Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Herods dead sea le 14 juin 2023
Dear Guest,Thank you for staying at the Herods Dead Sea Hotel.Your comments have been forwarded for review and improvement.We will be happy to host one of our guests again.Best regards,The management of the Herods Hotel.
10/10 Excellent
Marcus
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel to enjoy the dead sea
Marcus
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Herods dead sea le 30 mars 2023
Dear Guest,Thank you for staying at the Herods Dead Sea Hotel.We will be happy to host one of our guests again.Best regards,The management of the Herods Hotel.
10/10 Excellent
sylvie
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
sylvie
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Nina le 6 déc. 2022
Dear guest, Thank you for staying at the Herods Dead Sea HotelYour complaint has been brought to the attention of the hotel managementRegardsThe hotel management
10/10 Excellent
Clara
31 oct. 2022
Clara
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nina le 1 nov. 2022
Dear Alexander, Thank you for staying at the Herods Dead Sea Hotel and thank you for the feedback, best regards
6/10 Satisfaisant
Serge
Voyage en famille
19 sept. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Nina le 19 sept. 2022
Dear Guest,Thank you for staying at the Harrods Dead Sea HotelRegards
10/10 Excellent
PHILIPPE
Voyage en couple
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PHILIPPE
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Reputation manager le 12 juin 2022
Dear Philippe
Thank you for the feedback
Hope to see you soon as our guest's
Best Regards
Roy Even Tov
Reputation manager
2/10 Horrible
Serge
4 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plus jamais cet hôtel
Serge
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Web guest inquiry manager le 8 avr. 2022
Deae serge
We spoke on the phone regarding your stay with us
Best Regards
Roy Even Tov
10/10 Excellent
Gabriel
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour exemplaire
Gabriel
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Web guest's inquiry manager le 15 nov. 2021
Dear Gabriel
Thank you for hosting at Herods Dead Sea Hotel
Thank you for the warm feedback
Our pools will be heated by the rnd of yhe month
Hope to see you soon as our guest's
Best regards
Roy Even Tov
Web guest's inquiry manager
6/10 Satisfaisant
stephane
8 nov. 2021
stephane
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Web guest's inquiry manager le 9 nov. 2021
Dear Stephane
Thank you for hosting at Herods Dead Sea Hotel
Best regards
Roy Even Tov
Web guest's inquiry manager
10/10 Excellent
Roger
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très agréable, nourriture très bonne, person
Roger
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Web guest's inquiry manager le 11 oct. 2021
Dear Roger
Thank you for hosting at Herods Dead Sea Hotel
Thank you for the feedback
Best Regards
Roy Even Tov
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Web guest's inquiry manager le 31 juil. 2021
Dear guest
Thank you for the feedback
Your comments will forward to hotel management
Best regards
Roy Even Tov
Web guest's inquiry manager
Herods Dead Sea
10/10 Excellent
Rebecca
29 juin 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rebecca
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de נינה le 2 juil. 2020
אורח יקר,
תודה על הפידבק החיובי ותודה שהתארחת במלון הרודס ים המלח
בברכה
הנהלת המלון
6/10 Satisfaisant
ghislaine
Voyage en groupe
29 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
ghislaine
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de נ le 2 janv. 2020
We appreciate your taking the time to rate the hotel
We take all your comments carefully and attentively, which have been submitted for treatment and act accordingly
We would love to have you on your next vacation too
Best regards,
Bracha, director of the " websites " Herods Dead Sea
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de bracha le 5 oct. 2019
Thank you for choosing the Herods Dead Sea Hotel and appreciate your taking the time to rate the hotel. The hotel staff works diligently to provide our guests with a stay that is an experience. We will also have you on your next vacation. Regards, bracha, the Herods Dead Sea Hotel.
2/10 Horrible
ABECASSIS, NATANYA
Voyage en couple
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ABECASSIS
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de bracha le 10 sept. 2019
Thank you for choosing the Herods Dead Sea Hotel and appreciate your taking the time to rate the hotel. The hotel staff works diligently to provide our guests with a stay that is an experience.We will also have you on your next vacation.Regards,
bracha, the Herods Dead Sea Hotel.
8/10 Bien
sylvie
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
sylvie
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de bracha le 26 août 2019
Thank you for choosing the Herods Dead Sea Hotel and appreciate your taking the time to rate the hotel. The hotel staff works diligently to provide our guests with a stay that is an experience.We will also have you on your next vacation.Regards,
bracha, the Herods Dead Sea Hotel.
8/10 Bien
Salome
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salome
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de bracha le 26 août 2019
Thank you for choosing the Herods Dead Sea Hotel and appreciate your taking the time to rate the hotel. The hotel staff works diligently to provide our guests with a stay that is an experience.We will also have you on your next vacation.Regards,
bracha, the Herods Dead Sea Hotel.
8/10 Bien
PATRICK
5 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon Sejour,,Accès mer direct appréciable
PATRICK
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de bracha le 8 août 2019
Thank you for choosing the Herods Dead Sea Hotel and appreciate your taking the time to rate the hotel.We take all your comments carefully and attentively, which have been forwarded to the relevant department manager and acted accordingly to optimize.We hope you will be able to stay again at the Herods Dead Sea Hotel, to change the impression created.Regards,Bracha Asiag Rubinov, Customer Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de nina le 21 avr. 2019
dear guest
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback,
nina ohana- manager Herods dead sea
8/10 Bien
René
24 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour agréable
René
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de nina le 26 mars 2019
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea.
Best Regards.
nina ohana -manager herods dead sea
4/10 Médiocre
Gerard, Tel Aviv
16 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerard
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de nina le 17 mars 2019
Thanks for staying with us.
We appreciate your feedback,
nina ohana– manager Herods dead sea
8/10 Bien
jean louis, Lunel
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand hotel avec acces direct à la Mer Morte
jean louis
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de nina le 10 mars 2019
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea. Regards.
nina ohana-manager herods dead sea
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 oct. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de nina ohana assistant general manager. le 21 oct. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback,
10/10 Excellent
Anthony
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de dorityo le 19 août 2018
Dear guest,
I would like to thank you for your positive comments regarding your stay at Herods. Your overall appreciation was shared to the different members of the Hotel and to it management. We will be delighted to have you again among our guest in the near future.
Best regards
Dorit Yogev
Room division manager Herods dead sea
8/10 Bien
Albert
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne adresse pour ceux qui ont une voiture
Albert
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de dorit le 20 juin 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
6/10 Satisfaisant
Gerard, Tel Aviv
18 juin 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Gerard
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de dorit le 20 juin 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
4/10 Médiocre
fredy, bruxelles
22 mai 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas mal et très proche de la plage
fredy
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de dorit le 24 mai 2018
Dear guest ,
Thank you for choosing to stay in our hotel, and for reviewing your stay,
We were sorry to read your disappointment. All of your remarks will be brought to the hotel's general manager's attention.
We will be happy to see you in your next stay in Israel an in our hotel;
please contact us and we will take care personally your reservation.
Best regards ,
Dorit Yogev
Room division manager
8/10 Bien
eliane, paris
26 avr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel bord de plage
eliane
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de dorit le 28 avr. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
8/10 Bien
caroline, lyon
17 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service
correct
caroline
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de dorityo le 21 janv. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
8/10 Bien
christophe
6 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un bon hôtel sur la plage
christophe
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de suzan le 9 déc. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
8/10 Bien
roland
25 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
roland
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de suzan le 27 nov. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de suzan le 19 nov. 2017
Dear guest,
I would like to thank you for your positive comments regarding your stay at Herods. Your overall appreciation was shared to the different members of the Hotel and to it management. We will be delighted to have you again among our guest in the near future.
Best regards
Dorit Yogev
Room division manager Herods dead sea
6/10 Satisfaisant
Laurinda
7 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien maìs améliorations à faire par exemple
Laurinda
Séjour de 21 nuits en octobre 2017
Réponse de suzan le 9 nov. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager Herods dead sea
6/10 Satisfaisant
Sarah
29 août 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sarah
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de suzan le 6 sept. 2017
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea. Regards.
Dorit yogev-room division manager herods dead sea
10/10 Excellent
ln, France
19 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
ln
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de dorit le 20 août 2017
Dear guest,
I would like to thank you for your positive comments regarding your stay at Herods. Your overall appreciation was shared to the different members of the Hotel and to it management. We will be delighted to have you again among our guest in the near future.
Best regards
Dorit Yogev
Room division manager Herods dead sea
10/10 Excellent
CLAUDE
26 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CLAUDE
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Réponse de suzan le 30 juil. 2017
Dear guest,
I would like to thank you for your positive comments regarding your stay at Herods. Your overall appreciation was shared to the different members of the Hotel and to it management. We will be delighted to have you again among our guest in the near future.
Best regards
Dorit Yogev
Room division manager Herods dead sea
6/10 Satisfaisant
Gérard
21 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
deçus
Gérard
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de suzan le 23 juin 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, dorit Yogev – room division manager herods dead sea
10/10 Excellent
Frederic
19 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
Réponse de suzan le 22 mai 2017
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea. Regards.
Dorit yogev-room division manager herods dead sea
8/10 Bien
Daniel
2 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel avec accès direct à la mer.
Daniel
Réponse de suzan le 5 mai 2017
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea. Regards.
Dorit yogev-room division manager herods dead sea
8/10 Bien
kelly , dead sea
3 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super
kelly
Réponse de room division manager le 4 avr. 2017
Dear Guests,
thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea. Regards.
Dorit yogev-room division manager herods dead sea
8/10 Bien
laurent
2 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel de bon standing avec personnel serviable
laurent
Réponse de General Manager le 11 nov. 2016
Dear Guests,
thank you for choosing Herods Dead Sea.
regards,
Suzan-public r.maneger
10/10 Excellent
olivier
31 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel établissement , excellent service
olivier
Réponse de General Manager le 3 nov. 2016
Dear Guests,
thank you for your post.
regards,
Suzan-public r.maneger
10/10 Excellent
Serge
28 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel Hôtel sur une plage de rêve !
Serge
Réponse de General Manager le 1 nov. 2016
Dear Guests,
thank you for your post anf for your comments
regards,
Suzan-public r.maneger
10/10 Excellent
Gerard, Tel-Aviv
1 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerard
Réponse de suzan le 17 juil. 2016
Dear Geust ,
thank you for choosing herods-dead sea.
regards,
Suzan-public r.maneger
8/10 Bien
William
5 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Dear Geust ,
thank you for choosing Herods Dead Sea.
10/10 Excellent
Guillaume, Lyon
18 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Guillaume
Réponse de suzan le 23 juil. 2016
Dear Geust ,
thank you for choosing Herods Dead Sea and thank you for your post
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mars 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de suzan le 4 juin 2016
Dear Geust ,
thank you foryour post- hope to see you in the Herods Dead Sea soon .
regards,
Suzan-public r.maneger
10/10 Excellent
Laurent, Paris
15 mars 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Face à la mer morte
Laurent
Réponse de Suzan-public r.maneger le 18 mars 2016
Dear Geust,
Thank you for your post and for choosing Herods Dead Sea.
Regards,
Suzan -public r. maneger
10/10 Excellent
Dany, France
29 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hotel
Dany
Réponse de suzan le 5 mars 2016
Dear Geust ,
Thank you for choosing Herods Dead Sea -hope to see you soon comming back .
Suzan-public r.maneger
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 sept. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bruyant et vétuste
Voyageur vérifié
Réponse de suzan le 1 déc. 2015
Dear Guest,
Thank you choosing Herodes Dead Sea and thank you for your feedback and for you post .
regards,
Suzan-public r.maneger .