Avis sur Mirage Bab Al Bahr Beach Resort
Mirage Bab Al Bahr Beach Resort
Al Faqeet Road, Dibba, Dhadnah, Fujairah
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Mayra Esther
Voyage en groupe
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great views and location
Mayra Esther
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Mirage le 15 avr. 2022
Dear Ms. Mayra,
Greetings from Mirage Bab Al Bahr Beach Resort!
Thank you for taking the time to share your recent experience At Mirage Bab Al Bahr Beach Hotel! Please know that your feedback is extremely valuable to us, we use feedback, such as yours, to continuously make changes to ensure that we are moving in the right direction as we continue to build strong-most custom relationships. I would like to start by apologizing to you for the inconveniences you faced during your stay. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we appreciate that you brought your experience to our attention. We take feedback seriously and will coach our team to make the necessary changes so we can provide a better experience in the future.
I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.
Best Regards,
Management of Mirage Hotels Group
10/10 Excellent
Nurul Huda
7 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nurul Huda
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice family hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Mohammad
Voyage en famille
30 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great getaway from city
Mohammad
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Gopakumar
Voyage en famille
23 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gopakumar
Séjour de 1 nuit en mai 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
8/10 Bien
Pererik
7 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place
Pererik
Séjour de 1 nuit en avril 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
8/10 Bien
Lana
31 déc. 2020
Lana
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
8/10 Bien
Mohammed
Voyage en famille
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Resort for Staycation
Mohammed
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
10/10 Excellent
PraveenDas, Dubai
Voyage en famille
7 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PraveenDas
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
10/10 Excellent
Maryam
Voyage en famille
9 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service
Maryam
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
4/10 Médiocre
Ahmed
8 nov. 2020
Ahmed
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
8/10 Bien
Jamal
3 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamal
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de FOM le 30 oct. 2020
Dear Mr. Jamal,
Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear you had a nice stay with us. Kindly let us know for any further assistance.
Best Regards
Mavluda Teshayeva
Front Office Manager
10/10 Excellent
Elias
Voyage en famille
24 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elias
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Mavluda Teshayeva le 27 août 2020
Dear Mr. Elias,
Greetings from Mirage Bab Al Bahr!
Thank you for your time to share your feedback. We are glad to hear you had a nice stay with us and your feedback regarding restaurant has been passed to higher management.
Looking forward to seeing you soon again.
Best Regards
8/10 Bien
Vinay
Voyage en groupe
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vinay
Séjour de 1 nuit en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de M le 22 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for your valuable feedback it is important to us.
In light to your reviews we had investigated and double check your issues.
The maintenance, We have publish on expedia that our beach is temporarily closed and we also send you a message in regards to that and was read on your side on Feb. 19, 2020 at 10.34PM.
For the room size it is also publish that our bungalow rooms that you have booked is 18sqm.
On your check out, it is an international standard to check the rooms of the guest upon check out.
Further more we do have pest control maintenance in regards to the insects.
Once again thank you for your feedback.
Have a nice day ahead
8/10 Bien
Abdullatif, UAE
Voyage d’affaires
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdullatif
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Comment from Hotel le 15 sept. 2019
Dear Mr. Abdullatif, thank you very much for taking time to share your experience. We are delighted to know that you had enjoyed your stay in our property. We are looking forward to welcome you back, and once again, thank you for choosing Mirage Bab Al Bahr Hotel and Resort
Sincerely, Kristina Ryzhova Guest Relation Officer
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 août 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Shabin
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shabin
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
arif
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
هدواء
arif
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de FOM le 3 juil. 2019
Dear Mr. Arif
It was indeed a pleasure to welcome you at Mirage Bab Al Bahr.
Thank you very much for taking time to share your experience.
We are delighted to know that you had enjoy your stay in our property.
It is truly gratifying to read the appreciation of our guest. I have shared your comment with everyone and they're all enthralled about it.
We are looking forward to welcome you back in a not too distant future, and once again, thank you for choosing Mirage Bab Al Bahr Hotel and Resort
Sincerely
Douglas Manalang
Front Office Manager