Avis sur Radisson Collection Hotel, Royal Mile Edinburgh
Radisson Collection Hotel, Royal Mile Edinburgh
1 George IV Bridge, Edinburgh, Scotland
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Thom C le 4 janv. 2020
Dear Raymond,
We appreciate you taking a moment of your time to leave a review and some feedback from your recent stay at Radisson Collection Edinburgh.
I do apologise that our breakfast did not live up to expectation, I have passed your details on to our Restaurant Manager to ensure that going forward we are delivering an exceptional breakfast experience to all of our guests. I have since sent on your invoice to the email provided upon check in.
We hope to welcome you back to Edinburgh again in the near future.
Best Regards,
Thom Chalmers
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Thom C le 27 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for taking a moment to leave a review of your recent stay at Radisson Collection Edinburgh.
We are delighted to see that you enjoyed your stay, we hope to get the chance to welcome you back to the City of Edinburgh in the near future.
Best Regards,
Thom Chalmers
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
HC, Montreal
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HC
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Georgios Miliaras le 14 nov. 2019
Dear guest, we would like to express a warm thank you for your positive review from behalf of all of our staff. Thank you.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Radisson Collection le 21 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We truly appreciate your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Regards
Abbie
Guest Service Executive.
Radisson Collection Edinburgh
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Laura B le 8 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your recent stay.
We are very pleased that you enjoyed your time with us in Edinburgh. We do hope to welcome you again to the Radisson Collection in the near future!
Kind regards,
Laura B
Guest Services
10/10 Excellent
Patrick
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
Patrick
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Heather - Guest Relations Manager le 27 avr. 2019
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis sur ce site.
C'est un véritable plaisir de lire que votre expérience parmi nous fut aussi mémorable. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié la qualité du service et des équipements.
Nous espérons vous accueillir à nouveau parmi nous dans un futur proche.
Bien cordialement,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Heather - Guest Relations Manager le 6 avr. 2019
Thank you for taking the time to leave some feedback about your recent stay.
We hope to welcome you again very soon.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Heather - Guest Relations Manager le 6 avr. 2019
Thank you for taking the time to leave some feedback about your recent stay.
We hope to welcome you again very soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
j b
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect spot to enjoy this amazing city
j b
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Laura B le 2 mars 2019
Dear j b,
Thank you for taking the time to review your recent stay.
I am delighted to see that you enjoyed your time with us in Edinburgh, and felt comfortable in your room! I hope you made the best of our location to explore the city, and I will pass on your kind comments onto the team as well, as it is always a pleasure to hear!
We do hope to welcome you again to the Radisson Collection in the near future!
Kind regards,
Laura B
Guest Services
10/10 Excellent
Carine
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel central
Carine
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Thom Chalmers le 16 févr. 2019
Dear Carine,
Thank you for taking a moment of your time to leave a lovely review!
I am very much delighted to hear that you enjoyed your recent stay with us and that you took advantage of our central location in the Old Town of Edinburgh.
I hope we get the chance to welcome you back in the near future.
Best Regards,
Thom Chalmers
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Alexandre
15 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon court séjour d'affaires à Edimbourg
Alexandre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Laura le 17 déc. 2018
Cher Alexandre,
C’est avec plaisir que l’équipe du Radisson Collection Hotel constate que votre séjour dans notre hôtel a été agréable et que vous reviendrez lors de votre prochaine séjour dans la région.
Au plaisir de vous accueillir très vite de nouveau.
Cordialement,
Laura
Guest Services
4/10 Médiocre
Gustave
5 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gustave
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Laura B le 20 juin 2018
Cher Gustave,
Merci d'avoir évalué votre récent séjour.
Je suis très déçu que votre récent séjour n'ait pas été à la hauteur des attentes, nous sommes conscients des problèmes et nous étudions actuellement.
Nous vous tiendrons au courant.
Sincères amitiés,
Laura
Guest Services
10/10 Excellent
cyril, Bastia
17 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel idéalement situé
cyril
Séjour de 3 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour au G&V Royal Mile Hotel Edinburgh
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Catherine le 26 févr. 2018
Thank you so much for your wonderful review of your recent stay at G&V! I'm so pleased to hear that you made the most of our fantastic central location in addition to the complimentary amenities in your room. I'll also be sure to share your feedback regarding breakfast with the Restaurant and Kitchen team as they'll be delighted to hear it.
We hope to welcome you back soon!
Best regards,
Catherine
Guest Services
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 janv. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
très bien
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Catherine le 18 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you for a lovely review! I'm so pleased you enjoyed our fantastic central location and our wonderful bedrooms.
We hope to see you again soon!
Best regards,
Catherine
Guest Services
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Valérie
1 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valérie
Séjour de 1 nuit en août 2017
10/10 Excellent
Boris, Toulouse
10 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel dans le vieux centre
Boris
Réponse de Guest Services le 28 avr. 2017
Dear Boris,
Thank you for such a fantastic review of your recent stay here at the G&V Hotel. We are in great position here in Edinburgh and take great pride in delivering the best possible service. I am glad that you enjoyed your stay and would love to see you here again.
Craig Nichol
10/10 Excellent
laurent
19 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
laurent
Réponse de General Manager le 25 nov. 2016
Thank you for leaving such a nice review of the G&V Hotel.
We would love to have you back with us anytime!
Craig Nichol
Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Valérie, Nice
20 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel en plein centre
Valérie
8/10 Bien
Patrick, Paris
9 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien, pas au niveau attendu d'un 5 étoiles
Patrick
Réponse de Ann le 21 mai 2016
Merci beaucoup pour votre examen détaillé .
Nous sommes désolés d'entendre parler de votre machine à café , il est regrettable que nous ne savions pas à ce sujet au moment que nous aurions pu résoudre ce problème pour vous.
Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'hôtel à l'avenir et de wow vous avec le service 5 * , nous sommes fiers .
Sincères amitiés
Sarah
Guest Services exécutifs
8/10 Bien
Stefan
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stefan
Séjour de 4 nuits en août 2022
2/10 Horrible
GEORGE
Voyage en famille
16 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GEORGE
Séjour de 7 nuits en août 2022
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
1 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 4 nuits en mai 2022
2/10 Horrible
Richard
22 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Closed hotel on arrival
Richard
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Will Harrington le 7 nov. 2021
Dear Richard,
Thank you for your review.
Please accept my apology, as you mentioned the hotel is indeed closed for renovation works. We were able to move your booking to our sister hotel Radisson Blu, located just a few minutes from ourselves and I hope you had a pleasant stay.
Thanks again for your review and I hope we can welcome you To Radisson Collection in future.
Kind Regards,
Will Harrington
Front Office Manager
10/10 Excellent
Emma
29 sept. 2021
Emma
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
2/10 Horrible
Angela
19 sept. 2021
CLOSED
Angela
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Will Harrington le 7 nov. 2021
Dear Angela,
Thank you for your review.
Please accept my apology, as you mentioned the hotel is indeed closed for renovation works. We were able to move your booking to our sister hotel Radisson Blu, located just a few minutes from ourselves and I hope you had a pleasant stay.
Thanks again for your review and I hope we can welcome you To Radisson Collection in future.
Kind Regards,
Will Harrington
Front Office Manager
10/10 Excellent
john
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
john
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 juil. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Laura
24 mai 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing
Laura
Séjour de 2 nuits en mai 2021
4/10 Médiocre
David
Voyage en famille
19 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en mai 2021
4/10 Médiocre
Olgha
18 mai 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay in Raddisson Blue when booked at Collection h
Olgha
Séjour de 2 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
Warren
Voyage d’affaires
19 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson over and beyond!
Warren
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Fabio le 22 déc. 2020
Dear Warren,
Thank you for your review and for staying with us.
We hope to see you soon!
6/10 Satisfaisant
Julian, Frankfurt, Hessen
18 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julian
Séjour de 5 nuits en octobre 2020
Réponse de Fabio le 18 oct. 2020
Dear Julian,
Thank you for your feedback and for your recent stay with us.
I am sorry you were not impressed by our hotel, unfortunately due to Coronavirus, most of our services have been suspended, we hope to shine again soon.
Best Regards,
10/10 Excellent
Richard, Essex
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
6 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Alina le 6 oct. 2020
Dear Richard,
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Hotel, Edinburgh. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.
We hope to welcome you back to our hotel in the near future. In the meantime, please, stay safe.
Warm regards,
Front Office Team
6/10 Satisfaisant
C
5 oct. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Too stark
C
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Fabio le 5 oct. 2020
Dear guest,
Thank you for staying in our hotel and for your business. I am sorry for the outlets being currently closed, we are looking forward to open them very soon.
Best Regads,
10/10 Excellent
Mark, Ilkley
Voyage d’affaires
1 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Radisson Collection le 1 oct. 2020
Dear Mark,
Thank you very much for you your feedback we are so pleased to see you enjoyed your stay with us.
Kind Regards,
Abbie.
10/10 Excellent
Lauren
29 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lauren
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Fabio le 29 sept. 2020
Dear Lauren,
Thank you for your recent stay with us. I am glad to read you have enjoyed your stay with us.
We invite you to visit us again soon.
Best Regards,
10/10 Excellent
Vito, Glasgow
Voyage en couple
28 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vito
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Barbara - Front Office Supervisor le 29 sept. 2020
Dear Vito, thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay in our hotel. We are delighted to see you enjoyed yourself and appreciated the high standard of our cleanliness, one of our main focuses during these strange times. I will pass your nice comments to rest of our staff. We hope to welcome you back in the future. In the meantime, please, stay safe. Best Regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Fabio le 29 sept. 2020
Dear guest,
Thank you for your recent stay with us. I am glad to read you have enjoyed your stay with us.
We invite you to visit us again soon.
Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
September City Break
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Barbara - Front Office Supervisor le 29 sept. 2020
Dear guest, thank you for taking the time to leave your feedback on your recent stay in our hotel. We are delighted to see you enjoyed yourself, liking in particular our rooms and amazing location. I apologise for the slowness at breakfast, but thank you for the feedback. It will help us improve our service. I will pass your nice comments to rest of our staff. We hope to welcome you back in the future. In the meantime, please, stay safe. Best Regards.
10/10 Excellent
Erika, Zanica (BG)
Voyage en couple
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erika
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Fabio Angelino le 27 sept. 2020
Gentile Erika,
fa molto piacere ricevere un feedback così positivo, farò in modo che anche i miei colleghi possano leggerlo.
La aspetto di nuovo presso la nostra struttura.
Cordiali Saluti,
8/10 Bien
Karen
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, great location.
Karen
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de George le 26 sept. 2020
Dear Karen,
Thank you so much for showing patience, understanding and appreciation toward us during hard time like this. We are extremely happy to hear you received good customer service and found the hotel to your liking. We are looking forward to seeing you soon again in the near future. Thank you so much.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de George le 26 sept. 2020
thank for your evaluation. Please see to contact us in case you would like to share more information about your stay with us.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
4/10 Médiocre
Mark
20 sept. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mark
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de George le 26 sept. 2020
Dear Mark,
We are sorry to hear you were left unhappy with some of our service limitations. We understand this was frustrating however our front desk team would have been at your disposal if you needed help with making dinner or lunch reservations. I still hope we can see you possibly again in the future under different circumstance. Thank you for staying with us.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
10/10 Excellent
Kirsten
20 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kirsten
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de George le 21 sept. 2020
Thank you so much for your evaluation and for staying with us.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
10/10 Excellent
Frances
17 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edinburgh staycation!
Frances
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de George le 21 sept. 2020
Dear Frances,
Thank you for your review and your positive feedback. We are most excited to hear you enjoyed your stay and found your property adequate to your needs. We are looking forward to seeing you again in the near future.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
17 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Radisson Collection le 18 sept. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your wonderful review, we appreciate your feedback.
We understand how it can be inconvenient when some of the building around have some building works. We try were possible to arrange a suitable time for works to being but as the building is not owned by us we do not have power to enforce another propertys building schedule.
We hope we can welcome you again soon.
Kind Regards,
Abbie
Guest Service Executive
Radisson Collection Edinburgh
8/10 Bien
Jane
15 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jane
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Radisson Collection le 18 sept. 2020
Dear Jane,
Thank you for you feedback we are pleased to see that for the most part you enjoyed your stay with us.
Certainly due to COVID-19 many things have had to change so that we may be in compliance with the restrictions placed upon us. It has been a difficult time and although we have tried our best to keep a sense of normality somethings we have just not been able to keep the same. Every change and restirction has been accurately updated on our website and through our other booking partners with so many changes happening in the country we encourage guests to read through the new terms and restrictions to familiarise themselves before coming.
Despite this we hope to welcome you again.
Kind Regards,
Abbie
Guest Service Executive
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Georgr le 18 sept. 2020
Thank you for your feedback and we apologise for any inconvenience encountered at our sister property. We will see to forward your comments and raise further investigation. We thank you for choosing to stay with us and we hope that you overall enjoyed your time at our property.
Kind regards,
Night Manager
Georgios Miliaras