Extérieur

Avis sur Sleep Inn Ormond Beach - Daytona

2.5 out of 5
Sleep Inn Ormond Beach - Daytona
170 Williamson Blvd, Ormond Beach, FL

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 425 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 307 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 106 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 87 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 78 avis sur 1003." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre , bien situé près de I95, déjeuner inclus
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Manager. le 19 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for the review. I am so happy that you found the clean room, a nice location, and a good breakfast. We take a lot of pride in treating guests like we would all love to be treated ourselves. I hope that you will choose to stay again.Sincerely,Hotel Manager.

8/10 Bien

Pierre

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager. le 17 févr. 2023
Dear Pierre,Thank you for your kind review. I’m glad we were able to provide a good experience for you. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. I look forward to seeing you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 Médiocre

Ginette G

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le tapis etait très sale, la toilette n'etait pas fixée solidement au sol, les poignées des tiroirs etaient rouillés, ca a vraiment besoin de renovations majeures ds l'hotel
Réponse de Hotel Manager. le 3 janv. 2023
Dear Ginette G,Thank you for your stay. I apologize that maintenance and housekeeping issues detracted from your experience with us. We’re always working to make the guest experience better than ever before. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I hope you will try us again in the future. Sincerely,Hotel Manager.

8/10 Bien

Johanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2022

10/10 Excellent

Marc-André

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pres de l autoroute et proche de plein de resto . Bel emplacement et bon prix .
Séjour de 1 nuit en février 2022

6/10 Satisfaisant

Jean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Apprécié: sur notre chemin pour nous rendre en Floride; accueil affable. Déplu: pas de fauteuil dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

6/10 Satisfaisant

France

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le tapis dans les corridors super sale et dans la chambre les coins sont fait assez ronds. Une petite odeur en entrant dans la chambre aussi. En général il manque de propreté.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Management le 11 mars 2020
Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Clément

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
C'était bien le seul inconvénient le Wi-Fi etait pas fort et très difficile de se connecter
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Management le 3 mars 2020
Thank you for the 8 out of 10 score.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Management le 20 févr. 2020
Thank you for the feedback

8/10 Bien

Lyse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La balayeuse aurait pu être passée le long des murs
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Management le 6 févr. 2020
Thank you for your feedback, we appreciate it.

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Management le 6 janv. 2020
Thank you for the 8 out of 10 score.

10/10 Excellent

Stephane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Management le 3 déc. 2019
Thank you for the 10 out of 0 review! We appreciate it.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Management le 18 nov. 2019
Thanks for the 5 out of 5 score!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Management le 4 nov. 2019
Thank you for the 4 out of 5 score!

10/10 Excellent

Georges

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre très grande et très propre. Déjeuner excellent avec œuf/saucisse, etc
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Management le 28 oct. 2019
Thank you for the 10 out of 10 score! We appreciate it.

10/10 Excellent

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Très bon accueil. Personnel très agréable. Petit déjeuner du te salé. Chambre propre. Je le recommande
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Management le 10 juil. 2019
Thank you for the awesome feedback!

10/10 Excellent

Lyne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Management le 1 juil. 2019
Thank you for the 10 out of 10 score!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
le point fort de cet endroit est sans hésitation la propreté des chambre. la pire chose est la très mauvaise insonorisation. Par exemple, un couple en dessous de ma chambre s'est engueulé 3 heures à 6 heures du matin. J'ai mis des bouchons dans mes oreilles mais je les entendais quand même. L'établissement interdit de fumer dans les chambres, alors, les fumeurs entrent et sortent continuellement dans le passage pour fumer ce qui laisse une odeur étouffante à la sortie des chambre et sans compter le claquement de la porte continuelle à chaque fois que l'envie de fumer leur prend et ce , jour et nuit. pour terminer sur une note positive,le déjeuner était satisfaisant.
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 25 mars 2019
I was happy to read that you found our rooms clean and comfortable.

10/10 Excellent

GERALD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Hotel tres propre. Literie tres bien. Petit dej top. Nombreux magasins et restaurants aux alentours
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 13 mars 2019
Thank you for the great feedback!

8/10 Bien

France

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chambre propre et confortable. Un bon rapport qualité/prix
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 7 mars 2019
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Clément

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Très bien nous avons fait une demande spéciale et nous avons été très bien servi
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 6 mars 2019
Thanks Much!

10/10 Excellent

François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 6 mars 2019
Thank you for the 10 out of 10!

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 6 mars 2019
Thank you for the 10!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près des magasins et restaurants près de la 95 nous étions arrêter pour une nuit
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 12 févr. 2019
I was happy to read that your accommodation were commendable!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service courtois et avec le sourire. Instructions claires et surtout sur papier.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Management le 31 déc. 2018
Thank you for your feedback, we appreciate it.

10/10 Excellent

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super aubaine !
Hôtel très bien a proximité des axes routiers’.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Monica/GM le 29 déc. 2018
Thank you for the 5 out of 5 score. We appreciate it!

10/10 Excellent

Johane, St-Eustache

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de GM le 3 oct. 2018
Thank you for choosing the Sleep Inn Of Ormond Beach

10/10 Excellent

Costin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de GM le 1 juin 2018
We like to thank you for choosing the Sleep Inn Of Ormond Beach

10/10 Excellent

Marc, Longueuil,Québec, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel qualite/prix excellent
Très propre partout. a 12 minx De la plage Tres bien loger, lit très confortable
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de GM le 16 avr. 2018
We like to thank you for choosing the Sleep Inn Of Ormond Beach

4/10 Médiocre

Phil, Québec

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Ça pue dans la chambre !
Nous avons dû ouvrir la fenêtre toute la nuit pour aérer la chambre tellement l'odeur était mauvaise. Chambre 201 à déconseiller. Le coût de $140 est exagéré pour une seule nuit.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de gm le 20 mars 2018
Good Afternoon We like to thank you for your stay with us, also taking the time to do our on line survey, your feedback is very important to us and we are very glad you enjoyed your time here, Looking forward to seeing you real soon in the future.

8/10 Bien

Clément

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
très bien notre séjour c'est bien dérouler très bon lit et très bien dormi
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de GM le 31 mars 2018
Good Morning Thank You For Choosing The Sleep Inn Of Ormond Beach

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

8/10 Bien

Juan, ocala

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good quiet convenient place to stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 24 avr. 2024
Dear Juan,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a good and convenient stay with us. Providing a quiet and convenient environment is important to us, and we're pleased that you found our hotel suitable for your needs. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience next time.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Katherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The only thing I didn’t like was the loud music at the pool.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 20 avr. 2024
Dear Katherine,Thank you for your perfect rating and valuable feedback! We're glad to hear that you had an overall enjoyable stay. We apologize for the inconvenience caused by the loud music at the pool. Your comments will be noted, and we'll work on ensuring a more peaceful environment for our guests. We appreciate your patronage and hope to welcome you back for another fantastic stay in the future!Sincerely, Lucky Rao General Manager

10/10 Excellent

Brianna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very nice, staff was excellent, would stay again
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 18 avr. 2024
Dear Brianna,Thank you for your kind words and excellent rating! We're delighted to hear that you found our hotel very nice and that our staff exceeded your expectations. It's always a pleasure to know that our guests had a great experience and would choose to stay with us again. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bien

Janet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2024
Dear Janet,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're glad to hear that you had a positive experience overall. If there are any areas where we can improve and make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Tatiana

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2024
Dear Tatiana,Thank you for your perfect rating! We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us to maintain this level of excellence, please let us know. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Wendy, DeLand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Highly recommend
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 12 avr. 2024
Dear Wendy,Thank you so much for your glowing recommendation! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel. Your endorsement means a lot to us, and we truly appreciate your support. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Sincerely, Lucky Rao General Manager

10/10 Excellent

Justin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was good had a nice stay Everything I needed was so close nice room clean room not one problem this was my second stay and i plan on staying many more times in the near future
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 2 avr. 2024
Dear Justin,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are thrilled to hear that you had a pleasant stay and that everything met your expectations. Providing a clean and comfortable room, along with convenient amenities, is our priority, and we are delighted that you plan to stay with us again in the future. We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Yaigel

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 27 mars 2024
Dear Yaigel,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a good experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Sara

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is super conveniently located. The room was small but clean. There were some minor cosmetic things that the room needed but it was good overall. Breakfast was decent there were no eggs or bacon but there were waffles, a toaster, microwave, etc. the only reason I did not give this hotel 5 stars is because there was a live roach in the room. The roach looked like it had been sprayed with pesticides so that’s good.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 mars 2024
Dear Sara,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our hotel conveniently located and that your room was clean overall. We apologize for any inconvenience caused by the cosmetic issues and the presence of a roach in your room. Please rest assured that we take such matters seriously and have taken immediate action to address them. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Sincerely, Lucky Rao General Manager

8/10 Bien

Justin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was only two things that was wrong was the time that it took to get me in the room i had a reservation so i just dont understand what took so long and the stair well was next to my room and every time someone used the stairs the door slammed hard it woke us up a few times but overall the room was excellent staff was kind
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 20 mars 2024
Dear Justin,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the delay in checking you into your room and the inconvenience caused by the nearby stairwell. We appreciate your positive comments about our room quality and kind staff. We value your feedback and will work on addressing the issues you mentioned. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.Sincerely, Lucky Rao

2/10 Horrible

Benjamin John Dallas

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Train your staff on how to instruct guests to use the keyless entry.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 18 mars 2024
Dear Benjamin John Dallas,Thank you for providing your feedback about your recent stay with us on Expedia. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the keyless entry system. Your comments regarding staff training on this matter are duly noted, and we will take immediate steps to ensure that our team is well-equipped to assist guests with using the keyless entry system effectively.We appreciate your valuable input, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Angela

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was decent... a couple improvements could be made.... microwave didn’t work, shower smelled moldy, and windows could use black out curtains!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 11 mars 2024
Dear Angela,Thank you for your feedback and perfect rating. We apologize for the issues you encountered during your stay, including the non-functional microwave, moldy smell in the shower, and lack of blackout curtains. We will address these concerns promptly to ensure a better experience for our guests in the future. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your understanding. We hope to welcome you back for an improved stay next time.Sincerely, Lucky Rao General Manager

10/10 Excellent

Q

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice. Quiet. Convenient.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 6 mars 2024
Dear Q,Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you had a nice, quiet, and convenient stay with us. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your positive comments. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future! Sincerely, Lucky Rao General Manager

8/10 Bien

Jay

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Our stay was good. The staff was friendly and helpful. The rooms were clean. The beds just ok for comfort. The walls seemed pretty thin. Could easily hear the tv next to us. Overall a good stay but way overpriced because it was bike week.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 5 mars 2024
Dear Jay,Thank you for your feedback and rating. We're glad to hear that you had a good stay and that our staff was friendly and helpful, and the rooms were clean. We apologize for any inconvenience caused by the comfort of the beds and noise from neighboring rooms. Your comments are valuable to us, and we'll use them to make improvements. We understand your concerns about pricing during bike week and will consider adjustments for future events. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.Sincerely, Lucky Rao General Manager

8/10 Bien

Barbara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to eatery
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 8 mars 2024
Dear Barbara,Thank you for your review. We're glad to hear that our hotel's proximity to eateries was convenient for you during your stay. If there are any other areas where we can improve to earn a higher rating from you in the future, please let us know. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Sincerely, Lucky Rao General Manager

6/10 Satisfaisant

Sandy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in was a little slow but the property was well maintained and the price was very reasonable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 2 mars 2024
Dear Sandy,Thank you for your feedback. We apologize for any delay during the check-in process but are pleased to hear that you found our property well-maintained and the price reasonable. We appreciate your understanding and hope to provide you with a smoother check-in experience on your next visit. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely, Lucky Rao General Manager

6/10 Satisfaisant

Jean Carlo

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
rooms with a strong smell of chlorine and wet carpets. bathroom without door. very simple breakfast.very noisy room you can hear everything from the next room
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 27 févr. 2024
Dear Jean Carlo,We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback regarding the strong smell of chlorine, wet carpets, lack of bathroom door, breakfast quality, and noise disturbances is concerning. We will address these issues promptly with our team to ensure improvements are made. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to provide you with a better experience in the future.Sincerely, Lucky Rao General Manager

4/10 Médiocre

Bonnie

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room didn’t have curtains so I asked for a new room. The front desk girl told me it’s OK you’re on the second floor. I just stared at her until she gave me a new room.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Dear Bonnie,We apologize for the inconvenience you experienced with the lack of curtains in your initial room. It's essential that your accommodations meet your expectations, and we regret any discomfort caused. We're glad the front desk was able to provide you with a new room. We appreciate your understanding, and if there's anything else we can do to improve your stay, please let us know.Sincerely, Lucky Rao General Manager