Les notes se basent sur un nombre total de 38 avis vérifiés

2,9 sur 5
Recommandé par 56 % des clients
3,0 Propreté de la chambre
2,9 Services et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par Stéphanie de Lyon France

Hotel Mohan International à éviter

Publié le 25 févr. 2016 sur Hotels
Nous sommes arrivé un couple avec un bébé de 15mois le 15/02/2016 à 2hrs du matin. Malgré nos mails à l'hôtel Mohan International personnes à l'aéroport. HOTEL MINABLE: SALLE, BRUYANT.....
1 sur 5
par un voyageur vérifié de Paris

A éviter...

Publié le 21 mai 2009
Hotel bien situé dans un secteur animé et varié en restaurants et commodités, près de la gare. Par contre, les prestations de l'hotel ne sont pas en rapport avec le prix payé par nuit...Service et Accueil déplorable (Sollicitations téléphoniques incessantes de la direction nous proposant des excursions...) Pas de service de nettoyage de chambre sauf sur demande...Du personnel errant à tout heure ou dormant dans les couloirs ce qui dérange le sommeil des voyageurs... Cafards errant dans la chambre... A éviter...Pour moins cher vous avoir mieux...
2 sur 5
par un voyageur vérifié de bali

Lacklustre

Publié le 6 déc. 2017
Not a good choice for the money...food no good, no water in room, no one cleaned or serviced during our 4 night stay....I stay in Delhi often and plenty much better options available.
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Sydney, Australia

Rude staff, noisy hotel and dirty rooms

Publié le 28 nov. 2017
Firstly, the staff tried to charge us extra taxes on our arrival and when they finally realised that our cost included taxes there was no apology for trying to cheat us. The room was ok, linens were dirty tho and only a small amount of toilet paper and water was provided for our two night stay. The rooms were not sound proof at all and it was very noisy all night, mostly because the hotel staff slept on mattresses in the hallways outside our room! They talked all night and had phones ringing constantly. The breakfast was terrible, not really sure why this is named mohan "international" as it was 100% Indian and served in a filthy room. I couldn't even eat there the second morning. Not a great stay and won't be staying here again.
2 sur 5
par Pritesh

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 1 nov. 2017 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 11 oct. 2017
The room was clean and the staff friendly and helpful.
2 sur 5
par vipin

Very worst experience

Publié le 4 oct. 2017 sur Hotels
In last month of September i visited the mohan international hotel new delh. I visited there for one night. I booked it by hotel.com and check it at late night. If i look at the price if room it is very costely. The tarrif of room is 1700 indian rupees per night. But it is highly uncomfortable hotel. Room is very small, there are no almirah in room . Towel and bedsheet are not too clean. You can hear a lot of noice from the others room and hotel staff. The behavior of hotel staff is not good.there are No any basic facilities available in hotel. Very worst experience. I will never stay in this hotel. Only one thing is good in this hotel that it is very close to new delhi railway station.
1 sur 5
par Clive

Only fab in name

Publié le 23 juil. 2017 sur Hotels
I was unable to check in as the police had closed off the area due to flooding and a malaria outbreak. Although I rang the hotel and cancelled my booking , hotels.com have sided with the hotel and refused me a refund of my 3 weeks payment.
2 sur 5
par Balaji

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 16 févr. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Radhika V.

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 10 juil. 2016 sur Hotels