Avis sur Best Western Plus Edmonton Airport
Best Western Plus Edmonton Airport
5705 50th Street, Leduc, AB
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
15 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Mario
Voyage en couple
2 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Tania le 26 sept. 2021
Hello Mario,
We regret to hear that your stay did not live up to your expectations. Be assured that this is not the kind of service we would like to offer you, and we understand your dissatisfaction.
We are constantly reviewing our practices to keep everyone safe, and we will continue focusing on abiding by the guidelines.
Once again, we want to apologize.
Warm regards,
Tania
Front Office
10/10 Excellent
Virginie
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virginie
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de CB le 28 mai 2019
Hi Virginie,
Thank you for the feedback and for staying with us!
We're glad that you enjoyed our amenities.
See you again!
Regards,
Christine Buenavidez
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de CB le 28 mai 2019
Hi there,
Thank you for the feedback and for staying with us! You made our day perfect too!!!! :)
See you again!
Regards,
Christine Buenavidez
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Lynda
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lynda
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de CB le 28 oct. 2018
Hi Lynda,
Thank you for the feedback for staying with us.
Please come back and stay with us again!
Regards,
Christine Buenavidez
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Guy
3 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guy
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de CB le 22 janv. 2018
Hello,
Appreciate your feedback! Thank you for your recent visit.
Hope to see you here again soon!
Regards,
Christine Buenavidez
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Appréciation de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Nathalie
23 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel moderne
Nathalie
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel top. déco et déjeuner extra super
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Luc, Québec, Qc
9 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien rénové
Luc
Réponse de Taha le 9 juil. 2016
Hello Luc,
Thank you for your review and comments. I am delighted to hear you enjoyed our newly renovated rooms and our hot buffet breakfast. It is great to see that you also found our complementary shuttle to be convinient.
thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Manager le 18 juin 2016
Thank you for your great review.
We are happy to provide a full breakfast with a variety of both hot and items for you.
We look forward to welcoming you back on your next stay in the Leduc/Nicku area.
10/10 Excellent
Jerome
24 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jerome
10/10 Excellent
retraitée, Québec
26 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
retraitée
Réponse de subhash le 5 août 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experience about your stay at our hotel. We are delighted to hear nice comments about our rooms and Hot breakfast.
We look forward to serving you.
Regards,
Subhash
Guest relation supervisor.
10/10 Excellent
Jim
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 2 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Stephanie
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CB le 23 avr. 2024
Hello Stephanie, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback, but it seems that you didn't enjoy your stay as much. We'd like to get more information about your experience so we can better serve you and all of our guests in the future. We hope you can give us another chance and stay with us again. Sincerely, Christine B. Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Daylin
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Daylin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Melissa, Mulhurst Bay
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Melissa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de CB le 25 mars 2024
Hello Melissa, Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. Please accept our apologies for the unsatisfactory experience you had during your stay. We pride ourselves for the high quality of service that we have been known for by many. Clearly, we weren't able to do that for you and so we will use this as a learning tool to be able to improve and deliver a better experience for you and all of our guest in the future. We invite you to please allow us another opportunity to better serve you. Sincerely, Christine BOperations Manager
8/10 Bien
William
29 févr. 2024
William
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
Alexandra
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alexandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Kerry
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
karla
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karla
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jodi
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jodi
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Blair
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blair
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de CB le 19 févr. 2024
Hello Blair, Thank for choosing to stay with us. We appreciate your feedback. We hope to see you again. Regards, Christine
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Dale
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Jeremy Denis
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremy Denis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Darren
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Jacques Zephir, Gatineau
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques Zephir
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Stephanie
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Shelly
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelly
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Azza Elgamri le 7 févr. 2024
Thanks for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
Chelsey
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Chelsey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Curtis
Voyage en famille
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Curtis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Riana
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Riana
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Gary
Voyage d’affaires
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always nice
Gary
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Horst, Hay River
26 oct. 2023
Horst
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Pauline
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Rosemary
Voyage en groupe
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rosemary
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Becca
9 oct. 2023
Becca
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Greg
25 sept. 2023
Greg
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Melodie
24 sept. 2023
Melodie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de A. Elgamri le 24 oct. 2023
Thank you for choosing Best Western Plus, and for the incredible 4 out of 5 rating. Your feedback motivates us to keep raising the bar and sets the standard for excellence in everything we do. See you Soon:
10/10 Excellent
Chad
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chad
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Azza Elgamri le 20 sept. 2023
Dear Chad:Thank you for choosing Best Western Plus, and for the incredible 10 rating. Your feedback motivates us to keep raising the bar and sets the standard for excellence in everything we do. We’ll continue working hard to make every interaction with our Hotel exceptional and memorable.
10/10 Excellent
David
25 août 2023
David
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Azza Elgamri le 20 sept. 2023
Dear David:Thank you for choosing Best Western Plus, and for the incredible 10 rating. Your feedback motivates us to keep raising the bar and sets the standard for excellence in everything we do. We’ll continue working hard to make every interaction with our Hotel exceptional and memorable.
10/10 Excellent
Marvin
21 août 2023
Marvin
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Azza Elgamri le 20 sept. 2023
Dear Marvin:Thank you for choosing Best Western Plus, and for the incredible 10 rating. Your feedback motivates us to keep raising the bar and sets the standard for excellence in everything we do. We’ll continue working hard to make every interaction with our Hotel exceptional and memorable.
8/10 Bien
Lisa
15 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lisa
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Azza Elgamri le 20 sept. 2023
Dear Lisa: Thank you for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Kathleen
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de A. Elgamri le 14 août 2023
Dear Kathleen:Thank you for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Chantel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Azza E. le 9 août 2023
Dear Chantel:Thank you for giving us such a wonderful score. We are thrilled that you loved your experience; our staff will be happy to see that. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So, thanks for being so kind and we look forward to seeing you again.
6/10 Satisfaisant
Joan
29 juil. 2023
Joan
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Azza Elgamri le 20 sept. 2023
Dear Joan:Thank you for your feedback. We regret that your experience at our hotel was less than perfect. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we're disappointed that we fell short in your case. Please contact us directly so we can discuss this further. We appreciate your input and value the chance to enhance our service.