Literie hypoallergénique, coffres-forts dans les chambres, bureau

Avis sur Leonardo Hotel Dresden Altstadt

3.5 out of 5
Leonardo Hotel Dresden Altstadt
Magdeburger Str. 1a, Dresden, SN

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 245 avis sur 637." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 301 avis sur 637." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 69 avis sur 637." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 637." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 637." "

9,2/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour séjour de courte durée
Hôtel proche de la voie ferrée. 15 à 20 minutes à pieds du centre ville mais transports en commun à proximité. Petit déjeuner très correct. Salle de bains très petite. Aucune chaîne de télévision en français malheureusement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 18 déc. 2018
Dear Patrick, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We will inform the responsible department about the TV channel choice, thanks. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leuk hotel vanwaaruit je het centrum makkelijk kun
Leuke stad
Réponse de General Manager le 11 nov. 2016
Dear Guest, Thank you for your time to comment on your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in Dresden. We are looking forward to welcoming you back very soon. Best wishes from the team of the Leonardo Hotel Dresden Altstadt. Simone Leonhardt, General Manager

8/10 Bien

Christophe, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambres et état général très propre et correct. Situé juste à côté de la gare Mitte, un peu bruyant tout de même. Petit déjeuner impeccable. Bémol cependant pour l'amabilité du personnel qui pourrait franchement être meilleure.
Réponse de General Manager le 10 août 2016
Dear Christophe, Thank you for your stay and for taking time afterwards to give us your feedback. We are very happy, that you highlighted our breakfast and our cleanliness. We regret that the friendliness of our team did not meet your expectations. Please recognize that we aim to do better. We hope that you give us another chance to show our commitment to excellent service. Simone Leonhardt, General Manager - Leonardo Hotel Dresden Altstadt

10/10 Excellent

Isabelle, Grenoble

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good quality, well located - Pleasant stay
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 16 juin 2016
Dear Isabelle, we really appreciate the full points belonging our Leonardo Hotel Dresden Altstadt. We are delighted that you emphasized our good quality and our location. The whole team would be happy to have you here in Dresden as a guest again.

10/10 Excellent

Aris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location and friendly and helpful staff
Perfectly located near the train station that goes to the airport (17 minutes) and within walking distance of Dresden centre and the Convention centre. Staff are very friendly and helpful and this hotel is really excellent value for money. Highly recommended.
Réponse de Management le 22 févr. 2016
Dear Aris, first of all we want to thank you for taking time to fill in this guest questionnaire. We really appreciate your positive feedback and were happy to share it with our team. Your annotations and advises are essential for the permanent improvement of our service quality. Only with your help we can reach our goal – your satisfaction. With great pleasure we would like to welcome you again in our Leonardo Hotel Dresden Altstadt or any other of the Leonardo Hotels.

10/10 Excellent

Maxime, caen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dresden Perfect!
Super séjour, idéal pour visiter la vieille ville, chambre propre et personnel compétant , attention le parking est payant mais juste à coter de l'hôtel. Pour le petit déjeuner et le dîner profiter des nombreux restaurant dans la vieille ville!
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 20 nov. 2015
Dear Maxime, thank you for the excellent review of our hotel. We look forward to your next stay.

8/10 Bien

Hélène, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
Très bon hôtel : service très agréable, chambre très propre. Un excellent petit déjeuner, très varié. Wifi gratuit. L'hôtel est bien placé (près du centre même à pied, transports en commun). Par contre,l'environnement proche n'est pas très animé.
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 8 sept. 2015
Dear Hélène, thank you for your nice and detailed Feedback. We hope we see you soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu loin du centre mais transports (tramw gare)
J'ai trouvé la chambre confortable et spacieuse le personnel aimable (personnel faisant la chambre très aimable ) les petits déjeuners très corrects.
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 19 août 2015
Dear guest, thank you for your nice comments. We hope to see you again in Dresden.

4/10 Médiocre

Anonymous

Les points faibles : Personnel et service
Accueil catastrophique!!
I have booked a room via a website where I'm member. When I arrived at 21:40 to check in, I was told by the receptionist that my reservation was not on the list. I had to fight and discuss the matter non stop after an exhausting flight, while being starved and tired with all of my luggages. My reservation could only be found at last at 22:23. The receptionist not only did not do something to compensate the time loss but she did not have the basic courtesy to apologize the trouble that has caused . I am extremely disappointed by the services. If it wasn't because of the lag of check-in process, I could have enough time to eat and go to bed early as I would have a very important audition early in the next morning. Most upsetting part was the attitude that the employee of the hotel conveyed to its client. Ps: When we thought of calling your customer service based in Australia, since all other offices were already close, the receptionist did expect I will call from my mobile, even knowing the great extra charge a such international call will cost me. At the end I had to do it from my phone anyway since the reception's phone could not reach any of the international numbers. About the other numbers dialed we've tried to reach before that, this was from my phone as well!

6/10 Satisfaisant

Raymond, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicely located but over priced wifi
The hotel is located next to Dresden Hbf Mitte. Clean , small rooms. But the internet is overpriced 11 euro for 24h at ONLY 256 kb/sec. Like all hotels in Germany , when you checkout you will pay additional taxes ( not included in hotels.com )

8/10 Bien

Wolfgang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 18 mars 2024
Hallo Wolfgang, Danke, für Ihre Bewertung. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Horrible

Gunda

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de L. Schwenke Guest Relations Support le 8 janv. 2024
Dear Gunda,thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you of our service and standard. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was pleasantly surprised at how nice this hotel was! some of the reviews were not great, and next to train station. i stayed for 4 nts and went to the circus. i did not go near the train station at night but went the other direction and it was fine even walking or riding a bike at night. the hotel itself is nice with a nice bar in the lobby. there were people downstairs at night enjoying cocktails. there is a coffee shop and a grocery store across the street which were very convenient. a great place to stay outside of town and very convenient to where the circus was performing
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de L. Schwenke Guest Relations Support le 29 déc. 2023
Dear Nancy,thank you very much for your lovely feedback and your visit in our hotel.It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard.Your comments are such a big compliment to our whole hotel team.We look forward to your next visit and wish you all the best for the new year.Kind regards

10/10 Excellent

Janine

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Janine, Danke, für Ihre Bewertung mit der bestmöglichen Punktzahl. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Christopher

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Christopher, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

2/10 Horrible

Dr. Ulrich

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Dr. Ulrich, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

10/10 Excellent

Stephanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
War alles total Angenehm
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Stephanie, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

8/10 Bien

Holger

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 16 oct. 2023
Hallo Holger, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

10/10 Excellent

Kwangsun

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 oct. 2023
Dear Kwangsun, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

10/10 Excellent

Marion

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und das Personal war rundherum sehr freundlch. Kann man nur weiterempfehlen.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 22 sept. 2023
Liebe Marion, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gut , freundlich , sauber
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 21 août 2023
Hallo Thomas, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,

8/10 Bien

Gerd-Wolfgang

Les points forts : Propreté et personnel et service
Schönes Zimmer, nettes Personal
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Melanie Hartmann, Assistant FO Manager DD le 17 août 2023
Hallo Gerd-Wolfgang, wir möchten die Chance nutzen, um uns bei Ihnen für Ihre positive Bewertung zu bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Horrible

Dirk

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 28 août 2023
Hallo Dirk, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen uns, dass Sie sich bei Ihrer nächsten Reise erneut für uns entscheiden und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

10/10 Excellent

Claire

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 juin 2023
Dear Claire, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,

10/10 Excellent

Markus

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 28 juin 2023
Hallo Markus, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

4/10 Médiocre

Annie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
3 dage uden morgenmad i Dresden
Vi ankom til hotellet 02.06.23. Det første, vi får at vide, er at det ikke er muligt at få morgenmad på hotellet - alt er optaget! Det er alt for dårligt!! Vi bestilte opholdet 15.08.22!!! 4 ældre mennesker, der skal ud i byen i 3 dage for at få morgenmad…, hvad fanden er meningen?!?!
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 juin 2023
Dear Annie, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Dresden Altstadt. We are very sorry that we could not meet your expectations in the breakfast area and would like to apologize to you. Due to the renovation of the actual breakfast area, we have to comply with an upper limit of breakfast guests and therefore cannot be booked on site at the moment, we are sorry. Thank you for letting us know. Kind regards,

10/10 Excellent

Andreas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parkmöglichkeiten Lage
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 mai 2023
Hallo Andreas, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 mars 2023
Dear guest, Many thanks for great recommendation. Leonardo Dresden Altstadt-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 févr. 2023
Dear guest, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,

8/10 Bien

Pascal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 févr. 2023
Hello Pascal, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Dresden Altstadt. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,

8/10 Bien

Frank

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 févr. 2023
Hallo Frank, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

8/10 Bien

Jörg

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gut gefallen : von der Autobahn gekommen , sehr gut ausgeschildert ( extra " Leonardo " Schild ) . Parkhaus direkt neben dem Hotel . Personal sehr freundlich und zuvorkommend . Rezeption , Service , Restaurant , alle ... Frühstückbuffett sehr umfangreich . Danke verbesserungswürdig : besseres Angebot im Abend-Restaurant & Bar . Bei der nächsten Gesamtrenovierung würde ich Schallschutzfenster Richtung Strasse/Rewe empfehlen
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 févr. 2023
Hallo Jörg, wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Leonardo Dresden Altstadt erlebten. Ihre konstruktiven Hinweise zum Restaurant und den Zimmern wissen wir zu schätzen, vielen Dank. Gern möchten wir Sie bei der nächsten Möglichkeit wieder begrüßen. Herzliche Grüße,

10/10 Excellent

Jörg

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gute Lage, Parkhaus gleich nebenan, alle Angestellten freundlich, kommen gern wieder
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 janv. 2023
Hallo Jörg, Unsere Mission ist es unseren Gästen die bestmögliche Gastfreundschaft und Service zu bieten. Schön, dass wir dieses Ziel bei Ihnen erreicht haben. Herzliche Grüße,

10/10 Excellent

Yoonkyung

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 janv. 2023
Dear Yoonkyung, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,

8/10 Bien

Franz

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gute Erreichbarkeit zur Altstadt
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 déc. 2022
Hallo Franz, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Leonardo Dresden Altstadt gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Walter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Personal im Gastrobereich wirkte fast immer gestresst, da sie scheinbar unterbesetzt sind.
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 déc. 2022
Hallo Walter, danke für Ihre Zeit unser Hotel zu bewerten. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Ihre Hinweise sind für die Weiterentwicklung unseres Hotels sehr hilfreich, vielen Dank. Leider können wir einige Bereiche aus personellen Gründen nicht vollständig besetzen. Das Coronavirus hat unsere Branche, wie viele andere auch, stark getroffen, wir entschuldigen die Unannehmlichkeiten. Umso mehr freuen wir uns, dass Sie den Weg zu uns gefunden haben. Sehr gern möchten wir Sie wieder als Gast bei uns im Leonardo Dresden Altstadt begrüßen dürfen und wünschen Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

8/10 Bien

Adrian

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
This location needs improvement!
Good location, room carpet was dirty. The dinner buffet was of very poor quality and the service in the restaurant is non existent. Stayed in multiple Leonardo hotels before but this location hurts the brand. Management needs to work to improve multiple areas. Reception and housekeeping staff were friendly and helpful.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 oct. 2022
Hello Adrian, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Dresden Altstadt. We are very sorry that you were not satisfied. We are doing our best to resolve the matter you raised. We appreciate your constructive feedback very much. Thank you for letting us know. Kind regards,

8/10 Bien

Jan

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 févr. 2023
Hallo Jan, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Excellent

Romain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 23 sept. 2022
Dear Romain, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Consigliato
Posto confortevole e pulito con una stanza ampia
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 12 sept. 2022
Dear guest, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,

8/10 Bien

Dirk

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es liegt sehr zentral !
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 août 2022
Hallo Dirk, Schön zu lesen, dass Ihnen unsere Lage in positiver Erinnerung geblieben ist. Herzliche Grüße,

10/10 Excellent

yujin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
:)
The room was so clean and big. Also, the staffs were very kind. I was satisfied with the room and the service. The hotel was close to Zwinger castle so I enjoyed my trip in Dresden thanks to the hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 4 août 2022
Dear yujin, I think it is the best recommendation we could ever wish to get. Thank you for being with us and your time spent to share all necessary information for future travelers. I wish we could host you once again. Best regards,

8/10 Bien

Ger

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima accomodatie - mooie kamer - goede bedden - prima ontbijt- parkeren in de parking ernaast. Op lopens afstand 900m vh centrum. Vriendelijke efficiente receptie. M
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 août 2022
Dear Ger, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Dresden Altstadt. Good to hear that you enjoyed our excellent breakfast, the location and the room. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Bien

Torben

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint til prisen og god beliggenhed
Fint til prisen, og virkelig god beliggenhed i forhold til centrum.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 31 juil. 2022
Dear Torben, Thank you for taking the time to share your feedback and that you liked the price-performance ratio of our house. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 Bien

Hermann

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 31 juil. 2022
Hello Hermann, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

10/10 Excellent

Merja

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 23 juin 2022
Dear Merja, Thank you so much for fantastic review after your short stay with us. I hope we could host you once again, very soon! Best regards,

8/10 Bien

Matthias

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren mit dem Preis-Leistungsverhältmis zufrieden.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 juin 2022
Hallo Matthias, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Jürgen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider funktionierten im Haus die Telefone nicht. Bus und Bahn sind nur einige Minuten entfernt, sehr gute Straßenbahnanbindungen in die Dresdener Stadtteile, sehr gute Bahnanbndungen in die Gegend, z.b. Radebeul, Meißen usw. ein sauberes Hotel mit freundlichen Mitarbeiter/innen, dass sein Geld wert ist. Die Wege zum Elbufer und zum Zwinger sind nicht weit.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 juin 2022
Hallo Jürgen, vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Besuch in Dresden unser Leonardo Dresden Altstadt ausgesucht haben und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Gern gebe ich Ihre konstruktive Kritik zu den Telefonen an die relevante Abteilung weiter. Vielen Dank dafür und wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen. Viele Grüße,

10/10 Excellent

Flavio

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 18 mai 2022
Dear Flavio, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Dresden Altstadt. If Dresden will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,

8/10 Bien

Bell Louise Wigelsen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint hotel med en lækker morgenmadsbuffet. Receptionisten, der tjekkede os ind var meget venlig og hjælpsom. Sengene var behagelige og badeværelserne ar alt det nødvendige.
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 29 avr. 2022
Dear Bell Louise, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,