Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Jacques,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,
10/10 Excellent
TREUIL
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TREUIL
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 14 juin 2023
Hallo TREUIL,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Jacques
Voyage d’affaires
24 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel rare et marquant de par ses qualités
Jacques
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager le 28 nov. 2022
Dear Jacques,Thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager le 10 juin 2022
Dear Guest,
Many thanks for taking the time to write your kind words following your recent stay. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and had a great time in Hamburg. I am so happy that your expectations could be met and that we could make your stay a special one.
I would like to thank you for staying with us as well. It was our pleasure to have you as our guests and we would be really happy to welcome you again in the future. Especially, feedback like yours is what motivates us to keep on providing outstanding service and offering such personal attention to our guests.
Warm regards - Leonard Bethmann Junior Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Clement
Voyage d’affaires
26 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Clement
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 29 nov. 2021
Dear Clement,
Thank you very much for your great feedback.
I am very happy to read that you fully enjoyed your stay at our MADISON Hotel. I hope to have the pleasure to welcome you soon again.
Kind regards,
Julia Dethlefs
Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Lee
Voyage d’affaires
26 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Place
Lee
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 26 août 2020
Dear Lee,
Thank you very much for sharing your great feedback here on hotels.com, too.
I am delighted that you had such a great time with us and that you felt comfortable during your entire stay. I hope to have the pleasure to welcome you again in the future.
Best wishes,
Julia Dethlefs
Director of Sales & Marketing
8/10 Bien
Jean-Marie
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour un séjour de visite dans le calme
Jean-Marie
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 26 juin 2019
Dear Jean-Marie,
Thank you very much for sharing your feedback with us.
I am glad to read that you liked the room 439 very muc as well as the view and location of our MADISON Hotel in Hamburg.
For hotel guests our rich breakfast buffet with fresh pancakes, omlettes and scrambled eggs costs 20€ p.p.
Moreover, we offer a continental breakfast for 11.50€ p.p. as well as a bread roll service in the morning.
Maybe this would be an option for you as well.
Kind regards,
Julia Schliemann
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
OK
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 21 mai 2019
Dear guest,
Thanks a lot for your positive feedback.
I am glad that you had a nice time in Hamburg and felt comfortable in the hotel room.
I hope to have the pleasure to welcome you again.
Kind regards from THE MADISON Hotel,
Julia Schliemann
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
yves
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
yves
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 8 avr. 2019
Dear Yves,
Thanks a lot for your positive feedback following your recent stay with us.
I am glad that you enjoyed your business trip to Hamburg and hope to welcome you soon again.
Kind regards,
Julia Schliemann
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Jacques
22 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel parfait
Jacques
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
olivier
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivier
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 14 févr. 2019
Dear Olivier,
Thanks a lot for your very good feedback.
It makes me very happy to read that you enjoyed your stay at our MADISON Hotel a lot.
Thanks a lot for your recommendation. I hope to have the pleasure to welcome you again soon, too.
Kind regards,
Julia Schliemann
Sales & Marketing Manager
10/10 Excellent
Norbert
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Norbert
Séjour de 2 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Wolfgang
23 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel avec excellent emplacement - niveau 4 etoile
Wolfgang
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 2 août 2018
Cher Wolfgang,
Merci beaucoup pour votre évaluation.
I was very happy to read that you had such a great time at our MADISON Hotel and that you have been enjoying your stay.
It's great that you liked the location a lot - so, I hope you saw a lot of our beautiful Hanseatic city.
J'espère que nous avons le plaisir d`accueillir vous à nouveau bientôt.
Amicalement,
Julia Schliemann
Sales & Marketing Manager
8/10 Bien
alain, La Rochelle
28 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alain
10/10 Excellent
Monika
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de THE MADISON le 24 avr. 2024
Liebe Monika, ich möchte mich ganz herzlich bei Ihnen für das tolle Lob an unser Team bedanken. Ich freue mich sehr, dass meine Kollegen zu einem tollen Aufenthalt in Hamburg beitragen konnten. Herzliche Grüße und bis hoffentlich bald einmal wieder,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
2/10 Horrible
Maria
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 18 avr. 2024
Liebe Maria, vielen Dank für Ihr Feedback. Es scheint, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns sehr gut gefallen hat. Leider haben Sie uns nur 1/5 Punkten gegeben. Ist noch etwas vorgefallen? Ich würde mich über Ihr Feedback freuen.Herzliche Grüße,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
8/10 Bien
Takahisa
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takahisa
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Marco
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Marco
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 5 mars 2024
Lieber Marco, auch hier möchte ich mich noch einmal für Ihr Feedback bedanken. Ich freue mich, dass Ihnen das Hotelzimmer sehr gut gefallen hat. Es tut mir unglaublich Leid, dass Ihr Aufenthalt durch das benachbarte MeridianSpa getrübt wurde. Wie bereits erwähnt, handelt es sich hier um ein externes Unternehmen, mit dem wir uns das Gebäude teilen. Vom MeridianSpa werden die Hausregeln vorgegeben. Ich kann Ihren Unmut nur zu Gut verstehen, denn auch wir sind mit den Regularien und beschränkten Nutzungszeiten nicht glücklich. Leider sind uns hier die Hände gebunden. Auf den Buchungsplattformen lassen sich konkrete Angaben zu den Nutzungsmöglichkeiten leider nicht hinterlegen. Wir werden aber hier noch einmal prüfen, ob wir eine Lösung finden werden. Herzliche Grüße,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Jan
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 20 févr. 2024
Lieber Jan, ganz herzlichen Dank für dieses wunderbare Feedback. Darüber habe ich mich wirklich sehr gefreut! Das tolle Lob gebe ich sehr gern an unser gesamtes Team weiter. Herzliche Grüße und bis hoffentlich bald wieder,Julia Dethlefs - Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Paul
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 14 févr. 2024
Thank you very much for the very good rating Paul. I am glad that you enjoyed your stay and I hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Best regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
6/10 Satisfaisant
Kerstin, Nauen
28 janv. 2024
Kerstin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bad wifi
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear guest, Thank you very much for takting the time to share your feedback with us. I am sorry to read that the Wifi connection was not working and that our team could not help you. I will check the internet connection in the room to make sure that it is up and running again. Best regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Christopher
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Christopher, Thank you very much for your fantastic feedback. I am glad that you enjoyed your stay at our MADISON Hotel. I hope to have the pleasure to welcome you again during your next Hamburg visit. Kind regards,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Becci Louise
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becci Louise
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Becci Louise, Thank you very much for your very good rating. I am glad that you enjoyed your stay at our hotel. And indeed, on New Years Day (January 1st) we start serving breakfast at 08:00 AM. We usually do this because people tent to sleep a bit longer on this special day. Best regards from THE MADISON, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
D. Robert
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
D. Robert
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Robert, Thank you very much for your wonderful words of praise for our MADISON Hotel.It is fantastic to read that you fully enjoyed your stay and that our team could make you feel comfortable and at ease. I will make sure to forward your feedback to our team, especially to Mr Finger. I am sure he will be very happy to hear from you. If your travel plans will ever bring you to Hamburg again, it would be a pleasure to welcome you as our guests. Take care and best regards, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
10/10 Excellent
Magnus
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnus
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Bettina
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zuhause in Hamburg
Bettina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Liebe Bettina, vielen Dank für das tolle Feedback. Ich freue mich sehr, dass Sie eine schöne Zeit und hoffe, dass wir Sie bald einmal wieder begrüßen dürfen. Herzlichst, Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
8/10 Bien
D. Robert
22 déc. 2023
D. Robert
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Rüdiger
18 déc. 2023
Rüdiger
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Peter
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Angelika
13 déc. 2023
Angelika
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Anne Marie
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
Anne Marie
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de THE MADISON Hotel Hamburg le 30 janv. 2024
Dear Anne Marie, I would like to thank you very much for sharing your fantastic feedback with us. It was a pleasure to have you and your daughter as our guests and we hope to get the chance to welcome you again in the future. Best regards from Hamburg,Julia Dethlefs, Director of Sales & Marketing
8/10 Bien
Jörg
Voyage en groupe
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gute Lage!
Jörg
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 déc. 2023
Lieber Jörg,Ich habe mich wirklich sehr gefreut zu lesen, dass Sie eine schöne Zeit bei uns im MADISON verbracht haben und sich so wohl gefühlt haben.Wir würden uns freuen, Sie auch bald wieder im The MADISON Hotel begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Hanne Ulla
3 déc. 2023
Hanne Ulla
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 déc. 2023
Liebe Hanne Ulla,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Franziska
Voyage en groupe
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franziska
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 4 déc. 2023
Liebe Franziska,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Carla
Voyage d’affaires
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable and large rooms
Carla
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 4 déc. 2023
Dear Carla,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,
10/10 Excellent
Duygu
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Duygu
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Dear Duygu,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Matthias
Voyage en groupe
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthias
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Matthias,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Kathy
24 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Kathy,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Arnulv
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnulv
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Arnulv,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
lisbet
6 nov. 2023
lisbet
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Lisbet,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Rasmus
1 nov. 2023
Rasmus
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 nov. 2023
Hallo Rasmus,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
8/10 Bien
Hamid
27 oct. 2023
Hamid
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Lieber Hamid,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
10/10 Excellent
Sheila
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First time Hamburg
Sheila
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Sheila,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,
10/10 Excellent
Rikke
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rikke
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Liebe Rikke,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,
8/10 Bien
Kenneth
21 oct. 2023
Kenneth
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Kenneth,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,
8/10 Bien
Ana Lucia
15 oct. 2023
Ana Lucia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Ana Lucia,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We look forward to welcoming you in the near future!Kind regards,
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 30 oct. 2023
Dear Kimberly,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Kind regards,
10/10 Excellent
SOREN
Voyage en groupe
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SOREN
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 12 oct. 2023
Dear Soren,thank you very much for your very good rate. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and I would personally like to thank you for having taken the time to share your experience of your last stay.We hope to have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,
10/10 Excellent
Herbert
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Herbert
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Leonard Bethmann Sales & Marketing Manager le 11 oct. 2023
Lieber Herbert,herzlichen Dank für das wunderbare Feedback! Ich freue mich sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns im MADISON verbracht haben. Herzliche Grüße und bis zum nächsten Mal,