Avis sur Crowne Plaza Belfast, an IHG Hotel
Crowne Plaza Belfast, an IHG Hotel
117 Milltown Road, Shaw's Bridge, Belfast, Northern Ireland
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Christiane
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merci pour ce séjour
Christiane
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de duty manager le 21 oct. 2019
Dear Christiane
Thank you for sharing your feedback and for choosing The Crowne Plaza Belfast.
Regards
Geraldine McLarnon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de duty manager le 21 oct. 2019
Thank you for choosing The Crowne Plaza Belfast.
Kind Regards
Geraldine McLarnon
10/10 Excellent
Sarah
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect stay
Sarah
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de duty manager le 21 oct. 2019
Thank you for staying at The Crowne Plaza Belfast.
10/10 Excellent
Fabrice
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabrice
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de duty manager le 16 août 2019
Thank you for choosing The Crowne Plaza Belfast.
Regards
Geraldine Mclarnon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de duty manager le 28 juil. 2019
Thank you for sharing your feedback during your recent stay.
Your feedback is very important to us. Hope we have the opportunity to serve you again in the future.
Regards
Geraldine McLarnon
8/10 Bien
Franck
31 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Franck
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de duty manager le 9 nov. 2018
Thank you for writing your review.
Kind Regards
Geraldine McLarnon
10/10 Excellent
Stéphanie, ST MAUR DES FOSSES
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable et calme
Stéphanie
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de duty manager le 22 août 2018
Thank you for sharing your feedback during your recent stay at The Crowne Plaza Belfast.
Regards
Geraldine McLarnon
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand hôtel un peu trop loin du centre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
beatrice, r
11 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme et facile d accès. Parking gratuit
beatrice
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Voyageur vérifié
8/10 Bien
michael, mulhouse
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien
michael
10/10 Excellent
Martin
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Madalina le 20 mars 2024
Good morning Martin, Thank you for taking the time to provide such a lovely review on your recent stay.I am thrilled to hear how much you enjoyed the hotel and breakfast. I will make sure to pass your lovely comments onto the teams as they always aim to provide our guests with an unforgettable experience.We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager
8/10 Bien
Roy
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Madalina le 1 mars 2024
Good evening Roy, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am glad to see that you had a great stay. We look forward to welcoming you again.Warm Regards, Madalina Constantin
2/10 Horrible
Marc
13 févr. 2024
Marc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Madalina le 21 mars 2024
Good morning Marc, I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you might have caused during your stay.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Warm Regards, Madalina ConstantinAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Julie-Ann
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie-Ann
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Experience Manager le 22 janv. 2024
Hi Julie-Ann,Thank you for the 5/5 rating. We look forward to having the pleasure of welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Deepak
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deepak
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Supervisor le 29 déc. 2023
Hi Deepak, Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Warm regards, Robyn.
8/10 Bien
Shirley
Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirley
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 16 déc. 2023
Hi Shirley,Thank you for taking the time to tell us about your stay.I am so pleased to hear that the room was lovely and warm.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Warm Regards,Alice S
4/10 Médiocre
Thomas James
11 déc. 2023
Thomas James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 3 janv. 2024
Hi Thomas James,Thank you for rating your stay.I am sorry to see that we did not meet your expectations and would be keen to speak with you regarding this.Please contact myself directly to discuss where we could have improved on your experience.We hope that you will choose to stay again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Mark
28 nov. 2023
Mark
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 19 déc. 2023
Hi Mark,Thank you for the 5/5 review.We hope to have the opportunity to welcome you again.Warm Regards & Happy Holidays,Alice S
10/10 Excellent
Karen
26 nov. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 19 déc. 2023
Hi Karen,Thank you for the 5/5 review.We hope to have the opportunity to welcome you again.Warm Regards & Happy Holidays,Alice S
6/10 Satisfaisant
Hayley
26 nov. 2023
Hayley
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 22 déc. 2023
Hi Hayley,Thank you for rating your stay.I am sorry to see that we only scored a 3/5 and would be keen to learn more.Please feel free to contact us and discuss this as your feedback is extremely valuable to us and we use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Moira
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moira
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 6 déc. 2023
Hi Moira,Thank you for the 5/5 review. I am so pleased to see that all your staff interactions were so lovely and we hope that we will have the opportunity to welcome you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
The first one
21 nov. 2023
The first one
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 16 déc. 2023
Hi,Thank you for the 5/5 review,We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Jill
18 nov. 2023
Jill
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 23 nov. 2023
Hi Jill,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Sarah
18 nov. 2023
Sarah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 23 nov. 2023
Hi Sarah,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Shaheriyar
18 nov. 2023
Shaheriyar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 23 nov. 2023
Hi Shaheriyar,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Gérard
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gérard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 14 nov. 2023
Hi Gérard,Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Alice S
10/10 Excellent
Lee
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lee
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 14 nov. 2023
Hi Lee,Thank you for the 10/10 rating. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Alice S
8/10 Bien
Stephen
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Stephen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 14 nov. 2023
Hi Stephen,Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. Please know that we use our guests feedback to help improve and coach our teams in order to provide a better service in the future.I am so pleased to see that the reception and green room teams had such a wonderful impact during your interactions and will be sure to pass your comments onto our chef and bar manager to investigate and coach their teams where required.I do hope that you will choose to stay with us again on your next visit to Belfast and show you that your experience in our bar was an exception.Warm Regards,Alice S
8/10 Bien
Peter
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Peter,Thank you for taking the time to review your stay with us.Yes, we are currently installing revolving doors at our front entrance. This work is due to be finished in the next couple of weeks .We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Keith
1 nov. 2023
Keith
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Keith,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Aidan
31 oct. 2023
Aidan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 23 nov. 2023
Hi Aidan,Thank you for the 5/5 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Joanna
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Joanna,Thank you for the 10/10 review. I am so pleased to see that you enjoyed the delicious breakfast and clean rooms.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Wim
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Wim,Thank you for the 10/10 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
4/10 Médiocre
chris
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Nice hotel but disgustingly dirty pool
chris
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Chris,Thank you for taking the time to review your stay.I am sorry to hear that you had an issue with the pool and will be sure to pass your comments onto the team.We hope that you will choose to stay with us again and show you that this experience was an exception.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Emma, Pudsey
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Emma,Thank you for your 5/5 review.I will be sure to pass on your kind words to the team.We hope that you will choose to stay with us again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Sheila
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very pleasant stay.
Sheila
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Sheila,Thank you for your 10/10 review.I am so pleased to hear that the staff had such a wonderful impact on your stay.We hope that you will choose to stay with us again.Warm Regards,Alice S
6/10 Satisfaisant
Manuela
17 oct. 2023
Manuela
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Manuela,Thank you for taking the time to rate your stay with us. I am sorry to see that you haven't left any feedback and I would be keen to discuss what we could have done to improve your stay.Please feel free to contact me on 02890923500 option 5 so I can learn more and see how we could have improved your experience.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Hugh
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hugh
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Hugh,Thank you for your 5/5 review.We hope that you will choose to stay with us again.Warm Regards,Alice S
8/10 Bien
Antonijs
16 oct. 2023
Antonijs
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Antonijs,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza Belfast.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience.We hope that you will give us the opportunity to welcome you again in the future.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Toyin
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toyin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Toyin,Thank you for your 5/5 review.We hope that you will choose to stay with us again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Brady
Voyage en couple
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brady
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 24 oct. 2023
Hi Brady,Thank you for your lovely review.We hope that you will stay with us again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
CONOR
7 oct. 2023
CONOR
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 7 nov. 2023
Hi Conor,Thank you for the 5/5 review.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Ashley
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belfast Two-Night Stay
Ashley
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 3 oct. 2023
Hi Ashley,Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We are delighted to hear you had such a fantastic 2 nights and I will be sure to pass your lovely comments onto Naomi and the team. I am sure your kind words will make their day.We look forward to having the pleasure of welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Enjoy
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Enjoy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 3 oct. 2023
Hi Enjoy,Thank you for the 10/10 rating.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 3 oct. 2023
Hi Natalie,Thank you for the 5* review. I am so pleased to hear you had a fabulous stay and will be sure to pass your kind words onto the teams.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Marina
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marina
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 3 oct. 2023
Hi Marina,Thank you for the 10/10 rating.We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Alice S
10/10 Excellent
Monica
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monica
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Office le 22 sept. 2023
Hi Monica,Thank you for your fantastic rating following your stay with us. We are delighted to hear how helpful and friendly you found the staff!We look forward to welcoming you back again in the future.Warm RegardsJeanettteFront Office Supervisor
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Visiting friends
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Experience Manager le 17 sept. 2023
Hi,Thank you for taking the time to rate your recent experience.I am so pleased to see that you found the staff friendly and helpful and look forward to having the opportunity to welcoming you again.Warm Regards,Alice S