Salon Exécutif

Avis sur Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel

Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel
111 Yefe Nof St., Haifa, Haifa District

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 141 avis sur 315." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 106 avis sur 315." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 38 avis sur 315." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 315." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 315." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Bon hôtel. Vue superbe. Proche du Carmel. Personnel attentionné.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear GuestThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Personnel à l’écoute, serviable, aimable et dévoué. J’ai eu d’abord une chambre sombre pas très accueillante et quand j’ai fait part de ma déception, le personnel et la direction ont fait tous les efforts pour nous attribuer une chambre agréable avec une magnifique vue
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vue imprenable et hotel confortable
Agréable hôtel situé sur les hauteurs de Haifa Les environs sont quelconques pour ne pas dire médiocres et éloignés du centre ville Par contre certaines chambres de l'hôtel et le restaurant offrent une vue splendide et plongeante sur Haïfa et sa baie. Les chambres sont confortables et bien équipées (un petit présent - fruits secs et bouteille- à l'arrivée) Il est juste dommage de découvrir dans la poubelle de salle de bains un rasoir usage et un sachet de mousse à raser. Personnel accueillant.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 Excellent

nadia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe!
Tres bon sejour et tres confortable
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Valerie Webbstock le 5 janv. 2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel.

10/10 Excellent

Jacques, Paeis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel à prix raisonnable
Très bon hôtel sous tous aspects. De plus, notre chambre avait une vue splendide.
Réponse de CPC HAIFA le 22 nov. 2014
Dear Guest, thank you for choosing Crowne Plaza Haifa Hotel on your last stay in Israel . We are glad to read that you had a great experience and we look forwad to accommodating your future travel needs. Sincerely. Natalie Kaplan, Guest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Chambres confortables, bien équipées, spacieuses,
5 jours Reservation initiale pour 3 jours, prolongée de deux jours sans difficulté malgré le taux élevé de réservations, grâce à l'amabilité du, de la, dekstop manager
Réponse de Guest Relation Manager le 16 juil. 2015
Thank you

8/10 Bien

daniel, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
très bon hôtel en plein centre ville bon accueil le restaurant est très agréable et jouit d'une vue magnifique très bon rapport qualité prix hôtel et restaurant confort et décoration des chambres un peu ancien
Réponse de Guest Relation Manager le 9 sept. 2015
Dear Guest, First of all let me thank you for your wonderful opinion. It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well. We would be happy to host you again in the future. Best Regards, Natalie Kaplan

8/10 Bien

roger, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés belle vue selon exposition
accueil tres sympa chambres un peu petites petit déjeuner parfait pas de bruit places de parking insuffisantes allez y sans hésitations
Réponse de Guest Relation Manager le 9 sept. 2015
Dear Guest, First of all let me thank you for your wonderful opinion. It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well. We would be happy to host you again in the future. Best Regards, Natalie Kaplan

8/10 Bien

M, BORDEAUX

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
PAS MAL
PROBLEME AU NIVEAU DE LA PISCINE OU LE SERVICE SERVIETTES EST OUVERT JUSQU A 18 H ALORS QUE LA PISCINE FERME BEAUCOUP PLUS TARD
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Valerie Webbstock Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback Hope to welcome you back again soon Best Regard Guest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שוב גם בעתידבברכהצוות קשרי אורחים

10/10 Excellent

Edna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
אורחת נכבדה, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכהצוות קשרי אורחים

6/10 Satisfaisant

Susanne

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 11 sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Juan, APO

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Looking forwards to welcome you back again on your next vacation in HaifaBest RegardsGuest Relation Manager

2/10 Horrible

Yevgenya

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 11 sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again on your next vacation to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

10/10 Excellent

DANIEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
View from room , quick walk to eat and drink wine
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 13 août 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback We so happy you enjoy and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Patrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Hope to welcome you back againBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Anna-Lee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, nice staff. Building is a bit old and needs remodeling
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest IT was pleasure to host youthank you so much for your lovely feedback and for sharing. Hope to see you again soon Best RegrdsMichalGuest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Stefano, Chiusa di Pesio

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
I'm usually using this hotel for my business trip in Haifa. It is quite, with a nice view on the bay, and close to the square with many restaurants, and cafe. The hotel itself is good, but it is a little sad: never too many people, few personnel, the bar is frequently unattended and offers a limited choice. Internet is terrible in some room: slow and with a very weak signal.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest Thank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza Haifa.It was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel Hope to welcome you back again soon to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager

2/10 Horrible

Hope

Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest it was pleasure to host youHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Outdated and some rooms smelled - amazing location
Needs updating Outdated Amazing location Some rooms smelled - mostly liked cigarettes and stale air. They need to do a better jobs with that. Front desk didn’t like complaints about smoke smell. Too bad - we were telling the truth and we’re not going to spend money to sleep in an unenjoyable bad smelling rooms. Dan Panorama was basically the same price - would opt for that next time I hope they update this one
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest It was pleasure to host youThank you for your feedback Hope to welcome you back again on your next vacation in Haifa to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

8/10 Bien

Haim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 3 juil. 2023
חיים שלום תודה רבה על המשובשמחים שנהנית מחווית האירוח ומצפים לראותך שוב גם בעתידבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

4/10 Médiocre

valerie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
A jakuzzi, sauna and steam room, we enjoyed. a parking is a nightmare...it says included for free. Then you arrive there and they said NO. we don't come to argue we just had to go and tried to find a spot. One side of the parking is payable and we could not activate Pango for overseas credit card and phone.... rude welcoming Team.!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 3 juil. 2023
Dear ValerieThank you for your feedback we so happy you enjoyed the room and JacuzziYour comments have been forwarded to the hotel managementWe will be very happy to see you again to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

samuel

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 22 juin 2023
Dear SamuelThank you so much for your lovely feedback IT was pleasure to host you We all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

2/10 Horrible

Omid

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing to like. Will never recommend or return
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 20 juin 2023
Dear OmidWe are very sorry for your feelingwe are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests We will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Yaron

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok but not more than that
Seems like no maintenance was done in last twenty years. For 200 a night you wouldn’t expect paint to fall off the ceiling. Two bottle of drinking water for a three night stay, if you want new ones every day you have to pay
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 14 juin 2023
Dear YaronThank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza/ Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager

4/10 Médiocre

Linda

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Building pretty, but bathtub was so high it was dangerous. Our room was moved, but then there were other problems. When I tried to talk to staff person who moved us, she was extremely rude and waved papers at us saying she was too busy to talk. When I asked to speak to the manager, for 2 days was told she wasn't in. Far from sites. Awful experience overall.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 juin 2023
Dear LindaWe are very sorry for your feeling, we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guestsYour comments have been forwarded to the hotel management.We all looking forwards to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

June

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved this hotel. The staff were amazing. Very helpful and friendly. The room was amazing our veiw of the port was fantastic. I would stay here again the price was great.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 29 mai 2023
Dear JuneThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experience We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Avner

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
אבנר שלום תודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהשמחים מאוד שנהנית ומצפים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמח מיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

Emilia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay in Haifa
Beautiful stay. Hotel got my room upgraded with the amazing view from the balcony. Great breakfast. Fresh, many varieties.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear EmiliaThank you so much for your amazing feedback We so happy you enjoyed the view, breakfastHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa,Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Vanessa

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel stylish .Excellent fresh breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear VanessThank you so much for your amazing feedbackWe so happy you enjoyed the fresh breakfast and we all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Lawrence

Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear LawrenceThank you it was pleasure to host youThank you so much for your lovely feedbackHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 Bien

Mihai

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Everything was nice
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear MihaiThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

8/10 Bien

Stephanie

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location in the Carmel District of Haifa. Easy to walk to restaurants and shops although the better ones are further from hotel. Great views overlooking Haifa and the Baha’i gardens. Pleasant staff. Rooms are above average but not exceptional.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear StephanieThank you so much for your lovely feedbackHope to see you again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Meron

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
מירון שלום תודה רבה שמחנו מאוד לארח אותך ומקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמחמיכל מנהלת קשרי אורחים

2/10 Horrible

John

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Do not recommend this hotel or any of the Dan hotels in Haifa. It is obvious that the facilities have not survived well through Covid and inflation. We met continuous problems. They charged VAT to a non-Israeli booking. In fact the VAT for that room was charged twice and never reimbursed. Bathroom fans didn’t work, lights were poorly installed and rooms were not well cleaned. There was food from last guests in the fridge and stains on the furniture. Staff was limited, and not friendly even for Israeli standards. Th food included was not worth waking up for.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
Dear JohnWe are very sorry for your feeling.we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Department

10/10 Excellent

ravi, san francisco

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice friendly staff but some distance from dining and it was a local holiday but otherwise just a terrific experience.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear RaviThank you so much for your lovely feedback and for sharingWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Lawrence

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear LawrenceThank you so much for your amazing feedbackLooking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Khalid, London

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Fab hotel, we arrived during Shabbat and were offered dinner in the hotel along with the other guest - truly welcoming and enjoyable.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 27 mars 2023
Dear KhalidThank you so much for your lovely feedback and for sharing your happy experienceWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

Konstantin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 12 mars 2023
Dear KonstantinThank you so much for your lovely feedback Hope to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Karen

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
This property is a bit tired and needs some life breathed into it. It's pleasant and good value for the price but lacks amenities. Staff is a bit unprofessional. Upon checkout they charged us the VAT tax which is not supposed to be charged to Americans with an American passport. We protested but they insisted that it was in their system. This is the ONLY hotel in Israel that charged us the VAT tax Asked for manager but none was available. We have to fight this charge with our credit card company
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 12 mars 2023
Dear KarenThank you for your feedback We are very sorry for your feeling.Your comments have been forwarded to the hotel management.We will be happy to see you again to your satisfaction.Best RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

JOSE MARIA

No gracias
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 6 mars 2023
Dear JoseThank you for your feedbackHope to see you again on your next vacation to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager

8/10 Bien

Stefano, Chiusa di Pesio

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
la struttura è OK, pulita evicina a zona ristoranti, ma pochi servizi: bar poco fornito e quasi sempre chiuso, reception spesso non presidiata.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 25 janv. 2023
Dear StefanoThank you for your feedback, it was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel managementHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב לשביעות רצונך המלאה בברכהמיכלמנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desk staff are professional, polite and detailed. Executive Chef Ronen presents an exceptional breakfast buffet, where selections are plentiful, delicious, and are served in a dining hall with unbeatable vistas of Haifa. Underground parking is ample, and the hotel is well-situated
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear DavidThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experienceIt was pleasure to host you and we all looking forward to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

10/10 Excellent

David

10/10 Excellent

Zvi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
צבי היקר, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שובבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים

10/10 Excellent

Bayindir Huseyin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice spot to stay in Haifa... with a great view
The rooms with bay view is amazing. The room was cleaned everyday. The breakfast was great. The staff was very nice and kind. Overall it is a very nice hotel and highly recommended.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear HuseyinThank you It was pleasure to host youWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager

4/10 Médiocre

zak

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
My bathroom had a major leak through the ceiling. Then they wouldnt change my room or give me a discount.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Michal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2022