2 piscines extérieures, chaises longues

Avis sur Fajardo Inn

3.5 out of 5
Fajardo Inn
52 Parcelas Beltran, Puerto Real, Fajardo

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 367 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 333 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 173 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 66 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 64 avis sur 1003." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
L'hôtel est un peu viellot, les chambres sont confortables, mais la douche ne coule presque pas, il manquerait un bon coup de peinture général, le mini golf est abîmé, tout comme la piscine et le tennis. Le personnel est très agréable, acceuil digne de Puerto Rico.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Angel le 28 déc. 2019
Greetings! We are so sorry you have any kind of inconvenience with the shower and Coco's Park. We will address this to the right channel so we can serve better to our guests. We are working hard to give our guest the best experience in Puerto Rico. We hope to see you soon. Best wishes and happy holidays!

8/10 Bien

Beat

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bien, mais sans plus.
Hotel très impersonnel. Tres grand, et personnel très distant. Chambre vieillissante, mais confortable. Voiture obligatoire, car pas de resto autour de l'hôtel.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de s le 18 août 2019
Thank you

8/10 Bien

Pierre-Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à Fajardo
Hotel confortable et propre avec un accueil sympathique Hélas, la ville de Fajardo est une ville fantôme où il n’y a personne et rien à voir hormis la lagune bio luminescente à 50 dollars par personne. Tout ceci explique peut-être que nous n’etions Qu’une dizaine de clients dans un hôtel de 50 chambres
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Front Desk Manager le 28 mars 2019
Thanks for staying with us! We appreciate your feedback.

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel très calme à cette période-ci...
Hotel fraîchement rénové, et encore en rénos dans certaines sections 2 belles piscines, belle grande chambre, bon Wifi, un seul restaurant tout au long de la journée, un café le matin pour le déjeuner, et un autre (mexicain) qui prend la relève vers 11hres jusqu'à environ 22hres. Pas grand chose à faire dans le coin... Idéalement avoir une voiture.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019

6/10 Satisfaisant

marine

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ensemble correcte mais détails regrettable nous avons pas pu profiter du bar de la piscine car fermer, la salle de gym en revanche est complète et offre l'espace nécessaire a la pratique sportive. Le restaurant mexicain est à déconseiller. Pas de café dans la chambre, lit a roulette désagréable lorsqu'il faut lire, pas de mini bar.

8/10 Bien

Vincent, Montréal

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bien placé pour le ferry
Très bien placé pour prendre le ferry vers culebra. Ils vous laissent même garer la voiture gratuitement pour le ferry (10 min à pieds). Grandes chambres.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

8/10 Bien

Martin, de montreal Québec canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
complexe motel restaurant prêt du traversier
acueillant tres bon service tranquille silencieux un air de repos tout a fait a la mesure de vacance au soleil beaucoup de chose a la porté de tout piscine centre conditionnement restaurent près du traversier de préférence avoir une auto pour déplacement.

10/10 Excellent

GENEVIEVE, BOURGES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour agréable
Nous avons bien profité de la côte et de la Yunque forest. Nous avons apprécié les deux restaurants, les piscines, les terrasses détente, et tout l'environnement ombragé. La voiture est indispensable mais les parkings sont vastes , gratuits et sécurisés.

4/10 Médiocre

Maria

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Think twice before reserving this hotel. Unfortunately I was not aware of the 250.00 hold fee( a bit high) for what we received. First of all, I wanted some ice, normally one would walk to the ice machine and fill up, to my surprise you're charged for ice as well as coffee if you wanted any. We had to drive to the Burger King for a cup of fresh coffee instead of using a machine with what I assume stale coffee. I wanted to make the best of this stay and decided to go to the pool, when I looked at it, it was filled with what looked like green and brown grime on the steps entering the pool, completely changed my mind in entering. It was disgusting to say the least, I did go and inform the front desk which went on deaf ears. Be aware this hotel is not central to anything, you will have to travel to the nearby Beach towns for shopping and restaurants . I have begun to travel to PR frequently and I will definitely not return to this hotel. I believe Expedia, was not as accurate in their review of this hotel, leading it's customers completely unprepared and disappointed to say the least
Séjour de 2 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Yarimar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Pues no me gusta dar opiniones pero dehe perder la última noche ya que me encontre que el lugar tanto la piscina como restauran y barra sierran muy temprano el cuál el que va de vacaciones tiene que salir a comer fuera ya que todo esta cerrado. También si eres persona la cuál utiliza el gimnasio en tu vida no hay manera ya que esta cerrado fui varias veces y cerrado. Para mi no es una opción de ahora en adelante. La piscina principar nunca tuvo barra abierta en lo que estuve alli no importa que sean dias como Domingo deben entender que la personas toman sus días de vacaciones para disfrutar.
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Damaris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
En general fue muy bueno. Limpio y el staff muy amable. Sólo que tienen muchas cosas en remodelación y pues no hay muchas opciones de comida(no hay lugar si deseas desayunar). Y mejoraría la orientación al inicio para que te dejen saber lo que tiene disponible al momento (restaurantes cuales están funcionand, piscinas, etc. La piscina está super buena y bien limpia. Y los que atienden la barra de la piscina son muy amables.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

4/10 Médiocre

Amado

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Do not book through Expedia. I payed for everything through Expedia then when we arrived we had to put $400 down on the car we already rented and paid for. Got to the hotel and had to put $250 deposit down on the room that was already paid for and an additional $45 dollars for extra taxes. They gave us a room with one double bed when it was suppose to be 2 beds. We even called direct to the hotel before booking it to confirm it was 2 beds and the woman told us yes. That they don't have rooms with one double bed. That their rooms are either two queens or one king. The woman told us that third party booking sites don't always have correct information. When we told them what their receptionist told us we were told that if we want two beds we could pay an additional $400. Even though the hotel was a ghost town. There was no one there! All of the restaurants and the bar were closed the entire time we were there except for the last night before we left. We went to a restaurant on the property for dinner which only stayed open until 7pm. Also no breakfast or coffee to be found anywhere at the hotel. We had to go off the resort to find a cup of coffee. Now I'm waiting to see if we get our $400-car and $250-hotel back from our deposits. We will not use Expedia again. Sadly this was not a good experience. The hotel was pretty and clean but not at all the resort experience we expected.
Séjour de 4 nuits en juin 2023

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms and property were clean and well kept. The swimming pool was very nice and clean.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Kattia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Habitacion limpia, buen servicio al cliente, las facilidades de la piscina son excelentes. Es un lugar tranquilo, agradable y su ubicacion esta muy cerca de restaurantes, playas, actividades, etc. Volveria sin duda.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Victor, Caguas

Les points forts : Propreté
Coffee machine broken
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Miguel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
El personal muy amable y la propiedad muy limpia, los apartamentos muy bien
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

MICHAEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
THE STAFF WAS OVER THE TOP!! UPON ARRIVAL, THE SECURITY GUARD/OFFICE STAFF/MAINENANCE & ESPECIALLY THE BARTENDER TOOK CARE OF US, CARED FOR US BEYOND ANYTHING WE COULD HAVE EXPECTED. YES, THIS IS OUR 4TH TIME VISITING FAJARDO INN. OUR ROOM WAS WHAT WE ASKED FOR. USUALLY, THE STAFF IS SO "MICRO MANAGED", BUT THE GUARD WAS LIKE HE WAS OUR NEPHEW, THE STAFF: LIKE MY DAUGHTERS & THE BARTENDER: TOOK VERY GOOD CARE OF MY WIFE & I! THIS VISIT WAS A GIFT FOR MY WIFE FOR MOTHER'S DAY & 1ST TRIP AFTER REMISSION FROM BREAST CANCER! IT WAS LAST MINUTE & ONLY 1 DAY, BUT STILL IMPRESSIVE BY ALL! WITH GOD'S HELP WE CONTINUE PATRONAGE @ FAJARDO INN! SO WILL OUR ENTIRE FAMILY & FRIENDS! HOOOOAH!!
Séjour de 1 nuit en mai 2023

4/10 Médiocre

Rituparna, Winchester

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Property was alright. Spacious and clean rooms. There were many mosquitoes in the room and bathroom. Got bitten badly. Easy parking. Laundry was ok. Only one washer working. Please think twice before going to the on-site Mexican restaurant. The server did a good job but the food that came out of the kitchen was horrible. We voiced our concern to the manager. Unfortunately it fell on deaf ears. I wish they take feedbacks and improve the food quality so that more guests can dine there.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Manager le 22 avr. 2023
Thank you for sharing your opinion about out property, but if you are going to share a review, you should tell the entire story. The waiter went to you table several times asking if everything food and everything was ok, which you said it was. After everyone ate their food, and you recieved the receipt you informed you were not going to pay for the full bill since you didnt't like the food. The manager on duty spoke to you severla times, that if when the waiter went to your table you have mentioned anything we gladly would have prepare a new dish for you or discounted the food in dispute. But it was very surprising to every employee on suty that after you ate all the food you refuse to pay the bill. Yes because you left without paying, you left a 320 bill after you devour all the food. And when the manager informed you she was calling the police, you ran as fast as you could and left the property. We filed a police report and you will be contacted. I assure you we do take very serious comments and reccomendations, but when someone abuses us we do not take it lightly.

8/10 Bien

Wanda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel está hermoso y muy limpio. No me gustó la hora de entrada.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 Excellent

Clinton

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property has been taken care of by the owners with pride and customer service, it offers what travelers may need in this area, while trying hard to make sure your stay is safe pleasant and relaxing. Great value!!
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

W

Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Dontria Marie, Washington DC

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful! A little far from everything but the place was amazing and the hotel recommended drivers that we loved
Séjour de 5 nuits en avril 2021

8/10 Bien

Colleen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Really, over $200 a night and you had to pay for ice and coffee with quarters!! Coffee should be in the room.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Yaelina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

6/10 Satisfaisant

Frank

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not as good as advertised
We were disappointed with this place. It could have/should have been more. There were some obvious limitations due to COVID, which were understandable, but there were other things that were uncalled for. They charged for ice from the ice machine, they charged for a lousy morning coffee... things that I've never had a hotel charge for!
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

fernando

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
Covid has affected rhe outskirts of Puerto Rico...but great service and room..we are very social
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Normal
Séjour de 2 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Excelente Limpieza. Muy relajante el hotel. Pero por alguna situacion ajena no hay aervicio se desayuno se Lunes a Viernes. Tienes que salir a comprar afuera de la localidad. Para el almuerzo por igual.
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Réponse de FI le 7 août 2021
Gracias por hospedarse con nosotros y agradecemos que haya sacado de su tiempo para compartir sus experiencias en la propiedad. Tomamos comentarios como los suyos de una manera muy seria, ya que nos ayuda a saber dónde mejorar. En efecto en desayuno de manera temporera solo sabados y domingos, almuerzo y cena estamos disponibles todos los dias.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a very beautiful place and the employees were very pleasant!
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de FI le 7 août 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. It is a genuine pleasure to read that you had the opportunity to enjoy the amenities of the hotel. We take a lot of pride in our staff - and are hard at work to continue enhancing our product for the comfort and enjoyment of our guests. We look forward to welcoming you back next time your travels bring you to Fajardo Inn. Hope to see you soon…

10/10 Excellent

sandra

Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de FI le 7 août 2021
Thank you

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was clean and accesible. Ecxellent vacation time with family.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de FI le 7 août 2021
Thank you for sharing your experience with us. We certainly work hard to keep this standard. . We hope to be able to have you as our guest in a near future.

10/10 Excellent

Majery

Séjour de 2 nuits en mars 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mai 2021

8/10 Bien

Héctor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mi opinión.
El lugar es limpio. Las áreas verdes las tienen bien cuidadas. Las piscinas las mantienen debidamente atendidas se ve la limpieza, pero en cuanto a la estructuras necesitan un poco de atención. Los baños de las piscinas están impecables de la limpieza. Lamentablemente por el momento tenían en uso un solo restaurante, de el mismo la comida es buena.
Séjour de 3 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

Rosa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Happy birthday with Rodolfo and Rosa in love.
Celebrando mi cumpleaños. Con Rosa y Rodolfo 5/15/21.
Séjour de 3 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything
Séjour de 7 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 7 mai 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We look forward to welcoming you back next time your travels bring you to Fajardo Inn. Hope to see you soon…

8/10 Bien

Michel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estuvo bien a pesar de sólo estar el Barman con una cosinera se las arreglaron para atender a todos en el restaurante,el desayuno excelente,los huéspedes locales fuman mucha marihuana y no respetan
Séjour de 2 nuits en avril 2021

8/10 Bien

Mario

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Tremenda piscina
La piscina es excelente pero el cuarto familiar, aunque muy comodo, no tiene ninguna vista. Para pagar una vista teníamos que pagar una villa y no valía la pena. Recomendamos que los cuartos con vista deben ser mitad familiar y mitad para parejas. Aunque el baño, las camas, y muebles estaban limpios, el piso estaba sucio.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 7 mai 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. It is a genuine pleasure to read that you had the opportunity to enjoy the amenities of the hotel. We take a lot of pride in our staff - and are hard at work to continue enhancing our product for the comfort and enjoyment of our guests. We look forward to welcoming you back next time your travels bring you to Fajardo Inn. Hope to see you soon…

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was ok.
Séjour de 7 nuits en mars 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the resort and everything about it don’t know why there are so many negative reviews I stood here for five days this week and it was the best the staff was so courteous and helpful the facilities were very clean pool was very clean we basically had the pool to ourselves very few people people were very courteous when we would arrive they would give us time to be in the pools alone our family had a great time here our rooms were cleaned every day cute little gift shop to buy souvenirs very close to everything we needed definitely will be coming back to this resort I give this resort five stars
Séjour de 5 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 7 mai 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. It is a genuine pleasure to read that you had the opportunity to enjoy the amenities of the hotel. We take a lot of pride in our staff - and are hard at work to continue enhancing our product for the comfort and enjoyment of our guests. We look forward to welcoming you back next time your travels bring you to Fajardo Inn. Hope to see you soon…

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en avril 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is not a great site to see.I checked out way earlier than I was suppose to they don’t want to give me money back and not people friendly
Séjour de 4 nuits en avril 2021

8/10 Bien

Jayson

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
The state was descent though the room had a lot of hair in the bathroom on the floor and ants in the room. I would not rebook here just due to the resort being so far out from the beach access and cleanliness of the pool. All the pool bars and amenities were closed other than the main restaurant and they were out of a lot of things on the menu.
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
Thank you for sharing your review. Due to the government executive orders certain amenities are available thru appointments only. Like the use of the use of the gym for example. The recreational facilities is also thru appointment as we must have a record of customers in use at a time. Bars are not allowed open, you are only be able to get attended at your table in a restaurant. We are sorry if this was an inconvenience to you, but we are strictly enforcing the COVID 19 regulations for the safety of our customers and employees.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.

8/10 Bien

Jeanette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mejorías
Buen Servicio. Pero debería arreglar la entrada porque está rota la calle. La piscina está bonita pero por dentro deben darle mas cariño porque se ve descuidada. Y focos de electricidad sueltos que cualquier persona puede tocar y quedarse electrocutado. Ponerle un anuncio grande en la calle principal. Y por favor una buena caseta de Seguridad para el empleados ya que tiene que aguantar agua sol y sereno mosquitos en una caseta no muy agradable de solo 4 palos.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
Gracias por hospedarse con nosotros y agradecemos que haya sacado de su tiempo para compartir sus experiencias en la propiedad. Tomamos comentarios como los suyos de una manera muy seria, ya que nos ayuda a saber dónde mejorar. Esperamos poder contar con usted como nuestro invitado en un futuro cercano.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Much nicer than the photos of the property. Beautiful interior of building common area. The bathroom of our room looked new and modern. They take their COVID protocol very seriously here; in a week of travel this was the only property that asked for our QR travel authorization code granted by the PR government. My only complaint was the bed was saggy and we rolled to the center. More than two bath towels in the room would have been preferred.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
We take comments like yours in a very serious way as it helps us know where to improve. I will share this feedback with our Departments and also with the management team.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
The property has so much potential. The staff were not accommodating at all and were extremely rude. This was my first trip to Puerto Rico and I am Puerto Rican from Chicago so this was supposed to be a special trip. I invited my friend who is a doctor and we were treated just beyond poorly, so much so that we wanted to end our stay and just stay elsewhere and even then they would not accommodate. I morning recommend you think twice maybe thrice before booking at Fajardo inn
Séjour de 3 nuits en avril 2021

6/10 Satisfaisant

Viswachaithanya

Les points forts : Propreté
A Decent place to stay
It was a decent place to stay. could have been better with amenities. There were couple of flies in the room and that was annoying. Other than that it was a decent experience overall.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de FI le 20 avr. 2021
Thank you for sharing your review. Due to the government executive orders certain amenities are available thru appointments only. Like the use of the use of the gym for example. The recreational facilities is also thru appointment as we must have a record of customers in use at a time. Bars are not allowed open, you are only be able to get attended at your table in a restaurant. We are sorry if this was an inconvenience to you, but we are strictly enforcing the COVID 19 regulations for the safety of our customers and employees.