Avis sur H4 Hotel Frankfurt Messe
H4 Hotel Frankfurt Messe
Oeserstrasse 180, Frankfurt, HE
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 26 juin 2023
Dear Jean-Pascal, Thank you for your kind words and the time you have taken to give us your impressions. We are very pleased that we were able to meet your fully requirements. We look forward to welcome you soon again in Frankfurt Messe!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Abitbol
8 févr. 2023
Abitbol
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 10 févr. 2023
Dear Abitbol,Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our hotel.Best regards,Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
CANGUL
Voyage en famille
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CANGUL
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 4 juil. 2022
Dear Cangul,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Messe!
King regards,
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Michel
Voyage d’affaires
19 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 19 nov. 2021
Lieber Michel,
haben Sie vielen Dank für Ihre prima Bewertung. Schön, dass Ihnen unser Hotel gut gefallen hat. Gerne wären wir erneut Ihr Gastgeber und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit.
Herbstliche sonnige Grüße aus Frankfurt Messe,
Ihr Team von den H-Hotels
10/10 Excellent
Arnaud
Voyage d’affaires
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour sympathique
Arnaud
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 29 sept. 2021
Dear Arnaud,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from H4 Hotel Frankfurt Messe!
Your H-Hotels Team
10/10 Excellent
Patrick
14 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Patrick
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein le 16 déc. 2019
Dear Patrick,
thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Messe.
Your H-Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Christian
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pratique
Christian
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager Rhein le 26 août 2019
Dear Christian,
Thank you very much for sharing your impressions with our future guests. We hope to welcome you soon back again for some memorable days in our hotel.
With much appreciation,
Your Team of H-Hotels
8/10 Bien
CEDRIC
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
CEDRIC
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de H4 Hotel Frankfurt Messe le 2 août 2019
Dear Guest,
We are happy to hear that the stay was to your satisfaction and looking forward to see you again in the future.
Thanks and warm regards
H4 Hotel Frankfurt Messe
8/10 Bien
THIERRY
23 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
BIEN POUR AFFAIRE
THIERRY
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Miriam le 30 oct. 2018
Dear Thierry,
Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon.
Best regards,
Your Team of H-Hotels,
Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main
10/10 Excellent
Marie-Louise
27 août 2018
À recommander
Marie-Louise
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Miriam le 2 sept. 2018
Dear Marie-Louise,
thank you for your wonderful Feedback. It would be a pleasure to welcome you back on your next journey to Frankfurt.
regards,
your Team of H-Hotels,
Miriam Braun - Online Reputation Manager Rhein/Main
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Alexander Chico-Bonet le 11 avr. 2018
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und für Ihr positives Feedback. Ich hoffe, wir können Sie bald wieder bei uns willkommen heißen!
Herzliche Grüße
Alexander Chico-Bonet
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Sarah Herbst le 27 janv. 2018
Dear Guest,
wow-thank you kindly for having chosen to stay with us and for your most positive review! We are looking forward to your next stay and remain
With kind regards,
Sarah Herbst
Front Office Manager
10/10 Excellent
Patricia, Isarël
29 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !
Patricia
Réponse de Nils Golik le 29 oct. 2016
Dear Patricia!
wow- thank you kindly for having chosen to stay with us and for this wonderful feedback!
We will also forward your comment to the breakfast restaurant and are already looking forward to your next stay with us!
Kind regards,
Nils Golik
Direktionsassistent
10/10 Excellent
Etelka, Haifa
3 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un agréable séjour
Etelka
Réponse de Nils Golik le 12 oct. 2016
Dear Guest,
thank you kindly for your most positive feedback!
We are happy you have had a wonderful stay with us and are looking forward to welcoming you again in the near future.
Kind regards,
Nils Golik
Direktionsassistent
10/10 Excellent
Sylviane, Toulouse
14 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylviane
Réponse de General Manager le 19 août 2016
Dear Sylviane,
thank you for having chosen the RAMADA Hotel Frankfurt Messe and for taking the time to review your stay.
We appreciate your positive comments!
However we would like you to know, that we have also noticed the problem with room 1417 and do not sell it anymore until we have fixed the issue. Thank you again, we are looking forward to welcoming you back again very soon.
Kind regards,
Nils Golik
Direktionsassistent
8/10 Bien
Julien, Arles
2 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable et petit dejeuner mémorable!
Julien
10/10 Excellent
Mustafa, Paris
17 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Formidable
Mustafa
10/10 Excellent
Richard, quebec canada
24 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good. Far from city close to airport. Nice hotel.
Richard
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marjolaine, Montreal
14 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Ramada, Messe a Frankfort, tres propre!
Marjolaine
10/10 Excellent
fernando, vileparisis
7 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Visite de Frankfurt
fernando
8/10 Bien
rachid, lille
8 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre tout confort
rachid
8/10 Bien
nathab20, Bierges
5 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel avec un accès aisé à Frankfurt.
nathab20
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel sympathique , service impeccable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
nathalie, tours
19 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait !
nathalie
10/10 Excellent
Luc, Oise
16 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très confortable
Luc
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 oct. 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Patrick, France
20 août 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Piscine - Terrasse - Confort
Patrick
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Peter
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 14 avr. 2024
Lieber Peter,ganz herzlichen Dank für die schöne Bewertung, über die sich all unsere Mitarbeiter sehr gefreut haben. Gern würden wir Sie erneut bei uns begrüßen und hoffen daher, dass wir bei Ihrer nächsten Reise wieder Ihre 1. Wahl sein werden.Beste Grüße aus Frankfurt, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Nicole
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager le 29 mars 2024
Liebe Nicole, wir möchten uns herzlich bei Ihnen bedanken für Ihre positive Rückmeldung und die Bereitschaft, unser Hotel weiterzuempfehlen. Es ist uns eine große Freude zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns zufrieden waren und unsere Dienstleistungen genossen haben.Ihre Weiterempfehlung bedeutet uns viel und ist die beste Bestätigung für die Qualität unserer Dienstleistungen. Wir werden weiterhin hart arbeiten, um sicherzustellen, dass unsere Gäste einen angenehmen und unvergesslichen Aufenthalt bei uns haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, und freuen uns darauf, auch Ihre Freunde und Familie als unsere Gäste willkommen zu heißen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels,
8/10 Bien
Craig
6 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Craig
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 7 mars 2024
Dear Craig, Thank you for the feedback regarding your stay in our hotel. We appreciate that you took the time to review your stay and hope to welcome you again in our hotel.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Martin
21 janv. 2024
Martin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 22 janv. 2024
Lieber Martin, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Roland
20 janv. 2024
Roland
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Dmitri Martin le 21 janv. 2024
Lieber Roland,vielen Dank für Ihr tolles Feedback.Wir freuen uns sehr, dass Sie bei uns einen schönen Aufenthalt hatten.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Beste GrüßeH4 Hotel Frankfurt Messe Team
10/10 Excellent
Jens
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jens
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Dmitri Martin le 19 janv. 2024
Lieber Jens,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns einen angenehmen Aufenthalt hatten.Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Die besten GrüßeIhr H4 Hotel Frankfurt Messe Team
8/10 Bien
Philip
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 15 janv. 2024
Lieber Phillip, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt und eine angenehme Zeit verbracht haben. Unser Team freut sich schon auf Ihren nächsten Besuch und bis dahin wünschen wir Ihnen alles Gute! Herzliche Grüße aus dem H4 Hotel Frankfurt Messe, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Thomas
17 déc. 2023
Thomas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 18 déc. 2023
Lieber Thomas, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Herzliche Grüße aus Frankfurt Messe, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Mueller
28 nov. 2023
Mueller
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 18 déc. 2023
Lieber Gast, wir danken Ihnen, dass Sie Gast in unserem Hotel waren und dieses positiv bewertet haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen.Herbstliche Grüße aus dem H4 Hotel Frankfurt Messe, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Martina
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 nov. 2023
Dear Martina, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from the H4 Hotel Frankfurt Messe!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Donald
Voyage d’affaires
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice industrial type hotel
Donald
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 nov. 2023
Dear Donald, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H4 Hotel Frankfurt Messe!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
SANG
Voyage d’affaires
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
SANG
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 20 nov. 2023
Dear Sang, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
RICCARDO
10 nov. 2023
RICCARDO
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 13 nov. 2023
Dear Riccardo, Thank you for your kind review. Good to see that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Hicran
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
9 voor de kamer en netheid
Hicran
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 30 oct. 2023
Dear Hicran, thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Greetings from Frankfurt Messe!King regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Selçuk
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Otel hakkında
Selçuk
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 23 oct. 2023
Dear Selçuk, Thanks a million for giving your recent abidance at our comfortable hotel such a fabulous rating. We are delighted that you enjoyed a great time with us and experienced an attentive service throughout. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay in nice ambience. Best regards, Your H-Hotels Team,
10/10 Excellent
Lady
11 oct. 2023
Lady
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 12 oct. 2023
Dear guest, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from the H4 Hotel Frankfurt Messe.Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Thomas
5 oct. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 6 oct. 2023
Lieber Thomas, haben Sie vielen Dank für Ihre prima Bewertung. Schön, dass Ihnen unser Hotel gut gefallen hat. Gerne wären wir erneut Ihr Gastgeber und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit.Herzliche Grüße aus Frankfurt Messe, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
10/10 Excellent
Angelo
3 oct. 2023
Angelo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 4 oct. 2023
Dear Angelo, Many thanks for your fantastic rating. We already look forward to your next stay. Greetings from Frankfurt Messe!Best regards, Your H-Hotels Team, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager
8/10 Bien
Massimo
1 oct. 2023
Massimo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Anika Müller - Online Reputation Manager le 23 oct. 2023
Dear Massimo, Thank you for your kind review. It is good to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We would be pleased to welcome you again soon. Sincerely, Your H-Hotels Team,
8/10 Bien
Martin
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager le 12 sept. 2023
Lieber Martin, das gesamte Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie nach Ihrer Rückkehr an uns gedacht und unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und würden Sie gerne ein weiteres Mal herzlich willkommen heißen.Sonnige Grüße, Ihr Team von den H-Hotels, Sergej Rosenberg - Online Reputation Manager