Chambre Standard, 1 très grand lit | Literie de qualité supérieure, surmatelas

Avis sur The Grand Hotel at the Grand Canyon

4 out of 5
The Grand Hotel at the Grand Canyon
149 State Highway 64 - Tusayan, Grand Canyon, AZ

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 987 avis sur 1829." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 425 avis sur 1829." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 233 avis sur 1829." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 117 avis sur 1829." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 67 avis sur 1829." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Nayef

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were not ready at almost 5pm. Team was very rude and inefficient. Room view over the AC central and the backyard. Lot of noise. Manager not helpful at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your stay and will try to correct the issues you had.

10/10 Excellent

Anne-Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel vraiment très bien, très typique. Chambre spacieuse et propre. Piscine chauffée, jacuzzi vraiment très bien. Par contre oreiller trop dur et chauffage bruyant.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience.

10/10 Excellent

Justine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel à côté du Grand Canyon, facile d’accès. Literie confortable. Chambre bien équipée avec piscine et jacuzzi à l’hôtel !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Management le 28 févr. 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us.

6/10 Satisfaisant

audrey

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Grand Hotel le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay. Please come visit us again soon.

4/10 Médiocre

Pascale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Personnel à l’accueil en soirée hautain, Chambre extrêmement bruyante
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Grand Hotel le 31 janv. 2024
Thank you for your feedback. I will share your comments with our team.

6/10 Satisfaisant

Avril Rod

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Grand Hotel le 21 mars 2024
Thank you for your feedback. Than you for being our guests.

10/10 Excellent

Marie-Hélène

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout etait parfait!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Grand Hotel le 29 janv. 2024
Thank you for your feedback. Thank you for staying with us. Please come visit us again soon!

10/10 Excellent

Elaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre et confortable
L'hôtel est situé à Tusayan, à l'extérieur du parc, à environ 6 milles. Superbe hôtel très propre et bien situé. Le petit déjeuner n'est pas inclus. Qu'on ne fasse pas le ménage tous les jours je veux bien mais on pourrait au moins vider les poubelles. Sinon côté confort, c'est parfait!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de The Grand Hotel le 8 nov. 2023
Thank you for your feedback. Thank you for staying at our hotel. I will share your feedback with our team. We hope you visit us again!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Fantastique
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de The Grand Hotel le 31 oct. 2023
Thank you for your feedback. We are so happy you enjoyed your stay. Please come visit us again.

8/10 Bien

AUDE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
Très bien !
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de The Grand Hotel le 31 oct. 2023
Thank you for your feedback! Thank you for staying with us. Please visit us again.

10/10 Excellent

GILLES

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The Grand Hotel le 19 oct. 2023
Thank you for your rating. Thank you for staying with us. We hope you visit us again.

6/10 Satisfaisant

Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Expérience désastreuse !!
Lors du check In, le responsable de l'accueil a été désinvolte à la limite de l'impolitesse. Nous devions avoir un troisième lit installé dans la chambre... cela a été fait, 4h après notre arrivée après une demande réitérée 3 fois. De plus, nous avons tenté de dîner au restaurant de l'hôtel... Malgré une salle remplie à peine au 1/3, une table nous a été refusée car dixit la responsable "la cuisine est débordée"... En conclusion, Hotel insipide, avec une relation client désastreuse.... un conseil : passez votre chemin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Supervisor le 31 juil. 2023
We apologize for the inconvenience. We appreciate your feedback. Thank you!

2/10 Horrible

Celine

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk Supervisor le 6 juin 2023
We apologize for the inconvenience it may have caused. We appreciate your feedback! Thank you!

8/10 Bien

Martine

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Joli décor un peu bruyant propre sauf piscine et jacuzzi et déçu pour le restaurant on nous dit à l accueil pas besoin de réserver et impossible de dîner alors qu’il restait des places Emplacement très bien par rapport au Grand Canyon
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

FRANCOIS

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement très propre et dans l'esprit du site qui l'entoure. A proximité immédiate de toutes les commodités.
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Aurelie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique séjour, avec tout le confort nécessaire.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de R le 22 juil. 2022
Thank you for being our guest!

4/10 Médiocre

Jérémy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A éviter pour le prix
Chambre donnant sur un mur ,pas prête à notre arrivée à 17h .hôtel vieillissant .restaurant fermé,donc pas de petit déjeuner…le deuxième jour notre chambre n a pas été nettoyé ,j ai du descendre les poubelles et les serviettes pour en demander d autres que l on m a donné dans un sac poubelle !inadmissible pour une nuit à 300$
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de R le 8 juil. 2022
We really appreciate that you were our guests!

10/10 Excellent

Sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de R le 31 mai 2022
Thank you for being our guest!

8/10 Bien

Bruno

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel moderne propre et bien placé Malgré l’annonce pas de petit déjeuner dans l’hotel ni dîner car restaurant fermé par manque de personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de R le 16 mai 2022
Thank you for being our guest!

8/10 Bien

Charles SOLER

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Bar et restaurant fermés…….. pas acceptable
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de R le 16 mai 2022
Thank you for being our guest!

8/10 Bien

Elodie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Très bel hôtel à taille humaine, bien situé juste avant l'entrée du parc du grand canyon. Personnel aimable, de bon conseil. Petit réfrigérateur et micro onde dans la chambre, c'est appréciable. Par contre, la déco avec les animaux empaillés... laisse perplexe.
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de R le 6 mai 2022
Thank you so much for being our guest!

10/10 Excellent

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à deux pas du Grand Canyon
Escale au grand canyon dans ce sympathique hôtel de bonne qualité et confortable. Très typique et stylé ranger à découvrir Dommage que le petit déjeuner ne soit pas proposé Seule une box breakfast a 12 dollars est possible mais pas top. Sinon il faut ressortir de l’hôtel dommage. Très bon hôtel à deux pas du Grand Canyon.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de R le 7 avr. 2022
It was a pleasure to have you as our guest.

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé et très propre
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Vernon Howerton le 3 mars 2022
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

DAVID

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle Hotel de type Rustique, chalet . En plein des mes goût. Personnel accueillant, chambre très bien équipée et la nourriture qui propose le restaurant Saloon est très bon mais un peu dispendieux.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Vernon Howerton le 3 mars 2022
Thank you for staying at the Grand Hotel.

8/10 Bien

Costa

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Allison

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Understaffed
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Jolanda van der

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

William

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 24 avr. 2024
Thank you for your rating. We are happy you enjoyed your stay with us. Please come visit us again soon.

10/10 Excellent

Jenyse, Suffolk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service. Beautiful property.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Grand Hotel le 21 avr. 2024
Thank you for your feedback, we're so happy you enjoyed staying with us. We hope to see you again!

10/10 Excellent

Jay

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 21 avr. 2024
Thank you for your feedback, we're happy you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!

8/10 Bien

Gary

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The first frustration was that management imposes a $75 charge on your credit card to cover "incidentals" and refunds it after your stay if you don't have room charges, This seems excessive and unnecessary for an upscale hotel that charges over $300 per night. We ate in their main restaurant and were also disappointed. Some of the salad lettuce was wilted, they don't offer any bread options, and the steak was below average in flavor. I expected better from an upscale restaurant that charges accordingly. Overall the hotel is very nice with these issues that should be easily addressed,
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 21 avr. 2024
Thank you for your feedback, I will pass the message along to the rest of our staff. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
How close to grand canyon
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 18 avr. 2024
Thank you for your feedback, we're thrilled you enjoyed your stay! I will let the rest of our team know and we hope to see you again!

10/10 Excellent

Diane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very helpful and courteous staff. The place was beautiful and clean.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback. thank you for staying with us at The Grand Hotel

10/10 Excellent

Brian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very cool lodge-like feel with comfortable & pleasant rooms, a great restaurant, and enjoyable pool/spa. The fitness center looked nice, too. Super convenient park access and easy return from the South Rim in the evening. A tasty pizza place (“We Cook”) with local craft beer, and a cool, woodsy looking Starbucks are just up the road a short ways (walkable in ~10 min.). Hot coffee in the lobby too, and friendly staff. Highly recommend!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 13 avr. 2024
Thank you for feedback, we're so happy you enjoyed your stay and appreciate your kindness! I will be sure to relay the message to our team.

10/10 Excellent

paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stores, restaurants and gas were very expensive. felt like they could charge whatever they wanted because of where they were! not good!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 13 avr. 2024
Thank you for your feedback, I will be sure to make note of it. We appreciate you staying with us and hope to see you again.

10/10 Excellent

Brindha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent place and service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 12 avr. 2024
Thank you for your feedback, we're so glad you enjoyed your stay! I will relay your message to our team, and we hope to see you again!

6/10 Satisfaisant

Matthew

Les points forts : Propreté et personnel et service
Rooms were nice, but dated, showing wear & tear. Pricey for the overall condition. Bathtub did not drain properly. Pricey for the overall condition. Real coffee cups, instead of paper cups was a great touch. Restaurant was very expensive which seemed the case for surrounding restaurants and required reservations. Breakfast buffet was average for the high price. Staff was very friendly! Overall it was a good stay.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 12 avr. 2024
Thank you for your feedback, I will relay your message to the rest of our team. We appreciate you staying with us, and hope to see you again sometime!

6/10 Satisfaisant

Megan, Cincinnati

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
This hotel is within walking distance - with sidewalks - of shops and restaurants. It is in the small town right outside the GCNP gates. We would stay here again. We took advantage of the 'saloon' one night for a later dinner and we did the breakfast buffet one morning. The dining atmosphere is nice in both. The lobby is small but neat and they have coffee available every early morning. We were just turned off by the lack of cleanliness to our room when we arrived. Lots of hair and dust. Hair on the shower walls and dusty bathroom cabinets and room clock and phone. ICK. I had some lysol wipes so thank goodness for that!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback, I will let our staff know about the concerns you had and will get those corrected. We appreciate you staying with us.

6/10 Satisfaisant

Eloy

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Grand Hotel le 11 avr. 2024
Thank you for the review, we appreciate you staying with us.

10/10 Excellent

Emma

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The reception area is very cool. Gift shop has large offering of quality products. Close to all food and dining options.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 11 avr. 2024
Thank you for the feedback, we're so happy you enjoyed your visit. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Daphne

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is lovely. For whatever reason, the hotel was understaffed, so eating in the restaurant could be an issue. I am guessing because of understaffing, the room had not been dusted in a very long time. I heard another guest complain about the same thing at the desk. The extras were very nice.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de The Grand Hotel le 8 avr. 2024
Thank you for staying with us, we apologize for the inconvenience regarding the restaurant and housekeeping. We will forward these issues to the departments involved. We hope the remainer of your stay/trip was better.

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hospitality from staff. Hotel was very clean and room was comfortable. I would stay here again if back in the area.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate your kind words! I will share that with our team, and we look forward to seeing you again!

8/10 Bien

mody

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 8 avr. 2024
Thank you for staying with us!

6/10 Satisfaisant

Heidi

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel obviously has a high turnover rate of guests because of its location. Even though the general spaces are supposedly updated, it’s tired and worn out. My room was very clean. Not the best mattress. I checked ahead of time to make sure there was charging for my electric car and when I arrived it was not in service because it hadn’t been set up yet. Food was okay. Staff was overall friendly. Coffee at breakfast was good which is usually not the norm at a hotel buffet. If there is no line at Grand Canyon NP entrance, you are literally 10 mins away.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Grand Hotel le 8 avr. 2024
Hello, we're sorry your stay didn't quite meet your expectations. We do have charger stations in the corner parking lot and the Grand Canyon visitor center has universal chargers. We will forward your complaints regarding the restaurant and housekeeping over to the specific departments. Thank you for making us aware and we hope the rest of your stay was better.

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
The hotel was good but the beds weren’t that comfortable. The front desk were very helpful but dining options in the area were very limited.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 6 avr. 2024
Thank you for your review and feedback. We are happy you enjoyed your stay. I will share your comments with our team. Please come visit us again soon!

10/10 Excellent

Craig

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
All restaurants are walking distance. The hotel was clean and well kept.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 6 avr. 2024
Thank you for your feedback. Thank you for being our guests. I will share your comments with our team. Please come stay with us again soon!

6/10 Satisfaisant

Jennifer

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
The property was in a great location and parking was abundant and free. That’s about all the good I can say. The rooms are very cramped (for the price), the shower leaks and there was water damage in our bathroom. The restaurant was TERRIBLE, we tried to eat at the saloon for the cheaper food options only to be told they were out of most things we asked for. I ordered 6 chicken wings and only received five, and they tasted like they had been microwaved. The mattress was very uncomfortable and the HVAC unit under the window was very loud and kept us up during the night. Would not recommend.
Réponse de The Grand Hotel le 6 avr. 2024
Thank you for your feedback. I will share your comments with our team. Thank you for being our guests.

10/10 Excellent

Nancy

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Carolyn

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Grand Hotel le 6 avr. 2024
Thank you for your review. Thank you for being our guests. We are happy you enjoyed your stay. Please come visit us again soon!

8/10 Bien

Alexandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lovely property. Attentive staff. There was a suprise snowfall and the helped visitors clean cars. However. The rooms are tight for the price. The bathroom could use a fan. And lastly do not eat it in the restaurant was $$$, and the food was over microwaved. Did not expect that for the price.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Grand Hotel le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback. I will share your comments with our team. Thank you for being our guest.