Extérieur

Avis sur AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 583 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 390 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 108 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 71 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 39 avis sur 1191." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Dominique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du métro. personnel faisant tout pour nous satisfaire
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Dominique,We appreciate your positive feedback regarding our staff. It is our utmost priority to provide excellent customer service, and we are delighted to hear that our efforts were recognized during your stay. We are also pleased to hear that you found our hotel's location convenient. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back again in the future.Kind Regards.

8/10 Bien

Julien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excentré mais confortable
Lit un peu ferme Salle de douche exigue mais bonnes serviettes Décoration blanche spartiate Petit déjeuner bien mais assez cher (25€) Rapport qualité prix faible
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Julien,Thank you for choosing to stay at AC Hotel Bella Sky and sharing your experience with us.We sincerely apologize for not meeting your expectations during your stay. It is disheartening to hear that both the shower and bed did not meet your satisfaction, in addition to the disappointment regarding the price of breakfast. Our prices are determined by the quality and variety of our offerings, and we strive to be in line with other hotels in the area. We hope you will consider staying with us again in the future.Kind Regards.

4/10 Médiocre

Jean-Francois

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas du tout.
Hôtel trop cher, restaurant au 24e étage trop cher pour la qualité de la nourriture et le contenu des assiettes presque vide. Qualité des meubles dans la chambre de piètre qualité.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nikoline le 8 juil. 2023
Dear Jean-FrancoisThank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky Copenhagen. I deeply regret that your stay with us was not as positive as we would expect, and I apologize for the inconvenience you encountered during your stay.I regret to learn that you found the hotel to be expensive. We continuously evaluate our pricing to ensure it reflects the value we offer. Additionally, I appreciate your feedback regarding the restaurant SUKAIBA on the 23th floor. I will share your review with the restaurant manager who will see how they can improve, while keeping true to their gourmet concept.Your feedback is immensely valuable to us as it helps us improve our services. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards, Nikoline Guest Relations AC Hotel Bella Sky Copenhagen

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Séjour agréable, bonnes prestations, chambre bien équipée, propre, personnel compétant même avec le problème de langage, nous avons toujours trouvé une personne parlant français
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Rita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

jonathan

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Tak

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent services, value for money.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Joshua

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Rajbans

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great room. Good bed.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Güven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Einfach tolles hotel super personal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards

8/10 Bien

Thomas

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Gitte

Voyage d’affaires
Fint hotel, men alt personale er engelsk talende, hvilket jeg finder meget mærkeligt på et dansk hotel. Og så kunne man ikke få Rom service, hvilket også er underligt på sådan et fint hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

John

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The towers are striking and artful, and the hotel is perfectly maintained, with excellent restaurants inside. It’s a block from the Metro, so you can get downtown in 10 minutes.
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear John,We are truly grateful for your positive feedback! Your recognition of the captivating architecture, the well-kept hotel, and the delightful gastronomic experience makes us both grateful and proud. The convenience of our proximity to the Metro and quick access to the city center is also a notable highlight, and we thank you for your time and opinion, which are always so important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again for another exceptional experience.

2/10 Horrible

Aleksandros

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The dirtiest bathroom ever see, old and not well maintained. Baby size pillows uncomfortable, with stain marks on it. Decent breakfast. Doesn’t deserve the money that they are asking.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 22 janv. 2024
Dear Aleksandros,Thank you so much for sharing your recent experience with us. Your feedback is truly valued, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would be grateful for the opportunity to address your concerns directly. If possible, we kindly ask you to contact us at your earliest convenience. Your cooperation means a lot to us, and we want to express our gratitude in advance. Your insights will play a key role in helping us take the necessary actions to enhance and improve our services.We look forward to hearing from you soon.Warm Regards,

10/10 Excellent

Hans-Heinrich

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear Hans-Heinrich,Thank you sincerely for your perfect score and for taking the time to share your thoughts. We appreciate your valuable feedback, which aids us in enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to have met your expectations. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, at AC Hotel Bella Sky.

10/10 Excellent

Eric, Lima

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel in Copenhagen, right on the conference center and will connected to the airport and city center.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear Eric,Thank you very much for taking the time to share your positive experience with us! We are so happy to hear that you found our hotel convenient for your stay, right next to the conference center, and excellent connectivity to both the airport and city center. Your kind words are truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 Bien

Gail

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was easy assess to airport & city. Would have preferred more dining options in immediate vicinity. USB ports for charging devices.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Gail,We're delighted to hear that you found our location convenient with easy access to both the airport and the city.We appreciate your suggestions regarding the dining options and the USB ports. Our team is continuously exploring ways to enhance our offerings, and your input serves as valuable guidance.We will certainly take this into consideration for future improvements.We're grateful for your constructive feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Hans Peter

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Hans Peter,We recognize that your time is valuable, and we appreciate the feedback you have provided. We are pleased to hear that, overall, you had a great time with us at Bella Sky. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Happy New Year wishes from all our team!

10/10 Excellent

Anders

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel med god morgenmad til glutenallergi
Værelserne er fine, med fin rengøring og flot udsigt. Morgenmadsbuffeten er overdådig og meget fin til en glutenallergiker
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Anders,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our well-maintained rooms, amazing views, and our delicious breakfast buffet.We appreciate your positive comments and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.And let me take this opportunity to wish you an amazing 2024, on behalf of all our team!

8/10 Bien

Klaus

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Klaus,Thank you for your valuable feedback! Your positive experience is truly rewarding, and I've shared it with our team. We're committed to continuous improvement, and our guests' opinions are invaluable. Please do not hesitate to contact us if there is anything we can prepare for you, for a future stay. We want it to be perfect for you again.Warm Regards and Happy 2024!

10/10 Excellent

Ninfa

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 22 janv. 2024
Dear Ninfa,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. It is a great joy to see that we were able to meet your expectations.We hope we can welcome you back soon, for another amazing experience at Bella Sky!

10/10 Excellent

Finn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Fiinn,It is wonderful to see that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this a memorable experience. Thank you again for taking the time to share your comments. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay, at AC Hotel Bella Sky.

10/10 Excellent

Claus

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Claus,I'm thrilled to learn that you awarded us the highest score. It's fantastic to see that we not only met but exceeded your expectations, and that you recognized our dedication to ensuring a memorable experience.Warm regards,

6/10 Satisfaisant

Jan

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Det kanBella Sky gøre væsentligt bedre
Der blev banket på døren kl 9.00 en søndag morgen medens vi lå og sov, tilsyneladende fordi at rengøringen gerne ville gøre rummet rent. Tjek ud tid er 12.00, det var altså ikke ok. Det var en bankelyd hele natten (tårn 2), vi ved ikke hvor lyden kom fra, men det var faktisk ret generende. Sengen knirkede ved den mindste bevægelse.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely apologize for any disturbance caused by our housekeeping service. Your feedback is important to us, and we assure you that we are looking into these matters to prevent similar situations in the future.We value your stay and hope to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience.Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel - god placering. God betjening/service. Super gode dyner. (Savner skohorn på værelset dog)
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Jens

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Vigdis Helen

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Vigdis,We are delighted that you gave us a perfect score of 10. On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most – Our Guests! We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay. And Happy New Year wishes!

10/10 Excellent

Jens

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Jens,We are happy to receive your extremely positive feedback. On behalf of the entire team, I would like to thank you and I sincerely hope that you will choose us again on a future visit to Copenhagen. Warm regards,

8/10 Bien

Hans Kristian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Kasper

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Kristina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

David

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Viveca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jul weekend i Köpenhamn
Bella Sky är ett modernt hotell som ligger nära centrum. Tar endast 10 minuter med Metron. Personalen är vänlig och hjälpsam. På hotellet finns restauranger så man behöver inte åka in till centrum. Parkering tvärs över gatan. Vi bor alltid på Bella Sky när vi är i Köpenhamn.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Viveca,On behalf of the entire team, I would like to express our gratitude for your kind words. We truly appreciate your positive feedback. It is always uplifting to hear such encouraging remarks. We are thrilled to learn that you found our staff helpful and friendly as providing exceptional service is our top priority. We are also delighted that you found our location and restaurants to be convenient for you. Thank you once again for your feedback and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to AC Hotel Bella Sky.Kind Regards.

10/10 Excellent

Micki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER ******
Dejligt og venlig personale
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Hans Cramer

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Philip

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

flemming

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Kim

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Viveca

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Allan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukaiba var virkelig godt. Dog lukker de kl 22.00 på hverdage, hvilket er ret tidligt. Jeg havde forventet, at receptionisten kunne tale dansk, men det gik alligevel. Parkering var enten tæt på og dyrt eller et stykke væk og lidt bøvlet.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Sead

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Felix Sâmo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt ophold, meget roligt område, kan virke ensomt “derude”. God service ved check , rent, småt i badeværelset, alt i alt fint.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Mark

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to give us such a positive feedback. We are thrilled that we were able to deliver exceptional service during your stay. We hope to welcome you back in the future.Kind Regards.

8/10 Bien

Allan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Allan,On behalf of the entire team, we would like to express our gratitude for your positive feedback. We are delighted that your stay was enjoyable. Your feedback is valued, and if there is anything we could have done to enhance your experience, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope to have the pleasure of welcoming you back again.Kind Regards,

10/10 Excellent

Kasper

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023