Grand réfrigérateur, micro-ondes (sur demande), plaque de cuisson

Avis sur THE MADISON Hotel Hamburg

4.5 out of 5
THE MADISON Hotel Hamburg
Schaarsteinweg 4, Hamburg, HH

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 803 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 174 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 1001." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jacques

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Jacques,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,

10/10 Excellent

TREUIL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 14 juin 2023
Hallo TREUIL,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Jacques

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel rare et marquant de par ses qualités
Séjour parfait Grande chambre avec bureau pour travail et mini kitchinette pour café,thé ou autre personnel professionel et agréable Restaurant et petit déjeuners parfaits
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager le 28 nov. 2022
Dear Jacques,Thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très confortable et très bien situé, J’ai également apprécié le petit coin cuisine permettant de ne pas être obligé d’aller tout le temps au restaurant.
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager le 10 juin 2022
Dear Guest, Many thanks for taking the time to write your kind words following your recent stay. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and had a great time in Hamburg. I am so happy that your expectations could be met and that we could make your stay a special one. I would like to thank you for staying with us as well. It was our pleasure to have you as our guests and we would be really happy to welcome you again in the future. Especially, feedback like yours is what motivates us to keep on providing outstanding service and offering such personal attention to our guests. Warm regards - Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager

10/10 Excellent

Clement

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Chambre spacieuse Personnel aimable Facilities tres agreeable
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 29 nov. 2021
Dear Clement, Thank you very much for your great feedback. I am very happy to read that you fully enjoyed your stay at our MADISON Hotel. I hope to have the pleasure to welcome you soon again. Kind regards, Julia Dethlefs Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Lee

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Place
I am very impressed by this hotel. The position is ideal to visit all of Hamburg on feet or even better, on a bike. The area in which it is situated is clean and feels safe. The design is great (to my taste anyway). The rooms are spacious, beds are very comfortable and the choice of making your own food in the room or using the hotel restaurant or bar is very convenient when you are away from home a while. The bar and restaurant are of good quality and all of the bar, hotel and restaurant service was fantastic from beginning to end, very professional but with that smile and some humour that makes it all that much better. Thanks
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 26 août 2020
Dear Lee, Thank you very much for sharing your great feedback here on hotels.com, too. I am delighted that you had such a great time with us and that you felt comfortable during your entire stay. I hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Best wishes, Julia Dethlefs Director of Sales & Marketing

8/10 Bien

Jean-Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour un séjour de visite dans le calme
Chambre 439 avec kitchenette, au fond du couloir, donnant sur une double fenêtre d'angle très claire, parfaitement confortable et calme, à proximité immédiate du port et des sites piétonniers, pas loin du S1-Bahn notamment (en provenance de l'aéroport). Petits-déjeuners trop chers (entre E 20 et 24), mais café-boulangerie artisanale adorable à côté.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 26 juin 2019
Dear Jean-Marie, Thank you very much for sharing your feedback with us. I am glad to read that you liked the room 439 very muc as well as the view and location of our MADISON Hotel in Hamburg. For hotel guests our rich breakfast buffet with fresh pancakes, omlettes and scrambled eggs costs 20€ p.p. Moreover, we offer a continental breakfast for 11.50€ p.p. as well as a bread roll service in the morning. Maybe this would be an option for you as well. Kind regards, Julia Schliemann Sales & Marketing Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OK
Ok pour le check in tardif et chambre très confortable
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 21 mai 2019
Dear guest, Thanks a lot for your positive feedback. I am glad that you had a nice time in Hamburg and felt comfortable in the hotel room. I hope to have the pleasure to welcome you again. Kind regards from THE MADISON Hotel, Julia Schliemann Sales & Marketing Manager

8/10 Bien

yves

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
Voyage d'affaires, quartier central, bonne adresse.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 8 avr. 2019
Dear Yves, Thanks a lot for your positive feedback following your recent stay with us. I am glad that you enjoyed your business trip to Hamburg and hope to welcome you soon again. Kind regards, Julia Schliemann Sales & Marketing Manager

10/10 Excellent

Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel parfait
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hôtel. prestations de grandes tenues. à recommander sans hésiter.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 14 févr. 2019
Dear Olivier, Thanks a lot for your very good feedback. It makes me very happy to read that you enjoyed your stay at our MADISON Hotel a lot. Thanks a lot for your recommendation. I hope to have the pleasure to welcome you again soon, too. Kind regards, Julia Schliemann Sales & Marketing Manager

10/10 Excellent

Norbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Wolfgang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel avec excellent emplacement - niveau 4 etoile
Emplacement de l’hôtel est excellent, Speicherstadt a quelques minutes à pied comme les ‘Landungsbruecken’. Très grande taille de la chambre avec des prestations hautes gamme (machine Nespresso, frigo, coffre fort, des produits Ritual). Enfin le petit déjeuner ne laisse rien à désirer.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 2 août 2018
Cher Wolfgang, Merci beaucoup pour votre évaluation. I was very happy to read that you had such a great time at our MADISON Hotel and that you have been enjoying your stay. It's great that you liked the location a lot - so, I hope you saw a lot of our beautiful Hanseatic city. J'espère que nous avons le plaisir d`accueillir vous à nouveau bientôt. Amicalement, Julia Schliemann Sales & Marketing Manager

8/10 Bien

alain, La Rochelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon

10/10 Excellent

Monika

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Besonders hervorzuheben war die Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft der MitarbeiterInnen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de THE MADISON le 24 avr. 2024
Liebe Monika, ich möchte mich ganz herzlich bei Ihnen für das tolle Lob an unser Team bedanken. Ich freue mich sehr, dass meine Kollegen zu einem tollen Aufenthalt in Hamburg beitragen konnten. Herzliche Grüße und bis hoffentlich bald einmal wieder,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

2/10 Horrible

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr gut . Weiter so!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 18 avr. 2024
Liebe Maria, vielen Dank für Ihr Feedback. Es scheint, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns sehr gut gefallen hat. Leider haben Sie uns nur 1/5 Punkten gegeben. Ist noch etwas vorgefallen? Ich würde mich über Ihr Feedback freuen.Herzliche Grüße,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

8/10 Bien

Takahisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Marco

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sauberkeit der Zimmer sowie Personal ist klasse. Ein Anruf beim Housekeeping und Kochset für die Küchrnzeile wird kostenlos geliefert. Ebenso ein Podest damit ein Kind an das Waschbecken kommt. Hotel wird bei allen Plattformen mit Pool angegeben. Hier habe ich zum 1. Mal erlebt das Hotelgäste (Freitag-Sonntag) 15€ Tagespreis für den Pool Wellnessbereich bezahlen müssen. Diese Tatsache hätte ich auch noch akzeptiert. Das Kinder unter 12 Jahren im Poolbereich nicht erlaubt sind, ist nicht zu akzeptieren. Diese Prämissen sollten bei den verschiedenen Plattformen ersichtlich sein. Auch wenn es auf offiziellen Hotelseite zu finden ist. Habe für mein Kind ein Hotel mit Pool , in Expedia gefiltert. Halte das für irreführend das hier das Madison Hotel auftaucht.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 5 mars 2024
Lieber Marco, auch hier möchte ich mich noch einmal für Ihr Feedback bedanken. Ich freue mich, dass Ihnen das Hotelzimmer sehr gut gefallen hat. Es tut mir unglaublich Leid, dass Ihr Aufenthalt durch das benachbarte MeridianSpa getrübt wurde. Wie bereits erwähnt, handelt es sich hier um ein externes Unternehmen, mit dem wir uns das Gebäude teilen. Vom MeridianSpa werden die Hausregeln vorgegeben. Ich kann Ihren Unmut nur zu Gut verstehen, denn auch wir sind mit den Regularien und beschränkten Nutzungszeiten nicht glücklich. Leider sind uns hier die Hände gebunden. Auf den Buchungsplattformen lassen sich konkrete Angaben zu den Nutzungsmöglichkeiten leider nicht hinterlegen. Wir werden aber hier noch einmal prüfen, ob wir eine Lösung finden werden. Herzliche Grüße,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Jan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seit Jahrzehnten eine Institution von Freundlichkeit und Gemütlichkeit. Hier fühlt man sich auch alleine reisend zuhause.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 20 févr. 2024
Lieber Jan, ganz herzlichen Dank für dieses wunderbare Feedback. Darüber habe ich mich wirklich sehr gefreut! Das tolle Lob gebe ich sehr gern an unser gesamtes Team weiter. Herzliche Grüße und bis hoffentlich bald wieder,Julia Dethlefs - Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice property
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 14 févr. 2024
Thank you very much for the very good rating Paul. I am glad that you enjoyed your stay and I hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Best regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

6/10 Satisfaisant

Kerstin, Nauen

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bad wifi
The wifi did not work in my room. The reception didnt seem to have any advice, or understanding of the problem.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear guest, Thank you very much for takting the time to share your feedback with us. I am sorry to read that the Wifi connection was not working and that our team could not help you. I will check the internet connection in the room to make sure that it is up and running again. Best regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A really nice experience at this hotel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Christopher, Thank you very much for your fantastic feedback. I am glad that you enjoyed your stay at our MADISON Hotel. I hope to have the pleasure to welcome you again during your next Hamburg visit. Kind regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Becci Louise

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely big room and a great breakfast although it wasn’t served til 8am
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Becci Louise, Thank you very much for your very good rating. I am glad that you enjoyed your stay at our hotel. And indeed, on New Years Day (January 1st) we start serving breakfast at 08:00 AM. We usually do this because people tent to sleep a bit longer on this special day. Best regards from THE MADISON, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

D. Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed at The Madison 2 days before and after for our 7 day cruise. Coming from the US, one of the concierge, Mr Fingers, prearranged obtaining info on a Christmas Oratorio at the nearby St Michael’s Church for us. We had many questions for him about transportation, nearby restaurants, taxi service to the docks and airport, etc. He eased our minds with responsive and timely answers before we ever left. This was our first trip to Europe and being seniors were concerned about many things. When we arrived at The Madison, the entire staff was helpful. The studio room was perfect for our needs. On Christmas Eve Day our cruise ship returned to Hamburg at 7:00 am. We returned to The Madison at 9:00am to store our bags until the 3:00pm checkin. They gave us our room immediately upon arriving which was so much appreciated. After attending a concert later in the day, we returned to our room to find a lovely Christmas basket of fruit and candies. We found the restaurant downstairs (Marley’s) very good. And across the street is The Amber Cafe which was great for soups, sandwiches and pastries. This hotel is highly recommended for cost and service.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Robert, Thank you very much for your wonderful words of praise for our MADISON Hotel.It is fantastic to read that you fully enjoyed your stay and that our team could make you feel comfortable and at ease. I will make sure to forward your feedback to our team, especially to Mr Finger. I am sure he will be very happy to hear from you. If your travel plans will ever bring you to Hamburg again, it would be a pleasure to welcome you as our guests. Take care and best regards, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

10/10 Excellent

Magnus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Bettina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zuhause in Hamburg
Immer wieder gerne!
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Liebe Bettina, vielen Dank für das tolle Feedback. Ich freue mich sehr, dass Sie eine schöne Zeit und hoffe, dass wir Sie bald einmal wieder begrüßen dürfen. Herzlichst, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

8/10 Bien

D. Robert

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Rüdiger

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Angelika

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Anne Marie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
I stayed at The Madison together with my daughter for three nights. We found the room to be very comfortable. The bathroom was in very good condition with a luxurious shower area that kept the rest of the bathroom floor nice and dry (surprisingly uncommon at hotels in my experience) and the cleaning was flawless. A big desk and fast Wifi was also much appreciated since this was a combined vacation and work stay. We paied extra for breakfast (although on the expensive side) and didn't miss anything from the breakfast buffet. The only thing that was a little disappointing was the dinner we had the first night, but there are other restaurant options within walking distance that I would recommend. The area just outside the hotel has nothing much to offer but you can reach the main shopping street by a fifteen minute walk and a nice area with lots of Portuguese restaurants is also within walking distance as is the boardwalk along Elbe and the metro station.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Anne Marie, I would like to thank you very much for sharing your fantastic feedback with us. It was a pleasure to have you and your daughter as our guests and we hope to get the chance to welcome you again in the future. Best regards from Hamburg,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing

8/10 Bien

Jörg

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gute Lage!
Super zentral gelegen, wir konnten überall zu Fuß hingehen. Frühstück war gut, aber teuer.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 déc. 2023
Lieber Jörg,Ich habe mich wirklich sehr gefreut zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit bei uns im MADISON verbracht haben und sich so wohl gefühlt haben.Wir würden uns freuen, Sie auch bald wieder im The MADISON Hotel begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Hanne Ulla

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 déc. 2023
Liebe Hanne Ulla,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Franziska

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles perfekt! Würden immer wiederkommen!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 4 déc. 2023
Liebe Franziska,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Carla

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable and large rooms
Really enjoyed my stay here, great service from the front of desk staff. The rooms were large and the bed very comfortable. Great for a quick business trip
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 4 déc. 2023
Dear Carla,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,

10/10 Excellent

Duygu

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location, rooms, food, everything. Perfect
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Dear Duygu,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 Excellent

Matthias

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zentrale Lage Saubere und schöne Unterkunft.
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Matthias,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Kathy

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Kathy,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Arnulv

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Arnulv,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

lisbet

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Lisbet,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Rasmus

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Rasmus,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

8/10 Bien

Hamid

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Lieber Hamid,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

10/10 Excellent

Sheila

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First time Hamburg
Hamburg is a city full of surprises. The Madison hotel was situated within easy walking distance of most of these attractions. The staff were friendly,approachable ready to share their knowledge of the city.I would recommend you stay there . Good all round experience
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Sheila,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,

10/10 Excellent

Rikke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Liebe Rikke,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,

8/10 Bien

Kenneth

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Kenneth,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,

8/10 Bien

Ana Lucia

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Ana Lucia,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,

10/10 Excellent

Kimberly

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautifully appointed property w/welcoming staff. Rooms are spacious & all niceties are provided. Had a great stay! But, too short. Thank you, Hamburg😊
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Kimberly,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,

10/10 Excellent

SOREN

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very fine hotel, service and location
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 12 oct. 2023
Dear Soren,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,

10/10 Excellent

Herbert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 oct. 2023
Lieber Herbert,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,