Coin salon dans le hall

Avis sur Oran Hotel

4 out of 5
Oran Hotel
Harikzadeler Sk No:32, Laleli, Istanbul, Istanbul

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 32 avis sur 96." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 29 avis sur 96." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 15 avis sur 96." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 96." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 96." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

IBTISSEME, montreal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'était dégueulasse, la femme de chbre ne passait jamais biens que je lui ai remis un gros pourboire , bcp de bruits autour de la chbre , les lits sont minuscules

10/10 Excellent

Yacine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super propre rapport qualité prix imbattable
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Oran Hotel Team le 13 juin 2022
Dear Mr. Yacine, Thank you for your feedback, we look forward to serving and welcoming you again soon. Kind regards,

8/10 Bien

Jessica, Sirault

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Situation vraiment optimale , au centre de toutes les choses a voir . A deux pas du metro qui vous emmène partout , mais tout est aussi facilement accessible a pied . Personnel serviable , sympathique . Un peu déçu néanmoins car le bar de l hotel est inaccessible, hors service . On ne peut pas y prendre un verre un soir après une longue journee de visite . Il n y a pas de carte et le bar est vide . Obligé de sortir prendre un verre a l exterieur . Les chambres sont propres , la salle de bain aussi . Le linge est propre et est changé quotidiennement. Le petit déjeuner est relativement varié , mais gros point négatif sur les "jus de fruits" qui sont de vulgaires boissons chimiques horriblement sucrées et même pas fraîches. Pas un seul croissant ou petit pain au chocolat non plus . Dommage .
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 2 avr. 2022
Dear Jessica; Thank you for choosing Oran hotel and for your good comments. Hope to see you again here thanks. Best regards, Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 Excellent

Mehdi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le petit déjeuner à revoir à par ça il es bien personnes tooop galip si vous avez besoin de quelques j'ose il vous aidera
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Oran hotel team le 10 janv. 2022
Dear Mr. Mehdi, Thank you very much for your kind comments about our hotel and staff. We are happy to know that you have satisfied your accomodation. Hope to welcome you again soon. Best regards

10/10 Excellent

Mehdi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Coool avec le réceptionniste GALIP
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Oran hotel team, le 5 janv. 2022
Dear Mr. Mehdi, Thank you very much for your score. We are very happy to see that you have enjoyed your stay at Oran hotel Istanbul. We hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 Excellent

MERIAMA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AGREABLE SEJOUR A ORAN HOTEL
Hôtel très bien situé métro tram et tous commerces à côté. les récéptionistes sont très gentilles sérviables et à l'écoute petits soucis les baignoires sont hautes pour y accéder (pour personnes âgées) le HAMMAM ET SAUNA ETAIT UN BONHEUR POU LE GROUPE
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 16 déc. 2019
Dear Guest; Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

2/10 Horrible

Elashourtu

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Je pas aime du tout une petite chambre avec un lit tres bas horrible
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 14 oct. 2019
Dear guest, Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We are sorry about your stay is not satisfied you. We will consider your comments. Hope to welcome you soon. Best regards,

10/10 Excellent

Voyage

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour affaires a istanbul
séjour affaires a Istanbul
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 13 juin 2019
Dear Guest ; Thank you for choosing Oran Hotel for your accomadation. Hope to host you again as soon as possible. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

8/10 Bien

BADR EDDINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Oran Hotel Team le 23 janv. 2019
Dear Mr. Eddine, Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We try to do best for our valued guests. We thank you for your kind reviews about our hotel. We hope to welcome you again soon. Kind regards,

8/10 Bien

BADR EDDINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Badr Eddine, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Sidi Mohammed Bachir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bin
L'hôtel est très propre, calme à l'intérieur, chambres bien aménagées et confortables, Petit déjeuner excellent
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de oran le 11 déc. 2017
Dear Mr Bachir, On Behalf of the Oran Hotel Team I want to thank you very much for your nice comment. We hpe to welcome you again at your home in Istanbul

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
petit déjeuner très pauvre
.
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
Réponse de oran le 15 nov. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Passable
Personnel à revoir ne parle que le turque pas gentil

4/10 Médiocre

david

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Perssonel manquant de professionnalisme pour certain

10/10 Excellent

SALAH, BATNA - ALGERIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL TRES PROPRE PERSONEL SYMPA
Sejour tres bien passé et personel tres tres gentille je le conseille pour tous les ami(e)s qui se rendent a ISTUMBUL surtout avec un bon prix

10/10 Excellent

SALAH, BATNA - ALGERIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL ORAN EXTRA
Sejour a HOTEL ORAN extra ,tres calme ,propre personnel sympa ,petit dejeuner extra et tres varié je le conseille pour tous les gens qui visitent istumbul , donc passé un moment agrable !merci pour tout le personel

6/10 Satisfaisant

el-hachemi, Algérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WIFI
La connexion WIFI est nulle.

8/10 Bien

MOHAMEDCHAKIR, Alger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjours agreable
Hotel près du meteo le seul inconvénient c est le signal wifi très faible

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement exceptionnel
vraiment Emplacement exceptionnel de l’hôtel, prés de la station métro

2/10 Horrible

mohamed, Fontenay-aux-Roses, France

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
début de voyage de noce très décevant :
A notre arrivée, la chambre réservé sur expédia n'était pas disponible (on a du passer la 1ere nuit dans 2lits jumeaux au lieu d'un lit double), de plus le personnel était très impolis et non serviable( on nous a laissé attendre près d'1 heure avant d'avoir une chambre catastrophique a 3h du matin). Après avoir réclamé au près du service client d'Expédia (que je tiens à remercier pour leur intervention très rapide -3mn- et efficace),le manager de l'hôtel est venu nous présenter des excuses et nous a offert une suite pour le reste de notre séjour (nous avons refusé cette suite et préféré à la place la chambre double standard, celle réservée sur le site. la fenêtre ainsi que toutes celles de l'hôtel donne sur un hôtel en face (distance entre les vis à vis 10m). on a jamais pu utiliser leur wifi, car, le personnel nous donnaient toujours un mauvais code. en résumé, hôtel à éviter.
vue de l'hôtel
on a du coller les 2 lits et dormir au milieu de prises electriques.
vue de l'hôtel
sortie de l'ascenseur pour acceder à la salle ou est servi le petit déjeuné

10/10 Excellent

Latifa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Verrassend goed. Speciale dank aan dhr Galip voor zijn hartelijke ontvangst en het aanbieden van zijn hulp Het hotel bevind zich vlakbij de Metro en vlakbij alle bezienswaardigheden. Goed ontbijt en goed housekeeping. Bij problemen bellen naar de receptie er komt gelijk iemand naar de kamer
Séjour de 7 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Josef

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bed was too hard to lie upon and too small (for 2 people). Breakfast was okay. Breakfast room was nice with its view over the city to the sea. The staff was willing and very helpful, both with information to pulic travel and organizign us the second transfer (back to the airport). The hotel is situated very close to the city centre. You can go by feet to reach a lot of the interesting places.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Belharet

Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Fadi

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 6 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

BADR EDDINE

Séjour de 2 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Sabrine

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 31 mai 2022
Dear Sabrine; Thank you for staying at Oran Hotel.Hope to see you again to give a much better service for you. Best Regards,

10/10 Excellent

ademola

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It's fantastic
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 9 mai 2022
Thank you so much hope to see you again as soon as possible. Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Şöyle böyle
Saat 11e kadar temizlik onun dışında oda temizlenmez. Personel pek de kibar sayılmazdı ve arkadaşıyla konuşurmuş gibi konusmasindan hoşlanmadım. Ayrica şampuan yoktu sadece duş jeli vardi. Sabunluk kırıktı.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 7 déc. 2021
Merhaba Sn Misafirimiz ; Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkürederiz.Otelimizle ilgili memnuniyetsizliğinizi üzülerek öğrendik her daim misafir memnuniyeti odaklı çalışan otelimiz bundan sonraki ziyaretinizde çok daha fazla gayret göstererek memnun kalmanız için tüm çabayı gösterecektir tekrar teşekkür eder sağlıklı günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 Excellent

Mohammed

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good,but the rooms are not good isolated.
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Oran Hotel Team le 25 nov. 2021
Dear Mr. Mohammed, Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We are pleased to read your comment about our hotel, we will also consider your comment about isolation. Hope to welcome you again soon. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Mohammad

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was too small, there was bad smell in the corridor and the toilet was uncomfortable
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 17 août 2021
Dear Guest; Thank you so much for your feedback.We are sorry that you felt uncomfortable at our hotel. Also we are so suprised that there was bad smell and the toilet was uncomfortable. We just renovated the hotel everything is new and we havent got any complaining about it before. Anyway thank you again for your feed back it helps us to know about it to not to have the same problem again hope to see you again. Best Regards

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very bad hotel
The are not respect there guest And no recomment this hotel at all Dont stay in this hotel
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 2 avr. 2020
Dear Guest; Thank you for your kind interest to Oran Hotel First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The issue will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition. Best Regards

8/10 Bien

Muawiya

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 29 déc. 2019
Dear Muawiya, Thank you for choosing Oran Hotel İstanbul for your stay. We appreciate your comments about our hotel. We hope to welcome you again soon. Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 16 déc. 2019
Dear Guest; Thank you for choosing us for your accomadation hope to see you again at our hotel. Best Regards Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 Excellent

Fathi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No tienen mapas turísticos pero eso es una nimidad. El servicio es bueno y su staf muy amable.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Oran hotel team le 2 oct. 2019
Dear guest, Thank you for your kind interest to Oran hotel Istanbul. Your comments are very important for us. We always try to do our best. Hope ro welcome you again. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, quite and near to metro and tram way stations in addition to this it is in very good location lalali where every thing is available. The staff is very good
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 18 août 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul. All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy.

8/10 Bien

Maksim

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Oran Hotel Team le 16 août 2019
Dear guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy. We appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Oran hotel team le 18 août 2019
Dear guest, Thank you for staying Oran hotel Istanbul. We work hard to make our guests happy and we appreciate your feedback. Hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 Excellent

Sief

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Bertuğ Arif KORULAR - General Manager le 17 juin 2019
Dear Sief, First of all I would like to thank you for choosing the Oran Hotel Istanbul for your accommodation needs during your visit to Istanbul. I would like you to know that as the Oran Hotel Istanbul, our first aim is to provide maximum guest satisfaction and for all of you to leave our hotel happy and thank you very much for your comments. We are looking forward to welcoming you again at the Oran Hotel Istanbul during your next visit to Istanbul and rest assure that we will do our utmost to make your stay the most comfortable and enjoyable one.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
We accidently double booked the same hotel, they would not refund due to cancellation policy. And when we requested a 5pm check out they also refused even though we paid for an extra room for 3 nights which we did not use :( . Also they put one bath towel for a 3 person booking
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Gökmen KARAKAYA le 13 mai 2019
Dear Guest; First of all thank you for your kind interest to Oran Hotel. İt was our pleasure to host you at Oran Hotel.As you know your reservation has been made as a non refundable meand it was not belong to us to cancel the reservation whic you made by mistake.Also regarding to your late c/out request as you know its 12:00 o clock for c out and if we do not have enough room unfurtunatelly we cant give late c/out also its not about to pay or not if we had we could give even free late c/out untill 5 pm. For the towels we are really so sorry that you had such a simple problem thanks for your understanding and hope to host you at Oran Hotel again. Gökmen KARAKAYA Front Office Supervisor

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 23 avr. 2019
Dear Guest First of all, we would like to thank you for choosing Oran Hotel Istanbul. All our employees are trying to give you the best service with a smiling face and the fact that this effort is noticed by you makes us happy. We will be glad to share your kind comments about all our team members. We would like to thank you for your interest in our hotel and wish you to say '' Welcome back '' as soon as possible. Our respect ,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gefällt mir nicht Zimmer klein, dreckig, alt Zu laut Personal unfreundlich
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager Bertuğ Arif KORULAR le 3 mai 2019
Dear Guest, First of all, we wish you to accept our sincere apologies for the communication problem that does not reflect our service standards. The details you have provided will be carefully examined by our management team and necessary measures will be taken to prevent repetition. Our Respect ,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice an worth it
The hotel is close approximately to all important and attractive places i wanted to visit. They had very nice staff and service
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Oran Hotel Team le 5 janv. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Oran Hotel for your stay. We appreciate your good comments about our staff and service. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Oran Hotel Team

8/10 Bien

wael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 25 déc. 2018
Dear our valuable Guest, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your timeto write review. We hope to see you soon again. Best regards,

8/10 Bien

Amir Wazir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Amir Wazir, We had a great pleasure to welcome you at our hotel. Thank you for taking your time to write review. We hope to see you again soon. Best regards,

2/10 Horrible

Jacqueline, istanbul,

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff never picked me up from airport has agreed through Expedia and also double confirmed with me by email my flight time arrival and so on . After feeling stranded I was helped by airport staff to get a private car to airport . When ask manager at arrival he looked at the sticky note regarding my name and pick up but then say I can it here but I don’t know y they didn’t pick you up . I will let you know he saw me every day and said not a words , we would say And short chit chat but he never mentioned. 2ndly bath was more like a washtub not a full-size bathtub however shower was good fantastic pressure and perfect hot water gage as desired. I needed to change location closer to my hospital I was going to have op in But the refuse to refund me two nights I wouldn’t be there. I was also charged for an expired sprite date the 5/7/2018 that I left the full can there for evidence after a sip of the drink was how I enquirer after its date . I was still charge they say because I opened it . Charg was 6 times the cost for a can elsewhere
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear Mrs. Jacqueline, Thank for staying with us. We are very sorry that your stay did not meet your expectations. Your comments will be considered properly. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
مكان فريد
مكان جيد جدا
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 18 déc. 2018
Dear guest, Thank you for staying Oran Hotel Istanbul. In order to serve ou best, we are improving our service. Thank you for taking your time to write review. We hope to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My review of hotel oran
I stsayed 5 days in this hotel. They have a travel agency on ground floor. They have 2 restaurants. They have a sauna but it wasn't working they we repairing it. They have a swimming pool to. They give you slippers. They don't have an iron to lend guests. I like their breakfast it's on the top floor. The front desk people speak good english. I will stay here again highly recommended
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 15 nov. 2018
Dear Daniel, thank you for sharing your experience at Oran Hotel. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good location
Lovely, polite and helpful staff. They made us feel very welcome and helped with directions, they also resolved any problems we had. Ridvan and co were excellent in helping and very friendly. Staff take pride in their work. Will recommend this hotel to family and friends. Thank you for your services from Asima and Maddi
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de ORAN HOTEL TEAM, le 23 oct. 2018
Dear guest, Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We hope to welcome you again. Kind regrads, Your Hotel Team,

10/10 Excellent

Zinah, California, USA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Ferhat le 3 oct. 2018
Thank You For your nice review. Kind regards,