Piscine extérieure

Avis sur Barceló Corralejo Bay - Adults only

4 out of 5
Barceló Corralejo Bay - Adults only
Avenida Grandes Playas, 12, Corralejo, La Oliva, Fuerteventura

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 257 avis sur 470." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 164 avis sur 470." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 470." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 470." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 8 avis sur 470." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

nicolas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le jacuzzi dans la chambre est au top la déco est bien. Le personnel est très agréable et les animations sont sympa.

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Front desk manager le 5 juil. 2022
Estimado Sr. Christophe, Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros clientes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo. Saludos cordiales

8/10 Bien

Audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place & service but not so peaceful
Nice hotel with pleasant pool. We stayed in a wellness room with jacuzzi on the terrace which was really cool place. Food for both breakfast and dinner was really good with plenty of choice. The only unpleasant thing is when you stay on the 2nd floor with rooms with jacuzzi on the terrace, you're just located above lobby bar with music show every evening and it's super noisy in the room. Even if show ended before 11 PM, it's very disturbing and not consistent with room proce/category.
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Front desk manager le 1 mai 2022
Dear Mrs Audrey, Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our Barceló Corralejo Bay .We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Robert, Ermont

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les espaces réservés aux piscines extérieures étaient bien agencés, le spa (+ sauna + hammam) original avec de petites découvertes
Séjour de 6 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout étais nikel du ménage a la gentillesse des femmes de chambres
Séjour de 14 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
+:emplacement chambre. spacieuse qualité des repas personnel aimable animation nocturne -:chambre vieillotte
Séjour de 7 nuits en mars 2019

10/10 Excellent

Marie-Laure

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Foncez
Génial sous tout rapport ++
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 Bien

Marie-Laure

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dépaysement et confort garantis
Un très bel accueil par le personnel ! Très bien situé ! Buffet généreux ! Juste besoin de remettre un coup de neuf, mais chose faite sous peu ;-) !
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

Normandes, Rouen

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel accueillant et bien situé
Quelques jours agréables au sein de cet hôtel joliment agencé, avec un personnel à l'écoute, une proximité des grandes plages par une navette gratuite, et à pied accès aux nombreuses boutiques et restaurants de la ville. Piscine sympathique, mais non chauffée et sol glissant , attention obligatoire !! Accès au spa bienvenu . Buffet très complet matin et soir. Animation après dîner manquant de modernité dans cet hôtel plutôt fréquenté par des personnes seniors, les jeunes adultes se trouvant en décalage.
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Citrok

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bien
Hotel très bien placé à 3 minute du centre dans une rue calme, l'hotel est très bien ainsi que le buffet du petit déjeuner (nous n'avons pas tester le reste des repas) je conseil cette hôtel rien à redire sur les chambres, emplacement etc...

8/10 Bien

Estelle, Paris

Les points forts : Personnel et service
Bon séjour
Nous avons passé un bon séjour dans cet hôtel. La chambre était confortable mais nous regrettons les twin beds, nous aurions préféré un lit double, et la salle de bain est vieillotte et mériterait un rafraîchissement. La demi-pension était correcte mais les plats sont quasiment tous les jours les mêmes, et au bout de 7 jours c'est vraiment lassant. Sinon l'hôtel est vraiment bien localisé, à 2mn de la plage et du centre ville. Quant à l'accueil et le personnel, tout le monde était agréable et souriant.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel viellot!!!!!!
le niveau de cet hotel n'est pas celui d'un 4 etoiles.. les chambres(qualite superieure)sont viellotes et a refaire..salle de bain en mauvais etat(colonne de douche arrache du mur) bref le batiment est tout dans le jus ancien ..j'ai meme vu des cafards courant dans le restaurant..a part cela il n'y a que le personel qui est dans la plaque .... entre la wi fi , le spa ,le parking..tout est payant et tres tres cher..

8/10 Bien

Fabienne, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable et bien situé
Petite mise à jour par rapport à des remarques précédentes d'internautes: le personnel de la réception parle suffisamment bien français pour donner les renseignements nécessaires. L'hôtel est agréable (installations, jardin...). Le mobilier des chambres est un peu vieillot, mais propre et confortable. A titre informatif: clientèle essentiellement anglophone et plutôt composée de seniors (du moins à cette époque de l'année).

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon rapport Qualité/Prix
Hotel propre , bien situé, personnel tres sympatique , piscine tres agreable, nourriture le soir correct avec un large choix, petit dej top! Seul bemol, j'ai 30 ans et j'etais en vacances avec un ami et j'ai trouvé l'hotel un peu trop calme et l'ensemble de la clientelle un peu trop aggée par rapport à nous, "solo adultos", je pensais que ca allé apporter plus de jeunes...

10/10 Excellent

la puce

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
un super sejour!
sejour tres agreable a tous niveaux, dommage malgre tgut qu il n y eu pas au moins une piscine exterieure chauffee sur les deux sinon tout etait parfait

8/10 Bien

Gilbert, Colombes, France

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel Barcelo Corralejo bay
Hotel un peu industriel mais confortable, calme (séjour en janvier), bien géré, nourriture standard mais plaisante. Je n'hésite pas à le recommander.

10/10 Excellent

jean -yves, Valenciennes France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel proche de la plage et de la ville
Trés bon séjour, trés bon hotel et réception sympa (ne parle pas le francais).Chambres spacieuses , propres et trés confortables.Si vous souhaitez vous coucher tôt et être au calme ,évitez la chambres (2001 à2010)au dessus de la réception et du piano bar car, animations diverses et bruyantes à partir de 21h30 .Propretés intérieure et extérieure impeccables.Clientéle et animation pas du tout francophone....

10/10 Excellent

Mireille, Langlade FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

j, Le Mans 72 France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très agreable où on retournerait avec plaisir
Hotel très agréable où on retournerait très volontiers. Très bien tenu et personel très attentif.

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the center of Corralejo, great breakfast buffet and spa facilities.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Svetlana Venciute Guest Experience Manager le 16 avr. 2024
Dear Richard, Thank you very much for your kind feedback.It is wonderful to know that our strategic location near the center of Corralejo added value to your stay, and that the breakfast buffet exceeded your expectations. We are also thrilled that our spa facilities provided you with a restful experience.Your compliments on the impeccable cleanliness of the room, the pristine condition of our hotel, the high standard of service, and the quality of the room amenities are greatly appreciated. These aspects are indeed a testament to our team's dedication to excellence.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 Bien

lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are spacious and well equipped. The staff are very good and friendly. The pool area is nice and the warm pool is a huge bonus. Unfortunately the air conditioning isn't very good and doesn't cool down below 22 degrees, which makes it a bit too warm especially at night! Also if you want to use the safe in the room you have to pay 2 euros per night extra, we though that was unnecessary and should be included as part of the room.
Séjour de 11 nuits en mars 2024
Réponse de Juan Rodriguez Guest Experience Manager le 26 mars 2024
Dear Lynn,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're sorry to hear that the air conditioning did not meet your expectations. Our team strives to ensure all amenities function properly for a comfortable stay, and we regret any inconvenience caused. Regarding the safe, we aim to offer competitive rates while ensuring the security of our guests' belongings, though we understand your concerns about the additional cost.We are delighted to hear that you found our rooms to be spacious and well-equipped, and that our staff's friendliness added positively to your experience. It's also great to know you enjoyed the pool area and the added luxury of a warm pool.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Juan RodriguezGuest Experience Manager

10/10 Excellent

JOHN GABRIEL CHRISTOPHER, WOKING

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Benjamin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely
Séjour de 4 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Barceló Corralejo Bay - Adults only
Oppholdet var helt ok. Første møte med personalet var dårlig, det var lite hjelp fra personalet når man stilte spørsmål, og de var lite villig til å dele ut goder som man hadde rett på. Vi hadde inkludert oppgradering av rom og spa opphold for en dag i bookingen vår. Vi måtte spørre om dette, og fikk motvillig etterhvert vårt inkluderte spaopphold, mens rom oppgradering kun var tilgjengelig dersom man betalte. Selv om det i vår booking stod spesifisert at vi hadde en oppgradering inkludert uten ekstra kostnad dersom tilgjengelig. Først når vi spurte om oppgadering hadde de masse tilgjengelighet, med i det vi sa at vi hadde det inkludert hadde de brått ingen tilgjengelig og personalet var mest interessert i å få oss bort fra resepsjonen.
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager. le 25 janv. 2024
Kjære gjest. Takk for din tilbakemelding på ditt opphold her hos oss. Vi beklager å høre at din interaksjon med vårt personale ikke møtte forventningene, og at opplevelsen med oppgradering av rom og spa-opphold ikke var som forventet. Vi setter pris på din positive vurdering av romrensligheten og er glade for at dette aspektet av oppholdet ditt var tilfredsstillende.Vi håper å få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake for å vise deg den høye standarden vi streber etter.Vi takker for ditt opphold her hos oss og håper å se deg snart igjenJuan Rodriguez, Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Samray

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel with fantastic facilities. All staff were very friendly and the location is perfect. I really cannot fault the hotel. Highly recommended.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 27 janv. 2024
Dear Samray,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that our staff's friendliness, our hotel's facilities, and the prime location contributed to a fantastic stay for you. Your high praise for room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities truly reflects the dedication of our team to ensure a comfortable and memorable stay for all our guests. It's wonderful to learn that you found everything to your satisfaction and we are grateful for your strong recommendation.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Peter, Slangerup

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alt var fantastisk
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 23 janv. 2024
Kære Peter,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os. Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi håber at få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang her på Barceló Corralejo Bay.met vriendelijke groeten,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager

8/10 Bien

Marie-Louise

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was excellent and staff very helpful. Only, albeit small, negative was the ridiculous daily extra charge made to use the in room safety deposit box. Never seen that before.
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear David,Thank you for your review.We apologize for any inconvenience the charge for the in-room safety deposit box may have caused; we strive to maintain transparent pricing for all our services.We are delighted to hear that you found our hotel excellent and our staff very helpful. It is wonderful to know that the efforts of our team to provide a welcoming and supportive environment were appreciated.We hope to see you again in the future.Kind regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager

10/10 Excellent

steven

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location, staff, spa service and overall upkeep and maintenance of the room and building/grounds were greatly valued.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de José Prada Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Steven,Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that our location was ideal for your needs and that you received excellent service from our team. It's also gratifying to know that the spa services added to your stay's enjoyment and that our commitment to maintenance and upkeep met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,José PradaGuest Experience Manager

10/10 Excellent

Sharon, Needham Market

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
A really lovely hotel, excellent service and atmosphere. Good food, well organised New Year gala.
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de José Prada Guest Experience Manager le 10 janv. 2024
Dear Sharon,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that you enjoyed excellent service and atmosphere at our hotel, and that our New Year gala was to your liking. It's wonderful to know that the food met your expectations and was well organized. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,José PradaGuest Experience Manager

10/10 Excellent

anis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
positive: cleanliness (house Keeping amazingly friendly), spaceous room, side view on the ocean, restaurant. kitchen employees very friendly. negative: customers that run to reserve their places at the pool at 9am. in the restaurant some employees (2 women) were working hard others were just speaking not cleaning rapidly the tables.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 7 janv. 2024
Dear Anis,Thank you for your review.We're delighted to hear that you appreciated the friendliness of our housekeeping staff and the spaciousness of your room with its ocean view, as well as the warm service from our kitchen team. It's always our aim to provide a welcoming atmosphere and comfortable accommodations. We're sorry to hear about your observations regarding the poolside behavior of other guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager

8/10 Bien

Marcel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Elizabeth A

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was great! We arrived early and our room was ready which was very helpful. The distance to the restaurants and mainstreet was great. We walked everywhere. The hotel was very clean and the staff were very friendly. The inside of the hotel reminded us of a cruise ship. You'll understand if you ever stay here. We had the ocean view which was nice to wake up to.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Marcus

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bra läge på tyst gata men när till allt ändå. Prövade buffen en kväll men den var totalt smaklös så ät ute på stan istället.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Lia

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ich kann dieses Hotel nicht empfehlen, alt, schlechtes Frühstück (viel Auswahl aber minderwertige Qualität), eindeutige mehr Schein als sein. Wir hatten in unserem Zimmer eine Kakerlake, die Rezeption hat sich aber dafür nicht interessiert, es gab mir den Eindruck als ob es normal wäre. Die Pool Handtücher werden nicht täglich gewechselt aber keiner informiert sie im Vorfeld, der Poolboy ist unfreundlich und versteht kein Englisch, wenn sie die Handtücher am Ende des Tages abgeben, bekommen sie am nächsten Tag keine neuen Handtücher. Als wir bei der Rezeption nachgefragt haben, hieß es sie wechseln es jede 3 Tage.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Eleonora Scardino Guest Experience Manager le 20 nov. 2023
Liebe Lia,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel Barceló Corralejo Bay mitzuteilen.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen Ihre Rückmeldung sehr ernst und möchten Ihnen versichern, dass die Sauberkeit und der Zustand unseres Hotels sowie die Zufriedenheit unserer Gäste für uns höchste Priorität haben. Es ist bedauerlich, dass Sie eine unangenehme Erfahrung mit der Sauberkeit Ihres Zimmers gemacht haben. Wir möchten Ihnen versichern, dass dies nicht dem Standard entspricht, den wir anstreben, und wir werden Ihre Anmerkungen nutzen, um unsere Prozesse zu überprüfen und zu verbessern.Bezüglich der Handtücher am Pool möchten wir klarstellen, dass diese regelmäßig gewechselt werden und wir bedauern jegliche Unannehmlichkeiten, die durch Missverständnisse entstanden sein könnten. Unser Personal ist stets bemüht, alle Gäste zu unterstützen und wir werden sicherstellen, dass unsere Kommunikation in dieser Hinsicht verbessert wird. Wir entschuldigen uns auch, wenn der Service nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unser Ziel ist es, allen Gästen einen exzellenten Service zu bieten, und wir werden Ihre Kommentare nutzen, um unser Team entsprechend zu schulen.Wir bedauern, dass die Lösungen, die während Ihres Aufenthalts bereitgestellt wurden, nicht zufriedenstellend waren und möchten Ihnen versichern, dass wir uns kontinuierlich bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Wir würden uns sehr darüber freuen, wenn Sie uns die Gelegenheit geben würden, Sie beim nächsten Besuch vollständig zu überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,Eleonora ScardinoGuest Experience Manager

10/10 Excellent

Iain

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great hotel just needs a little TLC in places
Lovely hotel for Couples, very peaceful and overall a quality hotel. Certain areas are looking dated though. The spa has a hot/cold experience and some of the shower experiences didn’t work, rust in a lot of areas which is a shame as it brings the quality down where it shouldn’t. Overall you won’t be disappointed with this hotel. Staff are lovely and location is great. Food wise we were B&B but was excellent and prices for drinks etc as well as food was fair too. This was our 2nd time here and if I returned would book again.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Zara

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel near the beach. Delicious food and friendly staff
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Leah Babikova, Guest experience manager. le 15 sept. 2023
Dear Mrs. Zara,Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló Corralejo Bay hotel. We are delighted to read that we were able to match your holiday expectations and that you really enjoyed our unbeatable location. On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. On behalf of our entire team, we greatly look forward to your return.Kind regards,Leah Babikova, Guest experience manager.

8/10 Bien

Oliver

Séjour de 5 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Robbie

When we stayed in a suite in this hotel in the past we got access to the mini bar or unlimited access to the spa. This trip was different where we got nothing and when we enquired we were told it was due to a recent policy change. As a result we would not recommend paying for a suite. Another negative for our stay was we had an insect issue in the bathroom during the stay that was sorted out very quickly, but still not great that it happened in the first place.
Séjour de 10 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Antonio J.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un Sogno reale
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

fiona

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
All over a great stay. Only a couple of little points were an issue. The air con was non existent in communal areas which made eating a not so enjoyable experience. I understand that companies are trying to reduce the use but in 30+ degree heat it’s still needed. Also has ants in the bathroom which wasn’t a huge issue really
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel and perfect location for the beach the Harbour shops & restaurants Exceptional staff service & breakfast food Buffett very good Pool area perfect Hotel rooms & balcony very nice but could do with a little attention great sea view however only if standing balcony restricts the view if sitting
View from balcony
Séjour de 10 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Simon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel which was within easy walking distance of main areas. Staff were all very accommodating.
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Leah Babikova, Guest experience manager. le 29 juin 2023
Dear Mr. Simon,Thank you for choosing Barceló Corralejo Bay hotel for your vacation.We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards,Leah Babikova, Guest experience manager.

10/10 Excellent

Valentina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Riccardo e il suo staff sono molto cordiali , anche le spa sono bellissime e Isa è straordinaria
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Front desk manager le 12 mai 2023
Dear Valentina,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Barceló Corralejo Bay, guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.Kind regards.