Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
4 nov. 2019
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Marie le 17 févr. 2020
Dear Michael,
Thank you for your review.
Kind Regards
Marie
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Tania
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tania
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Fabrice, Région parisienne
17 août 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hatfield oak Hotel grande banlieue de Londres.
Fabrice
8/10 Bien
James
Voyage d’affaires
23 déc. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tired, Dated and not not spotless
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Gerry
Voyage d’affaires
15 déc. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerry
4/10 Médiocre
Graham
5 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Graham
8/10 Bien
Mark
23 nov. 2022
Mark
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
4/10 Médiocre
Janet
Voyage d’affaires
21 nov. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Adam
15 nov. 2022
Adam
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
4/10 Médiocre
Peter
Voyage d’affaires
11 nov. 2022
Les points faibles : Propreté
Peter
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
4/10 Médiocre
Andrew
1 nov. 2022
Andrew
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
RICHARD
30 oct. 2022
RICHARD
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
William
30 oct. 2022
William
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Steven T
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Steven T
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
Jason
17 oct. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Confusion at checkout, otherwise good.
Jason
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Crystal
10 oct. 2022
Crystal
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
OPM
23 sept. 2022
OPM
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
S
14 sept. 2022
S
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
Peter
29 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never Again
Peter
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Chi Man Anders
27 août 2022
Chi Man Anders
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
hank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at The Mercure Hatfield.We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Mercure Hatfield in the near future.
8/10 Bien
D A
8 août 2022
D A
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
hank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at The Mercure Hatfield.We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Savoy in the near future.
8/10 Bien
Eric
Voyage d’affaires
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
hank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at The Mercure Hatfield.We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to The Mercure Hatfield in the near future.
6/10 Satisfaisant
Sara
Voyage en couple
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sara
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
4/10 Médiocre
Joyce
17 juil. 2022
Joyce
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
10/10 Excellent
frederic
14 juil. 2022
frederic
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
6/10 Satisfaisant
Victoria
Voyage d’affaires
10 juil. 2022
Victoria
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
6/10 Satisfaisant
lee
1 juil. 2022
lee
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Duty Manager le 29 août 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
8/10 Bien
Kazuhiko
26 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kazuhiko
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Nadeem
25 juin 2022
Nadeem
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
L
Voyage d’affaires
24 juin 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Missing Shower
L
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Aashni
10 juin 2022
Aashni
Séjour de 4 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Mr H J
Voyage d’affaires
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mr H J
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Rachel
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
SHYAMALA
Voyage d’affaires
28 mai 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHYAMALA
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Tim
27 mai 2022
Tim
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Magda
15 mai 2022
Magda
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Nathan
14 mai 2022
Nathan
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Gary
8 mai 2022
Gary
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Amanda
1 mai 2022
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2022
2/10 Horrible
Anna
16 avr. 2022
Anna
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Craig le 17 avr. 2022
Dear Anna
Thank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at Mercure Hatfield.
At the Mercure Hatfield, our team do take great pride in providing our guests with the highest standards of service, therefore I am very sorry to learn that we failed to meet your expectations on this occasion; please allow me to express my sincere apologies.
Once again, please accept my sincere apologies and we hope to have the opportunity of warmly welcome you again to Mercure Hatfield in the near future.
Yours sincerely,
Craig Fitzpatrick
Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 avr. 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Craig le 18 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
10/10 Excellent
Rob
Voyage d’affaires
7 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rob
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Craig le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at Mercure Hatfield.
We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to the Mercure Hatfield in the near future.
Yours sincerely,
Craig Fitzpatrick
Operations Manager
8/10 Bien
Paul
1 avr. 2022
Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Raja
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Raja
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Craig le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at Mercure Hatfield.
We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to the Mercure Hatfield in the near future.
Yours sincerely,
Craig Fitzpatrick
Operations Manager
2/10 Horrible
David
28 mars 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Craig le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hatfield Oak Hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
6/10 Satisfaisant
Timothy
24 mars 2022
Timothy
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Alun
23 mars 2022
Alun
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Craig le 18 avr. 2022
Thank you for taking the time and trouble to complete a survey following your recent stay at Mercure Hatfield.
We are delighted you enjoyed your stay with us and very much look forward to warmly welcoming you again to the Mercure Hatfield in the near future.
Yours sincerely,
Craig Fitzpatrick
Operations Manager