Avis sur Courtyard by Marriott London Gatwick Airport
Courtyard by Marriott London Gatwick Airport
London Gatwick Airport, Buckingham Gate, Gatwick, England
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
10 mars 2024
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Cyril , Thank you for 4 out 5 rating , i look forward to welcoming you back to our hotel again soon.
8/10 Bien
Ana
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Alan, Thank you for the review , i am sorry to read that the Gatwick services was slow , as always we are in contact with them daily , so i will pass this feedback onto them , i note that you like our hotel, we do hope that you come back to stay with us again soon.
10/10 Excellent
Yassin
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yassin
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Sabrina
12 août 2023
Sabrina
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Melina
29 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melina
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
aline
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
aline
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vincent
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Serge
17 juin 2023
Serge
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Eric
7 mars 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Richard, Quebec
Voyage en couple
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Honteux
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
Margaux
9 mars 2022
Margaux
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alexandra le 13 mars 2022
Dear Margaux,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the Courtyard London Gatwick Airport.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Courtyard London Gatwick Airport and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to West Sussex.
Kind Regards,
Alexandra Buruiana
Guest Services Manager
8/10 Bien
fabienne
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabienne
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Joakim
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joakim
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
John, Axbridge
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
CLAIRE
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CLAIRE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear CLAIRE , Thank you for sharing you stay with me , its great to read that my team made you feel welcomed , i do hope that next time we are you first choice of hotel.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Julie , Thank you for the 5 star review , we are so glad you had a good stay , we do hope that we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
10/10 Excellent
Ian
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Ian, Thank you for the 5 out of 5 and thank you for the lovely review , this has been shared with the team , comments like your lets the team know that they are doing an amazing job , thank you
4/10 Médiocre
DANIEL
11 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear DANIEL , Thank you for sharing your stay with me , i am sorry that the bathroom was filthy , i trust that you made the team aware so that they correct this , i appreciate all feedback even negative as it gives myself and the team to review and improve , i do hope that you do come back to stay with us so i can show you that this is a one off.
10/10 Excellent
Moises
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Moises
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Moises , Thank you for the 5 out 5 Review , i do we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
2/10 Horrible
Francis
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Francis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Francis , Thank you for taking the time to let me know your thoughts , as we have triple glassing to make the hotel sound proof this is due to the planes and the noise they make , we do have a mobile phone booster system within the hotel to remedy this , clearly it was not working at the time you was here , if and when you come back to stay with us , please make us aware that you not able to make a cell phone call and the team will make sure that you are able.
10/10 Excellent
Marlene
Voyage en famille, Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 mars 2024
Dear Marlene , Thank you for sharing you stay with me , I am so pleased to read that you had a good stay with us , i do hope we get the chance to welcome you back to our hotel again soon.
6/10 Satisfaisant
lisa
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 13 mars 2024
Dear Lisa , Thank you for sharing your concerns. We apologize for the shortcomings you experienced with our rooms, and restaurant. Your feedback is so important and we'll work diligently to improve. We hope we get the chance to provide you next time you stay with us a better experience.
10/10 Excellent
Bryan
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 févr. 2024
Dear Bryan , Thank you for the 5 star review and thank you for staying with us , we hope that when you are back in area that you do come to stay with us.
8/10 Bien
Andy
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Andy , Thank you for taking the time to leave us a 4 star review , we do hope that we get the chance to serve you again , safe Travels
10/10 Excellent
EVGENIY
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EVGENIY
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Providing excellent service and assistance is a top priority for us, and we're delighted to know that your experience reflected this commitment, do hope that we get chance to welcome you back to our hotel soon.
10/10 Excellent
Allen
27 janv. 2024
Allen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
ARMANDO, MIAMI
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ARMANDO
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest , Thank you for taking the time to leave us this feedback , we will reach out to you to find out some more information.
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest, Thank you so much for the perfect score of 5 out of 5! We are thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay. Your positive feedback is greatly appreciated.
10/10 Excellent
shaun
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shaun
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your positive experience at our hotel. We're delighted to hear that you received a warm welcome from our reception staff, especially during the early hours of the morning.We appreciate your kind words about Elizabeth's exceptional service. We are proud to have team members like her who go above and beyond to assist our guests ,If your travels bring you back to Gatwick, we would love you to come and stay with us , safe travels
10/10 Excellent
Tina
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to rate your experience with us, and for the perfect score of 10 out of 10! We are thrilled to hear that you had an exceptional stay. we do hope that when you are back in the area that you do come and stay with us.
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Your kind words mean a lot to our team, and we appreciate your recognition of our efforts to make your stay enjoyable. Should your travels bring you back to Gatwick, we would be honored to welcome you again.
10/10 Excellent
Aleksandra
9 déc. 2023
Aleksandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 19 févr. 2024
Dear Guest , It's our utmost priority to ensure our guests have a memorable and enjoyable time, and your positive feedback reassures us that we are on the right track, we hope we get the chance to welcome you back to our hotel again soon
10/10 Excellent
Yanelis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanelis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
YunYa
27 nov. 2023
YunYa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Nick
Voyage en famille
24 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Nick
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sally
18 nov. 2023
Sally
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
David
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en groupe
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Shabir
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shabir
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Stuart
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Hannah
Voyage en groupe
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Gatwick stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Ronald
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ronald
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
David
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Glenda
Voyage en famille
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Glenda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023