Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
2,0/10
Écoresponsabilité
Avis
29 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Corine le 7 mai 2016
We are happy we could accommodate you while working in the area. We hope to be able to serve you again.
8/10 Bien
Guy , Montreal
16 déc. 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
tres satisfaisant
Guy
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Guest Relations le 23 mars 2020
Thank you for taking the time to share your thoughts with us. While we are happy to hear you appreciated our friendly, professional service, we apologize for the aspects of your room that did not meet your expectations. As you noted, we recently updated our beds, which is just the first of many changes to come.
We will continue to use guest feedback like yours to improve our accommodations. Hopefully, we will get the chance to welcome you back in the future once we've accomplished more changes.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
4/10 Médiocre
Nancy
Voyage en famille
12 mars 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nancy
Séjour de 2 nuits en mars 2020
4/10 Médiocre
Melissa
Voyage en famille
10 mars 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hot, humid and no help
Melissa
Séjour de 2 nuits en mars 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
8 mars 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de L Davis le 9 mars 2020
We appreciate your stay with us, we apologize for any inconvenience you may have experience during your stay. Please note that our staff appreciate your feedback will do our best to resolve these issues and look forward to a second chance to correct our mistakes.
4/10 Médiocre
Denise, Rock Hill
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de L Davis le 9 mars 2020
We appreciate your stay with us, and that our staff was very helpful to you during your stay.
8/10 Bien
Barbara
Voyage d’affaires
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay at the Red Lion Hotel
Barbara
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Ann le 8 mars 2020
Thank you so much for your kind words. I'm glad we had the opportunity to serve you. We look forward to having you stay with us again. Have a blessed day.
Thank you,
Ann K.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
2/10 Horrible
LR
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LR
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 4 mars 2020
We strive to provide an enjoyable stay for all of our guests. It saddens us to hear that we didn't achieve this for you. Please know that we have forwarded your concerns to the respective departments to ensure we uphold our commitment to a refreshing stay.
We look forward to changing your perceptions during a future stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Mary
Voyage en famille
17 févr. 2020
Mary
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de JDewitt le 18 févr. 2020
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
PAW
Voyage en famille
16 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
PAW
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de JDewitt le 18 févr. 2020
Thank you for staying with us and we doing very much apologize for that issue and we are working on changing out our dryers and updating our heating and air unit we do appreciate your feed back
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de JDewitt le 18 févr. 2020
Thank you so much for your feedback and for staying with us
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
21 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don't go unless last resort.
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
We very much apologize for the many issues you had staying with us we are working very hard with our staff and the company to assure these issues are fixed they are being addressed thank you your for your feed back once again we do sincerely apologize
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
Thank you very much for staying with us and we really appreciate your feed back
10/10 Excellent
LERNEY
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LERNEY
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Mely, Raleigh NC
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
19 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mely
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
Thank you for staying with us we want to first apologize for the issues that took place during you stay with us we will address them immediately thank you so much for your feedback we valued our customer responses
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 22 janv. 2020
Thank you for staying with us and we very much apologize for any misleading information online we will surely work very hard to assure that all information listed is accurate and correct thank you for bringing this to our attention and most importantly thank you for your feed back
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 janv. 2020
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de JDewitt le 15 janv. 2020
We are very sorry about issue with the a/c heating issue and we will work very hard to make changes for a better experience we very much appreciate your feed back and thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Relations le 11 janv. 2020
Thank you for your thoughts on your recent visit. Please know that when making a reservation through a third-party site, room preference is not guaranteed. That being said, we do our best to accommodate our guests with the rooms we have available, and we hope yours was satisfactory. Should you return to town, we'd love for another chance to impress you.
10/10 Excellent
Janicia
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janicia
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de L Davis le 12 janv. 2020
We appreciate your stay with us and look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Ldavis le 12 janv. 2020
Thank you for staying with us we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de LDavis le 31 déc. 2019
We appreciate your stay with us and we hope to see you again. please contact the General Manager of the property Kym Jacobson about displaying some of your work here.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jdewitt le 23 déc. 2019
We appreciate your stay with us.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 23 déc. 2019
We apologize for any inconvenience you may have experience at our facility. Rest assure we are taking your comments into consideration and working to improve for our guest.
8/10 Bien
Tonya
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 19 déc. 2019
We do apologize for the issue of the AC and working hard to change the experience and we thank you for your feed back thank you for staying with us
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 19 déc. 2019
Thank you so much for your feed for the guest experience is very important us also thanks for choosing to stay with us
8/10 Bien
José Tomás
13 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
José Tomás
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 19 déc. 2019
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
SCD
12 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SCD
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Guest Relations le 17 déc. 2019
We appreciate your feedback regarding your recent stay. Although our appealing lobby and friendly staff made a positive impression on you, we are saddened to know of the experience your daughter had at the elevator. Please also accept our apologies for falling short with the amenities in your room. Rest assured that our team will look into this and provide immediate resolutions. Should your travels lead you back our way, consider staying with us again so we can change your perceptions.
2/10 Horrible
Michael
11 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 11 déc. 2019
Thank you for staying with us and we do appreciate your feed back and we are very sorry for any issue you may have had with us
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 11 déc. 2019
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
EricMccallum
Voyage en couple
7 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EricMccallum
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de JDewitt le 11 déc. 2019
Thank you so much for your feed back it is very valuable to us to know we do appreciate you staying with us and very glad to hear you enjoyed your stay Thank you again
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 1 déc. 2019
We do apologize for the issue you had while staying with us we are working very hard to change and better the hotel for you our valued guest
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 2 déc. 2019
We do very much apologize for your experience with us and we are working very hard to fix the issues thank you for staying with us and we appreciate your feed back
2/10 Horrible
Tim
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 25 nov. 2019
We do apologize for any inconvenience you had staying with us we thank you for your feed back and we are working very to make chances according to your standards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 25 nov. 2019
Thank you for staying with us
6/10 Satisfaisant
L, Knoxville, TN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
L
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 25 nov. 2019
We do apologize for those issues and we are working very hard to address them we do very much appreciate your feed back and thank you so much for your feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 25 nov. 2019
Thank you so much for staying with us and we very much appreciate your feedback
8/10 Bien
stephen
Voyage d’affaires
22 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stephen
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 2 déc. 2019
Thank you for staying with us
2/10 Horrible
Melissa
Voyage d’affaires
20 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Need some work
Melissa
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 2 déc. 2019
We very mush apologize for these issues and it will be brought to the attention of the staff thank you for your feed back and thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Ryan
Voyage d’affaires
20 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty and inconvenient
Ryan
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 20 nov. 2019
We very much apologize for your experience with us also we will take this information and share with our company we are working very hard to make changes and get everything up to you hour valued guest standards thank you for your feed back
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 20 nov. 2019
We do very much apologize for your experience with us we are working very hard with the company to make the necessary changes to make your experience better with us we do appreciate your feedback
10/10 Excellent
Alex
Voyage d’affaires
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de JDewitt le 20 nov. 2019
Thank you for staying with us
2/10 Horrible
Steph, Denver
Voyage d’affaires
6 nov. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steph
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de J dewitt le 10 nov. 2019
We do very much apologize for any issue you encountered while staying with us and we will share this information to better your experience going forward thank you for staying with us we value your feed back
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de General Manager le 7 nov. 2019
Thank you for your review of your recent stay. While guests can take advantage of free cancellation when booking through Expedia, cancellations or changes made after 6 PM EST on the day before arrival are subject to a property fee equal to 100% of the total amount paid for the reservation. We apologize for this inconvenience, though we're glad that our reception team was friendly during your visit. Your concerns have been forwarded to our housekeeping and maintenance teams for review and we hope for another chance to impress you the next time you're in town.