Les notes se basent sur un nombre total de 341 avis vérifiés

3,7 sur 5
Recommandé par 76 % des clients
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Services et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié de montreal

Bien situé pour arrêt en direction de la Virginie.

Publié le 19 juil. 2016
Les + : Emplacement.
Situation : Restaurants, liquor store et grands magasins à proximité.
Beaucoup de commodités à proximité. Lit confortable. L'hôtel aurait besoin d'être rafraîchie.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 27 juin 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 13 déc. 2015 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de St-Georges

Parfait pour aller à la course

Publié le 13 oct. 2015
Nous étions là pour la course de l'automne et c'était parfait, propre, tranquille et à 10-15 minutes à pied de la piste. Le personnel est courtois, les chambres sont dans un très bon état puisqu'elles avaient été rénovée récemment. Petit déjeuner très ordinaire comme seul point négatif.
4 sur 5
par Pierre de Montreal

Très propre, service excellent.

Publié le 1 oct. 2013 sur Hotels
Danielle aux reservations, connait très bien sa ville et nous a bien guide.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Good breakfast, pancakes

Publié le 17 oct. 2017
Some guests were noisy, please warn them on behalf of other guests. Great hotel, good location.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Australia

Good hotel close to highway

Publié le 29 sept. 2017
Les - : Larger breakfast dining area
Nice hotel. Good sized rooms with nice bedding. Close to a number of restaurants within easy walking distance. Small breakfast room with limited seating. Get in early.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Texas

So So

Publié le 25 sept. 2017
Les + : rooms are nice
Les - : The staff needs to work on customer service when they are the reason for the problem.
Situation : Downtown Dover....Delaware State University is close, race track, shopping...very convenient.
I checked in late Friday night to be told there is no room available even though my credit card had already been charged for 2 full nights and I had a confirmation. After raising a stink, they "looked" for another room (which is what they should have done before telling me there were no rooms) and miraculously found another room that was a suite. I hadn't reserved a suite but since they didn't hold my regular room, they had to give me a suite. Then the fun began. They wanted another $100 deposit for the suite. I'm sorry, that is when I lost it. THEY are the reason that my regular room was gone, not me. Needless to say, they didn't get a penny more and I got my room (suite). It's not a bad place to stay but the 2 times I've stayed there now, they have messed something up. It is never just a smooth experience.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 24 sept. 2017
Very nice hotel - next door to a 7-11 convenience store and also the Greyhound Bus stop for Dover, very handy as we did not travel by car but by Greyhound Bus. Only complaint would be the noise from road during the night as the windows were not double glazed or triple glazed.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de dover de

One day get away

Publié le 23 sept. 2017
It was very good spend a night with my boo and it was very relaxing.