Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Omni Dallas - Loyalty Ambassador le 1 sept. 2023
Nous apprécions vos commentaires et sommes ravis que votre expérience ait été remplie. Nous sommes fiers de savoir que votre séjour correspondait à tout ce que vous attendiez et même plus. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt !
8/10 Bien
Gilbert
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilbert
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Randall
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randall
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sandra Marie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra Marie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Natashia
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natashia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
BERNARD
16 avr. 2024
BERNARD
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Paxton
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Paxton
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Tiffany
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Bianca
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ronald
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jessica
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Joseph
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Gabriela
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 9 avr. 2024
Thank you for staying with us! We love to see that you had a great time and we look forward to welcoming you back.
2/10 Horrible
JoLynn
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
JoLynn
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 6 avr. 2024
We apologize for the issues you experienced with housekeeping and your key not properly working. We have addressed your feedback with the team. Thank you for staying with us and if there is anything additional we can do to resolve this situation, please do not hesitate to contact the hotel directly.
8/10 Bien
Shannon, OKC
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 4 avr. 2024
Thank you for staying with us. We are pleased to see you enjoyed your visit. If you would like to discuss your spa experience, please do not hesitate to contact the hotel directly.
2/10 Horrible
wajih, seabrook
2 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
wajih
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 6 avr. 2024
We apologize for your experience. Please contact the hotel directly if there is anything further we can do to address your experience.
2/10 Horrible
wajih, seabrook
2 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
wajih
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Rio le 3 avr. 2024
Good day, I truly apologize for the issues you experienced during your stay. Omni as a company experienced an international outage, which meant we were not able to receive reservations from 3rd parties like Expedia. I want to assure you no one lied to you about not being able to find your reservation - we legitimately could not see any 3rd party reservations until we spoke to our 3rd party customer service team. We then worked to rebuild the reservation's separately in our own system, which was down.Our team spent the entire day checking people in on paper due to this issue, which we have only very recently recovered from. Every person who checked in on Friday, 3/29/2024, experienced the same issue. While this is something that was out of our control, we would like to try and make this right. I am applying a credit to your account for 70% off the first night of your stay. You should see this credit within the next 3-5 business days. We appreciate your business and hope you'll visit us at the Dallas Omni again.
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
Thank you for staying with us. We apologize for the disruption and inconvenience regarding the credit card system. We do hope we will get to welcome you back in the future.
4/10 Médiocre
Heather
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We apologize for the delay at check in as well as the inconvenience of the payment options during your visit. Please contact the hotel directly if you would like to discuss your experience. Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
Thank you for the great review! We love to hear that you had a great time and we look forward to seeing you when you return!
4/10 Médiocre
Shveta
Voyage en famille
31 mars 2024
Shveta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
We are sorry to hear that your experience was less than exceptional. Please contact the hotel directly if there is anything additional we can address for you regarding your visit and service received.
2/10 Horrible
Thomas
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
We apologize for the disruption and inconvenience of the computer system outage. We are disappointed to hear that the other aspects of your visit were also less than exceptional. If these issues are still unresolved, please contact the hotel directly and request to speak to the manager on duty.
2/10 Horrible
Taija
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Taija
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
We are so sorry to hear about this experience. We have addressed this with our Housekeeping team and they will be in contact with you.
10/10 Excellent
MELISSA
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MELISSA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 1 avr. 2024
We are happy to hear that you had a super stay! We look forward to seeing you back again!
2/10 Horrible
Michael Wayne
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Michael Wayne
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We are disappointed to see that you did not have an enjoyable stay. Please contact the hotel directly if there is anything specific we can address for you.
10/10 Excellent
Cynthia, Allen
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We apologize for the disruption and inconvenience regarding our payment options. However, we are happy to hear that you enjoyed the many other aspects of your stay and we hope to see you back again!
4/10 Médiocre
Lewis
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lewis
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We apologize for the disruption and the inconvenience the key cards caused you at the garage and guestroom points. Please contact the hotel directly if you would like to speak to a Manager on Duty regarding your experience.
2/10 Horrible
Lauren
30 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Lauren
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We are disappointed to see that you did not have an enjoyable stay. Please contact the hotel directly if there is anything specific we can address for you.
10/10 Excellent
Jennifer, Sherman
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
Thank you for choosing to stay with us! We are happy to hear that you had a fantastic visit. Come see us again soon!
2/10 Horrible
Ryan
30 mars 2024
Ryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Elisa
30 mars 2024
Elisa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Francisco
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
We are delighted to see you had a great stay with us. Thank you for choosing Omni Dallas and we hope to see you back again!
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to recognize the service the staff members provided during your stay. We appreciate that you chose us for your visit to Dallas and we hope to see you again!
8/10 Bien
Shaun
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us! We hope to see you back again soon!
10/10 Excellent
Camille
27 mars 2024
Camille
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to share your rating!
10/10 Excellent
Kari
Voyage en famille, Voyage en groupe
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kari
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 2 avr. 2024
Thank you for taking the time to recommend our hotel! We are grateful you selected us for your one night in the area, and we look forward to welcoming you back on your future travels.
8/10 Bien
Brent
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 26 mars 2024
Hi Brent,Thank you for the review! Your feedback is much appreciated and helps our team improve.
6/10 Satisfaisant
Tracy
25 mars 2024
Les points forts : Propreté
Tracy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 26 mars 2024
Dear Tracy,We do want to apologize for the inconvenience with the wifi connection. We would like to learn more about your stay, please contact us directly.
2/10 Horrible
Oliver
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oliver
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 26 mars 2024
Hello OliverThank you for the review! Your feedback is much appreciated and helps our team improve. We want to learn more about your experience. Please feel free to reach out directly.
10/10 Excellent
Aldo
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 26 mars 2024
Hi AldoThank you for the 5-star review! We’re here to serve you anytime.
10/10 Excellent
Barry
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 26 mars 2024
Hi Barry,We sincerely appreciate you taking the time to share with us your experience at Omni Dallas. On behalf of our entire team, thank you for allowing us to serve you.All the best,The team at Omni Dallas
10/10 Excellent
Brett
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 23 mars 2024
Hello Brett,Thanks for the review! We hope to serve you again in the future.
10/10 Excellent
Fredrick
22 mars 2024
Fredrick
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Lloyd
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lloyd
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jeislor D. le 21 mars 2024
Thank you for your review. We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Taylor, Worthington
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Taylor
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 20 mars 2024
Dear Taylor,We do want to apologize for the disruption during your stay. We appreciate your feedback and making us aware of this. We would love to hear more about your stay, please feel free to contact us directly.
10/10 Excellent
Charles
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 19 mars 2024
Hi Charles,We’re always happy when customers like you enjoy your time at Omni Dallas. Come back anytime!
8/10 Bien
Marcos
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 19 mars 2024
Hi Marcos,Thank you for the review! Your feedback is much appreciated and helps our team improve.
10/10 Excellent
Steven
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Omni Dallas le 19 mars 2024
Hi Steven,Thanks for sharing the word about Omni Dallas. We really appreciate your positive review.
2/10 Horrible
james
Voyage d’affaires
14 mars 2024
james
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly le 14 mars 2024
We are disappointed to hear that there was an issue regarding your reservation. If you would like to discuss, please do not hesitate to reach out to the hotel directly and ask for the Manager on Duty.
10/10 Excellent
Anita
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly le 14 mars 2024
We are happy to hear that you and your family enjoyed your stay with us! Thank you for choosing us and we hope to see you back again.