Avis sur Barceló Corralejo Bay - Adults only
Barceló Corralejo Bay - Adults only
Avenida Grandes Playas, 12, Corralejo, La Oliva, Fuerteventura
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
8/10 Bien
Christophe
3 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Front desk manager le 5 juil. 2022
Estimado Sr. Christophe,
Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros clientes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo.
Saludos cordiales
8/10 Bien
Audrey
13 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place & service but not so peaceful
Audrey
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Front desk manager le 1 mai 2022
Dear Mrs Audrey,
Thank you very much for the time you spent to share your personal impressions of your stay at our Barceló Corralejo Bay .We always welcome feedback, as it allows us to continually improve the experience we create for our guests.
Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Robert, Ermont
Voyage en couple
16 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 6 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Marie-Laure
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Foncez
Marie-Laure
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 Bien
Marie-Laure
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dépaysement et confort garantis
Marie-Laure
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Bruno
28 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruno
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
8/10 Bien
Normandes, Rouen
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel accueillant et bien situé
Normandes
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Citrok
21 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bien
Citrok
8/10 Bien
Estelle, Paris
24 févr. 2015
Les points forts : Personnel et service
Bon séjour
Estelle
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 juin 2013
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel viellot!!!!!!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Fabienne, Paris, France
14 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable et bien situé
Fabienne
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon rapport Qualité/Prix
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
la puce
14 févr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
un super sejour!
la puce
8/10 Bien
Gilbert, Colombes, France
22 janv. 2011
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel Barcelo Corralejo bay
Gilbert
10/10 Excellent
jean -yves, Valenciennes France
18 janv. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel proche de la plage et de la ville
jean -yves
10/10 Excellent
Mireille, Langlade FRANCE
2 nov. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mireille
10/10 Excellent
j, Le Mans 72 France
2 sept. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très agreable où on retournerait avec plaisir
j
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Svetlana Venciute Guest Experience Manager le 16 avr. 2024
Dear Richard, Thank you very much for your kind feedback.It is wonderful to know that our strategic location near the center of Corralejo added value to your stay, and that the breakfast buffet exceeded your expectations. We are also thrilled that our spa facilities provided you with a restful experience.Your compliments on the impeccable cleanliness of the room, the pristine condition of our hotel, the high standard of service, and the quality of the room amenities are greatly appreciated. These aspects are indeed a testament to our team's dedication to excellence.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,
8/10 Bien
Andrew
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en mars 2024
8/10 Bien
lynn
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lynn
Séjour de 11 nuits en mars 2024
Réponse de Juan Rodriguez
Guest Experience Manager le 26 mars 2024
Dear Lynn,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We're sorry to hear that the air conditioning did not meet your expectations. Our team strives to ensure all amenities function properly for a comfortable stay, and we regret any inconvenience caused. Regarding the safe, we aim to offer competitive rates while ensuring the security of our guests' belongings, though we understand your concerns about the additional cost.We are delighted to hear that you found our rooms to be spacious and well-equipped, and that our staff's friendliness added positively to your experience. It's also great to know you enjoyed the pool area and the added luxury of a warm pool.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Juan RodriguezGuest Experience Manager
10/10 Excellent
JOHN GABRIEL CHRISTOPHER, WOKING
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHN GABRIEL CHRISTOPHER
Séjour de 9 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Barceló Corralejo Bay - Adults only
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager. le 25 janv. 2024
Kjære gjest. Takk for din tilbakemelding på ditt opphold her hos oss. Vi beklager å høre at din interaksjon med vårt personale ikke møtte forventningene, og at opplevelsen med oppgradering av rom og spa-opphold ikke var som forventet. Vi setter pris på din positive vurdering av romrensligheten og er glade for at dette aspektet av oppholdet ditt var tilfredsstillende.Vi håper å få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake for å vise deg den høye standarden vi streber etter.Vi takker for ditt opphold her hos oss og håper å se deg snart igjenJuan Rodriguez, Guest Experience Manager.
10/10 Excellent
Samray
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samray
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 27 janv. 2024
Dear Samray,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that our staff's friendliness, our hotel's facilities, and the prime location contributed to a fantastic stay for you. Your high praise for room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities truly reflects the dedication of our team to ensure a comfortable and memorable stay for all our guests. It's wonderful to learn that you found everything to your satisfaction and we are grateful for your strong recommendation.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Peter, Slangerup
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 23 janv. 2024
Kære Peter,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os. Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Vi håber at få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang her på Barceló Corralejo Bay.met vriendelijke groeten,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Marie-Louise
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Louise
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
David
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 19 janv. 2024
Dear David,Thank you for your review.We apologize for any inconvenience the charge for the in-room safety deposit box may have caused; we strive to maintain transparent pricing for all our services.We are delighted to hear that you found our hotel excellent and our staff very helpful. It is wonderful to know that the efforts of our team to provide a welcoming and supportive environment were appreciated.We hope to see you again in the future.Kind regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
steven
Voyage en couple
11 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de José Prada
Guest Experience Manager le 12 janv. 2024
Dear Steven,Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that our location was ideal for your needs and that you received excellent service from our team. It's also gratifying to know that the spa services added to your stay's enjoyment and that our commitment to maintenance and upkeep met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,José PradaGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Sharon, Needham Market
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Sharon
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de José Prada
Guest Experience Manager le 10 janv. 2024
Dear Sharon,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that you enjoyed excellent service and atmosphere at our hotel, and that our New Year gala was to your liking. It's wonderful to know that the food met your expectations and was well organized. We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,José PradaGuest Experience Manager
10/10 Excellent
anis
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anis
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Juan Rodriguez, Guest Experience Manager le 7 janv. 2024
Dear Anis,Thank you for your review.We're delighted to hear that you appreciated the friendliness of our housekeeping staff and the spaciousness of your room with its ocean view, as well as the warm service from our kitchen team. It's always our aim to provide a welcoming atmosphere and comfortable accommodations. We're sorry to hear about your observations regarding the poolside behavior of other guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Juan Rodriguez, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Marcel
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcel
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth A
Voyage en couple
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth A
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Marcus
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marcus
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Lia
Voyage en couple
17 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Eleonora Scardino
Guest Experience Manager le 20 nov. 2023
Liebe Lia,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel Barceló Corralejo Bay mitzuteilen.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen Ihre Rückmeldung sehr ernst und möchten Ihnen versichern, dass die Sauberkeit und der Zustand unseres Hotels sowie die Zufriedenheit unserer Gäste für uns höchste Priorität haben. Es ist bedauerlich, dass Sie eine unangenehme Erfahrung mit der Sauberkeit Ihres Zimmers gemacht haben. Wir möchten Ihnen versichern, dass dies nicht dem Standard entspricht, den wir anstreben, und wir werden Ihre Anmerkungen nutzen, um unsere Prozesse zu überprüfen und zu verbessern.Bezüglich der Handtücher am Pool möchten wir klarstellen, dass diese regelmäßig gewechselt werden und wir bedauern jegliche Unannehmlichkeiten, die durch Missverständnisse entstanden sein könnten. Unser Personal ist stets bemüht, alle Gäste zu unterstützen und wir werden sicherstellen, dass unsere Kommunikation in dieser Hinsicht verbessert wird. Wir entschuldigen uns auch, wenn der Service nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unser Ziel ist es, allen Gästen einen exzellenten Service zu bieten, und wir werden Ihre Kommentare nutzen, um unser Team entsprechend zu schulen.Wir bedauern, dass die Lösungen, die während Ihres Aufenthalts bereitgestellt wurden, nicht zufriedenstellend waren und möchten Ihnen versichern, dass wir uns kontinuierlich bemühen, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Wir würden uns sehr darüber freuen, wenn Sie uns die Gelegenheit geben würden, Sie beim nächsten Besuch vollständig zu überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,Eleonora ScardinoGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Iain
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great hotel just needs a little TLC in places
Iain
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Zara
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zara
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Leah Babikova, Guest experience manager. le 15 sept. 2023
Dear Mrs. Zara,Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló Corralejo Bay hotel. We are delighted to read that we were able to match your holiday expectations and that you really enjoyed our unbeatable location. On the other hand we thank you for pointing out the kindness and enthusiasm of our staff, their friendliness and helpfulness being our hotels’ main strength we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. On behalf of our entire team, we greatly look forward to your return.Kind regards,Leah Babikova, Guest experience manager.
8/10 Bien
Oliver
24 août 2023
Oliver
Séjour de 5 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Robbie
12 août 2023
Robbie
Séjour de 10 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Antonio J.
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antonio J.
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un Sogno reale
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
fiona
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
fiona
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Simon
Voyage en groupe
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Leah Babikova, Guest experience manager. le 29 juin 2023
Dear Mr. Simon,Thank you for choosing Barceló Corralejo Bay hotel for your vacation.We truly appreciate your comments. Guest feedback is very important to us because it is the best way to know how we should focus our efforts for continuous improvement.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards,Leah Babikova, Guest experience manager.
10/10 Excellent
Valentina
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valentina
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Front desk manager le 12 mai 2023
Dear Valentina,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Barceló Corralejo Bay, guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.Kind regards.