Avis sur JEN Hong Kong by Shangri-La
JEN Hong Kong by Shangri-La
508 Queens Road West, Western District, Hong Kong
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 7 nov. 2019
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 11 juin 2019
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
10/10 Excellent
MICHAELLA
7 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à redire !
MICHAELLA
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 14 févr. 2019
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen
6/10 Satisfaisant
Ahmed , Genève
11 mai 2018
Hôtel moyen
Ahmed
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 18 mai 2018
Thank you for sharing your comments, which are much appreciated for our continuous improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and to offer you a most pleasant stay. – Jen
10/10 Excellent
Brendan
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, bon prix, quartier moins touristique
Brendan
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 10 avr. 2018
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen
8/10 Bien
Patrick
25 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 27 mars 2018
Thank you for staying at Hotel Jen Hong Kong and taking time to post a review with the perfect rating; which is very encouraging for our team!. – Jen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 18 nov. 2017
We are absolutely delighted to hear about your wonderful experience. Your kind words are the greatest motivation to us all. We appreciate your kind compliments about our location, room, breakfast and swimming pool. It will be our pleasure to provide you another delightful stay on your next visit. - Jen
10/10 Excellent
Klinkou, Hong Kong
22 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Klinkou
Réponse de Hotel Jen Hong Kong le 24 avr. 2017
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. We take great pleasure in knowing that you had a delightful experience with our facilities and services, as well as our neighborhood! We cannot wait to welcome you back again.
10/10 Excellent
Jean Marc, Marseille
31 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un excellent choix.
Jean Marc
8/10 Bien
FRANCOIS, Paris
16 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Qualité prix excellent
FRANCOIS
6/10 Satisfaisant
Dusanka
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Dusanka
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 23 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
10/10 Excellent
Hong
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 17 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
8/10 Bien
Erik
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 avr. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN
10/10 Excellent
Hong
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 avr. 2024
Thank you for staying at JEN Hong Kong and sharing your delightful experience with us. Your wonderful comments warm our heart and give us great motivation in providing you the best service. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future! – JEN
4/10 Médiocre
Melissa
Voyage en groupe
10 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 12 avr. 2024
Dear Ms. Loh,Greetings from JEN Hong Kong by Shangri-La.Thank you for taking the time to share your feedback and comments. We sincerely apologize for the unpleasant overall experience you had at our hotel and for the poor condition of the guest room facilities. It is truly regrettable that we did not meet our usual standard on this occasion.Please be assured that we take your feedback seriously and are actively working to address the issues you raised. This includes the cleanliness of the guest room, which serious shortcoming I have since shared with our Housekeeping team; for immediate rectification and to ensure all room facilities are more carefully inspected, before the arrival of our valued guests.We are currently in the planning stages for our next renovation, which will help us enhance the overall experience for our guests. In the meantime, we will reinforce our maintenance program to ensure that the hotel and its facilities are kept in the best possible condition.Thank you for being our guest and for your valuable feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back to JEN Hong Kong by Shangri-La soon.Yours Sincerely,Christine WongResident ManagerJEN Hong Kong by Shangri-La
8/10 Bien
Thomas, Kuemmersbruck
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 5 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
6/10 Satisfaisant
canna
28 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
canna
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 5 avr. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
Connie
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 28 mars 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
8/10 Bien
Hong
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 20 mars 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
Ka Wing
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ka Wing
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 19 mars 2024
感謝下榻香港JEN酒店及閣下就是次住宿體驗所提出的意見。能夠為您服務實是我們的榮幸,期待於不久將來再次歡迎閣下光臨。- JEN
8/10 Bien
Hong
Voyage en famille
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 19 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
6/10 Satisfaisant
Lina
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Lina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 15 mars 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN
8/10 Bien
Yokoyama
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Équipements
Yokoyama
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 13 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
10/10 Excellent
Natsuko
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natsuko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 13 mars 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
Aya
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aya
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 12 mars 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
??
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 6 mars 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location, breakfast and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
10/10 Excellent
Lorivic Juan
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorivic Juan
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 4 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
8/10 Bien
Sun Ung
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sun Ung
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 4 mars 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN
8/10 Bien
Tommy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommy
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 29 févr. 2024
感謝您對本酒店的支持及讚揚。能夠為您服務實是我們的榮幸,期待下次再度歡迎您光臨並為閣下締造難忘體驗。- JEN
6/10 Satisfaisant
Tommy
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Tommy
Séjour de 3 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Tommy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Tommy
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Tina
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 févr. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 Bien
Victoria
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 7 févr. 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and hotel facilities. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
4/10 Médiocre
Taiki
28 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taiki
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 30 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please accept my sincere apologies for the unpleasant experience. Your comments have been shared with our Engineering team for immediate rectification and to ensure all room facilities are more carefully inspected, before the arrival of our valued guests. Once again, thank you for being our guest and for your valuable feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back to JEN Hong Kong by Shangri-La soon. – JEN
2/10 Horrible
Satoshi
28 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Satoshi
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 31 janv. 2024
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your valuable input. We are constantly striving to enhance our services to meet our guests' expectations. If you have any specific details about the special services you were expecting, we would be grateful if you could share them with us. Your insights will help us better serve you in the future. Thank you again for your feedback.- JEN
10/10 Excellent
Lingjie
26 janv. 2024
Lingjie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 30 janv. 2024
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
WAI I
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
不愧為大品牌
WAI I
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 24 janv. 2024
感謝閣下對本酒店的大力支持及讚許!我們很高興知悉您於居停期間盡享方便及舒適,我們非常期待閣下再次光臨。- JEN
8/10 Bien
Sidney
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sidney
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 24 janv. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 Bien
Joe, Port Orange
19 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Joe
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 22 janv. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN
6/10 Satisfaisant
Mukta
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mukta
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 janv. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We truly hope that you will indulge us on this occasion and provide us with the opportunity to welcome you back to JEN Hong Kong by Shangri-La again soon. – JEN
8/10 Bien
Claudia
Voyage en famille, Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 janv. 2024
Thank you for staying at JEN Hong Kong and sharing your delightful experience with us. Your wonderful comments warm our heart and give us great motivation in providing you the best service. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future! – JEN
10/10 Excellent
Tsang Wai Ling,
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tsang Wai Ling,
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 janv. 2024
Thank you for your valuable comment and feedback which are most useful for our continuous improvement as we strive to create most pleasant stays to all our guests. We appreciate your kind compliments on the service of our Front Desk colleagues, especially for Leon. He is more than pleased to know that his caring service was a highlight of your visit. It is great to know that you had an overall most enjoyable stay and we hope to welcome you back again soon. – JEN
6/10 Satisfaisant
sayo
10 janv. 2024
sayo
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 16 janv. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 Bien
Steven
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Steven
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 14 févr. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
10/10 Excellent
Jeremiah
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremiah
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 12 janv. 2024
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
10/10 Excellent
Griselda Yolanda
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Griselda Yolanda
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 8 janv. 2024
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 Bien
Sock Mui
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sock Mui
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 8 janv. 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
8/10 Bien
CHAK YIN ANEURIN
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHAK YIN ANEURIN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 28 déc. 2023
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 27 déc. 2023
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 Bien
Betty
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Betty
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JEN Hong Kong by Shangri-La le 27 déc. 2023
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN