Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 7 nov. 2023
Cher Robert,Merci beaucoup pour votre aimable retour. Nous sommes fiers d'apprendre que vous avez tant apprécié votre séjour dans notre Hôtel et nos services. Nous espérons vous revoir pour d'autres vacances.CordialementFrancesco Mameli General Manager
10/10 Excellent
Patrick
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Unahotels Capotaormina le 28 oct. 2023
Dear Patrick,Thank you for sharing your beautiful review, we're honored to know that you enjoyed so much our hotel and its services, that's what our guest deserve and we love to achieve this goal. Roberta and all the staff thank you too!We all hope to have the pleasure of welcoming you again or knowing that you are a guest of one of our Gruppo UNA hotels and resorts.SincerelyFrancesco MameliGeneral Manager
10/10 Excellent
MARIO
Voyage en groupe
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Classe 53 Didenheim
MARIO
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 21 oct. 2023
Dear Mario,The staff and I thank you so much for your wonderful review. We are delighted to know that you appreciated so much the dinner proposed by Paolo and that you enjoyed your time with us. thank you for your valuable suggestions too.We do look forward to welcoming you back once again in the future.Kind Regards
10/10 Excellent
Sarah-Viviane
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points forts : Équipements
Sarah-Viviane
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 13 sept. 2023
Dear Sarah Viviane, Many thanks for your beautiful feedback, we are so glad to know that you enjoyed so much your stay. We will wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA. Sincerely
10/10 Excellent
Aninh
4 août 2023
Aninh
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 29 août 2023
Dear Aninh,Thank you for your beautiful review. We are honored to know that you enjoyed so much our hotel and its services, that's what our guest deserve and we love to achieve this goal.We do hope to welcoming you back in the next future. Best Regards
10/10 Excellent
Nadia, Metz
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 29 août 2023
Dear Nadia,thank you for taking time to share your opinion on your last stay with us.We're glad to know that you appreciated our hotel and its services during your stay.Hoping to welcome you back soon,best regards
10/10 Excellent
Anne-Frédérique
Voyage en couple
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Frédérique
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Francesco Mameli General Manager le 9 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your amiable opinion about our amazing view.We do hope to have the pleasure to welcoming you back soon or to know you hosted by our colleagues of other hotels and resorts of Gruppo UNA.Sincerely Regards
10/10 Excellent
S
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
S
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Christelle
19 oct. 2022
Christelle
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Capotaormina le 29 oct. 2022
Dear Christelle,thank you so much for your wonderful review. Looking forward to welcoming you here in the next futureSIncerely regardsFrancesco MameliGeneral Manager
10/10 Excellent
jacques
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jacques
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Capotaormina le 29 oct. 2022
Dear Jacques,thank you very much for choosing Una hotel Capotaormina. We are glad you enjoyed your stay with us.It would be a pleasure to have you here again as our Guest!Best regards,Francesco MameliGeneral Manager
10/10 Excellent
Karine
23 août 2022
Karine
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Charles
25 juil. 2022
Charles
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Michael
3 juin 2022
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Laurence
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Magique
Laurence
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Capotaormina le 20 juin 2022
Dear Laurence,
let us thank you for taking time to share your opinion with us.
We really care about offering our guest a great experience of stay in Sicily. Glad to know that you appreciated so much the quality of your stay, that's the goal we all love to achieve.
We do hope to have the opportunity to welcome you back to UNAHOTELS Capotaormina and we thank you for your valued patronage.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
8/10 Bien
JACQUES
28 oct. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
JACQUES
Séjour de 11 nuits en octobre 2021
Réponse de Francesco Mameli le 30 nov. 2021
Dear guest,
your review definitely honors us, thank you.
All the staff is honored to have been part of your great experience at UNAHOTELS Capotaormina and thank you for your suggestion too, we'll keep it in mind to provide even better service in the future.
We’ll wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA, always safety with the UNAsafe protocol.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Rafaël
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique séjour à Unahotelcapotaormina !!!
Rafaël
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Francesco Mameli le 30 nov. 2021
Dear guest,
your review definitely honors us, thank you.
All the staff is honored to have been part of your great experience at UNAHOTELS Capotaormina and thank you for your suggestion too, we'll keep it in mind to provide even better service in the future.
We’ll wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA, always safety with the UNAsafe protocol.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Frédéric
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Frédéric
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Francesco Mameli le 30 nov. 2021
Dear Mr. Frederic,
Thank you for sharing your beautiful review,
we're honored to know that you enjoyed so much our hotel and its services, that's what our guest deserve and we love to achieve this goal.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA.
Sincerely
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Giancarlo
Voyage en famille
13 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Giancarlo
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Francesco Mameli le 30 nov. 2021
Gent.mo Giancarlo,
la sua recensione ci onora.
La nostra compagnia alberghiera si impegna quotidianamente per fare tutto il possibile per mantenere i più alti standard di qualità del settore e leggere di essere riusciti a soddisfare le sue aspettative, ci riempie di orgoglio professionale.
Ci auguriamo tutti di avere il piacere di accoglierla nuovamente o di saperla ospite dei nostri colleghi degli altri hotel e resort di Gruppo UNA.
Cordiali Saluti
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
JACQUES
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JACQUES
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Réponse de Francesco Mameli le 30 nov. 2021
Dear Jacques,
thank you for sharing your recent experience to UNAHOTELS Capotaormina.
We're honored that you enjoyed so much your stay, that's exactly the goal we love to achieve.
Such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Thank you for your valued patronage.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Francesco Mameli le 23 juil. 2021
Dear Guest,
Many thanks for your feedback, we are so glad to know that you enjoyed your stay.
We will wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA, always safety with the UNAsafe protocol.
Sincerely,
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Arthur
24 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arthur
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Francesco Mameli le 26 juin 2021
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to leave your kind feedback following your recent stay at UNAHOTELS Capotaormina.
We were really happy to read that you have enjoyed the services and facilities at the hotel and we look forward to welcoming you back once again in the future.
Kind regards,
Francesco Mameli General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le plus bel hôtel de la Sicile
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 24 juil. 2020
Dear guest,
Thank you for taking time to share your review on your last stay at UNAHOTELS Capotaormina.
Glad to know that you had a magic stay with us at the UNAHOTELS Capotaormina.
We’ll wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels and resorts of Gruppo UNA, always safety with the UNAsafe protocol.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 5 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for your valued patronage.
We’ll wait to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 17 sept. 2019
Dear guest,
thank you for sharing your review.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
8/10 Bien
Allan
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 29 août 2019
Dear Allan,
thank you for taking time to share your opinion and suggestion on your last stay with us.
We're glad to know that you appreciated so much your stay, such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
Please be sure that we'll work on your point of view, in order to improve even more the level of quality of our services.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Thank you for your valued patronage.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 29 août 2019
Dear guest,
Thank you for your valued patronage.
We're honored about your review, such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
8/10 Bien
Patricia
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vue sur mer et Etna spectaculaire
Patricia
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 23 août 2019
Dear Patricia,
thank you for taking time to share your opinion with us.
All the staff is honored to have been part of your great experience to UNAHOTELS Capotaormina.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA.
Thank you for your valued patronage.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
patrick
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
patrick
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 22 août 2019
Dear Patrick,
thank you for sharing your review on your last stay with us. We're honored that you appreciated so much your stay and our staff attitude, such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Thank you for your valued patronage.
Best regards
Francesco Mameli
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 7 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your review.
We are honored that you loved your recent visit to UNAHOTELS Capotaormina and that we were able to meet your expectations.
We hope to have the pleasure to welcome you back very soon or to know you hosted by our colleagues of other hotels and resorts of Gruppo UNA.
Best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
ROCARD
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ROCARD
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 3 juil. 2019
Dear Rocard,
thank you for taking time to share your review.
We're glad to know that you enjoyed so much your stay.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues of other hotels and resorts of Gruppo UNA.
Best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 24 juin 2019
Dear Guest,
thank you for taking time to share your opinion on your last stay with us.
We're glad to know that you enjoyed so much your stay.
We'll work on your point of view, in order to improve even more the level of quality of our services.
We do hope to have the pleasure to welcome you back or to know you hosted by our colleagues of other hotels and resorts of GRUPPO UNA.
Best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
Dante, France
Voyage en couple
6 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dante
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 6 juin 2019
Dear Dante,
Sharing reviews like your with our team is both, gratifying and motivating.
We're happy to read that that we were able to meet your expectations and you enjoyed so much our hotel and services, such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
Waiting to welcome you back,
best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
8/10 Bien
PATRICK
9 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bel emplacement non loin de Taormina center
PATRICK
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 9 mai 2019
Dear Patrick,
thank you for taking time to share your opinion on your last stay with us.
We're proud to know that you appreciated so much the quality of so many of our services and the attitude of our staff. That's exactly the goal we love to achieve.
Thank you for all your suggestions, we'll take in great consideration.
Waiting to welcome you back soon,
best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 5 mai 2019
Dear Guest,
thank you for taking time to share your opinion on your last stay with us.
We're glad to know that you appreciated the quality of our services.
Waiting to welcome you back soon,
Sincerely
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de UNAHOTELS Capotaormina le 27 avr. 2019
dear guest,
thank you for taking time to share your opinion with us. We really care about offering our guest a great experience of stay in Sicily.
Waiting to welcome you again in the future.
Best regards
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
Christophe
20 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux !!!
Christophe
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de UNAHOTELS CapoTaormina le 21 avr. 2019
Dear Christophe,
let us thank you for taking time to share your opinion with us.
Glad to know that you had a great time with us.
We'll wait to welcome you again to have a dinner in our restaurant "La Scogliera" as in "Le Grand Bleu".
Sincerely
Riccardo Salerno
Deputy Manager
10/10 Excellent
François, Paris
9 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Endroit superbe
François
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Deputy Manager le 12 avr. 2019
Dear François,
thank you for taking time to share your opinion with us.
We're proud to know that you appreciated so much the quality of our services and the attitude of our staff. That's exactly the goal we love to achieve.
We'll really take in great consideration all your suggestions.
Hoping to welcome you back soon,
sincerely
Riccardo Salerno
10/10 Excellent
dominique
25 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
7 jours presque parfaits
dominique
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Deputy Manager le 12 avr. 2019
Dear Dominique,
let us thank you for taking time to share your opinion with us.
We're glad to know that you appreciated so much the quality of your stay and so many different hotels' services.
We'll be here waiting to welcome you again in the future.
Sincerely
Riccardo Salerno
10/10 Excellent
ARNAUD
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un service très attentionné
ARNAUD
Réponse de . le 14 mai 2018
Cher Arnoux,
merci pour votre aimable critique.
Cordialement
Francesco Mameli
Directeur
Atahotel Capotaormina
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfait
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de . le 7 mai 2018
Cher client,
Merci pour votre avis et pour les bons mots exprimés.
Cordialement
Francesco Mameli
Directeur
Atahotel Capotaormina
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bel hôtel avec piscine et plage privée.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2017
8/10 Bien
Philippine
10 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippine
10/10 Excellent
marc
28 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement dans l'ensemble
marc
8/10 Bien
Seb, Saint Paul en Jarez
19 sept. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Comme dans le grand bleu
Seb
Réponse de . le 22 sept. 2016
Cher Seb,
Nous sommes ravis que vous avez apprécié l'emplacement de l'hôtel et des services.
Cordialment
Francesco Mameli
Directeur
Atahotel Capotaormina
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances superbes !
Voyageur vérifié
8/10 Bien
dominique, Marseille
24 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taormina, rendez-vous manqué !!
dominique
Réponse de Capotaormina le 2 janv. 2016
Chers clients
Merci pour votre avis .
nous allons tenir compte de vos suggestions pour améliorer à l'avenir .
cordialement
Francesco Mameli
Directeur
Atahotel Capotaormina
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en amoureux à Taormina
Voyageur vérifié
Réponse de Capotaormina le 2 janv. 2016
Cher client .
Merci pour votre avis .
Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons vous avoir à nouveau parmi nos invités
cordialement
Francesco Mameli
Directeur
Atahotel Capotaormina
8/10 Bien
Jean Philippe
11 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Philippe
Réponse de Capotaormina le 2 janv. 2016
thank you for the score
best regards
Francesco Mameli
GM
Atahotel Capotaormina
10/10 Excellent
thibaut, toulouse
2 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel !
thibaut
Réponse de Capotaormina le 31 oct. 2015
Cher client
Merci pour votre avis .
nous allons tenir compte de vos suggestions pour améliorer à l'avenir .
cordialement
Mameli Francesco
Directeur Général
Atahotel Capotaormina
10/10 Excellent
Florent, Aix en provence
26 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre top, deco moyenne
Florent
Réponse de Capotaormina le 2 janv. 2016
Cher client
Merci pour votre avis . nous allons tenir compte de vos suggestions pour améliorer à l'avenir . cordialement
Mameli Francesco
Directeur Général
Atahotel Capotaormina