Avis sur Allegro Cozumel All Inclusive
Allegro Cozumel All Inclusive
Kilometro 16.5 Carretera Costera Sur, Cozumel, QROO
Avis
7,8
Bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Allegro Cozumel le 22 janv. 2023
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Allegro Cozumel le 14 juil. 2022
Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre ont été si agréables. Nous nous efforçons d'assurer de très hauts standards de service afin de garantir que nos clients repartent avec de merveilleux souvenirs de leur séjour parmi nous.
8/10 Bien
Simon
7 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Allegro Cozumel le 8 févr. 2022
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
8/10 Bien
Jean
Voyage d’affaires
18 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Allegro Cozumel le 19 janv. 2022
Dear guest. We are happy that you enjoyed your days with us and we look forward to serving you with the entire staff in the near future.
8/10 Bien
Marina
Voyage en famille
13 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien avec des enfants
Marina
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Guest experience manager le 15 mars 2021
Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Tous nos hôtes sont importants pour nous. Quelle que soit la nationalité. Nous nous excusons.
10/10 Excellent
Alicia Marie, Wall Lake
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia Marie
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 22 avr. 2024
Thank you very much for sharing this great review of your recent stay. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience.
8/10 Bien
Ann, Puyallup
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 22 avr. 2024
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our hotel.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
10/10 Excellent
Patrick Michael
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick Michael
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 20 avr. 2024
We strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share.
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 16 avr. 2024
Thank you very much for leaving these wonderful comments, we are delighted that you enjoyed your stay among us and we look forward to serving you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Rose
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rose
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 15 avr. 2024
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions.We always welcome feedback. Please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation.
10/10 Excellent
gregory edward
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gregory edward
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 15 avr. 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. Thank you very much for leaving these wonderful comments, we are delighted that you enjoyed..
10/10 Excellent
Kristin
Voyage en famille, Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 11 avr. 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one.
10/10 Excellent
William
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 8 avr. 2024
We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our hotel and we thank you for your kind recommendation.
6/10 Satisfaisant
Chadrick, Rosharon
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chadrick
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 8 avr. 2024
Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our hotel. Please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation
10/10 Excellent
Evelin Ruíz
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelin Ruíz
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 11 avr. 2024
Siempre nos resulta agradable saber que nuestros huéspedes han regresado a sus casas con grandes recuerdos de sus vacaciones y estamos muy agradecidos por el tiempo y el esfuerzo que ha dedicado en compartir su experiencia
10/10 Excellent
James
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 5 avr. 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.
8/10 Bien
James Albert
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
James Albert
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 6 avr. 2024
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Réponse de Allegro Cozumel le 11 avr. 2024
Estamos muy decepcionados al leer sus comentarios sobre su estancia en nuestro hotel. Somos conscientes de que, lamentablemente, un perdón no cambiará el resultado de su experiencia en esta ocasión, aunque le pedimos, por favor, que acepte nuestras más sinceras disculpas.
6/10 Satisfaisant
Kyle
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 4 avr. 2024
We strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share. Please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation.
2/10 Horrible
Brent
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 2 avr. 2024
Although we are quite surprised and dismayed by the content of your review regarding your holiday, please be assured that your comments have been addressed and reviewed by the entire hotel team, we would like to take this opportunity to clarify certain aspects of your feedback in order to communicate them appropriately. All of our rooms have air conditioning, however you were attended to as you stated that your room did not reach the temperature you desired and a change was made along with follow-up that you requested. We strongly believe that there is always room for improvement, Please accept our most sincere apologies for not making your stay with us a perfect moment of relaxation.
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
John
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 2 avr. 2024
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
6/10 Satisfaisant
Kaley Coty
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kaley Coty
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 1 avr. 2024
Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel. Please accept our sincerest apologies
10/10 Excellent
Socorro
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Socorro
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 29 mars 2024
Thank you for time. We are delighted that you enjoyed your stay among us.
10/10 Excellent
Jon Leland
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon Leland
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 28 mars 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one. We continuously strive to deliver standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 27 mars 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations.
6/10 Satisfaisant
Clayton
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clayton
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 26 mars 2024
We appreciate your comments and apologize if you experienced any inconsistencies in our service, we have read your review with our utmost attention and will take note. We were concerned to read your comments especially since your comments do not reflect the standard. However, please be assured that your review will be shared.
8/10 Bien
Kate
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kate
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 24 mars 2024
Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel and apologize if you experienced any inconsistencies in our service.
6/10 Satisfaisant
Jennifer
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 24 mars 2024
We strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share. Please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation, we sincerely appreciate you taking the time to bring this matter to our attention
6/10 Satisfaisant
Sara Balik
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sara Balik
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 24 mars 2024
We were very disappointed to read your experience during your stay in our hotel, whilst an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, please believe we do extend it with all sincerity.
8/10 Bien
dennis, st.louis
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dennis
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 22 mars 2024
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 20 mars 2024
We first would like to thank you for choosing our Allegro Cpxumel for your holidays in Cozumel and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful.
8/10 Bien
Leah, Arden Hills
18 mars 2024
Leah
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 7 avr. 2024
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success
8/10 Bien
Darin
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 19 mars 2024
Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success.
10/10 Excellent
Angelica
Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 19 mars 2024
We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our hotel.
8/10 Bien
Brandon, Fargo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 19 mars 2024
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.
10/10 Excellent
Alan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 17 mars 2024
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our hotel. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday was an enjoyable one.
10/10 Excellent
Victor
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Réponse de Allegro Cozumel le 17 mars 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
8/10 Bien
Casie L
Voyage en groupe
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Casie L
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 17 mars 2024
Thank you again for choosing our hotel, our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience .
6/10 Satisfaisant
Stapor
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stapor
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 17 mars 2024
Thank you for the time you took out of your day to share your recent stay in our hotel.
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 13 mars 2024
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.
10/10 Excellent
Sara
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 12 mars 2024
Thank you very much for leaving these wonderful comments, we are delighted that you enjoyed your stay among us.
10/10 Excellent
Seena
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seena
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 12 mars 2024
First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for your rating. We are delighted that you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Shanna Rae
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanna Rae
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 10 mars 2024
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay.We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
8/10 Bien
Christopher Thomas
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher Thomas
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 10 mars 2024
We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience with us.
10/10 Excellent
Sherri Lynn
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherri Lynn
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 10 mars 2024
We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our hotel and we thank you for your kind recommendation.
10/10 Excellent
Allyn
Voyage en groupe
8 mars 2024
Allyn
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 13 mars 2024
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.
6/10 Satisfaisant
Chad
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 7 mars 2024
We strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share, please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment.
10/10 Excellent
Gerardo Antonio
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo Antonio
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 6 mars 2024
Le agradecemos enormemente el tiempo que ha dedicado a compartir su experiencia vacacional en nuestro hotel y estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y coincidimos con usted en que nuestro atento personal juega un papel clave en la experiencia global de nuestros huéspedes.
8/10 Bien
Don
4 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Don
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de Allegro Cozumel le 6 mars 2024
We greatly appreciate the time you took to share your vacation experience at our hotel and are delighted that you enjoyed your stay and agree with you that our attentive staff plays a key role in the overall experience of our guests.