Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Marion
Voyage d’affaires
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marion
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Meliá Düsseldorf le 8 déc. 2021
Liebe Marion, vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Meliá Düsseldorf und 10 von 10 Punkten in Ihrer Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt in unserem Hause verbracht haben und hoffen darauf Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Meliá Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande à Düsseldorf
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Vanessa Neudold le 8 sept. 2021
Dear Philippe, thank you very much for your review after staying at Meliá Düsseldorf. We are very pleased to read to receive your positive 8 out of 10 rating and we are already looking forward to welcome you back soon. Best regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Mourad
13 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Mourad
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Vanessa Neudold le 28 déc. 2020
Dear Mourad, thank you so much for your stay at Meliá Düsseldorf and your rewarding 10 out of 10 rating! We wish you a wonderful day and are already looking forward to welcome you back soon! Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
SP, Brussels
Voyage en famille
16 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SP
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Vanessa Neudold le 25 sept. 2020
Dear SP, thank you so much for your positive feedback after staying with us. We are already looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Vanessa Neudold le 8 sept. 2020
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to write such a kind review of our hotel. We are so delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back during your next trip to Düsseldorf. Warm regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien pour un voyage pro
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Vanessa Neudold le 7 févr. 2020
Dear guest, We would like to thank you very much for taking your valuable time in sharing your experience with us. We are happy to hear that you have had a pleasant stay with us and we are already looking forward to welcome you back soon. Best regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Vanessa Neudold le 14 janv. 2020
Dear guest, Thank you so much for taking the time to leave such a great rating of your recent stay with us at Meliá Düsseldorf. We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Vanessa Neudold le 12 août 2019
Thank you for sharing your kind words and wonderful rating on your recent Meliá Düsseldorf experience. We love to read, that the location was very convenient for you and that you had a great weekend. We are looking forward to welcome you back soon and we wish you a wonderful day. Best regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Pierre-Yves
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect !!!
Pierre-Yves
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Vanessa Neudold le 1 mai 2019
Dear Pierre-Yves,
How nice to read that you fully enjoyed your stay with us at Meliá Düsseldorf and that you appreciated the kindness of our great team. We would love to welcome you back in the near future and meanwhile we send you very sunny regards from beautiful Düsseldorf,
Vanessa Neudold
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
vincent, Paris
6 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good spot
vincent
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Vanessa Neudold le 6 déc. 2018
Dear vincent,
we are pleased to hear that you enjoyed your experiences with us at Melia Düsseldorf. We truly appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We look forward to hosting you again the next time you are in town! Have a nice day. Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
arnaud
30 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hotel
arnaud
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Vanessa Neudold le 1 juin 2018
Dear arnaud, we thank you for being our guest and your kind comment and over more we would be pleased should you return one day. Kind regards, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
8/10 Bien
Marc, Paris
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel bien situé
Marc
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Vanessa Neudold le 4 avr. 2018
Dear Marc, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Vanessa Neudold Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Vanessa
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vanessa
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Vanessa Neudold le 16 févr. 2018
Dear Vanessa,
5 out of 5- thank you for the great motivatio.
We hope that your travel plans will bring you back to Düsseldorf!
Vanessa Neudold
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Volker K.
22 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Couple Weekend
Volker K.
2/10 Horrible
David, Lyon
31 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaque au pigeon, pas au niveau
David
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle découverte
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avis
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Flamme, Paris
2 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good, but I was not overwhelmed
Flamme
8/10 Bien
MONIKA
6 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MONIKA
10/10 Excellent
Karla
17 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel - modern
Karla
10/10 Excellent
Ch. CASTEL
8 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proximité des musées et du centre
Ch. CASTEL
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel contemporain, situation parfaite
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Louis, Paris
11 mars 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Jean-Louis
10/10 Excellent
stephanie
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stephanie
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Christiane
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christiane
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Laura Kamperhoff le 16 avr. 2024
Sehr geehrte Christiane,wir freuen uns, dass Sie zu Gast bei uns waren und für Ihre Bewertung.Es ist schön, wenn Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Ihren Hinweis bezüglich der Verbesserung während des Check In und Check Outs geben wir an die Rezeptionsleitung weiter, um nochmal die wichtigsten Informationen zu klären.Vielen Dank für Ihre Rückmeldung und wir hoffen Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin verbleiben wir mit den besten Grüßen aus Düsseldorf, Laura Kamperhoff, Guest Service Manager
10/10 Excellent
Rene
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Laura Kamperhoff le 3 avr. 2024
Sehr geehrter Rene,wir freuen uns über Ihre schöne Bewertung und dass Sie zu Gast bei uns waren.Vielen Dank, dass Sie unser Hotel, sowie unsere Lage positiv erwähnen.Wir hoffen, wir dürfen Sie in der Zukunft nochmals bei uns begrüßen,Mit freundlichen Grüßen, Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Nadine
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Sabine
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Laura Kamperhoff le 18 mars 2024
Sehr geehrte Sabine,wir bedanken uns, dass Sie zu Gast bei uns waren und für Ihre schöne Bewertung.Es freut uns, dass wir Sie von unserer Lage überzeugen konnten. Wir hoffen Sie hatten noch eine gute Heimfahrt und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Bis dahin verbleiben wir mit den besten Grüßen aus Düsseldorf, Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager
2/10 Horrible
Shakil
Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shakil
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Laura Kamperhoff le 18 mars 2024
Dear Shakil,We are delighted to have had you as our guest.However, we are very sorry that we could not satisfy you during your stay.In the last few days we have not received any reports of problems with the internet and no other guests have come to us to inform us of the problem.We are therefore sorry that you were affected.Sometimes Apple devices have a security feature set, which is why some guests have been unable to connect to our internet.We apologize for the inconvenience, as this should have been better communicated.Above all, we are very sorry that you were unable to attend your meetings as a result! Thank you for your kind words to Ahmed, which we will of course pass on. We thank you for it.Contrary to your last sentence, we hope that we can welcome you again, as our internet is generally good and we would like to convince you of this.We would be very pleased and remain with kind regards,Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Laura Kamperhoff le 11 févr. 2024
Dear Marc,Thank you for staying with us and leaving us a review.Hope you had a nice stay and a safe return journey.We regret the situation at check in and check out, but there are peak times when all guests want to check out, which then leads to waiting times.Hopefully you understand this as our reception staff do their best to satisfy every guest equally. You are also welcome to let us know how we could have made your stay more special.We hope you will visit us again and remain with kind regards, Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Frank
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Martin-Andreas
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin-Andreas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
mehmet
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mehmet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Sabrina
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Laura Kamperhoff le 8 janv. 2024
Sehr geehrte Sabrina,vielen Dank, dass Sie über den Jahreswechsel bei uns waren und uns eine positive Bewertung hinterlassen haben. Es ist sehr schön, wenn wir Ihren Erwartungen gerecht wurden und Sie von unserer Level Lounge überzeugt waren.Vielen Dank ebenfalls, dass Sie unsere Check Out Zeiten, sowie unser Frühstücksbuffet positiv hervorheben.Leider gab es über Silvester einen Krankheitsfall an der Rezeption, weshalb der Check Out etwas länger dauerte als üblich.Wir hoffen, Sie können hier nochmal drüber weg schauen und besuchen und erneut.Mit freundlichen Grüßen, Laura Kamperhoff, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Ashraf
31 déc. 2023
Ashraf
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sander
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sander
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Laura Kamperhoff, Guest Experience Coordinator le 30 déc. 2023
Dear Mr. Sander,thank you for beeing our guest.We are delight that you had a wonderful stay with us.Thank you also for highlighting our staff and our beds. Hopefully we can also see you next year again in our hotel.Best regards,
10/10 Excellent
Jennifer
24 déc. 2023
Jennifer
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Stephan
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Navjot
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Priceless Service
Navjot
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Laura Kamperhoff, Guest Experience Coordinator le 30 déc. 2023
Dear Navjot,We are delighted to have had you as our guest and that you have left us a review.It is nice to hear that our staff met or even exceeded your expectations.We will gladly pass on your compliments to the lady and hope to welcome you again in the future. With best regards from Düsseldorf,
6/10 Satisfaisant
Oliver
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
3 déc. 2023
Oliver
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Laura Kamperhoff, Guest Experience Coordinator le 30 déc. 2023
Sehr geehrter Oliver,schön, dass Sie zu Gast bei uns waren.Wir hoffen Sie hatten insgesamt trotzdem einen angenehmen Aufenthalt bei uns.Der Vorfall bezüglich der Herausgabe des falschen Zimmers, darf unserer Rezeption nicht passieren, weshalb wir uns aufrichtig bei Ihnen entschuldigen! Auch wenn das Zimmer als sauber in unserem System angezeigt worden ist, muss dies nochmals überprüft werden und darf in keinem Fall herausgegeben werden.Bitte kommen Sie auch bei Angelegenheiten wie, die Geräusche der Klimaanlage im Zimmer, immer zu unserer Rezeption, welche jeder Zeit für Sie da ist und Ihnen noch während Ihres Aufenthaltes helfen kann.Wir bedauern die Situation sehr und hoffen, dass Sie uns im neuen Jahr nochmal eine Chance geben und uns ein weiteres Mal besuchen kommen. Bis dahin verbleiben wir mit lieben Grüßen aus Düsseldorf,
10/10 Excellent
Pim
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pim
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Tom
Voyage en groupe
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tom
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
MAHMOUDI
Voyage d’affaires
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MAHMOUDI
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Roberto
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Dan
Voyage d’affaires
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dan
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Laura Kamperhoff le 16 nov. 2023
Dear Dan,Thank you for your stay at our hotel and for your feedback.We are pleased that you highlighted our breakfast and our staff positively, we always do our best to meet the expectations of our guests. It would be nice to welcome you again at our hotel.With kind regards, Laura Kamperhoff, Guest Experience Coordinator
10/10 Excellent
Henrike
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Henrike
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Julia
22 oct. 2023
Julia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023