Piscine couverte

Avis sur Motel 6 Grand Rapids, MI - Northeast

2 out of 5
Motel 6 Grand Rapids, MI - Northeast
3221 Plainfield Ave NE, Grand Rapids, MI

Avis

5,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 97 avis sur 741." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 149 avis sur 741." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 162 avis sur 741." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 166 avis sur 741." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 167 avis sur 741." "

5,8/10

Propreté

6,8/10

Personnel et service

5,8/10

Équipements

5,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tapis salle Couverture avec des tâches Bebitte au plafond Crotte de nez collé sur le comptoir de la salle de bain Senteurs désagréables
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Nadia

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très propre, spacieux et prix abordable
Le service d'accueil est excellent, les gens sont courtois, souriants et répondent très bien à nos besoins. Les lieux ne sont pas neufs, mais la chambre était spacieuse, confortable et très propre. Il y aurait place à l'amélioration des senteurs désagréables dans les corridors (surtout près des entrées et escaliers) et une peu de rajeunissement, mais je suis très satisfaite de mon séjour à cet hôtel.
Séjour de 3 nuits en octobre 2017

6/10 Satisfaisant

Md Shahedur

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et équipements
There was no room service, the bathroom wasn't clean.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 18 avr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Jacob

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
. Would not recommend staying here . Also very dirty
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 3 avr. 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Antonio

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi Antonio,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 Excellent

Mary

Ok
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 20 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Jodi

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like its eay to get to, clean. Butvit needs smoking rooms.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Excellent

Stephen, Muskegon

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nic staff room was buggy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi StephenWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

6/10 Satisfaisant

Errol

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Hotel smelled of urine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 21 févr. 2024
Hi Errol,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

10/10 Excellent

Kim

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Richard, FENTON

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Cristian

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Katherine

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Olivia

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Null
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 12 déc. 2023
Thanks for your review, we really appreciate the support. We look forward to seeing you again soon! Cameron A. #Team6

8/10 Bien

Charles

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms, bed, and bathrooms were clean. However, the second floor hall really really smelled terrible, probably the carpet.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 5 déc. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Médiocre

Jeremy

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Leslie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
When we walked in it smell like urine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Jill

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

2/10 Horrible

Frank

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again
People where very loud and disrespectful let they kids and animals do whatever all night old dirty broken stuff
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Beth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a comfortable stay
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Horrible

Steven

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Needs to b torn down thin walls people hanging out front til 2am..very noisy,non stop noise n hallways unsafe..wish I would have known
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 10 oct. 2023
Hi Steven,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean room...but no coffee pot for morning coffee
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi John,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 Médiocre

Mary

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Very thin walls. Desk lamp not working. Nonsmoking Room smelt like stall smoke.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 oct. 2023
Hi Mary,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 Horrible

Matthew, South Bend

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk associate was wonderful! Everything else was a disaster. Our first room had not been cleaned. We tried a second and it was also not clean. The property is dirty everywhere. Room doors have patched holes in them. Carpet everywhere is terrible and filthy. People smoking inside although it’s a smoke-free hotel. Sure, it’s a budget hotel but this one is awful.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hi Matthew, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6

10/10 Excellent

Judi

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The only I was uncomfortable with was the tub floor was slick. Hadcto he very careful that I didnt slip. Even with the strips. Other than that everythingvwasxfine. Bed was comfortable.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 27 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 Excellent

Danielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice updated rooms. Affordable prices.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Danielle,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

8/10 Bien

Angela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
All was good except when I was checking out.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Angela, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 Satisfaisant

Patrick

Voyage en famille
Good price, decent room
Good pricing, close to where I wanted to go. Room was decent, the place is a bit old. It's OK
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Patrick,Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

4/10 Médiocre

DANIEL

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stinks
Place stinks like bookers and blow
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 Horrible

Patty

Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Josette

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

joe

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Brittany

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Monique

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would absolutely stay here again because it’s very close to where I needed to be, felt safe, and the staff were friendly. Weirdest aesthetic for a hotel and google directions for arriving by going around the block and entering via the freeway entrance ramp were bizarre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 août 2023
Hi Monique,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

4/10 Médiocre

Garrett

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Patrick

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

Derril

Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

angelina

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Great for a cheap stay
The stay was good we went to a concert and just needed a. Place to stay to not make the long drive home that night Janice who works there was super friendly and helped us check in early the only complaint would be the lampshade in our room was dirty and could not tell what was on it stain wise but over all the friendly staff and cheap price made it worth it
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Annette

Séjour de 4 nuits en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2023

2/10 Horrible

Kelvin

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel Hell
The worst mistake. Room carpet was old and moldy. My room had mold in it, which I'm allergic to. They had no other rooms available. The area it was located was run down. The price I paid to stay overnight was insane considering what the hotel had to offer
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nancy Y. le 15 juin 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

Laurel

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms need to be cleaned better. The mattresses need changed, horrible bachache from bed. You hear walking from upstairs, outside, etc. The staff nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 juin 2023
Hi Laurel,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

4/10 Médiocre

Kandi

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Barbara

Les points forts : Propreté et personnel et service
Great location
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 juin 2023
Hi Barbara, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6

8/10 Bien

Joshua

Séjour de 2 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

Polina

Séjour de 1 nuit en mai 2023