Avis
8,2
Très bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Daniel
2 janv. 2024
Daniel
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Fritzio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fritzio
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Johanne, Gatineau
Voyage en couple
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 27 oct. 2023
Dear Johanne,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
AURORE
8 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
AURORE
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 11 oct. 2023
Dear Aurore,Thank you for your feedback!Best regards,
8/10 Bien
David
26 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
good value
David
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 26 sept. 2023
Dear David,Thank you for your feedback! I'm glad to hear you were satisfied with your stay at the Imperial Hotel! You comments about the mattress and cleaning in the room will be forwarded to the management team, and we will expect Housekeeping to improve the cleaning of the rooms in general.We are looking forward to welcoming you back to the hotel another time!Best regards,
8/10 Bien
Andrew
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrew
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Imperial Hotel le 26 sept. 2023
Dear Andrew,Thank you for your feedback!Best regards,
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Vincent
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Imperial Hotel le 25 août 2023
Dear Vincent,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
gilbert
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très déçu
gilbert
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 23 août 2023
Dear Gilbert,Thank you for your feedback, and comments about your stay at the Imperial Hotel! I'm glad to hear that you have enjoyed our stay with us, despite the issues with the door and the elevator. Your comments wil help us to improve the quality of our service, and offer our guests a high level of service.We are looking forward to welcoming you back to the hotel!Best regards,
8/10 Bien
Florence
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Florence
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 23 août 2023
Dear Florence,Thank you for your feedback, and comments about your stay and the hotel! I'm glad to hear about your overall satisfaction with your stay, and your sugestion for the breakfast is hereby noted.We are looking forward to welcoming you back to the hotel another time!Kind regards,
8/10 Bien
Josette
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josette
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 11 août 2023
Dear Josette,Thank you for your feedback! I wish you a wonderful day and weekend!Best regards,
8/10 Bien
SOPHIE
30 juil. 2023
SOPHIE
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 31 juil. 2023
Dear Sophie,Thank you for your feedback!Best regards,
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 24 juil. 2023
Dear Daniel,Thank you for your feedback!I wish you a lovely day!
2/10 Horrible
Laure
16 juin 2023
Laure
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nicolas - Booking Coordinator - Imperial Hotel le 31 juil. 2023
Dear Laure,Thank you for your feedback!I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. Best regards,
6/10 Satisfaisant
jean Charles
Voyage en famille
11 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
jean Charles
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de TKL le 29 juin 2023
Dear Jean Charles,Thanks a lot for your feedback. If possible I would really appreciate if you had time to send us a few comments on how to improve your stay for a better rating. You can send the comments directly to the hotel email.I hope to get the chance to welcome you back at Imperial Hotel next time you visit Copenhagen.Best RegardsTommy
4/10 Médiocre
Cid
Voyage en famille
7 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cid
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Imperial Hotel le 8 mai 2023
Dear Cid,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. Once again thank you for answering our survey.Best regards,Imperial Hotel
8/10 Bien
solange
Voyage en famille
16 févr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
WE a copenhague
solange
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Imperial Hotel le 2 mars 2023
Dear Solange,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel
10/10 Excellent
Cecilia
Voyage en famille
5 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Réponse de Imperial Hotel le 18 nov. 2022
Dear Cecilia,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel
8/10 Bien
Hugues
26 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugues
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Imperial Hotel le 18 nov. 2022
Dear Hughes,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel.We are in constant dialogue with our Housekeeping team, and your comments will be forwarded to them. Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne prestation
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Imperial Hotel le 30 août 2022
Dear Guest,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel Once again thank you for your comments.Best regards,Imperial Hotel
8/10 Bien
edith
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
edith
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de KMA le 23 août 2022
Dear Edith,First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.I'm sorry to hear, that we did not live up to your expectations. When you book the breakfast included in your stay, the price will be lower. I hope this will be helpful in the future. Once again thank you for answering our survey.Best regards,Kattia Front office Imperial Hotel
8/10 Bien
Viet Dung
Voyage en famille
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Viet Dung
Séjour de 9 nuits en avril 2022
Réponse de Imperial hotel le 9 mai 2022
Dear Viet,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Imperial Hotel
10/10 Excellent
Olivier
Voyage en famille, Voyage en couple
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Imperial hotel le 26 avr. 2022
Dear Olivier,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Imperial Hotel
10/10 Excellent
franck
26 févr. 2022
franck
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de TKL le 6 mars 2022
Dear Guest,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
10/10 Excellent
Sylviane
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A recommander
Sylviane
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de TKL le 23 févr. 2022
Dear Sylvaine,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Keola
Voyage en couple
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keola
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de TKL le 28 janv. 2022
Dear Guest,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
10/10 Excellent
Soline
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soline
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de TKL le 8 janv. 2022
Dear Soline,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
6/10 Satisfaisant
Yann
Voyage en famille
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yann
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de TKL le 4 janv. 2022
Dear Yann,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
samir
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samir
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de TKL le 14 déc. 2021
Dear Samir,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de TKL le 29 nov. 2021
Dear Guest,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Bernard
21 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Bernard
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Booking - Imperial Hotel le 27 oct. 2021
Dear Bernard,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Imperial Hotel
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de TKL le 4 oct. 2021
Dear David,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Anita
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anita
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 29 août 2021
Dear Anita,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 15 août 2021
Dear Guest,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de TKL le 15 août 2021
Dear Guest,
First of all thank you for taking your time to answer our survey. I appreciate feedback from our guests, as it helps improve our service and product.
I’m very pleased to read about your overall satisfaction with your stay at Imperial Hotel
Once again thank you for your comments.
Best regards,
Tommy Kloch
Reservation Manager
10/10 Excellent
Brian
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 23 avr. 2024
Dear Brian,Thank you for your feedback and nice comments about your stay!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Derya
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derya
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 22 avr. 2024
Dear Derya,Thank you for your feedback! I'm sorry to hear you had the impression that it was difficult to order cleaning the day before during your stay. Many guests order the daily cleaning though the Digital Guest scanning the QR code in many places in the hotel, or asking the front desk directly.Best regards,
10/10 Excellent
Andrea
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 22 avr. 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
ljubica
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
ljubica
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Ljubica,Thank you for your feedback and comments about your stay! I'm sorry to hear you were disapointed with your room, and its amenities. Your comments were given to our housekeeping and technical department, and they will investigate these issues in that room.I'm glad to hear you liked our location, and the room had a good size with comfortable beds.I hope we can welcome you to the hotel another time!Best regards,
8/10 Bien
Isaac
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isaac
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Isaac,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
Lulu
Voyage en famille
18 avr. 2024
Lulu
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Lulu,Thank you for your feedback!Best regards,
4/10 Médiocre
Victoria
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Réponse de Imperial Hotel le 18 avr. 2024
Hi Victoria,Thansk for you feedback! I remembered the situation. I was at the Frotnt Desk and talked to you. Its not ok in any ways that you found a room in that condition. I passed inmeidately the complain to the Housekeeping Manager and we talked about the unfortunately situation and you got an inmeadiately response from the Front Desk Supervisor.I am really sorry again for the inconvenience.Best Regards,Weena Murlá
10/10 Excellent
Cian
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cian
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Cian,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
Carole
Voyage en famille
15 avr. 2024
Carole
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Carole,Thank you for your feedback!Best regards,
8/10 Bien
Tommy
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tommy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frederik Jørgensen le 15 avr. 2024
Dear Tommy, Thanks for taking your time to answer our survey. It helps us making the experience the best possbile for our guest. Im happy to hear that you enjoyed the location of the hotel. I will take your comment about the renovation further to my manager. Best RegardsImperial HotelFrederik
8/10 Bien
Gabriele
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriele
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 19 avr. 2024
Dear Gabriele,Thank you for your feedback!Best regards,
8/10 Bien
Dobromir
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dobromir
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 18 avr. 2024
Dear Dobromir,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
kirsten
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kirsten
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Imperial Hotel le 18 avr. 2024
Dear Kirsten,Thank you for your feedback and your comments about your experience with the hotel! I'm sorry to hear you were not fully satisfied with your stay, and I will follow up on the issues you've had with your room.I hope you've had a nice experience in Copenhagen, and we are looking forward to welcoming you back to the hotel another time!I wish you a wonderful day!Best regards,
8/10 Bien
Jesus
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 18 avr. 2024
Dear Jesus,Thank you for your feedback!Best regards,
6/10 Satisfaisant
Vadim
6 avr. 2024
Vadim
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Imperial Hotel le 18 avr. 2024
Dear Vadim,Thank you for your feedback! The building is from the 60ies, but it has been renovated multiple times since then, but we try to keep the same essence and style in order to keep its identity. Best regards,