Avis sur Leonardo Hotel Dresden Altstadt
Leonardo Hotel Dresden Altstadt
Magdeburger Str. 1a, Dresden, SN
Avis
8,4
Très bien
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 18 déc. 2018
Dear Patrick, Thank you for sharing your positive experience with us. We highly appreciate our guests’ comments as they help us to improve our service, ensuring that we deliver an experience in line with our guests’ expectations. We will inform the responsible department about the TV channel choice, thanks. We would be happy to welcome you again and wish you all the best. Kind regards,
8/10 Bien
Marc
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leuk hotel vanwaaruit je het centrum makkelijk kun
Marc
Réponse de General Manager le 11 nov. 2016
Dear Guest, Thank you for your time to comment on your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in Dresden. We are looking forward to welcoming you back very soon. Best wishes from the team of the Leonardo Hotel Dresden Altstadt. Simone Leonhardt, General Manager
8/10 Bien
Christophe, Belgique
8 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Réponse de General Manager le 10 août 2016
Dear Christophe, Thank you for your stay and for taking time afterwards to give us your feedback. We are very happy, that you highlighted our breakfast and our cleanliness. We regret that the friendliness of our team did not meet your expectations. Please recognize that we aim to do better. We hope that you give us another chance to show our commitment to excellent service. Simone Leonhardt, General Manager - Leonardo Hotel Dresden Altstadt
10/10 Excellent
Isabelle, Grenoble
10 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isabelle
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 16 juin 2016
Dear Isabelle, we really appreciate the full points belonging our Leonardo Hotel Dresden Altstadt. We are delighted that you emphasized our good quality and our location. The whole team would be happy to have you here in Dresden as a guest again.
10/10 Excellent
Aris, France
11 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location and friendly and helpful staff
Aris
Réponse de Management le 22 févr. 2016
Dear Aris, first of all we want to thank you for taking time to fill in this guest questionnaire. We really appreciate your positive feedback and were happy to share it with our team. Your annotations and advises are essential for the permanent improvement of our service quality. Only with your help we can reach our goal – your satisfaction. With great pleasure we would like to welcome you again in our Leonardo Hotel Dresden Altstadt or any other of the Leonardo Hotels.
10/10 Excellent
Maxime, caen
14 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dresden Perfect!
Maxime
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 20 nov. 2015
Dear Maxime, thank you for the excellent review of our hotel. We look forward to your next stay.
8/10 Bien
Hélène, Paris
25 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à recommander
Hélène
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 8 sept. 2015
Dear Hélène, thank you for your nice and detailed Feedback. We hope we see you soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu loin du centre mais transports (tramw gare)
Voyageur vérifié
Réponse de L Hotel Dresden Altstadt le 19 août 2015
Dear guest, thank you for your nice comments. We hope to see you again in Dresden.
4/10 Médiocre
Anonymous
16 janv. 2015
Les points faibles : Personnel et service
Accueil catastrophique!!
Anonymous
6/10 Satisfaisant
Raymond, Paris, France
9 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicely located but over priced wifi
Raymond
8/10 Bien
Wolfgang
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wolfgang
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 18 mars 2024
Hallo Wolfgang, Danke, für Ihre Bewertung. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,
2/10 Horrible
Gunda
2 janv. 2024
Gunda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de L. Schwenke Guest Relations Support le 8 janv. 2024
Dear Gunda,thank you for your feedback. Unfortunately we were not able to convince you of our service and standard. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind regards,
10/10 Excellent
Nancy
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de L. Schwenke Guest Relations Support le 29 déc. 2023
Dear Nancy,thank you very much for your lovely feedback and your visit in our hotel.It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard.Your comments are such a big compliment to our whole hotel team.We look forward to your next visit and wish you all the best for the new year.Kind regards
10/10 Excellent
Janine
17 déc. 2023
Janine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Janine, Danke, für Ihre Bewertung mit der bestmöglichen Punktzahl. Bis zu Ihrer nächsten Buchung und alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Christopher
13 déc. 2023
Christopher
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Christopher, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,
2/10 Horrible
Dr. Ulrich
11 déc. 2023
Dr. Ulrich
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Dr. Ulrich, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Viele Grüße,
10/10 Excellent
Stephanie
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast le 20 déc. 2023
Hallo Stephanie, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,
8/10 Bien
Holger
14 oct. 2023
Holger
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 16 oct. 2023
Hallo Holger, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Kwangsun
Voyage d’affaires
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kwangsun
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 oct. 2023
Dear Kwangsun, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
10/10 Excellent
Marion
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marion
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 22 sept. 2023
Liebe Marion, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Thomas
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 21 août 2023
Hallo Thomas, Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Viele Grüße,
8/10 Bien
Gerd-Wolfgang
16 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gerd-Wolfgang
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Melanie Hartmann, Assistant FO Manager DD le 17 août 2023
Hallo Gerd-Wolfgang, wir möchten die Chance nutzen, um uns bei Ihnen für Ihre positive Bewertung zu bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,
2/10 Horrible
Dirk
5 août 2023
Dirk
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 28 août 2023
Hallo Dirk, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen uns, dass Sie sich bei Ihrer nächsten Reise erneut für uns entscheiden und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,
10/10 Excellent
Claire
28 juin 2023
Claire
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 juin 2023
Dear Claire, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,
10/10 Excellent
Markus
8 juin 2023
Markus
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 28 juin 2023
Hallo Markus, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
4/10 Médiocre
Annie
Voyage en groupe
7 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
3 dage uden morgenmad i Dresden
Annie
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 juin 2023
Dear Annie, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Dresden Altstadt. We are very sorry that we could not meet your expectations in the breakfast area and would like to apologize to you. Due to the renovation of the actual breakfast area, we have to comply with an upper limit of breakfast guests and therefore cannot be booked on site at the moment, we are sorry. Thank you for letting us know. Kind regards,
10/10 Excellent
Andreas
Voyage en couple
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 mai 2023
Hallo Andreas, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 mars 2023
Dear guest, Many thanks for great recommendation. Leonardo Dresden Altstadt-Team is looking forward to hosting you again. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 févr. 2023
Dear guest, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,
8/10 Bien
Pascal
Voyage d’affaires
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 févr. 2023
Hello Pascal, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Dresden Altstadt. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,
8/10 Bien
Frank
13 févr. 2023
Frank
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 14 févr. 2023
Hallo Frank, Wir freuen uns, dass Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,
8/10 Bien
Jörg
Voyage en couple
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jörg
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 févr. 2023
Hallo Jörg, wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Leonardo Dresden Altstadt erlebten. Ihre konstruktiven Hinweise zum Restaurant und den Zimmern wissen wir zu schätzen, vielen Dank. Gern möchten wir Sie bei der nächsten Möglichkeit wieder begrüßen. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Jörg
Voyage en couple
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jörg
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 janv. 2023
Hallo Jörg, Unsere Mission ist es unseren Gästen die bestmögliche Gastfreundschaft und Service zu bieten. Schön, dass wir dieses Ziel bei Ihnen erreicht haben. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
Yoonkyung
5 janv. 2023
Yoonkyung
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 janv. 2023
Dear Yoonkyung, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Dresden Altstadt. Best regards,
8/10 Bien
Franz
Voyage en couple
5 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Franz
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 6 déc. 2022
Hallo Franz, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Leonardo Dresden Altstadt gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Walter
Voyage en couple
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 2 déc. 2022
Hallo Walter, danke für Ihre Zeit unser Hotel zu bewerten. Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Ihre Hinweise sind für die Weiterentwicklung unseres Hotels sehr hilfreich, vielen Dank. Leider können wir einige Bereiche aus personellen Gründen nicht vollständig besetzen. Das Coronavirus hat unsere Branche, wie viele andere auch, stark getroffen, wir entschuldigen die Unannehmlichkeiten. Umso mehr freuen wir uns, dass Sie den Weg zu uns gefunden haben. Sehr gern möchten wir Sie wieder als Gast bei uns im Leonardo Dresden Altstadt begrüßen dürfen und wünschen Ihnen alles Gute. Viele Grüße,
8/10 Bien
Adrian
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
This location needs improvement!
Adrian
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 7 oct. 2022
Hello Adrian, Thank you for taking the time to rate your stay at the Leonardo Dresden Altstadt. We are very sorry that you were not satisfied. We are doing our best to resolve the matter you raised. We appreciate your constructive feedback very much. Thank you for letting us know. Kind regards,
8/10 Bien
Jan
27 sept. 2022
Jan
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 20 févr. 2023
Hallo Jan, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Romain
22 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romain
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 23 sept. 2022
Dear Romain, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Consigliato
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 12 sept. 2022
Dear guest, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,
8/10 Bien
Dirk
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirk
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 30 août 2022
Hallo Dirk, Schön zu lesen, dass Ihnen unsere Lage in positiver Erinnerung geblieben ist. Herzliche Grüße,
10/10 Excellent
yujin
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
:)
yujin
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 4 août 2022
Dear yujin, I think it is the best recommendation we could ever wish to get. Thank you for being with us and your time spent to share all necessary information for future travelers. I wish we could host you once again. Best regards,
8/10 Bien
Ger
Voyage en groupe
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ger
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 9 août 2022
Dear Ger, Thank you very much for your feedback and providing us with your impressions of the Leonardo Dresden Altstadt. Good to hear that you enjoyed our excellent breakfast, the location and the room. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,
8/10 Bien
Torben
Voyage en famille
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fint til prisen og god beliggenhed
Torben
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 31 juil. 2022
Dear Torben, Thank you for taking the time to share your feedback and that you liked the price-performance ratio of our house. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
8/10 Bien
Hermann
Voyage d’affaires
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hermann
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 31 juil. 2022
Hello Hermann, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,
10/10 Excellent
Merja
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merja
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 23 juin 2022
Dear Merja, Thank you so much for fantastic review after your short stay with us. I hope we could host you once again, very soon! Best regards,
8/10 Bien
Matthias
Voyage en couple
8 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthias
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 juin 2022
Hallo Matthias, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Jürgen
4 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jürgen
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 10 juin 2022
Hallo Jürgen, vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Besuch in Dresden unser Leonardo Dresden Altstadt ausgesucht haben und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Gern gebe ich Ihre konstruktive Kritik zu den Telefonen an die relevante Abteilung weiter. Vielen Dank dafür und wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen. Viele Grüße,
10/10 Excellent
Flavio
16 mai 2022
Flavio
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 18 mai 2022
Dear Flavio, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Dresden Altstadt. If Dresden will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,
8/10 Bien
Bell Louise Wigelsen
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bell Louise Wigelsen
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Katrin Kraske, Guest Relations Manager le 29 avr. 2022
Dear Bell Louise, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,