Les notes se basent sur un nombre total de 496 avis vérifiés

4,3 sur 5
Recommandé par 83 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Services et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Great location but the hôtel is old and the mattress need to be changed
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
22 avr. 2019 par Lidiane Andreatta | Director of Sales & Marketing, Direction de l'hôtel
Hello imane, Thank you for your feedback. We'll consider your comment to better serve you on your next stay.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 févr. 2019 sur Hotels
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
26 févr. 2019 par JW Marriott Rio de Janeiro Team , Direction de l'hôtel
We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 juin 2018
Bien situé, excellent brunch, personnel polis et courtois, notre chambre était mal insonorisée un des matelas était usé. Pour le prix je m'attendais a un peu mieux au niveau du confort .
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
21 juin 2018 par Lidiane, Direction de l'hôtel
Dear Guest, We appreciate your comment and we will send your feedback to the appropriate area. Although we didn't reach your expectations, we hope that you consider JW Marriott Rio de Janeiro next time so we can provide the real JW treatment. Best Regards, Lidiane Andreatta Sales & Marketing Director
5 sur 5
par Julien

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 12 mai 2015 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 11 mai 2015 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Lyon

Great location, great hotel, great staff!

Publié le 20 oct. 2014
At a great location on Copacabana, with lots of choice for restaurants and bars within walking distance. Very comfortable and spotless room (15th floor, sea view, king bed). Front desk staff were excellent, spoke English and French, the concierge very helpful and pleasant. There is a great rooftop pool with incredible views. I have to take away a small point for having only paid WIFI in the rooms (its free in the lobby) - that drives me nuts, especially in high-end hotels!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 15 janv. 2014 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 28 août 2019
buona la posizione di fronte alla spiaggia di copacabana, ambiente curato e lussuoso, ma i servizi non sono all'altezza di un hotel *****. Ho avuto problemi all'arrivo perchè la mia prenotazione fatta con expedia non si trovava con il disagio per l'assegnazione delle stanze improvvisato e quindi non comodo, in oltre ci hanno rifiutato al ristorante per la presenza di un gruppo e siamo stati costretti ad uscire nonostante la pioggia.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 août 2019
The staff is amazing, literally 5 star quality. The building, amenities, rooms, and food are definitely not 5 stars.... The guys on the roof top bar / food truck (not actually a truck, it's a trailer) do a very nice job however, burgers and such were delicious. Also the exchange rate fees are said to be 4%, the lady downstairs charged me 12%, something I didn't catch until I ran the conversion on the elevator back up to my room, luckily I only did $100 (got $88 worth of reals back). Overall it's not terrible, just not what you'd expect for a 'category 5' hotel. Again, the staff were the saving grace here, all very professional and happy to help in any way.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
14 août 2019 par JW Marriott Team, Direction de l'hôtel
Dear M, Thank you for taking the time to leave us such a detailed review of your experience! Here at JW Marriott is our pleasure to provide a true five star experience in every aspect of you stay. Best Rgards,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 12 août 2019