgili memnuniyetsizliğinizi üzülerek öğrendik her daim misafir memnuniyeti odaklı çalışan otelimiz bundan sonraki ziyaretinizde çok daha fazla gayret göstererek memnun kalmanız için tüm çabayı gösterecektir tekrar teşekkür eder sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en groupe
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Oran Hotel Team le 25 nov. 2021
Dear Mr. Mohammed,
Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We are pleased to read your comment about our hotel, we will also consider your comment about isolation. Hope to welcome you again soon. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Mohammad
Voyage en famille
31 juil. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 17 août 2021
Dear Guest;
Thank you so much for your feedback.We are sorry that you felt uncomfortable at our hotel. Also we are so suprised that there was bad smell and the toilet was uncomfortable. We just renovated the hotel everything is new and we havent got any complaining about it before. Anyway thank you again for your feed back it helps us to know about it to not to have the same problem again hope to see you again.
Best Regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very bad hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 2 avr. 2020
Dear Guest;
Thank you for your kind interest to Oran Hotel
First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The issue will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition. Best Regards
8/10 Bien
Muawiya
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muawiya
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 29 déc. 2019
Dear Muawiya,
Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We appreciate your comments about our hotel. We hope to welcome you again soon. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 déc. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 16 déc. 2019
Dear Guest;
Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel.
Best Regards
Gökmen KARAKAYA
Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Fathi
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fathi
Séjour de 14 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 2 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for your kind interest to Oran hotel Istanbul. Your comments are very important for us. We always try to do our best. Hope ro welcome you again. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 18 août 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul. All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy.
8/10 Bien
Maksim
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maksim
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Oran Hotel Team le 16 août 2019
Dear guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy. We appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Oran hotel team le 18 août 2019
Dear guest,
Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We work hard to make our guests happy and we appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Sief
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sief
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Bertuğ Arif KORULAR - General Manager le 17 juin 2019
Dear Sief,
First of all I would like to thank you for choosing the Oran Hotel Istanbul for your accommodation needs during your visit to Istanbul.
I would like you to know that as the Oran Hotel Istanbul, our first aim is to provide maximum guest satisfaction and for all of you to leave our hotel happy and thank you very much for your comments.
We are looking forward to welcoming you again at the Oran Hotel Istanbul during your next visit to Istanbul and rest assure that we will do our utmost to make your stay the most comfortable and enjoyable one.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 13 mai 2019
Dear Guest;
First of all thank you for your kind interest to Oran Hotel. İt was our pleasure to host you at Oran Hotel.As you know your reservation has been made as a non refundable meand it was not belong to us to cancel the reservation whic you made by mistake.Also regarding to your late c/out request as you know its 12:00 o clock for c out and if we do not have enough room unfurtunatelly we cant give late c/out also its not about to pay or not if we had we could give even free late c/out untill 5 pm. For the towels we are really so sorry that you had such a simple problem thanks for your understanding and hope to host you at Oran Hotel again.
Gökmen KARAKAYA
Front Office Supervisor
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 23 avr. 2019
Dear Guest
First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul.
All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy. We will be glad to share your kind comments about all our team members.
We would like to thank you for your interest in our hotel and wish you to say '' Welcome back '' as soon as possible.
Our respect ,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 3 mai 2019
Dear Guest,
First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The details you have provided will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition.
Our Respect ,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice an worth it
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Oran Hotel Team le 5 janv. 2019
Dear valued guest,
Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We appreciate your good comments about our staff and service. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Oran Hotel Team
8/10 Bien
wael
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wael
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 25 déc. 2018
Dear our valuable Guest,
We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your timeto write review. We hope to see you soon again. Best regards,
8/10 Bien
Amir Wazir
15 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amir Wazir
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Amir Wazir,
We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Best regards,
2/10 Horrible
Jacqueline, istanbul,
12 déc. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Mrs. Jacqueline,
Thank for staying with us. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. Your comments will be considered properly. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
مكان فريد
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear guest,
Thank you for staying Oran Hotel Istanbul. In order to serve ou best, we are improving our service. Thank you for taking your time to write review. We hope to welcome you again soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Daniel
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My review of hotel oran
Daniel
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 15 nov. 2018
Dear Daniel, thank you for sharing your experience at Oran Hotel. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good location
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 23 oct. 2018
Dear guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We hope to welcome you again. Kind regrads,
Your Hotel Team,
10/10 Excellent
Zinah, California, USA
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zinah
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Ferhat le 3 oct. 2018
Thank You For your nice review.
Kind regards,