Avis sur Monte Mulini Adults Exclusive Hotel by Maistra Collection
Monte Mulini Adults Exclusive Hotel by Maistra Collection
A. Smareglia 3, Rovinj
Avis
9,8
Exceptionnel
10/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
12 sept. 2018
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Andrej le 7 oct. 2018
Dear Louise,
Thank You for choosing Hotel Monte Mulini and taking the time to write us a review.
We are delighted to know everything was excellent during your stay. Monte Mulini Team is looking forward to welcome you back again for another memorable experience.
Best regards,
Andrej Ruizic
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hôtel et beau cadr
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Morgane
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe expérience
Morgane
10/10 Excellent
Josée, Montréal
16 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un vrai 5 étoiles
Josée
10/10 Excellent
Jacques et Danielle
23 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacques et Danielle
10/10 Excellent
Gianluca
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gianluca
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Danijela le 18 oct. 2023
Gentile Signore Gianluca,Grazie della recensione del nostro hotel! Siamo molto contenti che la sua permanenza sia stata piacevole e ci auguriamo di rivederla presto.Cordiali saluti,Monte Mulini team
10/10 Excellent
Akvile
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toppklass
Akvile
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Danijela le 13 oct. 2023
Dear Akvile,Thank you for your time and for such a warm and thoughtful feedback. We re appreciating a lot when we receive feedback as yours and it warm our harts to read this. Your comment has given us valuable insight into the service that we provide at our hotel and I have shared it with my entire team so everyone can get the compliments they deserve. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Looking forward to see you again in our hotel!All the best, Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Jessica
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Danijela le 13 oct. 2023
Dear Jessica,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Helen
Voyage en couple
28 sept. 2023
Helen
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Danijela le 30 sept. 2023
Dear Helen,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We truly appreciate your kind words and praise for adults' only concept.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Helena
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Helena
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Danijela le 19 sept. 2023
Dear Helena,Thank you for your time and for such a detailed and thoughtful feedback. We re appreciating a lot when we receive feedback as yours. Your comment has given us valuable insight into the service that we provide at our hotel. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Looking forward to see you again in our hotel!All the best, Monte Mulini team
10/10 Excellent
Rosemary
Voyage en couple
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Danijela le 18 sept. 2023
Dear Rosemary,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We truly appreciate your kind words.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille, Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Danijela le 5 sept. 2023
Dear Elizabeth,Thank you for your time and for such a detailed and thoughtful feedback. We re appreciating a lot when we receive feedback as yours. Your comment has given us valuable insight into the service that we provide at our hotel. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Looking forward to see you again in our hotel!All the best, Monte Mulini team
2/10 Horrible
Tomas
30 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tomas
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Danijela le 5 sept. 2023
Dear Tomas,Thank you for your feedback. we would greatly appreciate if you could give us more details about what made you give us 1 star.Regards,Guest Relations
8/10 Bien
Martina
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martina
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Danijela le 31 août 2023
Lieber Martina,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Monte Mulini team
10/10 Excellent
Fritz
21 août 2023
Fritz
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Danijela le 22 août 2023
Lieber Herr Fritz,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Monte Mulini team
10/10 Excellent
Anja
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anja
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Danijela le 3 août 2023
Dear Anja,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Agustin
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agustin
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Danijela le 1 août 2023
Dear Agustin,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Milan
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Milan
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Danijela le 24 juil. 2023
Dear Milan,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
D
Voyage en groupe
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
D
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Danijela le 14 juil. 2023
Dear D,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star feedback! We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another outstanding experience.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Mehran
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mehran
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Danijela le 5 juil. 2023
Dear Mehran,We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Receiving positive feedback like yours is not only encouraging but also reflects our team's dedication and hard work. Such a kind words are giving us motivation and inspiration to continue striving for excellence.Thank you once again and we look forward to welcoming you back in our hotel.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
8/10 Bien
Pasquale
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night stand
Pasquale
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest relations le 22 juin 2023
Dear Pasquale,We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Receiving positive feedback like yours is not only encouraging but also reflects our team's dedication and hard work. When it comes to the beach, it is nice pebble beach with crystal clear water.Thank you once again and we look forward to welcoming you back in our hotel.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
sohaila
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sohaila
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Guest relations le 5 juin 2023
Dear Sohaila,We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. Receiving positive feedback like yours is not only encouraging but also reflects our team's dedication and hard work. Your words reaffirms our commitment to delivering exceptional service. Such a kind words are giving us motivation and inspiration to continue striving for excellence.Thank you once again and we look forward to welcoming you back in our hotel.Warm regards,Guest Relations Monte Mulini
10/10 Excellent
Paul
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations Manager & team le 24 mai 2023
Dear Paul,thank you for your kind words and high review of the hotel. It was our pleasure to welcome you and I hope you will return to us soon, summer has just started!Warm regards,GR Manager
10/10 Excellent
Dzeni, Huntington Station
Voyage en couple
3 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dzeni
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relations Manager & team le 5 mai 2023
Dear Dzeni, thank you for the kind feedback. We are very pleased that you were satisfied with your holiday and we are truly looking forward to see you back.Kindest regards
10/10 Excellent
aram, lewis center
Voyage d’affaires
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
aram
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Relations Manager & team le 5 mai 2023
Dear Aram, thank you for your kind review. We are very glad that you enjoyed your stay and hope to be able to welcome you again.Kindest regards
10/10 Excellent
Yung-Lung
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yung-Lung
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 nov. 2022
Dear Yung-Lung,Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and sharing your impressions.We are very pleased that you are satisfied with your holiday.We are pleased that our guests recognize our efforts.We think of your recommendations and would be honored to be your host again and to offer you yet another wonderful holiday.Yours sincerely,
10/10 Excellent
Martin
Voyage en couple
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 31 oct. 2022
Sehr geehrter Martin,vielen Dank dafür, dass Sie unser Hotel als Ihre Urlaubsdestination gewählt und Ihre Eindrücke geteilt haben.Es freut uns, dass unser Hotel einen schönen Eindruck bei Ihnen hinterlassen hat. Die Kommentare unserer Gäste sind für das beste Kriterium, um die Zufriedenheit mit dem Service, den wir bieten, zu messen. Außerdem geben sie dem gesamten Team die nötige Motivation für neue Arbeitssiege.Nochmals vielen Dank für Ihre Empfehlung und wir hoffen, Sie wieder zu sehen. Mit besten Grüßen,
10/10 Excellent
Thomas, Shoreham
Voyage en couple
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 31 oct. 2022
Dear Thomas,Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and leaving a review We are very glad that you have spent a pleasant stay in our hotel and thank you for your kind comment. We send you our best regards and hope to see you back.
10/10 Excellent
matthew
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
matthew
Séjour de 9 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Elena
7 août 2022
Elena
Séjour de 1 nuit en août 2022
8/10 Bien
Helle
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helle
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juil. 2022
Dear Helle,
thank you for the rating, we hope you enjoyed your stay.
Kindest regards
8/10 Bien
vladimir
Voyage en famille
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
vladimir
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 27 mars 2023
Dear Mr. Vladimir, thank you for your kind feedbackfrom this year we have a new concept, we became Exclusive adult hotel.Hope to have you our guest againKindest regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juil. 2022
Dear guest,
Thank you very much for the high rating.
Best regards
10/10 Excellent
Amy
Voyage en couple
16 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Dear Amy,
thank you for the kind feedback. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to see you back soon.
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Dear guests,
thank you for the high rating.
Best regards
10/10 Excellent
paolo
Voyage en couple
5 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paolo
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Egregio Sig. Paolo,
grazie mille per la recensione positiva. Siamo lieti che vi siete goduti la vacanza e speriamo di rivedervi presto.
Cordiali saluti
10/10 Excellent
Raymond
4 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raymond
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de 3 Dear guest, Thank you for choosing our hotel as le 30 juin 2022
Dear Raymond,
thank you so much for the praises and kind words.
We are very pleased that you are satisfied with your holiday and have written that our hotel is worth a visit. We are pleased that our guests recognize our efforts.
We are honored to be the one of few hotels that you visited twice and hope to be your host again and to offer you yet another wonderful holiday.
Yours sincerely,
10/10 Excellent
ROBERT
31 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ROBERT
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Dear Robert,
thank you for the kind review.
We hope to be able to welcome you again
Best regards
10/10 Excellent
Diane
Voyage en couple
21 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Dear Diane,
Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and sharing your impressions.
We are pleased that our hotel has left a nice impression on you. The comments of our guests are the best criterion to measure satisfaction with the service we offer. In addition, they give the entire team the necessary motivation for new work wins.
Thanks again for your recommendation and we hope to see you again.
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relations Manager & team le 30 juin 2022
Dear Guests,
thank you for the high rating.
Kindest regards
10/10 Excellent
DOMENICO, portogruaro
Voyage en couple
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DOMENICO
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Alexander
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Natasha, Cunupia
Voyage en couple
12 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Dear Natasha,
Thank you for taking the time to write a review and for staying with us recently.
We are happy to hear that you enjoyed your stay at Monte Mulini.
We would love to welcome you back soon.
Thank you again and best regards.
10/10 Excellent
Sean
Voyage en couple
22 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Dear Sean,
Thank you for choosing our hotel as your holiday destination and sharing your impressions.
We are pleased that our hotel has left a nice impression on you. The comments of our guests are the best criterion to measure satisfaction with the service we offer. In addition, they give the entire team the necessary motivation for new work wins.
Thanks again for your recommendation and we hope to see you again.
Best Regards,
10/10 Excellent
Piotr
Voyage en famille
18 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Piotr
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Dear Piotr,
Thank you for taking the time to write a review and for staying with us recently.
We are happy to hear that you enjoyed your visit and that you appreciated our hotel's convenient location.
We would love to welcome you back soon.
Warm greetings
10/10 Excellent
Margit
Voyage en couple
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margit
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Sehr geehrte Frau Margit,
Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und das Sie mit unserer Hotel zufrieden war.
Wir wünschen Ihnen alles gute und hoffen Ihnen besuchen uns noch wieder
Liebe Grüße
10/10 Excellent
Joan F
Voyage en famille
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Beautiful
Joan F
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Dear Joan F,
Thank you for taking the time to write a review and for staying with us recently.
We are happy to hear that you enjoyed your visit.
We would love to welcome you back soon.
Thank you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations Manager & Team le 29 nov. 2021
Dear Sir / Madam,
thank you very much for the rating and positive review.
We hope to be able to welcome you again.
Best regards
10/10 Excellent
Ekaterina
1 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Всё замечательно.
Ekaterina
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Hotel Monte Mulini le 2 août 2021
Thank you so much for your great review, Mrs. Ekaterina!
It's wonderful to hear that you enjoyed so many aspects of your stay at Monte Mulini, including our convenient location, amenities and location. We are so glad that we could help make your visit to Rovinj memorable, and we hope you will join us again soon for another fantastic experience!
Kind regards,
Guest Relations Team
8/10 Bien
Aleksey
Voyage en famille
9 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хорватия-изюминка Адриатики
Aleksey
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Hotel Monte Mulini le 1 sept. 2021
Dear Mr. Aleksey,
Thank you for taking the time to share your positive review of the Hotel Monte Mulini - We are very pleased that you enjoyed your stay here!
Thank you, again, for being our guest. We look forward to having the privilege of welcoming you back again in the future.
Best wishes,
Guest Relations Team