Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai

5 out of 5
Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai
19th Street, Oud Metha Area, Dubai

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 460 avis sur 912." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 286 avis sur 912." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 103 avis sur 912." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 38 avis sur 912." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 25 avis sur 912." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Emmanuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
No smoking room as requested. I will not come back
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 27 nov. 2023
Dear Emmanuel,Thank you for taking the time to provide your feedback. We are sorry that your non-smoking room request could not be accommodated. At Mövenpick, we strive to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay by providing quality accommodation and services. We are constantly looking for ways to improve our services and your feedback has helped us identify areas that can be improved upon. Once again, thank you for your valuable input.Sincerely,

4/10 Médiocre

Thierry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel disponible, aucune isolation phonique avec la boîte de nuit en dessous des chambres. Impossibilité de dormir avant 4h30 au matin durant 6 nuits malgré que les chambres étaient 2 étages au dessus
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Damir Kartal le 29 avr. 2023
Dear Thierry,Thank you for leaving your feedback. Please note we have taken immediate measures to address your concerns.

10/10 Excellent

Hada

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 22 mars 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai It is wonderful to see your pleasant feedback on the hotel. We were delighted to learn that your overall experience of the hotel was up to your greatest satisfaction. Your perfect review is indeed greatly appreciated. Thank you once again for staying with us and we do hope that you would consider staying with us again should your travel plans bring you this way in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Ranca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Tout était très bien, juste un petit bémol, il devrait remplacer la baignoire par une douche!!
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 13 mars 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai We were delighted to learn that you had a pleasant stay with us and enjoyed the facilities of the hotel. Your positive feedback is indeed greatly appreciated. At the same time, we have duly noted the point that you highlighted was not much of your satisfaction about the bathtub. Nevertheless, thank you for having taken the time to review usWe only hope that you would not hesitate to stay with us again, should your travel plans bring you this way in the near futureSincerely,

10/10 Excellent

Mokhtaria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
appartement très confortable
agréable séjour au movenpick bur Dubai, appartement très confortable , nous avions un appartement de 02 chambres et un salon , une grande cuisine séparée toutes équipée( frigo, machine à laver, four , micro-onde , plaque de cuisson , qq ustensiles de cuisine, un fer et une table à repasser ),, nous étions 2 adultes et 4 enfants , l'hôtel nous a mis deux lits d'appoint en plus très confortables. le ménage a été fait tous les jours , avec bouteilles d'eau, cafe et the pour toutes la famille renouveler tous les jours. un grand merci à hari et Anthony pour leur travail et leur professionnalisme. il y a aussi une navette le matin et début d'après-midi midi pour le Dubai Mall et la plage . je recommande cet hôtel
Séjour de 14 nuits en février 2023
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 24 févr. 2023
Dear GuestThank you for taking the time to share your positive experience following your recent stay with us at Mövenpick Hotel and Apartments Bur Dubai. We were delighted to learn how much you enjoyed your stay with us and that you were pleased with the services of the hotel. Moreover, thank you for bringing to our attention the warm hospitality extended to you by Hari and Anthony during your stay. It is very motivational for all of the team to receive such positive comments. We look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Frank

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel excellent, belle piscine
Séjour de 3 nuits en avril 2022

6/10 Satisfaisant

COLLIN

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Qualité prix correct
La gentillesse du personnel fait oublier leur manque de professionnalisme dans tous les services. Il faudrait vraiment penser à former les équipes. Aucun suivi en chambre, une fois 2 serviettes, une autre fois 4, 1 peignoir pour 2... Au service piscine du personnel ne comprenant pas trop l'anglais, et de ce fait les commandes erronées !!! Le service au top c'est le PUB !!! Ils vous reconnaissent et sont aux petits soins. Au service du PDJ, une chef de rang fort antipathique, vous n'avez même pas fini de manger qu'elle vous débarrasse, elle ne sourit pas. Ramadan excellent, pro et serviable.
Séjour de 10 nuits en décembre 2021
Réponse de Damir Kartal le 28 janv. 2022
Dear Collin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Movenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Damir Kartal General Manager

10/10 Excellent

Jamel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top ! Excellent pour une familles avec enfants
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Damir Kartal le 25 août 2021
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Movenpick Hotels & Apartments Bur Dubai . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Damir Kartal General Manager

10/10 Excellent

Arnaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
De bonnes vacances
Très bon hôtel. Plus joli à l’intérieur qu’à l’extérieur. Le personnel est très sympathique, l’hôtel très propre. Nous avons profité du petit-déjeuner qui était copieux et très varié. La piscine sur le toit est très bien également. Nous recommandons cet hôtel.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Fabien Chesnais le 17 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of the hotel following your recent stay with us. We were delighted to know that you were satisfied with your stay with us and that you pleased with the overall experience of the hotel. Thank you for sharing your pleasant experience on this expedia page. Your kind patronage is greatly appreciated and we look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Arnaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour reposant
Très bel hôtel. La piscine sur le toit est sympa, le buffet du petit déjeuner bien garni, la chambre douillette et propre. Pas trop loin des attractions de Dubaï... taxi ou à 20 minutes à pied il y a le métro...
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Fabien Chesnais le 8 oct. 2019
Dear Guest, It was very good of you to take the time to review us. It gives us immense pleasure in knowing that you had a pleasant stay with us and that you were particularly happy with the location, cleanliness of the room as well as the pool. Your 100% satisfaction is indeed our greatest reward. Thank you for your valuable review as well as your kind patronage and we do look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
L’hôtel était en rénovation donc quelques nuisances à cause des travaux, autrement séjour très agréable
Séjour de 10 nuits en septembre 2019
Réponse de Fabien Chesnais le 21 sept. 2019
Dear Mr. Christophe, Thank you for sharing your experience following your recent stay with us at Movenpick Hotel & Apartments Bur Dubai We were delighted that we were able to make your stay comfortable and enjoyable as every guest would expect.. Your feedback and kind recognition is greatly appreciated. However, at the same time, please accept our sincere apology for the annoyance caused during your stay due to the construction noise as we are upgrading our rooms. Thank you once again for your valuable feedback and I do hope that you will have the opportunity to return in the not too distant future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

6/10 Satisfaisant

Sandrine, Dubai

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Des équipements assez vétustes, une piscine qui ferme tôt, une salle de sport 24/24 mais plus de serviette à partir de 20h, un personnel agréable pour la plupart mais quelques personnes frôlent le manque de respect pour un tel établissement.
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Fabien Chesnais le 15 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We were very concerned to read that your stay with us was not so pleasant and you were unhappy with your overall experience of the hotel. We regret the inconvenience caused during your stay and are truly sorry that you left Dubai with such a negative Impression of our hotel. We value your comments and will definitely look into the areas you raised in a view of improving our products and services. We would hope that you might perhaps allow us a further opportunity to be of better service to you in the future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Jean-Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JC ONFLY
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Fabien le 30 mai 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us. Your 100% ratings and pleasant feedback are indeed greatly appreciated We certainly hope to serve you again in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel en pleine renovation : impossible de se reposer les apres midis, un telephone qui sonne en pleine nuit a 5 heures du matin et un voisin criant comme un malpropre dans la nuit ! Pour se reposer cette année c'est vraiment compliqué a Bur Dubai. Vraiment dommage car les 2 premieres fois l hotel etait vraiment accueillant
Séjour de 8 nuits en avril 2019
Réponse de fabien le 28 avr. 2019
Dear Guest, Greetings from Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai Thank you for your feedback following your recent stay with us. However, I totally understand your dissatisfaction and was disappointed that your stay was marred by noise from the ongoing construction, as well as the disturbance from the adjacent room. Every guest, indeed, deserves to truly unwind in maximum comfort during the stay with us and I am genuinely sorry that we have let you down. I deeply apologize that our refurbishment phase happened while you were our guest and the inconvenience that this has caused you. Thank you for sharing your negative experience with us and trust that you will accept our sincerest apology. We do hope that you would give us another chance and we will do everything we can to ensure you a pleasant stay. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Personnel attentionné et de qualité. Appartement bien agencé. Propreté
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Fabien le 14 mars 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We are grateful for your kind patronage and your positive feedback. We were delighted to know that you were pleased with the impeccable service by the team and the cleaned apartment. Thank you for taking the time to share your review with us. We certainly look forward to welcoming back to the hotel in the near future Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas mal dommage que l’appartement soit en dehors de l'hôtel Mais ils sont très spacieux et bien entretenu. J’ai fait que 20h dans cet établissement le temps d’une escale donc pas vraiment le temps de donner un vrai avis mais bonne impression quand même. Proche aéroport et autoroute principale.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de fabien le 3 mars 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai It was a pleasure receiving such pleasant feedback regarding your stay. We were delighted that you had a great and enjoyable stay at our spacious apartment. Your positive review is indeed greatly appreciated. Thank you for giving this opportunity to serve you and we look forward to the pleasure of welcoming you again in the near future Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La gentillesse et l’accueil du personnel Le petit déjeuner n’est pas assez varié
Séjour de 11 nuits en février 2019
Réponse de Fabien le 25 févr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing the Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai. We are grateful for your kind patronage and greatly appreciated receiving such a positive review of the hotel. Thank you for taking the time to share your experience of the stay. We do hope that you would choose us to stay with us in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

6/10 Satisfaisant

Fabien

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Jamais un 5 etoiles du niveau de Dubaï!
Hôtel vieillissant ne méritant plus 5 étoiles. Le personnel est réactif et très agréable et fait au mieux pour rattraper une qualité très moyenne du restaurant buffet et des chambres (conseil confort: demander une chambre avec vue sur la rue et non sur l'interieur) En revanche, le resto indien du 1er étage est top!
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Fabien le 14 févr. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us at the Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai We were delighted to know that your overall experience at the hotel was pleasant particularly the warm hospitality by the team and the dining experience at the Chutneys Restaurant. We were, however, sorry to hear that you found the hotel outdated. We would like to assure you that time to time we do upgrade our services and facilities and delighted to share with you that we are finalizing the guest rooms’ refurbishment this year as well as the other upcoming projects that will uplift and give our property a fresh look. Nevertheless, thank you once again for your review and we do hope to have the further opportunity of welcoming you again to the hotel in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil chaleureux, hotel sympathique bien placé. Petit déjeuner très varié mais peu qualitatif... Moins de choix et plus de bonnes choses seraient à mon avis mieux...
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de fabien le 10 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Mövenpick Bur Dubai for your recent stay in Dubai We were delighted to receive your valuable feedback and appreciate your positive comment regarding the services by the team as well as duly noted your view about the breakfast spread. We greatly value your comments and suggestions as improvements can only be made following such valuable review. Thank you and we look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Anas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de fabien le 6 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. It is indeed a great pleasure receiving your positive review. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Hotel très sympa, personnel top, chambre avec vue, dommage que l'autoroute soit à côté presque cela fait beaucoup de bruit sur la terrassasse.
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Fabien le 18 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. We were glad to know that you enjoyed your stay particularly the service by the team. However, we are sorry that you could hear the noise from outside. Nonetheless, thank you for having taken the time to share your feedback with us. We do hope that we can welcome you back to the hotel sometime in the near future. Best regards Fabien Chesnais General Manager

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points forts : Personnel et service
Pour dépanner
Logement pour 1 nuit pas très loin aéroport Attention pas très loin de l autoroute pas mal de bruit, odeurs cigarettes
Réponse de Fabien le 14 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We really appreciated receiving your feedback of the hotel however we were concerned to see that your short stay with us was not so pleasant. We truly regret the noise disturbance that you experienced and that you could smell smoke odor in the room. Please accept our sincerest apology for the discomfort that may have caused you. Nevertheless, thank you for giving us your honest feedback as this is how we keep learning and improving. We hope that you would allow us further opportunity to be of better service to you in the future. Sincerely Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable
Hôtel agréable un peu loin de la plage. Personnel très gentil et aux petits soins pour leurs clients. Appartement très spacieux
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Fabien le 21 févr. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai It was pleasure receiving such pleasant feedback regarding your stay. We were delighted that you had a great and enjoyable stay at the hotel. Your positive review is indeed greatly appreciated. Thank you for giving this opportunity to serve you and we look forward to the pleasure of welcoming you again in the near future Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Retorik, ORLEANS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien et personnel supe
Hôtel très bien avec tout pour être serein et bien reposé ! Le personnel est exceptionnel, bien veillant et tjs disponible. (Le personnel a mis a notre dispo une chambre à 11h en attendant notre chambre à 14h (horaire normal) voyant que nous étions avec des enfants fatigués du voyages...).Tous les jours un thème différent avec des animations et repas adaptés. Buffet super sympa et très diversifié. Il y a un bar isolé (fumeur) dans l’hôtel, des jeux pour les enfants (mini billard, baby hockey, mini basket, ...), coiffeur, 2 piscines (+pataugeoire) ... Un peu retiré du New Dubai mais pour 4 Euros en taxi vous y êtes ! Mais franchement a ne pas hésiter...
Séjour de 6 nuits en octobre 2017
Réponse de Fabien le 21 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent stay in Dubai. We were delighted to see that all the aspects of the hotel were up to your greatest satisfaction and that you had a pleasant stay with us. Thank you for having taken your valuable time to review us. We certainly look forward to the pleasure of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

F.T, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
F.T: très bel hôtel Le personnel est accueillant.
Hôtel bien situé proche de Dubai mall et Burj Khalifa (10min en taxi). Le staff de l'hôtel est aimable et professionnel. Je recommande cet établissement sans hésiter.
Séjour de 8 nuits en juillet 2017
Réponse de Fabien le 17 août 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience of the hotel following your recent stay with us. We greatly appreciate your positive feedback and were delighted to learn that you had a pleasant stay with us. We are grateful for your kind patronage and valuable feedback as well as the recommendation of the hotel. Thank you for staying with us and we do hope that you will have the opportunity to return to the hotel in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Hicham

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable et bien situé
Hôtel à recommander : accueil chaleureux, chambre familiale spacieuse et propre, piscine sur le toit, petit-déjeuner en buffet complet et varié, personnel sympatique et serviable, Wi-Fi et parking gratuits.
Réponse de Fabien Chesnais le 2 mai 2017
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We were delighted to know that you enjoyed your stay and that you were pleased with your overall experience of the hotel. It is very rewarding to receive such reassuring feedback. We are grateful for your continued patronage and great review. We certainly look forward to serving you again in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

JF , Vannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé et proche de toutes commodités.
Nous avons passé un tres bon sejour. L'hotel correspondait a nos attentes. Petit bemol pour le lit d'appoint de ma fille : Matelas pas assez confortable. Sinon Rien a dire. Je le conseille a tout le monde séjournant a Dubai
Réponse de Fabien le 5 mars 2017
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We are grateful for your kind patronage and your positive feedback. We were delighted to see that you had a great stay and all the aspects of the hotel met your expectations. Thank you for taking the time to share your review with us as well as your kind recommendation of the hotel. We do hope that you would consider staying with us in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Eveything was excellent. The room, the staff, the wifi, the hotel interior architecture, .... I felt very comfortable. It was nearly faultless. The only fault was that the lining was a bit humid this time. It did not happen the previous time I was in the hotel.
Réponse de General Manager le 6 mars 2017
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We were delighted to know that you enjoyed your stay and that you were pleased with your overall experience of the hotel. We enjoy making every effort to make the stay of our guests simple and comfortable and it is very rewarding to receive such reassuring feedback. At the same time, we have noted your concern on the bedding and for this we are truly sorry for the discomfort caused. Your comment has been forwarded to the concerned department to take necessary measures. We are grateful for your continued patronage and great review. We certainly look forward to serving you again in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

DELPHINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon rapport qualité prix pour ce niveau
Dubai change très vite , nous y avons vecu 3 ans mais cela faisait 4 ans que nous n'y étions pas retournés et je ne conseil plus la location de voiture , trop de traffic , trop de nouvelles routes....... Les taxis restent très bon marché
Réponse de General Manager le 8 nov. 2016
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai. We are grateful for your kind patronage and taking the time to share your review with us. We do hope that you would consider staying with us in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Reza, Montpellier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
R.A.S
Un hôtel sympa. Rien à signaler de particulier

10/10 Excellent

Laurent, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de caractère
Hôtel de caractère et de charme. Personnel très attentionné. Excellent petit déjeuner
Réponse de Fabien le 3 janv. 2016
Dear Guest, Thank you for choosing us for your recent stay in Dubai. We are grateful for your kind patronage and appreciate your positive comments regarding the attentive employees, the quality of breakfast and the location of the hotel. Thank you for your great review. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

10/10 Excellent

Franck, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent stay
Good service particularly at the ground floor restaurant Good indian restaurant Only criticism ; bathroom standard was a bit short for a 5 stars.
Réponse de Fabien Chesnais le 27 déc. 2015
Dear Guest, Thank you for staying at Mövenpick Hotel and Apartment Bur Dubai and for sharing your positive feedback of the hotel with us. We are grateful for your kind patronage and valuable feedback regarding the service at the restaurants. We have also carefully noted your comment abut the bathroom. Thank you for taking the time to share your feedback of the hotel. Thank you once again for your great review and we certainly look forward for your future stay during next visit to Dubai. Sincerely, Fabien Chesnais General Manager

8/10 Bien

Serge G.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
belle découverte
placé a 7 min de l aéroport,entre le nouveau dubai et le vieux...

10/10 Excellent

rochas

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tres bien
Situé a equidistance entre deira et le burj khalifa, l hotel est tres beau, le personnel competent ( mention particulière pour anthony, voiturier kenyan toujours souriant et disponible ) L appartemznt choisi etait parfait, avec piscine en terrasse, et personnel tres sympa. je recommande sans problème

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Jacqueline, Bordeaux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel accueillant, personel très disponible.
Hotel éloigné des centres touristiques mais la navette de l'hotel permet de se rendre à la plage et au centre commercial le Dubai MALL. Taxi indispensable pour tous les autres centres d'intérêts.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sympa
Bon hotel mais rien d'exceptionnel, en particulier en comparaison avec d'autre établissement de Dubai, certe plus cher. Chambre spacieuse, literie conformatable, sdb ok. Bref rien d'extra-ordinaire à mes oeil. Brekfast et restaurant non testé. Bur Dubai n'est pas le quartier le plus sympa pour séjourner non plus.

6/10 Satisfaisant

barnat, paris

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
loin du centre des affaires et du centre ville
pas trop mauvais, sauf pas de visites même professionnelles dans la chambre sans payer un supplément de 240 Dirhams soit environ 50€. Sous pretexte que la chambre était reservée pour une personne. Je conseille donc de réserver pour deux même si vous êtes seul.Il ya un autre Moevenpik plus classe.Equipements à minima pour un hotel à Dubaî. Equivalant à un 2 étoile chez nous.

10/10 Excellent

Alain, Grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grands appartements
Grand appartement dans une tour séparée de l'hôtel principal. Nivea de service et qualité made in Dubai. Rien à dire, si ce n'est une vue sur parking.

10/10 Excellent

Gabriella, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Möwenpick Bur Dubai : pour un séjour de rêve
Très bon hôtel, de grande qualité, quartier très tranquille avec des chambres très bien asonorisées. Le personnel est d'une gentillesse extraordinaire et les restaurants de l'hôtel sont excellents. Le quartier est tranquille, un peu éloigné du centre-ville, mais des taxis de l'hôtel ou plublics sont disponibles à très bon prix. Le personnel s'évertue à combler chaque désir, le rêve pour des vacances réussies.

6/10 Satisfaisant

Anwar

Voyage en famille
Ik vond het geen 5 sterren waard.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Denitsa

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Mazin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wie waren zufrieden
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Laila

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Saidulkhare

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location, cleanliness and service were top notch! Will visit again
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Silvia, Suisun City

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The moment the taxi driver dropped me off I was treated by the most graceful kindest valet staff and then they took my luggage to the front desk. The front dest personnel including the manager are absolutely amazing professional kind and upgraded my stay as I have a 6Million views account on Google Maps where I review hotels and restaurants. I am extremely grateful for the BEST northern Indian food in the world … you have a collection of wonderful restaurants… I am craving it right now while back in Los Angeles California USA . Thank you for being wonderful and I highly recommend you to my friends and family… pure love
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Mix-VIDEO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Mahbob

Séjour de 4 nuits en janvier 2024

4/10 Médiocre

Harpreet

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
I recently had the opportunity to stay at the Movenpick Hotel in Dubai, and my experience was a mix of highs and lows.On the positive side, the hotel's location is exceptional. Situated in a central area, it offers easy access to various shops and is conveniently close to the airport. This aspect makes it a convenient choice for travelers looking to explore the city or those in transit. However, my enthusiasm was dampened by the customer service, particularly at the reception. The staff, led by Mr. Omar, left much to be desired in terms of hospitality. I encountered a particularly unpleasant experience during my stay when I sought assistance for a 5-day extension. Mr. Omar not only proved unhelpful but also charged me three times the regular price for the extension. This unexpected and exorbitant cost was a significant disappointment, and it left me questioning the integrity of the hotel's pricing policies. I would caution future guests that Movenpick Hotel might be best suited for shorter stays, perhaps one or two nights. The longer duration of my stay revealed shortcomings in service and pricing that may not be apparent during a brief visit. Moreover, the claim of the hotel being peaceful is questionable. The presence of a DJ in the evenings creates a lively atmosphere, but it might not be ideal for guests seeking a tranquil and quiet environment. The noise levels can be a hindrance to those looking for a peaceful retreat after a day of exploration.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 12 févr. 2024
Dear Harpreet,Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and would like to apologize for any inconveniences you may have encountered during your stay.We are pleased to hear that you found our hotel's location exceptional, with its convenient access to various shops and proximity to the airport. We understand the importance of a central location for travelers looking to explore the city or those in transit.However, we are sorry to learn about the shortcomings you experienced with our customer service, particularly at the reception. We take your comments seriously and will address them with our team, including Mr. Omar, to ensure that our guests receive the warm hospitality they deserve.We also acknowledge your feedback regarding the presence of a DJ in the evenings. While we strive to create a lively and enjoyable atmosphere for our guests, we understand that some may prefer a more tranquil and quiet environment. We will take your comments into consideration as we continue to enhance our guest experience.Thank you once again for sharing your review. We value your feedback and will use it to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless and enjoyable stay.Warm regards,

8/10 Bien

param jeet Singh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Damir Kartal, General Manager le 29 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Mövenpick Hotel & Apartments Bur Dubai for your recent trip to DubaiIt gives us greater pleasure to receive the perfect rating for your stay with us and to see that your overall experience of the hotel was pleasant. Thank you for taking the time to review us and share your feedback with us. We would be delighted to have the opportunity of serving you again, should your travel plans bring you this way in the near futureSincerely,