Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 16 mars 2023
Dear Jean,Thankyou for your review and I'm delighted you enjoyed your stay with us and our city center location.Kind RegardsErica CoventryFront Office Manager
10/10 Excellent
rémy
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
rémy
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de mercure Glasgow le 4 janv. 2023
Dear Remy,Thankyou for taking the time review your stay and I'm delighted you enjoyed your time with us,Hopefully we can welcome you back again.Kind RegardsErica CoventryFront Office Manager
10/10 Excellent
Brigitte Genevieve
17 nov. 2022
Brigitte Genevieve
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Gérard
Voyage d’affaires
30 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Gérard
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Mercure Glasgow le 30 juin 2022
Thankyou for taking the time to review our hotel.
6/10 Satisfaisant
Maude
Voyage en famille
26 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Maude
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de mercure glasgow le 27 juin 2022
Thankyou for your feedback,
10/10 Excellent
laurent
Voyage en groupe
6 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
laurent
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Nick (Reception) le 6 avr. 2022
Thank you for your fantastic review. It was great to hear that the staff and location met your needs. In relation to the bathroom etc. we will pass this on to be reviewed. We do hope to see you again soon at one of our Mercure Hotels. Kind Regards
8/10 Bien
Grégoire
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Perfect location but need to be refurbished
Grégoire
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Stephen le 13 sept. 2019
Hello Gregoire
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Michele
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michele
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Stephen le 19 août 2019
Hello Michele
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Stephen le 29 mai 2019
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!
8/10 Bien
Veronique
24 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Bien pour la localisation.
Veronique
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Stephen le 3 mars 2019
Bonjour Véronique
Merci de rester avec nous. Nous travaillons fort pour rendre nos invités heureux et apprécier vos commentaires!
2/10 Horrible
philippe
11 sept. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
need to be renovated, go away
philippe
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Stephen le 30 sept. 2018
Hello Philippe,
Thank you for your review and feedback. Sorry to hear that you did not like the hotel or enjoy your stay. We do hope you will give us an opportunity to serve you again in the future
6/10 Satisfaisant
Shenag, Reims
19 juin 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shenag
Séjour de 5 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Thi cam
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thi cam
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
8/10 Bien
Coline
26 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Coline
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
Valentin
22 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel centre ville de Glasgow
Valentin
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 nov. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En plein centre ville
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Ronan, suresnes
17 août 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
chambre en parfait état mais trop petite
Ronan
8/10 Bien
yves, Montréal.
15 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel dans le quartier du Night life!
yves
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
un voyageur, Paris
15 juin 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Connu mieux chez Mercure...
un voyageur
8/10 Bien
AlexGeorges, Suisse
5 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lits et emplacement exceptionnel !
AlexGeorges
8/10 Bien
Zvezdan, France
18 nov. 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good location
Zvezdan
8/10 Bien
Gerrit
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerrit
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Tracia Alicia
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracia Alicia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Rainer
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rainer
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Lorna
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Lorna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Angela, Operations Manager le 28 févr. 2024
Dear LornaThankyou very much for taking the time to leave a review of your stay. If there is anything that we could have done differently that would have resulted in 5 stars, we would love to hear your thoughts.Sincerely
6/10 Satisfaisant
Albert
7 févr. 2024
Albert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mercure Glasgow le 8 févr. 2024
Dear Albert,Thankyou for your review and feedback, This has been passed on to the relevant departments and being looked in to.Kind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Michael
Voyage en groupe, Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 7 févr. 2024
Dear Michael,Thankyou for taking the time to review your stay and I am delighted that you enjoyed your time with us,Hopefully we can welcome you back again soon.Kind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Barry
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lynseyann Bain (Receptionist) le 30 déc. 2023
Dear Barry,We very much appreciate your score regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerley Lynseyann Bain, Receptionist
10/10 Excellent
Paddy
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great nights sleep
Paddy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lynseyann Bain (Receptionist) le 5 janv. 2024
Dear Paddy,Thank you for your outstanding rating and wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a flawless experience during your stay. It's our utmost goal to ensure every guest receives exceptional service and leaves with a memorable experience. Your perfect score truly means a lot to us and motivates us to continue delivering top-notch hospitality.Sincerely,Lynseyann Bain, Receptionist Mercure Glasgow
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thankyou for your review and please accept my apologies for the issues raised, I will be passing these on to our maintenance team to investigate however, it is great to hear you found the cleanliness excellent, I will be sure to pass this on to our housekeeping team.Kind RegardsErica - Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Neil
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Overnight stay
Neil
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Neil,Thankyou for your feedback and I am glad overall you enjoyed your time with us.Kind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Robert,Thankyou for taking the time to leave your thoughts on your stay. I will sure to pass your comments on to the team.Kind RegardsErica - Front Office Manager
8/10 Bien
Elsie
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elsie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Elsie,Thankyou for your lovely score of 8/10 and I am delighted you enjoyed your stay with us,Hopefully we can welcome you back again soon.Kind RegardsErica - Front office Manager
8/10 Bien
ian
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mercure magic
ian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear ian,Thank you for taking the time to review your stay at Mercure Glasgow City Hotel. We are delighted to hear that your room was clean and tidy and that you enjoyed the shower facilities. Customer satisfaction is a priority for us, so we truly appreciate your feedback. We strive to provide the best experience possible for our guests and continuously improve our services.Thank you again for sharing your comments with us. We hope to welcome you back soon.Erica CoventryFront Office ManagerMercure Glasgow City Hotel
10/10 Excellent
Margaret
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great first time stay
Margaret
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Margaret, Thank you for taking the time to share your wonderful experience of staying at the Mercure Glasgow City Hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we are especially pleased to hear that you found our staff friendly and helpful. We strive to provide a high-standard of service as well as clean, comfortable rooms for our guests. We are proud of our central location in the city centre where guests can enjoy shopping and delicious meals. We look forward to welcoming you back again soon.Erica CoventryFront Office ManagerMercure Glasgow City Hotel
10/10 Excellent
Bruce
10 déc. 2023
Bruce
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Bruce,Thankyou for your wonderful score of 5/5 and I am delighted you enjoyed your stay with us.Kind RegardsErica CoventryFront Office Manager
10/10 Excellent
Brian
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Réponse de Mercure Glasgow le 7 févr. 2024
Dear Brian,Thankyou for taking the time to leave your review, I am delighted you enjoyed your stay however please accept my apologies for the issues with the hot water,We look forward to welcoming you back again soon,Kind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Stephen
6 déc. 2023
Stephen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 7 déc. 2023
Dear Stephen,Thankyou for your score of 10/10 and I am delighted you enjoyed your stay,Hopefully we can welcome you back very soon.Kind RegardsErica CoventryFront Office Manager
8/10 Bien
Robert
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 5 déc. 2023
Dear Robert,Thankyou for your review and I am delighted you found the hotel comfortable and were able to enjoy our wonderful city.I hope we can welcome you back again soon.Erica CoventryFront Office Manager
10/10 Excellent
Scott
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mercure
Scott
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 5 déc. 2023
Dear Scott,Thankyou for your wonderful review and your a score of 10/10, It's great to hear you found the hotel clean and the staff helpful and friendly.We look forward to welcoming you back again soon.Erica CoventryFront Office Manager
10/10 Excellent
Martin
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Martin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 28 nov. 2023
Dear Martin,Thankyou for your review and I am delighted you enjoyed your stay with us,Hopefully we can welcome you back again soon,Kind Regards,Erica - Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Paul
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Paul
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 28 nov. 2023
Deal Paul,Thankyou for your honest review,we currently doing snag reports on all our rooms however I will pass this on to the team.However, I am glad over all you enjoyed your stay with us.Kind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 28 nov. 2023
Dear Maria,Thankyou for your review and I am delighted that overall you enjoyed your stay, however, please accept my sincere apologies regarding the female member of staff, this will be addressed.Kind Regards,Erica - Front Office Manager
2/10 Horrible
Karen
26 nov. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Karen,Please accept my apologies that your stay did not meet your expectations. If you would like to discuss the matter further please call the hotel and ask for a duty managerKind RegardsErica - Front Office Manager
10/10 Excellent
Gordon
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gordon
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 28 nov. 2023
Dear Gordon,Thankyou for your review and it is great to here that you enjoyed your stay with us and you found the hotel central to your needs,Kind RegardsErica - Front Office Manager
4/10 Médiocre
Dylan
23 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Mercure Glasgow le 20 déc. 2023
Dear Dylan,Please accept my apologies that your stay did not meet your expectations. If you would like to discuss the matter further please call the hotel and ask for a duty managerKind RegardsErica - Front Office Manager