Avis sur Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel
Crowne Plaza Haifa, an IHG Hotel
111 Yefe Nof St., Haifa, Haifa District
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear GuestThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vue imprenable et hotel confortable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
10/10 Excellent
nadia
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe!
nadia
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Valerie Webbstock le 5 janv. 2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel.
10/10 Excellent
Jacques, Paeis
11 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel à prix raisonnable
Jacques
Réponse de CPC HAIFA le 22 nov. 2014
Dear Guest, thank you for choosing Crowne Plaza Haifa Hotel on your last stay in Israel . We are glad to read that you had a great experience and we look forwad to accommodating your future travel needs. Sincerely. Natalie Kaplan, Guest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 avr. 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Chambres confortables, bien équipées, spacieuses,
Voyageur vérifié
Réponse de Guest Relation Manager le 16 juil. 2015
Thank you
8/10 Bien
daniel, paris
22 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Réponse de Guest Relation Manager le 9 sept. 2015
Dear Guest,
First of all let me thank you for your wonderful opinion.
It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well.
We would be happy to host you again in the future.
Best Regards, Natalie Kaplan
8/10 Bien
roger, paris
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés belle vue selon exposition
roger
Réponse de Guest Relation Manager le 9 sept. 2015
Dear Guest,
First of all let me thank you for your wonderful opinion.
It is nice to read that you had a comfortable and pleasant time & that the staff served you well.
We would be happy to host you again in the future.
Best Regards, Natalie Kaplan
8/10 Bien
M, BORDEAUX
18 sept. 2009
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
PAS MAL
M
Réponse de General Manager le 26 oct. 2016
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir.
Bien cordialement,
Valerie Webbstock
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Albert
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Albert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
Dear Guest Thank you so much for your lovely feedback Hope to welcome you back again soon Best Regard Guest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שוב גם בעתידבברכהצוות קשרי אורחים
10/10 Excellent
Edna
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edna
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
אורחת נכבדה, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכהצוות קשרי אורחים
6/10 Satisfaisant
Susanne
4 sept. 2023
Susanne
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 11 sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Juan, APO
4 sept. 2023
Juan
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 oct. 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Looking forwards to welcome you back again on your next vacation in HaifaBest RegardsGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Yevgenya
Voyage en groupe
27 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yevgenya
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 11 sept. 2023
Dear Guest Thank you for your feedbackHope to welcome you back again on your next vacation to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
10/10 Excellent
DANIEL
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 13 août 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback We so happy you enjoy and we all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Patrik
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrik
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest Thank you so much for your feedback Hope to welcome you back againBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Anna-Lee
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna-Lee
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest IT was pleasure to host youthank you so much for your lovely feedback and for sharing. Hope to see you again soon Best RegrdsMichalGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Stefano, Chiusa di Pesio
Voyage d’affaires
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stefano
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest Thank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza Haifa.It was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel Hope to welcome you back again soon to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Hope
11 juil. 2023
Hope
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest it was pleasure to host youHope to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Outdated and some rooms smelled - amazing location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 10 août 2023
Dear Guest It was pleasure to host youThank you for your feedback Hope to welcome you back again on your next vacation in Haifa to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
8/10 Bien
Haim
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haim
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 3 juil. 2023
חיים שלום תודה רבה על המשובשמחים שנהנית מחווית האירוח ומצפים לראותך שוב גם בעתידבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים
4/10 Médiocre
valerie
Voyage en couple
28 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
valerie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 3 juil. 2023
Dear ValerieThank you for your feedback we so happy you enjoyed the room and JacuzziYour comments have been forwarded to the hotel managementWe will be very happy to see you again to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
samuel
19 juin 2023
samuel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 22 juin 2023
Dear SamuelThank you so much for your lovely feedback IT was pleasure to host you We all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
2/10 Horrible
Omid
16 juin 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omid
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 20 juin 2023
Dear OmidWe are very sorry for your feelingwe are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests We will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Yaron
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok but not more than that
Yaron
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 14 juin 2023
Dear YaronThank you for your feedback and for choosing to stay in Mirabelle Plaza/ Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager
4/10 Médiocre
Linda
Voyage en couple
3 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 4 juin 2023
Dear LindaWe are very sorry for your feeling, we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guestsYour comments have been forwarded to the hotel management.We all looking forwards to welcome you back again to your satisfactionBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
June
Voyage en groupe
25 mai 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
June
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 29 mai 2023
Dear JuneThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experience We so happy you enjoyed and we all looking forwards to welcome you back again Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Avner
21 mai 2023
Avner
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
אבנר שלום תודה רבה על המשוב והפרגון לאירוח במלון מיראבל פלאזה חיפהשמחים מאוד שנהנית ומצפים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמח מיכל מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Emilia
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay in Haifa
Emilia
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear EmiliaThank you so much for your amazing feedback We so happy you enjoyed the view, breakfastHope to welcome you back again on your next vacation in Haifa,Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Vanessa
17 mai 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel stylish .Excellent fresh breakfast
Vanessa
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear VanessThank you so much for your amazing feedbackWe so happy you enjoyed the fresh breakfast and we all looking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Lawrence
8 mai 2023
Lawrence
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear LawrenceThank you it was pleasure to host youThank you so much for your lovely feedbackHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
8/10 Bien
Mihai
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mihai
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear MihaiThank youIt was pleasure to host youHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en groupe, Voyage en couple
29 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear StephanieThank you so much for your lovely feedbackHope to see you again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Meron
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meron
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
מירון שלום תודה רבה שמחנו מאוד לארח אותך ומקווים לראותך שוב בין אורחינו הנאמנים בברכת חג שבועות שמחמיכל מנהלת קשרי אורחים
2/10 Horrible
John
Voyage en famille, Voyage en couple
12 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 24 mai 2023
Dear JohnWe are very sorry for your feeling.we are doing our utmost at all times to maintain a high standard of service for our guests Your comments have been forwarded to the hotel managementWe will be happy to see you again to your satisfactionBest RegardsGuest Relation Department
10/10 Excellent
ravi, san francisco
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ravi
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear RaviThank you so much for your lovely feedback and for sharingWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Lawrence
Voyage en famille
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lawrence
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 21 mai 2023
Dear LawrenceThank you so much for your amazing feedbackLooking forwards to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Khalid, London
Voyage en couple
26 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Khalid
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 27 mars 2023
Dear KhalidThank you so much for your lovely feedback and for sharing your happy experienceWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
Konstantin
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konstantin
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 12 mars 2023
Dear KonstantinThank you so much for your lovely feedback Hope to see you again on your next vacation in HaifaBest RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Karen
Voyage en couple
7 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service
Karen
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 12 mars 2023
Dear KarenThank you for your feedback We are very sorry for your feeling.Your comments have been forwarded to the hotel management.We will be happy to see you again to your satisfaction.Best RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
JOSE MARIA
1 mars 2023
JOSE MARIA
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 6 mars 2023
Dear JoseThank you for your feedbackHope to see you again on your next vacation to your satisfactionBest Regards MichalGuest Relation Manager
8/10 Bien
Stefano, Chiusa di Pesio
Voyage d’affaires
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefano
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 25 janv. 2023
Dear StefanoThank you for your feedback, it was pleasure to host youYour comments have been forwarded to the hotel managementHope to welcome you back again soonBest RegardsMichalGuest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
אורח יקר, תודה רבה על המשוב ועל כך שבחרת להתארח במלון מיראבל פלאזה חיפהמקווים לראותך שוב לשביעות רצונך המלאה בברכהמיכלמנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
13 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear DavidThank you so much for your amazing feedback and for sharing your happy experienceIt was pleasure to host you and we all looking forward to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
10/10 Excellent
David
31 déc. 2022
David
10/10 Excellent
Zvi
Voyage d’affaires
26 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zvi
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
צבי היקר, תודה רבה על המשוב המקסים והפרגון לאירוח במון מיראבל פלאזה חיפהנשמח לראותך שובבברכהמיכל מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Bayindir Huseyin
Voyage d’affaires
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice spot to stay in Haifa... with a great view
Bayindir Huseyin
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Relation Manager le 18 janv. 2023
Dear HuseyinThank you It was pleasure to host youWe all looking forwards to welcome you back again soon Best RegardsMichalGuest Relation Manager
4/10 Médiocre
zak
17 nov. 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
zak
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Michal
Voyage en famille
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Michal
Séjour de 7 nuits en octobre 2022