Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, Hagerstown, MD
Country Inn & Suites by Radisson, Hagerstown, MD
17612 Valley Mall Rd, Hagerstown, MD
Avis
8,4
Très bien
8,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Jacques
Voyage en couple
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacques
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Massimiliano
Voyage en famille
5 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Massimiliano
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Annick
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très déçue de cet hôtel
Annick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Jacques
Voyage en couple
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 1 nuit en mars 2023
6/10 Satisfaisant
Rejean
Voyage en famille
24 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rejean
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Sylvain, Bromont
7 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sylvain
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Paul
31 oct. 2022
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
4/10 Médiocre
suzanne
Voyage en famille
2 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
suzanne
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Nadine, Pincourt
Voyage en couple
30 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Charles
9 avr. 2022
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
mario, Sainte Anne des Lacs
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mario
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
pierre
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Mélanie
Voyage en famille
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
Séjour de 1 nuit en février 2022
4/10 Médiocre
Claude, Laval
Voyage en famille
3 déc. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Danielle
19 nov. 2021
Danielle
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Serge
22 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Barbara
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Rebecca
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Kevin
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Dawn
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 14 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay at the Country Inn & Suites. We appreciate your kind feedback regarding our friendly staff and the cleanliness of our property. I will be sure to pass your compliments along to the staff. Please come back to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 14 avr. 2024
Thank you for your review of the Country Inn & Suites of Hagerstown, MD. We are elated to learn that you had an enjoyable experience with our staff and your room accommodations. We hope that you will stay with us again the next time you are in the area.
8/10 Bien
barbara
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 14 avr. 2024
Thank you, Barbara, for your honest review of the Country Inn & Suites of Hagerstown. Thank you for the compliments to our cleanliness. We currently have a few projects going to refresh our rooms and I hope that you will come back once they are done to see the completed projects.
6/10 Satisfaisant
Ted
11 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Ted
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 14 avr. 2024
Thank you for your review. I apologize for the issues you experienced during your stay and issues such as these should never and are usually never an issue. I will be speaking with the appropriate departments to find out why exactly a room was rented in this state. Thank you for bringing this to our attention. I hope that you will give us another chance in the future to provide you with the type of service and accommodations that our guests typically receive.
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 10 avr. 2024
Thank you for reviewing your stay at the Country Inn & Suites of Hagerstown, MD. We are happy to know that you found us friendly and our property comfortable. We hope that you will stay with us again the next time you are in the area.
10/10 Excellent
Jacques
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Mitchell, Gorham
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Mitchell
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 7 avr. 2024
Thank you Mitchell for your honest review of your stay at the Country Inn & Suites of Hagerstown. I do apologize for the state of the bathroom shower in your room. I just took over the management of this property toward the end of January and was just recently made aware of the issue with this room by another guest who had just recently stayed in that same room. We have contractors scheduled to remodel the entire bathroom and we will be converting it to a walk-in shower, which I am excited for. I hope that you will come back in the future to see the improvements we have in store once they are completed.
4/10 Médiocre
Kathy
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 5 avr. 2024
Ms. Kathy thank you for leaving a review regarding your stay at our hotel. I apologize for all of the things you experienced during your stay and I will say that I am quite surprised because it isn't very often that we get cleanliness complaints to this degree. Our front desk was not aware of the issue concerning your door but having just received your review, I just sent our Maintenance department up to check it out. Thank you for bringing it to my attention. I can assure you that I do care and will take the steps needed to remedy the issues we find. We hope to have another chance to wow you in the future.
10/10 Excellent
JOHN, AUBURN
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Barbara
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 4 avr. 2024
Barbara, thank you for leaving us such a fantastic review. We always love it when we get to see repeat faces. We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 4 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a review for the Country Inn & Suites, Hagerstown. We appreciate your candor. We agree that we definitely have a friendly and hardworking work family here and they will be happy to know that you were satisfied with their work. Please come back to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Ruth
3 avr. 2024
Ruth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Teresa
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
John
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Larry
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to leave a review of your stay at the Country Inn & Suites, Hagerstown. We are glad that you enjoyed your stay with us and found everything to your satisfaction. Please come back to stay with us again soon.
8/10 Bien
Richard
20 mars 2024
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Charles
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Charles
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 21 mars 2024
Thank you kindly for taking the time to review your stay at the Country Inn & Suites, Hagerstown. We are glad that you enjoyed your stay and found your room accommodations clean and comfortable. I do apologize that our breakfast accommodations did not meet your expectations. This is something that I am working to improve presently. I hope that you will stay with us again soon.
10/10 Excellent
Lam
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lam
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 16 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay at the Country Inn & Suites, Hagerstown. I am glad that you liked the cleanliness of our property. Our staff here works very hard to make sure our guests have clean and comfortable accommodations with every visit. We are happy that this effort is not in vain. Please come back to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Phillip
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phillip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 14 mars 2024
Thank you for reviewing your stay at the Country Inn & Suites of Hagerstown, MD. We are elated to know that your stay with us exceeded your expectations. We hope that you will consider staying with us again in the future.
10/10 Excellent
Deborah
13 mars 2024
Deborah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Daniel
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 12 mars 2024
Thank you for taking the time to review your stay at the Country Inn & Suites, Hagerstown. I am happy to learn your stay with us was good. If there is anything I can do to make sure your next stay is even better, please let me know.
10/10 Excellent
Roxanna
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 12 mars 2024
Thank you for your review of the Country Inn & Suites, Hagerstown. We love the easy access to the hotel as well as being centrally located to the mall and other fun activities. Please come back soon.
8/10 Bien
Kenneth
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 12 mars 2024
Thank you for your review. I am happy to learn that your stay with us was a good experience, however we hooe that during your next stay we can do even better.
10/10 Excellent
Cory M
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cory M
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 12 mars 2024
Thank you for your review of our hotel. I am sorry that you find our property a bit tired. We have worked hard to keep our property in great condition despite the age. I am happy that you enjoyed your stay otherwise. Please come back to stay again soon.
10/10 Excellent
Bambi
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bambi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 5 mars 2024
Thank you for reviewing your stay at our hotel. I do apologize that our pool was too cold for you. We keep the heater for the water on so I will have our maintenance department check to make sure everything is working as it should. Thank you for bringing this to my attention and rest assured that if there is something not working correctly, it will be addressed. We hope that you will stay with us again soon.
10/10 Excellent
Karen
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 4 mars 2024
Thank you for your excellent rating, Karen. We appreciate you choosing to stay with us here at the Country Inn & Suites, Hagerstown and we hope that we have the pleasure of welcoming you back.
8/10 Bien
Carol
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 4 mars 2024
Thank you Carol for leaving a review regarding your stay at the Country Inn & Suites. I appreciate your feedback regarding the need for a variety of options for our breakfast offerings and it is something that I am currently working to improve upon. I hope that you will stay with us again soon.
8/10 Bien
janet
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
janet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 29 févr. 2024
Thank you for your review of the Country Inn & Suites, Hagerstown. We appreciate your honest feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope that you will soon return.
8/10 Bien
Lyandon
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyandon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Janet Adams, General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for reviewing your stay at the Country Inn & Suites of Hagerstown. While I am glad that you enjoyed your stay with us, I do apologize that it was too noisy for your comfort. I am unsure of anything specific other than a baby shower being held in our banquet room. Should you ever experience this again, please let our front desk know it is disturbing you and we can make every effort to resolve the issue. Thank you for choosing to stay with us and we hope that you will return.