Bar (sur place)

Avis sur InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel

4.5 out of 5
InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel
900 Wilshire Blvd, Los Angeles, CA

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1669 avis sur 2462." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 354 avis sur 2462." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 195 avis sur 2462." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 125 avis sur 2462." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 119 avis sur 2462." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Laurence

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Na
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 16 févr. 2024
Laurence, thanks for taking the time to leave a rating. We are pleased that you had a positive experience at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. Should you find yourself in Downtown LA again, we'd love to be your first choice.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Katherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Service le 21 sept. 2023
Katherine, thank you for your top rating on Expedia. It's heartening to know you enjoyed your stay at the InterContinental Los Angeles Downtown, and we anticipate the pleasure of welcoming you back soon for more delightful experiences.Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel et les équipements sont appréciables L’accueil est minimaliste et la chambre n’est pas faite le 2 eme jour. Pour ce type de standing ce n’est pas acceptable. La chambre est par ailleurs spacieuse et agréable et dispose d’une belle vue. Quant au quartier c’est beaucoup moins sympa, sale et peu fréquentable … le Valet et le parking sécurisé sont indispensables….
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 23 août 2023
Julie, merci pour vos commentaires concernant votre récent séjour à l'InterContinental Los Angeles Downtown, un hôtel IHG. C'est formidable de savoir que vous avez apprécié notre hébergement et que vous avez pu profiter de la vue imprenable. Nous comprenons que vous ayez trouvé des points à améliorer, notamment l'entretien ménager et la propreté du quartier. Nous apprécions vos commentaires et partagerons vos observations avec nos collègues. Votre contribution est déterminante dans notre quête visant à offrir une expérience client supérieure. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite et l'opportunité de dépasser vos attentes.

6/10 Satisfaisant

François

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bel hotel, bien situé. Par contre beaucoup de bruits le soir avec des jeunes qui criaient dans les couloirs.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 19 juil. 2023
Merci d'avoir pris le temps de soumettre ce commentaire, François.Nous travaillons toujours aussi dur que possible pour offrir les meilleurs séjours à nos clients. Nous sommes désolés d'entendre parler de votre expérience. Nous partagerons toutes vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir. Nous espérons que vous prévoyez de rester avec nous bientôt. Nous aimerions améliorer votre opinion sur nous.

10/10 Excellent

ARLETTE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GENTILLESSE SERVICE TOUT EST AU TOP
Séjour de 8 nuits en mars 2023
Réponse de David Cho le 28 mars 2023
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

ARLETTE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en janvier 2023
Réponse de Joel C. le 8 mars 2023
Greetings Arlette,We thank you and appreciate your feedback. We hope you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the near future!Have a Wonderful Day!

10/10 Excellent

Ayhan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hotel
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

VITRY

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

cynthia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel chic le lobby se trouvevau 70 ieme étage...peu importe la chambre la vue sera magnifique. Chambre propre et grande. Confortable. Le resto su 73 est incroyablr pout la vue et la nourriture. Minimum 60 us par adulte deduit de la facture.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Martin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel cependant le stationnement et les restaurants de l’hôtel sont hors de prix
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

ANNA

Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Anna

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjours très agréable
Hotel, chambre propres et biens situés et le personnel très sympathique
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Comfortable room but horrible service
Comfortable hotel room, very spacious and nice view from the room. The service on the other hand is disappointing. When I was checking out I asked them to sent someone get the luggages from my room to bring downstairs and it took them an hour. Every little service you asked you wait at least 45min in this hotel.
Séjour de 3 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Enzo Suliman

Séjour de 7 nuits en janvier 2022

10/10 Excellent

Luc

Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Sandy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Yvanne

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beau séjour en plein coeur de la ville
Très bel hôtel en plein cœur de la ville, on a adoré la vue surtout au coucher du soleil. La chambre etait très propre rien a redire,
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Brittani

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its such a beautiful property. The staff was really nice and that for me, is what makes a hotel. Aside from cleanliness and comfort. Will definitely return!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
good view
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Manuel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience best hotel to stay In
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Manuel, thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at InterContinental Los Angeles Downtown. It's a delight to know we're your top choice for accommodation. We're looking forward to welcoming you back in the future!Matthias KaiserHotel Manager

2/10 Horrible

Douglas

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Not what you expect. Staff are rude. Area is unsafe . Dirty when checked in. We had hair and soap everywhere in the bath
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Douglas, it's disheartening to read about your less-than-satisfactory experience. It's highly unusual for guests to find their accommodation unsanitary, as we uphold rigorous cleanliness standards. Acknowledging the comments you made regarding interactions with our colleagues, it raises concern as we strive to offer courteous and engaging service. Safety is a priority for us and we appreciate your insights about the surrounding environment. We value your feedback and assure you that your voiced concerns will be reflected upon for improvements.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Micah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Micah, it's great to see your 5-star rating for the InterContinental Los Angeles Downtown! Our team is thrilled to know you had a wonderful stay. We look forward to welcoming you back for another remarkable experience!Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Lana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotek
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Lana, it's wonderful to hear that you had an excellent experience at the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. We strive to create memorable stays for our guests and it seems we've achieved that for your visit. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back in the future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Marlicia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The nicest hotel I’ve stayed in! Everyone was exceptionally nice, informative , made you feel safe!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Marlicia, your kind words are very much appreciated. We're delighted to hear that you had a wonderful stay at the InterContinental Los Angeles Downtown. Your recognition of our team's exceptional service and commitment to guest safety really stands out. Thank you for choosing us and we hope to welcome you back again for another memorable stay.Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

Taiwani

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Customer service was amazing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Taiwani, it's wonderful to hear how much you appreciated the exceptional service at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. Our team members strive to provide an exceptional experience for our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Georges

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Georges, thank you for choosing the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. We're thrilled that your stay was enjoyable. It's always fantastic to know that guests leave with positive impressions. We can't wait to welcome you back for another delightful experience.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Juanita

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel and excellent customer service!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Juanita, thank you for sharing your wonderful experience at the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. Your compliments on our architecture and top-notch customer service are deeply appreciated. We look forward to welcoming you back for another stellar stay in the future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Lannie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Lannie, it's great to know you enjoyed your stay at the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. Your high rating speaks volumes about your experience, and we appreciate it very much. We're excited to welcome you back for more memorable times in the future!Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Thank you for leaving us this wonderful review, Susan!We're thrilled your time at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel was so enjoyable! It's also great to hear you took advantage of our convenient location in the heart of the city. We endeavor to offer our guests only the most memorable of experiences and your praise lets us know we're succeeding. We look forward to hosting you again soon for another fabulous experience!Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Ching

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Ching, it's great to learn that your stay at the InterContinental Los Angeles Downtown was satisfactory. We aim to provide a memorable experience for all our guests. We look forward to welcoming you back in the future. Safe travels!Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

Michael

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
We appreciate you sharing this positive rating, Michael!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.Matthias KaiserHotel Manager

6/10 Satisfaisant

Masahiro

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
家族で3泊しました。 70階がロビーで、外出の際も部屋に戻る際も 一旦70階を経由する必要があるのがとても面倒でした。 ホテルもお部屋も綺麗でした。 水は言わないと冷蔵庫に補充されなかったのと 夜にお湯が欲しかったのにないと言われて フロントに掛け合ってようやく部屋までもってきてくれました。45分以上かかりました。 個人的にはインターコンチでこの対応はないと思いました。 またシャワーのボディソープのボトルが3日間空っぽでした。アメニティの入れ物も初日は空でした。 外観は素敵なのに、サービスが伴っていないと思います。いいホテルで期待値が高いからこそ、サービスの残念な点がとても目立ちました。 立地は大変良くおいしいレストランやカフェなども楽しめました。
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
マサヒロ様、詳細なご意見をありがとうございます。ご滞在中にご不便をおかけしたとのこと、残念に思います。当ホテルは、お客様に快適なご滞在をお届けできるよう努めておりますが、アメニティや対応時間に関して改善の余地があることは明らかです。ご指摘いただいた点はすべてメモさせていただき、今後のお客様のご滞在をより良いものにいたします。当ホテルの魅力的な外観と、上品な施設に囲まれた立地がお客様のご期待に沿えたことを嬉しく思います。お客様の以前のご経験を改善するための別の機会を心待ちにしております。Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Guadalupe Anel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Guadalupe, we're thrilled that your recent stay at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel perfectly met your expectations. We sincerely appreciate your 5-star rating and hope to welcome you back soon for another remarkable experience.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Krishia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 10 avr. 2024
Krishia, thank you for leaving a great rating for the InterContinental Los Angeles Downtown! We're heartened to know that you had a positive experience. Please consider us for your future stays. We truly look forward to welcoming you back.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Shannon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved it !
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Shannon, we're thrilled to know you had such a wonderful stay at the InterContinental Los Angeles Downtown! Thank you for your fantastic feedback. We hope to welcome you back soon!Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Jesus

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only hotel I stay in Los Angeles, by far the best service and the best staff. Looking forward to returning soon.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Jesus, it's fantastic to hear about your loyalty to InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. Our team members are delighted to know they've provided you with the top-notch service you deserve. We're eager to welcome you back in the near future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Shanna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was just right for me and my teenage son. I love the high rise and the service was immaculate. I will definitely be coming back here soon..
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Shanna, it's delightful to hear that the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel, managed to meet your expectations. Your words about the high rise and our impeccable service are greatly appreciated. We can't wait to have you and your son return in the near future. Safe travels until then.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Jianhui

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Jianhui, thank you for taking the time to rate your stay. We're delighted your experience at InterContinental Los Angeles Downtown was worthy of a perfect score. Your support means a lot to us and we hope to welcome you back soon. Safe travels.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Joshua

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
What did we not like - the fact that you have to take am elevator up 70 floors to the hotel lobby just to check in then get in another set of elevators to go down to your floor- but if you wanna go out the hotel, you have to go back up to the lobby to get in the other elevators to go back down to floor 1 and this wouldn't be such a pain if we didn't have a dog that needed to be walked several times per day. Everything else was great. Staff is f friendly, extremely accommodating, the drinks on the rooftop bar are amazing. The breakfast every morning is worth paying up front for because they charge more per person if you don't. We stayed 6 nights 7 days and it was amazing. Experienced all sorts of views and weather and sunsets. 10 out of 10 would do it again/ would recommend. The elevators were a pain tho.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Joshua, your kind words about InterContinental Los Angeles Downtown's team members, rooftop bar drinks, breakfast, and stunning views are greatly appreciated. The unique architecture of our building requires a special elevator system, and we understand that can require some adjustments. Your feedback is so essential to us, and we are thrilled you had an amazing stay for a full week. We'll be delighted to welcome you back in the future for more scenic sunsets and astounding city views.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Derick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay at the intercontinental was amazing from the first day and until the last day we left. We had an upgrade to our room and late check out because of our flight schedule. The staff, ho the staff is the best, they remember and call us by our names every time we interact with them. Big shout out to Stephen and the staff in the dining. I would definitely stay there again.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Derick, thank you for sharing your phenomenal experience at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. It's wonderful to hear you enjoyed your room upgrade and the flexibility of a late check-out. We're particularly moved by your words about our team members. Stephen and our colleagues in dining were delighted to make your stay memorable. Your kind recognition is greatly appreciated and we eagerly anticipate your next stay with us.Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

YOSHINORI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Yoshinori, thank you for choosing InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel, for your recent stay. It's heartening to see your high rating. We hope you enjoyed your time here and would love to welcome you back in the near future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Edward

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was extremely friendly and professional. We had a room with a view and it was exactly as described. We were on the 58th floor and the views were breathtaking!!! I highly recommend this property as I will stay here ever time I visit LA.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Edward, it's wonderful to hear your glowing feedback for InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. We're thrilled that our professional team members met your expectations and that you enjoyed the stunning views from your room. It brings us immense pleasure knowing you recommend our property and plan to visit again during your future excursions to LA. We eagerly anticipate your return, ensuring another exceptional stay for you.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wonderful staff and service!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
John, thank you for taking the time to share your experience. We're thrilled to hear that you found the InterContinental Los Angeles Downtown's service and our dedicated team members wonderful. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Chris

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful hotel, and very helpful staff!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Chris, it's fantastic to hear that you found the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel to be outstanding and our team members beneficial. We aim to offer our guests a memorable experience. We're truly grateful for your kind words and look forward to welcoming you back on your next visit.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Jaycee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love everything
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Jaycee, it's wonderful to know that you loved everything about your stay at the InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. We're delighted that we could meet your expectations. Thank you for the fantastic review and we hope to welcome you back for another amazing stay in the future.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Jieun

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great condition
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Jieun, thank you for your kind feedback. We are delighted to hear that you appreciated the excellent condition of InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel. It is our pleasure to provide the top-notch experience you deserve. We look forward to welcoming you back.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Nasanochir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Thanks, Nasanochir! It's outstanding your time at InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel was fantastic. We can't wait until your next visit!Matthias KaiserHotel Manager

8/10 Bien

Asjhia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
The lock on our room died so we were locked out at 2am for over 20 minutes. Valet also took like 15 minutes to bring our car down after we called (in advance). Otherwise, stay was okay. Enjoyed it more when we stayed last month.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 3 avr. 2024
Asjhia, it's great to hear you had an overall satisfactory stay at the InterContinental Los Angeles Downtown. We regret the inconvenience you faced with the room lock and the delay in valet service. We genuinely appreciate your feedback and assure you that we continuously work to improve these aspects of our services. It's good to know you enjoyed your previous stay with us and we hope to meet your expectations better next time.Matthias KaiserHotel Manager

10/10 Excellent

Stephen Robert, Tampa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 4 avr. 2024
Stephen, thank you for choosing InterContinental Los Angeles Downtown, an IHG Hotel for your stay. We're delighted that you appear to have enjoyed your experience with us. We invite you back for another memorable experience. Safe travels until then.Matthias KaiserHotel Manager