Avis
5,8
5,8/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Management le 23 juil. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
10/10 Excellent
Martin
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very decent Inn!
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Manager le 27 sept. 2019
Thank you for your 10 out of 10! We are so happy you stayed with us and we look forward to having you again. Have a wonderful day!
6/10 Satisfaisant
Alexandre
31 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 1 août 2019
Thank you for your rating
6/10 Satisfaisant
Martine, Longueuil, Qc Canada
24 sept. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Manager le 28 sept. 2018
Thank you for your review.
8/10 Bien
daniel, laval quebec
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
daniel
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Manager le 22 févr. 2018
Thank you for your 4 star review! We are so pleased that you chose us for your lodging needs on your American road trip. Have fun and we look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Olivier
14 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
2/10 Horrible
Krista
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Krista
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Ruben
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
zixian
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
zixian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
April
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
April
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Charles
2 janv. 2024
Charles
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Robin
2 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Aide G
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aide G
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Lillian
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Lillian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Erin
Voyage en couple
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Osvaldo
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Osvaldo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Chuck
20 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chuck
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Christina
8 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Migrant housing-not a hotel
Christina
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Armando
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
6/10 Satisfaisant
Isabel
1 nov. 2023
Isabel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Chavon
29 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bed bugs,!
Chavon
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Good Aaernoon,These are INK MARKINGS.?This Pest concern was not confirmed. These photos give me no bugs in photos.thank you for your responce
4/10 Médiocre
Sean, Kamloops
25 oct. 2023
Sean
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Heather
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No bueno
Heather
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
2/10 Horrible
Jordan R
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan R
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
2/10 Horrible
Nathan
22 oct. 2023
Nathan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Joseph
13 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
NEVER AGAIN!!!!
Joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
2/10 Horrible
Suzanne
7 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 6 oct. 2023
Sir Our Hotel was having plumbing work done. You did agree to go to our sister property have a good day.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 7 nov. 2023
Thank you for your feedback we will work on these things as a team.
2/10 Horrible
Clifford
20 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Unsafe, Squalid Inn not Quality in Denver
Clifford
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management. le 29 sept. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are sadden to hear this. We take personal safety very seriously. Thank you for bringing this to our attention. If you have any further comments or suggestions for us, please do not hesitate to share them. We value your input as it helps us continually improve our services. We hope that despite this unfortunate incident, you might consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you better next time.Warm regards,
4/10 Médiocre
Lori
20 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management. le 29 sept. 2023
Thank you! Come back soon!
2/10 Horrible
Naomi
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 19 sept. 2023
Good morning, We spoke with you and you keept asking for later time due to flight delay then we did and you never came to check in that night we waited and held your room until 3 am I do apologize for any inconvience this any have casused you, The next morning around 8 am you asked if you could have a refund then asked if you can still have your room We can not adjust 3rd party reservations. Have a great day.
2/10 Horrible
CHRISTOPHER
Voyage en groupe
14 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Left Immediately
CHRISTOPHER
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
13 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
Lacey
Voyage en groupe
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Would not recommend
Lacey
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
4/10 Médiocre
Paul
10 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
Alberto
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
Elena
6 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
Thank you for your responce we as a team would like for you to be comfortable with us. Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
Wendy
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Wendy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
Thank you for your feed back we do have a large group inhouse However we would like to know your Worries here at the hotel during your stay so that we may correct any concerns immidetally
2/10 Horrible
Joan
4 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
We are so sorry you felt this way we do our best to keep hotel clean thank you for your time
2/10 Horrible
Denise
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
We are sorry you felt that way thank you for your time
2/10 Horrible
Victor
28 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
10/10 Excellent
Peepin
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peepin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de alaya front desk le 26 août 2023
Hello, Thank you for your response, we truly appreciate your feedback as we are striving for greatness here at the Quality Inn. We will be passing on your feedback to our staff. as well, we do apologize for any inconvenience the noise may have made during your stay, but we look forward to providing you with another 5 star stay in the future.
2/10 Horrible
Ravi
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravi
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
did we send it back to you?
2/10 Horrible
Erica
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
21 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management. le 15 sept. 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
James
19 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great if you live as a pig.
James
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Management le 7 sept. 2023
We are not happy about this we are sorry thank you for your time
2/10 Horrible
Leslie
16 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de MANAGER le 17 août 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de MANAGER le 17 août 2023
Thank for taking the time to tell us about your stay. I am sorry to hear you did not have the best experience. Please allow me to express my sincerest apologies. We as a team strive to do better every day. We hope you decide to give us another chance, here at the Rodeway/Quality Inn Denver Downtown. Thank you.
2/10 Horrible
Cheryl
Voyage en famille
11 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jazmine le 14 août 2023
Cheryl, I am sorry to hear your stay was unpleasant.