Restauration

Avis sur Dublin Skylon Hotel

4 out of 5
Dublin Skylon Hotel
Upper Drumcondra Road, Dublin, Dublin

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 576 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 288 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 92 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 25 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 1004." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Myriam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon Hôtel
Très bon Hôtel et très bon rapport qualité prix.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 17 janv. 2024
Merci pour votre avis, Myriam.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre total et que vous nous ayez trouvé un bon rapport qualité/prix. Vos commentaires sont profondément appréciés et nous espérons vous revoir.

10/10 Excellent

Gérard

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mandar - Guest Relations le 28 déc. 2023
Thank you for the top rating, Gérard.

10/10 Excellent

Clotilde

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle expérience
Un hôtel confortable et calme. Personnel attentionné. Une chambre familiale moderne et cosy. 10 Minutes de l'aéroport en taxi ou 30 en bus. Petit bémol : vie sur climatiseurs d'une superette
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

isabel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel pas loin du centre, propre, joliment décoré. Parking sur place 10€/jour.

10/10 Excellent

Genevieve

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very comfortable, and very attentive and accommodating staff. Public transport easily accessible right outside the hotel.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Mandar - Guest Relations le 6 juil. 2023
Thank you for your feedback, Genevieve.We are delighted to know that you had a pleasant stay with us. We appreciate your comments on easy access to transport from our location. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La rue est un peu bruyante même de nuit, mais l’accueil, le service et la propreté est impeccable!
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mandar - Guest Relations le 13 juin 2023
Chère Sylvie,Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez été satisfait de notre atmosphère accueillante, de notre service exceptionnel et de notre propreté irréprochable. Nous nous réjouissons de votre prochaine visite.

8/10 Bien

Amelie

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Mandar - Guest Relations le 30 mai 2023
Thank you for the rating Amelie. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Près de l’aéroport! Extrêmement chaud dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Team Skylon le 14 juil. 2022
Hi Simon, Thank you for review. Kind regard's, Reservation Team

10/10 Excellent

Nihal Engin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Gillian- Front Desk le 17 mars 2020
Hi Nihal, Thank you

10/10 Excellent

Yulia

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Team Skylon le 20 déc. 2019
Good evening, Thank you for your review. Kind regards Team Skylon

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Team Skylon le 13 déc. 2019
Thank you for your review Kind regards Team Skylon

8/10 Bien

José

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Team Skylon le 16 nov. 2019
Good morning, Thank you for your review. Kind regards Team Skylon

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un personnel sympathique, le restaurant à coté est de qualité et pas plus cher qu'en ville la proximité des bus pour l'aéroport et le centre ville
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

France

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien!!
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre et très bien équipée. Près aussi bien de l'aéroport que du centre ville.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
La chambre était spacieuse et propre mais commence à prendre de l’age. Elle faisait un peu vieillotte. La vue sur le chantier n’etait Vraiment pas terrible.
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un hotel de qualité, bon rapport qualité prix. Dommage qu il soit si loin du centre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Reception Team le 27 juil. 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to write this positive comment for us. All the members of the staff will be very happy to see that you have appreciated their efforts. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Dublin Skylon Team

10/10 Excellent

Shakuntala

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely stay at the hotel, the staff were very welcoming, and extremely accomodating, always going above.and beyond to make their guests feel welcome and happy.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Sheila

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Skylon is a very friendly hotel . The staff were helpful and courteous .
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Carley, Summerville

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Spacious room with a window we could open and comfortable beds! Also lots outlets, lamps and a portable fan.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Russell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to airport, free parking, very friendly hosts
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check-in was easy and the staff were helpful and friendly. Our room was clean and comfortable - a couple of bits of flaking paint on the window sill and some loose fittings in the bathroom were minor but surprising in a. 4 star hotel. Oddly we could not access the room safe as it was locked but this was dealt with after our dinner which was very good. We talked to the front desk about an issue the following morning and someone was to follow up with us - they never did - disappointing! Otherwise we enjoyed our stay - convenience to the airport was also a bonus ahead of a long trip home!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 11 avr. 2024
Thank you for choosing our hotel and taking the time to share your feedback, Ian. We're pleased to hear that your check-in experience was easy and that you found our staff helpful and friendly. It's also great to know that you enjoyed your dinner with us.We apologize for the minor maintenance issues you encountered in your room. We have addressed this issue with our maintenance team.Regarding the room safe and the follow-up issue, we sincerely apologize for any oversight. We're glad to hear that you enjoyed your overall stay and found the convenience of the airport beneficial. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more flawless experience on your next visit.

10/10 Excellent

Benedict

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles super. Nettes Personal. Guter Service. Saubere Zimmer. Durch die Busanbindungen sehr gut zu erreichen!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
One of my favourite hotels in Dublin. In a lovely area. Hotel is nice and modern-a fantastic lobby and restaurant. Staff are great and rooms are lovely and comfortable.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Timothy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 11 avr. 2024
Thank you for the rating, Timothy.We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Sabine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 11 avr. 2024
Thank you for the top rating, Sabine.We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Sharon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very helpful staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 18 avr. 2024
Thank you for the top review, Sharon.We are delighted to know that you were looked after well by our staff.

10/10 Excellent

Sean P

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel staff was quite friendly and helpful. The room was clean and very comfortable
Séjour de 9 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Barry

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean and easy to deal with
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Zoltan

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding experience, friendly and pro staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 8 avr. 2024
Thank you for your review, & your kind comments about our staff, Zoltan. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect hotel! I really enjoyed my stay
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 4 avr. 2024
Thank you for the review, Christine. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 4 avr. 2024
Thank you for the top rating, Michelle.We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Neville

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic bed. Clean. Warm. Quiet.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Margaret

Very noisy unable to sleep
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 15 avr. 2024
Thank you for the review, Margaret.We are saddened to learn that you did not have a good experience with us. We take your comments on board & thank you for staying with us.

4/10 Médiocre

Timothy

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
staff was unwilling to accommodate simple requests. no A/C only fans.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff from reception desk to cleaners were all friendly and helpful. Bus service excellent. Good restaurant too.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

sean

Voyage en couple
First class experience-would use the hotel again
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 2 avr. 2024
Thank you for the top review, Sean.We are delighted to know that you had a nice experience with us. Many thanks for the compliments & we hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Minhong

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel with great value. Next to a lot of restaurants, a grocery store and bus stops. Easy parking too. Great experience!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 15 avr. 2024
Thank you for the review, Minhong. We are delighted to know that you liked the location of the hotel & that you had a great experience with us. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Scott

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thieves. Attempted date change through expedia. Hotel agreed then at the last minute refused the change, stated expedia had to make the change. Expedia stated they had confirmation from the hotel of the change. The hotel took my money refused the change and ignored the agreement. Not good to there word. Basically thieves.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 29 mars 2024
Thank you for your review, Scott. We are saddened to learn about your experience. We have already explained to you the details of your booking in depth. You paid your Online Travel Agent to manage your booking on your behalf. Sadly they have failed to move your booking. Unfortunately, it is not within our power to move your booking as we cannot cancel or amend reservations made through a 3rd Party OTAs.

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, all major locations within walking distance or available with the nearby tram.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 28 mars 2024
Thank you for the review of our hotel's proximity and location. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Claire

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a beautiful room. Staff were very helpful and kind. Delicious meals and good choice of menu.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 28 mars 2024
Thank you for the review, Claire. We are happy to know that you enjoyed our stay & that you were looked after well by our staff. Many thanks for the compliments about the staff and menu options. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Padraig

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel staff went above and beyond to help us.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Chi Chung

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
overall is good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 28 mars 2024
Thank you for your review, Chi.We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Sara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very pretty and great service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Skylon le 25 mars 2024
Hi Sara,Thank you for your review :)Kind regards,Team Skylon

10/10 Excellent

Katie

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and big rooms. The bar and dining rooms were great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Skylon le 25 mars 2024
Hi Katie,Thank you for your review :)Kind regards,Team Skylon

8/10 Bien

Claudia, Richmond

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team Skylon le 25 mars 2024
Thank you for your review :)Kind regards,Team Skylon

2/10 Horrible

Joel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The front desk staff were useless. It was like talking to a rock with eyeballs. We got there a bit early and asked if we can check in and get the room an hour earlier or a bit earlier and offer to-pay the difference, if there was any convenience fee. She just handed us the checkin paperwork had us sign it. She then did one click on the mouse, looked at her computer and shook her head. That was it. She didn’t offer an explanation or comeback in 30mins and doubled check anything. The only bad thing about the room was the drain in the shower gets backed up when you shower
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your recent experience with us, Joel. We apologize for the disappointment you encountered and for any inconvenience caused by the issue with the shower drain. Your feedback is invaluable, and we will address these concerns internally to ensure a smoother experience for our guests in the future.Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Emma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very nice, there aren’t really any amenities at all. All the workers are extremely helpful and friendly. Rooms were very clean and spacious, and the hotel restaurant is nice. Food is pretty good as well.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Team Skylon le 25 mars 2024
Hi Emma,Thank you for your fabulous review. We are delighted you enjoyed your stay and hope to see you again in the near future. Kind regards, Team Skylon

10/10 Excellent

Brandon

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great customer service and cleanliness
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Mandar - Guest Relations le 21 mars 2024
Thank you for the review, Brandon.We are delighted to know that you liked our customer service & cleanliness. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Deanna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great to stay at before an early flight at the airport.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Skylon le 25 mars 2024
Thank you for your review :)Kind regards,Team Skylon