Avis sur AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Dominique,We appreciate your positive feedback regarding our staff. It is our utmost priority to provide excellent customer service, and we are delighted to hear that our efforts were recognized during your stay. We are also pleased to hear that you found our hotel's location convenient. Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to welcome you back again in the future.Kind Regards.
8/10 Bien
Julien
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excentré mais confortable
Julien
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 25 nov. 2023
Dear Julien,Thank you for choosing to stay at AC Hotel Bella Sky and sharing your experience with us.We sincerely apologize for not meeting your expectations during your stay. It is disheartening to hear that both the shower and bed did not meet your satisfaction, in addition to the disappointment regarding the price of breakfast. Our prices are determined by the quality and variety of our offerings, and we strive to be in line with other hotels in the area. We hope you will consider staying with us again in the future.Kind Regards.
4/10 Médiocre
Jean-Francois
Voyage en groupe
24 juin 2023
Les points forts : Propreté
Je ne recommande pas du tout.
Jean-Francois
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Nikoline le 8 juil. 2023
Dear Jean-FrancoisThank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky Copenhagen. I deeply regret that your stay with us was not as positive as we would expect, and I apologize for the inconvenience you encountered during your stay.I regret to learn that you found the hotel to be expensive. We continuously evaluate our pricing to ensure it reflects the value we offer. Additionally, I appreciate your feedback regarding the restaurant SUKAIBA on the 23th floor. I will share your review with the restaurant manager who will see how they can improve, while keeping true to their gourmet concept.Your feedback is immensely valuable to us as it helps us improve our services. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards, Nikoline Guest Relations AC Hotel Bella Sky Copenhagen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Rita
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Ben
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
jonathan
8 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Samuel
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Tak
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tak
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Joshua
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
10/10 Excellent
Rajbans
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rajbans
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Güven
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Güven
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 11 févr. 2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards
8/10 Bien
Thomas
4 févr. 2024
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Gitte
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Gitte
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear John,We are truly grateful for your positive feedback! Your recognition of the captivating architecture, the well-kept hotel, and the delightful gastronomic experience makes us both grateful and proud. The convenience of our proximity to the Metro and quick access to the city center is also a notable highlight, and we thank you for your time and opinion, which are always so important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again for another exceptional experience.
2/10 Horrible
Aleksandros
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksandros
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 22 janv. 2024
Dear Aleksandros,Thank you so much for sharing your recent experience with us. Your feedback is truly valued, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we would be grateful for the opportunity to address your concerns directly. If possible, we kindly ask you to contact us at your earliest convenience. Your cooperation means a lot to us, and we want to express our gratitude in advance. Your insights will play a key role in helping us take the necessary actions to enhance and improve our services.We look forward to hearing from you soon.Warm Regards,
10/10 Excellent
Hans-Heinrich
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hans-Heinrich
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear Hans-Heinrich,Thank you sincerely for your perfect score and for taking the time to share your thoughts. We appreciate your valuable feedback, which aids us in enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted to have met your expectations. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future, at AC Hotel Bella Sky.
10/10 Excellent
Eric, Lima
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 26 janv. 2024
Dear Eric,Thank you very much for taking the time to share your positive experience with us! We are so happy to hear that you found our hotel convenient for your stay, right next to the conference center, and excellent connectivity to both the airport and city center. Your kind words are truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Gail
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Gail,We're delighted to hear that you found our location convenient with easy access to both the airport and the city.We appreciate your suggestions regarding the dining options and the USB ports. Our team is continuously exploring ways to enhance our offerings, and your input serves as valuable guidance.We will certainly take this into consideration for future improvements.We're grateful for your constructive feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Hans Peter
24 déc. 2023
Hans Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Hans Peter,We recognize that your time is valuable, and we appreciate the feedback you have provided. We are pleased to hear that, overall, you had a great time with us at Bella Sky. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Happy New Year wishes from all our team!
10/10 Excellent
Anders
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel med god morgenmad til glutenallergi
Anders
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Anders,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our well-maintained rooms, amazing views, and our delicious breakfast buffet.We appreciate your positive comments and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.And let me take this opportunity to wish you an amazing 2024, on behalf of all our team!
8/10 Bien
Klaus
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Klaus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Klaus,Thank you for your valuable feedback! Your positive experience is truly rewarding, and I've shared it with our team. We're committed to continuous improvement, and our guests' opinions are invaluable. Please do not hesitate to contact us if there is anything we can prepare for you, for a future stay. We want it to be perfect for you again.Warm Regards and Happy 2024!
10/10 Excellent
Ninfa
19 déc. 2023
Ninfa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 22 janv. 2024
Dear Ninfa,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. It is a great joy to see that we were able to meet your expectations.We hope we can welcome you back soon, for another amazing experience at Bella Sky!
10/10 Excellent
Finn
Voyage en couple
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Finn
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Fiinn,It is wonderful to see that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this a memorable experience. Thank you again for taking the time to share your comments. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay, at AC Hotel Bella Sky.
10/10 Excellent
Claus
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Claus
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Claus,I'm thrilled to learn that you awarded us the highest score. It's fantastic to see that we not only met but exceeded your expectations, and that you recognized our dedication to ensuring a memorable experience.Warm regards,
6/10 Satisfaisant
Jan
17 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Det kanBella Sky gøre væsentligt bedre
Jan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely apologize for any disturbance caused by our housekeeping service. Your feedback is important to us, and we assure you that we are looking into these matters to prevent similar situations in the future.We value your stay and hope to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience.Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Jens
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jens
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Vigdis Helen
17 déc. 2023
Vigdis Helen
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 déc. 2023
Dear Vigdis,We are delighted that you gave us a perfect score of 10. On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. It's always encouraging to hear positive feedback, especially when it comes from those who matter most – Our Guests! We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay. And Happy New Year wishes!
10/10 Excellent
Jens
17 déc. 2023
Jens
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Silvia Rosado, Guest Relations Manager le 29 janv. 2024
Dear Jens,We are happy to receive your extremely positive feedback. On behalf of the entire team, I would like to thank you and I sincerely hope that you will choose us again on a future visit to Copenhagen. Warm regards,
8/10 Bien
Hans Kristian
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hans Kristian
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kasper
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasper
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Kristina
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kristina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
David
14 déc. 2023
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Viveca
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jul weekend i Köpenhamn
Viveca
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Viveca,On behalf of the entire team, I would like to express our gratitude for your kind words. We truly appreciate your positive feedback. It is always uplifting to hear such encouraging remarks. We are thrilled to learn that you found our staff helpful and friendly as providing exceptional service is our top priority. We are also delighted that you found our location and restaurants to be convenient for you. Thank you once again for your feedback and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to AC Hotel Bella Sky.Kind Regards.
10/10 Excellent
Micki
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER ******
Micki
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Hans Cramer
11 déc. 2023
Hans Cramer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Philip
10 déc. 2023
Philip
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
flemming
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
flemming
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kim
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Viveca
10 déc. 2023
Viveca
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Allan
Voyage en famille
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sead
9 déc. 2023
Sead
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Felix Sâmo
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Felix Sâmo
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Mark
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to give us such a positive feedback. We are thrilled that we were able to deliver exceptional service during your stay. We hope to welcome you back in the future.Kind Regards.
8/10 Bien
Allan
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Katerina Woleska, Guest Relations le 3 févr. 2024
Dear Allan,On behalf of the entire team, we would like to express our gratitude for your positive feedback. We are delighted that your stay was enjoyable. Your feedback is valued, and if there is anything we could have done to enhance your experience, please do not hesitate to reach out to us directly. We hope to have the pleasure of welcoming you back again.Kind Regards,
10/10 Excellent
Kasper
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kasper
Séjour de 1 nuit en décembre 2023