Avis sur INNSiDE by Meliá - Düsseldorf Derendorf
INNSiDE by Meliá - Düsseldorf Derendorf
Derendorfer Allee 8, Düsseldorf, NW
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Kutlay Yergök- General Manager le 25 juil. 2019
Dear Valued Guest,
Thanks for this positive feedback for us. I appreciate it.
Also rest assured that we take all your comments very seriously as a basis for improvement and I really appreciate your feedback with regard to our housekeeping services.
Wishing you all the best and surely looking forward to be your host again hopefully very soon I remain with kindest regards from beautiful Düsseldorf,
Kutlay Yergök
General Manager
8/10 Bien
Thierry
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moderne et chaleureux.
Thierry
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Michel
18 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
un salon ne justifie pas de tels tarifs
Michel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
GERD, PARIS
30 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel style moderne
GERD
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Marc
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fariba Gholamalischahi le 14 févr. 2024
Lieber Marc, vielen lieben Dank für Ihre Zeit eine Bewertung für uns zu hinterlassen. Es ist schön zu sehen, dass wir nicht nur mit unserem superfreundlichen Personal bei Ihnen punkten konnten. Sie haben die kostenfreie Minibar genießen können und hatten dank unserer bequemen Betten einen guten Start in den Tag. Ihre Hinweise bezüglich einiger Abnutzungserscheinungen habe ich an unser Renovierungsteam weitergeleitet. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns und senden herzliche Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Thomas
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Pia Keiter, Front Office Manager le 2 févr. 2024
Dear Thomas,Thank you very much for this wonderful review. We are very pleased to hear that you liked our rooms and that everything met your expectations. Our colleagues from the breakfast service were very pleased with your kind words. We look forward to welcoming you again on your next visit.Kind RegardsPia Keiter, Fron Office Manager
10/10 Excellent
Atilla
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Atilla
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Markus
27 déc. 2023
Markus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Armin
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Aimee
14 oct. 2023
Aimee
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Katrin
Voyage en couple
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Pia Keiter, Front Office Manager le 29 sept. 2023
Liebe Katrin, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern es sehr, dass bei Ihnen Zusagen nicht eingehalten wurden, wenn Sie uns ein genaueres Feedback dazu geben könnten, melden Sie sich gerne direkt bei mir unter pia.keiter@melia.com, damit wir Fehlerquellen in Zukunft vermeiden können. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns zu begrüßen. Viele Grüße, Pia Keiter Front Office Manager.
10/10 Excellent
Dhruvesh
Voyage d’affaires
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dhruvesh
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Clint
12 juin 2023
Clint
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Roger
11 juin 2023
Roger
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Jan Frederik
21 mai 2023
Jan Frederik
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Elmar
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elmar
Séjour de 2 nuits en mai 2023
2/10 Horrible
AHMED, Dubai
10 mai 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
AHMED
Séjour de 8 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Adnan
Voyage d’affaires
10 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
It.could be much better
Adnan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Pia Keiter le 31 août 2023
Dear Adnan, Thank you for taking the time to rate us. We have passed on the information about the non-functioning air conditioning to our maintenance department so that the problem can be resolved. As well as submitted an inspection of the fridge to repair or replace if necessary. We hope we can accomodate you during another visit in Düsseldorf. Best regards, Pia Keiter, Front Office Manager
10/10 Excellent
Antonio, Regensdorf
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Pia Keiter le 31 août 2023
Lieber Antonio, vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns im Haus so gut gefallen hat und wir Sie zufriedenstellen konnten. Wir hoffen, Sie bei einem weiteren Besuch in Düsseldorf erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Viele liebe Grüße, Pia Keiter, Front Office Manager
4/10 Médiocre
geoffrey boulade
21 mars 2023
geoffrey boulade
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Tolga
18 mars 2023
Tolga
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Masoud
Voyage d’affaires
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Riesiges, schönes Zimmer, ABER...
Masoud
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Fariba Gholamalischahi le 31 mars 2023
Masoud, haben Sie sich direkt an die Rezeption gewandt? Ihr Schlaf ist uns selbstverständlich sehr wichtig, bestimmt hätten wir Abhilfe schaffen können. Geben Sie uns die Möglichkeit Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu überzeugen, wir haben mehr zu bieten als riesige schöne Zimmer.Wir freuen uns auf Sie und schicken viele Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Kerstin
12 févr. 2023
Kerstin
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de INNSiDE Team le 28 févr. 2023
Dear Kerstin,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excellent
changhyung
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
changhyung
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de INNSiDE Team le 28 févr. 2023
Dear changhyung,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
2/10 Horrible
Ingrid
24 janv. 2023
Ingrid
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de INNSiDE Team le 28 févr. 2023
Dear Ingrid,Thank you for choosing our hotel and your honest feedback here on Expedia.I have carefully read your comments and I apologize most sincerely that we did not meet the standards of service that you quite rightly expected from us.I would like to apologize for any inconveniences caused and nevertheless, we would be pleased to welcome you back to us.Kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excellent
Tarik
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarik
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Maxime
14 janv. 2023
Maxime
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de INNSiDE Team le 28 févr. 2023
Dear Maxime,I would like to thank you personally for having taken the time to share your experience here on Expedia. I highly appreciate it!We are very pleased to read that you had a good time with us. It will be a great pleasure to share your kind words with the entire team.We are already looking forward to welcoming you back in Düsseldorf in the hopefully near future and remain with best wishes and kindest regards,Your INNSiDE Team
10/10 Excellent
Andrea
29 déc. 2022
Andrea
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Aline
Voyage d’affaires
18 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aline
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager le 19 déc. 2022
Liebe Aline, wir freuen uns sehr, dass Ihr Aufenthalt bei uns Sie vollkommen überzeugt hat und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen und senden herzliche Grüße,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Julia
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Réponse de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager le 7 déc. 2022
Liebe Julia, vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen alles so gut bei uns gefallen hat und schicken ganz liebe Grüße aus Düsseldorf,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Simon
Voyage d’affaires
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté
Simon
Réponse de Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager le 7 déc. 2022
Very nice rating for us Simon! Good to see that you liked our room and hotel. Sorry for the circumstances regarding the cleaning, we can do it better. We hope to welcome you back soon again and sending warm regards,Fariba Gholamalischahi, Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Yvonne
21 avr. 2022
Yvonne
Séjour de 1 nuit en avril 2022
2/10 Horrible
Rudolf
5 avr. 2022
Rudolf
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Yvonne
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yvonne
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Markus
12 mars 2022
Markus
Séjour de 1 nuit en mars 2022
6/10 Satisfaisant
Marcos, Sao Paulo
Voyage d’affaires
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Marcos
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de The INNSiDER le 22 févr. 2022
Dear Marcos,
Thank you for your stay with us in the INNSiDE Düsseldorf Derendorf and your feedback.
We sincerely apologize about the misunderstanding when you came down to reception to get some water. Our colleague miscommunicated the situation, as he does not have access to the fridges of our restaurant, as soon as the restaurant is closed. There is however a smaller choice of drinks available at reception for purchase 24h. We talked to our staff again to indicate this to our guests.
Regarding the breakfast, we want to assure you, that the safety of our guests and employees is our main priority and we do everything possible to guarantee this.
We would be happy to welcome you in our hotel again to fully convince you of our service and hotel.
Best regards,
Your INNSiDER
6/10 Satisfaisant
Johannes
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Johannes
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 déc. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Schönes modernes Hotel aber minimalistische Zimmer
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Gabriele
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriele
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
4/10 Médiocre
Alan
Voyage d’affaires
29 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Closed bars and restaurants without informing you
Alan
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de A. Grabowski, Front Office Manager le 24 sept. 2021
Dear Alan,
Thank you for your review after your stay at our hotel. We are sorry you did not feel as comfortable as expected. We send welcome letters with all information to all guests when we have contact e-mail addresses. Unfortunately we did not have your contact details. We are very sorry.
8/10 Bien
Bart, OUDENAARDE
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bart
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de A. Grabowski, Front Office Manager le 24 sept. 2021
Thank you for your kind review, dear Bart.
We are looking forward to your next visit.
Regards
10/10 Excellent
Marc
Voyage d’affaires
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de A. Grabowski, Front Office Manager le 24 sept. 2021
Vielen Dank!
8/10 Bien
Urban
Voyage d’affaires
20 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Urban
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Victoria
10 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Victoria
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021