Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 19 oct. 2022
Hi David, Thank you for the review. We have shared your feedback with our team and hope to welcome you back to the hotel in the future.
10/10 Excellent
Gérard
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gérard
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Anne le 7 nov. 2020
Thank you very much for your score and glad you enjoyed your stay.
We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Hugues
Voyage d’affaires
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel in Edimburgh
Hugues
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Gregor Thomson - Duty Manager le 5 mars 2020
Dear Hugues,
Thank you for your 10/0 review!
6/10 Satisfaisant
Fabienne
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Attention, attention...
Fabienne
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lisa Anderson, Deputy General Manager le 29 sept. 2019
Dear Fabienne,
Thank you for your review, I am sorry that you were not happy with our breakfast room not being available on your last morning as early as you left. I do hope that all other aspects of your stay were enjoyable and that you had a great time in Edinburgh overall.
Kind regards
8/10 Bien
Alexandra
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Team le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman Hotel, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Elisabeth, Hyères
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique, Superbe !
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Hotel le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nick le 8 avr. 2019
Thankyou
10/10 Excellent
Marie
Voyage en groupe
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Reception le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Frédérique, Nice
Voyage en famille
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédérique
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Vivienne
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivienne
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Nicola
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Gavin
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gavin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Gavin,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
8/10 Bien
Carina
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Carina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Carina,Thank you for your review. I apologise for the inconveniences that you have addressed in your writing, and the issues you've raised will be looked into so that we may do right by our future guests.I hope that we have the chance to welcome you again in the future.Warm Regards,
10/10 Excellent
ARIADNA
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARIADNA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Ariadna,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Susan
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Susan,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.We will look into the parking instructions being clearer for our future guests.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Justin
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 avr. 2024
Dear Justin,Thank you for your positive review. I'm glad to read that you have enjoyed your stay with us overall and I hope we can welcome you again.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Sheung Yung, Hong Kong
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheung Yung
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 1 avr. 2024
Dear Sheung Yung,Thank you for your review. I'm glad you enjoyed your stay and please come again soon!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Claire Louise
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire Louise
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun, General Manager le 6 avr. 2024
Dear Claire Louise,Thank you for your positive review. I'm glad you have enjoyed your time with us and I hope we can welcome you again soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Donald
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 1 avr. 2024
Dear Donald,Thank you for you positive review. I'm pleased to see that you've enjoyed your stay with us, and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
Henry
Voyage en couple
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 30 mars 2024
Dear Henry,Thank you for your positive review. I'm glad to see you have enjoyed your time with us and I hope we can welcome you again in the future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Charlotte
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 30 mars 2024
Dear Charlotte,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that we managed to make your special day all the more memorable. I hope we have the chance to welcome you again soon.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Becky
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Becky,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
James, Solvang
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear James,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again in the near future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en couple
11 mars 2024
Glenn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Glenn,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you enjoyed your stay, and I hope that we have a chance to welcome you again in the future.I apologise you had trouble finding the Market Street Entrance. Directions should have been in your confirmation. If they were not, I am truly sorry. This would have been remiss of us.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Kimberly, Fall River
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 10 mars 2024
Dear Kimberly, Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 mars 2024
Dear Amy, Thank you so much for taking the time to leave us such good Feedback. We are happy that you enjoyed the comfort and spaciousness of our room. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards,
6/10 Satisfaisant
Martyn
22 févr. 2024
Martyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Martyn,Thank you for your review. I would be keen to learn how we could have gotten a full 5 out of 5. Please feel free to be in touch with me personally so that I may know more about your experience and how we can improve for future guests.I look forward to hearing from you.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Clive
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Clive
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Clive,Thank you for your review. We appreciate your kind words, and I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Alison
19 févr. 2024
Alison
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Alison,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Sophie,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
M S
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
M S
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear M.S,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 18 févr. 2024
Thank you, Ian, for your brilliant review! We do our best to make our guest's experience unforgettable! Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
4/10 Médiocre
Philip
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 18 févr. 2024
Dear Mr. Etherson,I apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your recent stay at The Scotsman. Your feedback is invaluable to us, and we are actively working to address the root causes of the issues you highlighted. I apologize again for the inconvenience and appreciate your patience and understanding. Thank you, and I hope to have the chance to welcome you back for a much-improved stay.
8/10 Bien
Jiao
5 févr. 2024
Jiao
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 14 févr. 2024
Dear Jiao,Thank you for your positive review. I hope we can welcome you again in the future.Kind Regards,
10/10 Excellent
James
1 févr. 2024
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear James,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your time with us. I hope that we can welcome you again in the future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Mark, Longview
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards,
8/10 Bien
Wei Hsin
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wei Hsin
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Yours sincerely, Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. I sincerely apologize for the issues you experienced as it is not a reflection of our usual standards nor what we aim for. I have reviewed your feedback with the team and we will use it to improve our services.Thank you again for your time and feedback.
10/10 Excellent
Iain, Paisley
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iain
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Dear Iain, Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
6/10 Satisfaisant
H Y
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
H Y
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Ciara
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ciara
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 19 janv. 2024
Dear Ciara,Thank you for your valuable feedback. We are looking forward to welcoming you back here at The Scotsman Hotel for your future visits to beautiful Edinburgh. Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Jessica
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic way to celebrate occasions
Jessica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 19 janv. 2024
Dear Jessica,Thank you for your valuable feedback. Stephen and Queenie are great assets to our team. We are looking forward to welcoming you back here at The Scotsman Hotel for your future visits to beautiful Edinburgh. Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Jim, Ladera Ranch
8 janv. 2024
Jim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Jim,Thank you for your perfect score. I'm glad to see that you enjoyed your stay. I hope that we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Francy
8 janv. 2024
Francy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Francy,Thank you for your positive review! I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Lynn,I'm very glad to read that you enjoyed your stay with us. The team will pleased to hear such good feedback. I hope that we can welcome you again sometime in the near future.Haste Ye Back!Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Penny
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Penny
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Penny,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
6/10 Satisfaisant
Sharon
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Disappointed
Sharon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Sharon,Thank you for your review.I was sorry to read that you experienced the issues you wrote about regarding the heating and the dirty windows. Please note that your feedback has been passed on to the relevant people, and I hope you can give us another chance in the future.Yours Sincerely,