Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
19 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de D. Wilton le 10 sept. 2020
Thank you for your rating
10/10 Excellent
Eric
Voyage d’affaires
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Sébastien
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sébastien
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
denis
4 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
denis
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
bien placé, mais chambre petit
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
lionel
22 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
tres surevalue tres cher pour la qualitee
lionel
10/10 Excellent
Ashish
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashish
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Max
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Max
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de BHH Crew le 12 avr. 2024
Dear Max,Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.We do hope to be bale to welcome you back again to the Brighton Harbour Hotel & Spa in the not so distant future.Very best wishes
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Réponse de Ben, General Manager le 1 avr. 2024
Hi Michelle, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We're pleased you had a great stay and hope to welcome you back soon. Regards,Ben,General Manager
10/10 Excellent
Will
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de BHH Crew le 16 févr. 2024
Dear Will,Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.We do hope to be able to welcome you again in the not so distant future to the Harbour Hotel & Spa Brighton.Very best wishes and thanks again,
2/10 Horrible
Gemm
19 janv. 2024
Gemm
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Doug
Voyage d’affaires
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Doug
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Erin
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ben, General Manager le 19 janv. 2024
Hi Erin, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your time with us and do take on board your feedback regarding the room. This is our unique corner suite with a sunked bed, one of a kind for the hotel. We hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Georgia
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Georgia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Jo
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Steve
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Steve
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Grace
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grace
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
paul
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
4/10 Médiocre
Stef
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed
Stef
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 23 déc. 2023
Hi Stef, Thank you for taking your time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed the bed however of course the noise from our neighbours is disappointing. We do monitor this constantly and consistently review our property maintenance to make steps to improve sound proofing without compromising our high quality rooms. Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 16 déc. 2023
Hi, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Regards,Ben
10/10 Excellent
richard
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 16 déc. 2023
Hi Richard, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Regards,Ben
6/10 Satisfaisant
James
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 16 déc. 2023
Hi James, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Regards,Ben
10/10 Excellent
Michael
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Kevin
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kevin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 27 nov. 2023
Hi Kevin, Thank you for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Regards,Ben
10/10 Excellent
Sarah
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 27 nov. 2023
Hi Sarah, Thank you for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your time with us and do hope to welcome you back in the future. Regards,Ben
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 27 nov. 2023
Hi Andrew, Thank you for taking the time to share your open and honest feedback, it is much appreciated. Your feedback on the butter is noted, and something I'll follow up with chef regarding. The cups for all facilities in the room are kept on the draw with the tea making facilities, I will be sure to double check your room incase there is an issue with this specifically. We hope to welcome you back again soon. Regards,Ben
10/10 Excellent
Holly
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holly
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 16 déc. 2023
Hi Holly, Thanks for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Regards,Ben
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Camilla
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfy big beds.. lovely stay
Camilla
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ben, General Manager le 27 nov. 2023
Hi Camilla, Thank you for taking the time to share your feedback, it is much appreciated. We are pleased you enjoyed your time with us and do hope to welcome you back in the future. Regards,Ben
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Peter
22 oct. 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de BHH Crew le 24 oct. 2023
Dear Peter,Thank so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.We do hope to be bale to welcome you again in the not so distant future.Very best wishes
10/10 Excellent
JILL
19 oct. 2023
JILL
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de BHH Crew le 21 oct. 2023
Dear Jill,Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate your feedback.We do hope to welcome you back again soon to the Brighton Harbour Hotel and Spa.Very best wishes and thanks again
10/10 Excellent
Aaron
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A great option for Brighton!
Aaron
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de BHH Crew le 21 oct. 2023
Dear Aaron,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review, we really appreciate your kind words.We do look forward to welcoming you again soon to the Brighton Harbour Hotel and hopefully you will be able to enjoy our spa facilities.Very best wishes and thanks again
4/10 Médiocre
Jonathan
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de BHH Crew le 16 oct. 2023
Dear Jonathan,thank you for taking the time to leave us a review. All of our guest feedback is greatly appreciated.We do hope to be able to welcome you again in the not so distant future.Very best wishes
8/10 Bien
Matthew
30 sept. 2023
Matthew
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 3 oct. 2023
Dear Matthew,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate it.We look forward to welcoming you back soon.Very best wishes,
10/10 Excellent
Mary
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 3 oct. 2023
Dear Mary,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate it your kind words and will be passing on your praises to all of our staff.We look forward to welcoming you back soon.Very best wishes,
6/10 Satisfaisant
Julie
28 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Good
Julie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 3 oct. 2023
Dear Julie,Thank you so much for taking the time to leave us a review.We really appreciate your feedback and will be passing it on to our Housekeeping team.We do hope to be able to welcome you back again in the not so distant future.Very best wishes,
10/10 Excellent
Marcin
26 sept. 2023
Marcin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 3 oct. 2023
Dear Julie,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate it.We look forward to welcoming you back soon.Very best wishes,
10/10 Excellent
Tim
17 sept. 2023
Tim
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 20 sept. 2023
Dear Tim,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review, we really appreciate it.We look forward to welcoming you again soon in the not so distant future.Very best wishes.
10/10 Excellent
Jessica
15 sept. 2023
Jessica
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 20 sept. 2023
Dear Jessica,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review, we really appreciate it.We look forward to welcoming you again soon in the not so distant future.Very best wishes.
6/10 Satisfaisant
O K
Voyage en groupe
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Not worth the money
O K
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 26 sept. 2023
Dear guest,thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that you were disappointed by the size of the room of one of our Superior Sea View rooms.We do hope this does not keep you from staying with us again in the not so distant future as we would be happy to recommend one of our Deluxe Sea View rooms or one of our Sea View corner suites that may be more to your liking.Very best wishes,
2/10 Horrible
Rob
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 3 oct. 2023
Dear Rob,Thank you so much for taking the time to leave us a review.Please do let us know if you require any further assistance with this.Very best regards,
10/10 Excellent
Harriet
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harriet
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 20 sept. 2023
Dear Harriet,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review, we really appreciate it.We look forward to welcoming you again soon in the not so distant future.Very best wishes.
10/10 Excellent
Mandy
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely weekend away
Mandy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de BHH Crew le 4 sept. 2023
Hi there,Thank you so much for taking the time to share your feedback from your recent stay and we are so pleased to hear that you had a great stay and enjoyed your room.We do hope to be able to welcome you again soon.With best wishes
10/10 Excellent
Jamie
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de BHH Crew le 2 sept. 2023
Dear Jamie,Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.I am glad to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon to the Brighton Harbour Hotel & Spa in the not so distant future.Very best wishes and thanks again.
2/10 Horrible
Laurence
Voyage en couple
29 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurence
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de BHH Crew le 4 sept. 2023
Hi there,Thank you for taking the time to share your experience from your recent stay and we are very sorry that you have left disappointed. We will be looking into your concerns outlined above and appreciate you letting us know. Again, our sincere apologies that you have left disappointed with your stay.With best wishes
10/10 Excellent
Craig
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend in Brighton
Craig
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de BHH Crew le 2 sept. 2023
Dear Craig,Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.I am glad to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon to the Brighton Harbour Hotel & Spa in the not so distant future.Very best wishes and thanks again.
8/10 Bien
Irene
Voyage en groupe
27 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Irene
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de BHH Crew le 2 sept. 2023
Dear Irene,Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate it.We are so happy to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again soon to the Brighton Harbour Hotel & Spa or any of the other Harbour Hotels in the UK.Very best wishes,
8/10 Bien
John
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
John
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de BHH Crew le 26 août 2023
Dear John Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate it.We do hope to be able to welcome you back again soon in the not so distant future.Very best wishes,