Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 19 oct. 2022
Hi David, Thank you for the review. We have shared your feedback with our team and hope to welcome you back to the hotel in the future.
10/10 Excellent
Gérard
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gérard
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Anne le 7 nov. 2020
Thank you very much for your score and glad you enjoyed your stay.
We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Hugues
Voyage d’affaires
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel in Edimburgh
Hugues
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Gregor Thomson - Duty Manager le 5 mars 2020
Dear Hugues,
Thank you for your 10/0 review!
6/10 Satisfaisant
Fabienne
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Attention, attention...
Fabienne
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Lisa Anderson, Deputy General Manager le 29 sept. 2019
Dear Fabienne,
Thank you for your review, I am sorry that you were not happy with our breakfast room not being available on your last morning as early as you left. I do hope that all other aspects of your stay were enjoyable and that you had a great time in Edinburgh overall.
Kind regards
8/10 Bien
Alexandra
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Team le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman Hotel, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Elisabeth, Hyères
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique, Superbe !
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The Scotsman Hotel le 28 mai 2019
Thank you for your review of the Scotsman, we are delighted that you have enjoyed your stay with us.
Warm regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Nick le 8 avr. 2019
Thankyou
10/10 Excellent
Marie
Voyage en groupe
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Reception le 7 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Frédérique, Nice
Voyage en famille
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédérique
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Becky
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Becky,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope that we can welcome you again sometime soon.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Sarah
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 27 mars 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay with us and I hope we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Kindest Regards,
10/10 Excellent
James, Solvang
Voyage en couple
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear James,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your stay and I hope that we can welcome you again in the near future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Glenn
Voyage en couple
11 mars 2024
Glenn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Glenn,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you enjoyed your stay, and I hope that we have a chance to welcome you again in the future.I apologise you had trouble finding the Market Street Entrance. Directions should have been in your confirmation. If they were not, I am truly sorry. This would have been remiss of us.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Kimberly, Fall River
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 10 mars 2024
Dear Kimberly, Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 9 mars 2024
Dear Amy, Thank you so much for taking the time to leave us such good Feedback. We are happy that you enjoyed the comfort and spaciousness of our room. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards,
6/10 Satisfaisant
Martyn
22 févr. 2024
Martyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear Martyn,Thank you for your review. I would be keen to learn how we could have gotten a full 5 out of 5. Please feel free to be in touch with me personally so that I may know more about your experience and how we can improve for future guests.I look forward to hearing from you.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Clive
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Clive
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Clive,Thank you for your review. We appreciate your kind words, and I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Alison
19 févr. 2024
Alison
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Alison,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Sophie
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Sophie,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
M S
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
M S
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 21 févr. 2024
Dear M.S,Thank you for your review. I hope we can welcome you again in the future.Kindest Regards,
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 18 févr. 2024
Thank you, Ian, for your brilliant review! We do our best to make our guest's experience unforgettable! Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
4/10 Médiocre
Philip
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 18 févr. 2024
Dear Mr. Etherson,I apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your recent stay at The Scotsman. Your feedback is invaluable to us, and we are actively working to address the root causes of the issues you highlighted. I apologize again for the inconvenience and appreciate your patience and understanding. Thank you, and I hope to have the chance to welcome you back for a much-improved stay.
8/10 Bien
Jiao
5 févr. 2024
Jiao
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 14 févr. 2024
Dear Jiao,Thank you for your positive review. I hope we can welcome you again in the future.Kind Regards,
10/10 Excellent
James
1 févr. 2024
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 23 mars 2024
Dear James,Thank you for your positive review. I'm pleased to read that you have enjoyed your time with us. I hope that we can welcome you again in the future.Haste Ye Back!
10/10 Excellent
Mark, Longview
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards,
8/10 Bien
Wei Hsin
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wei Hsin
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Yours sincerely, Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. I sincerely apologize for the issues you experienced as it is not a reflection of our usual standards nor what we aim for. I have reviewed your feedback with the team and we will use it to improve our services.Thank you again for your time and feedback.
10/10 Excellent
Iain, Paisley
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iain
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Dear Iain, Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Jim, Ladera Ranch
8 janv. 2024
Jim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Jim,Thank you for your perfect score. I'm glad to see that you enjoyed your stay. I hope that we can welcome you again sometime soon.Haste Ye Back!Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Lynn,I'm very glad to read that you enjoyed your stay with us. The team will pleased to hear such good feedback. I hope that we can welcome you again sometime in the near future.Haste Ye Back!Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Maria Eugenia, houston
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Eugenia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Maria,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Jamie
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Jamie,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Yvette
27 déc. 2023
Yvette
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 1 févr. 2024
Dear Yvette,Thank you very much for taking the time to leave us a review. Looking forward to welcoming you back in Edinburgh! Kindest Regards, Jan Coskun General Manager
10/10 Excellent
Mike
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Mike,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
stephen, northville
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Stephen,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Michelle
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic City Break Hotel
Michelle
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Michelle,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear James,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
8/10 Bien
Mary
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Mary,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Kimberley
17 déc. 2023
Kimberley
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Kimberley,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
8/10 Bien
Michelle
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Michelle,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
8/10 Bien
James
15 déc. 2023
James
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear James,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
6/10 Satisfaisant
Anas
Voyage en couple
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Anas
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun - General Manager le 10 janv. 2024
Dear Ana,I was sorry to read that we did not deliver the level of service that we strive for during your stay with us. Please note that we have taken all of your feedback on board so that we may improve for you returning. I would be keen for you to get in touch with me personally so that I can know more details and have these issues resolved.I look forward to hearing from you.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
June
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
June
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear June,Thank you for your great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Tom
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Tom,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely comfortable stay
Mary
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Mary,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear James,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Ericson
Voyage en couple
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ericson
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Ericson,Thank you for your valuable feedback & great rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
8/10 Bien
Lyle
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lyle
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jan Coskun General Manager le 7 janv. 2024
Dear Lyle,Thank you for your valuable rating. Looking forward to welcoming you back soon here at The Scotsman Hotel. Many Thanks,
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Peter le 29 nov. 2023
Dear Joseph!Thank you so much for this great review! We are glad that you like our building and we are looking forward to welcome you back!Kind regards