Avis sur Delta Hotels by Marriott Columbia Northeast
Delta Hotels by Marriott Columbia Northeast
8105 Two Notch Road, Columbia, SC
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
20 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Carmen
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Jonathan
Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 18 mars 2024
Dear Jonathan,We appreciate the time our guests take to leave us a review, and it is wonderful to see that you enjoyed so many aspects of your recent visit. Your compliments on our attention to cleanliness will be shared with our team. We work hard to meet expectations like yours. Should you travel back to Columbia in the future, we trust that you will choose Delta Hotels Columbia Northeast for your accommodations again!Warm Regards,Guest Services
6/10 Satisfaisant
Mike
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Réponse de General Manager le 18 mars 2024
Dear Mike,We appreciate your feedback about your stay with us. Please accept our sincere apology for housekeeping service that didn't meet your expectations; we'll discuss your comments with them. However, we're glad you enjoyed our great rates and proximity to local attractions. Thank you for your thoughtful compliments and we hope for a chance to make your next visit even better.Warm Regards,Guest Services
8/10 Bien
Deena
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deena
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 12 mars 2024
Dear Deena,Thank you for sharing your thoughts. We understand the convenience a microwave can offer during your stay, and we're always looking for ways to enhance our guest experience. Your feedback is invaluable as we consider future amenities. We look forward to welcoming you back to Delta Hotels Columbia Northeast and improving your next stay with us.Warm Regards,Guest Services
4/10 Médiocre
William
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Dear William,We appreciate your feedback, and we apologize for any issues with the bathroom. This clearly needs to be looked at, and we'll speak with our maintenance team about your comments. Should you be in the area again, we hope you'll consider coming back to see us.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Shaylar
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaylar
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Caron
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caron
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 11 févr. 2024
Dear Caron,Thank you so much for taking the time to share your thoughts with us. We take great pride in the high standards of cleanliness we adhere to, so we are pleased that this commitment was reflected in your experience. Should your travels bring you back to the area in the future, we hope you'll consider staying with us again!Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Paul
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 11 févr. 2024
Dear Paul,Thank you for choosing Delta Hotels Columbia Northeast. It's a delight that you enjoyed your overall experience with us, and we look forward to welcoming you back for another 5/5 experience.Warm Regards,Guest Services
6/10 Satisfaisant
Jonathan
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Kimberly C. le 2 févr. 2024
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
2/10 Horrible
Melissa
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kimberly C. le 2 févr. 2024
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
6/10 Satisfaisant
Shanelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 1 févr. 2024
Dear Shanelle,Thank you so much for the feedback. While we're happy to know that our friendly team members impressed you, it's unfortunate not to receive a higher rating. In order to better address specific issues, we encourage you to reach out to us with additional information about how we could have improved your visit. We hope to hear from you soon. Warm Regards,Guest Services
8/10 Bien
Deena
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deena
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 janv. 2024
Dear Deena,Thank you for choosing to stay at Delta Hotels Columbia Northeast. We are glad you enjoyed your visit and found our hotel well-equipped. Your suggestion regarding the microwave is appreciated, and we will consider it as we continue improving our amenities. Thank you for sharing your input with us, and we hope to welcome you back again soon!Warm Regards,Guest Services
4/10 Médiocre
Adam
Voyage en famille, Voyage en couple
15 janv. 2024
Adam
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kimberly C. le 18 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience, this is not the standards that we provide at our hotel, and not the kind of review we like to get. I apologize your stay was not up to par if there is anything we can do to make your stay better the next time please let us know. And thank you for staying at the Delta By Marriott.
10/10 Excellent
Clarence
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clarence
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 18 janv. 2024
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
8/10 Bien
Walker
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Walker
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 29 déc. 2023
Dear Walker,Thank you so much for your high rating. We're sorry to hear about the difficulty you had reaching our property, though we're pleased that this seems to have been a minor setback when it comes to your trip. It would be our pleasure to welcome you again for an even better stay at Delta Hotels Columbia Northeast; until next time!Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Romona
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romona
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 29 déc. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
4/10 Médiocre
Tiara
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
14 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiara
Réponse de Tara le 5 févr. 2024
I am so sorry about your stay issues with us at our hotel this is not the impression we want to leave with you. If there is anything we can do to improve any future stays please let us know. Thank you.
10/10 Excellent
Connie
Voyage en famille
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 16 déc. 2023
Dear Connie,Thank you for choosing Delta Hotels Columbia Northeast, we're happy to earn a five-star rating from you regarding your recent visit. That being said, we're sorry to hear about your neighbors and are always willing to address any situation brought to our attention during your visit. It would be our pleasure to welcome you again in the future, so don't be a stranger!
10/10 Excellent
Robin
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robin
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 6 déc. 2023
Thank You for staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 5 déc. 2023
Dear John,Thank you so much for choosing to stay with us at Delta Hotels Columbia Northeast. Our goal is to provide every guest with pristine accommodations, so we're thrilled that was the case for you. It was an absolute pleasure to host you, and we hope to welcome you back soon.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Danny
Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danny
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank you for staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Charles
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank you for staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Courtney
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really good overall!
Courtney
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 17 nov. 2023
Dear Courtney,We're so happy to know that you enjoyed our comfortable accommodations and friendly service during your visit! We'll be sure to pass your compliments along to Dan, and we hope to see you again in the future. Warm Regards,Guest Services
4/10 Médiocre
Pamela
14 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 18 nov. 2023
Dear Pamela,Thank you for sharing your feedback. We're concerned to hear about your discomfort. Please know that we take these matters seriously and will look into ensuring higher standards of service and accommodation. We hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable and satisfying experience in the future.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Jeffery
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeffery
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank you for staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Charles
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank you for staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Reyhana, York
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reyhana
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 10 nov. 2023
Dear Reyhana,Thank you for your compliments on our beautiful property and friendly staff. We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to hosting you again at Delta Hotels Columbia Northeast!Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
michaela
5 nov. 2023
michaela
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank You for staying at the Delta by Marriott.
8/10 Bien
Robert
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kimberly C. le 3 nov. 2023
Thank you for Staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Darius
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Darius
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 29 oct. 2023
Dear Darius,Thank you for taking the time to review Delta Hotels Columbia Northeast. We are delighted to hear that you enjoyed our comfortable beds and pillows. We look forward to your next visit and providing you with another exceptional five-star experience. Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Ashmatu S
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashmatu S
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 29 oct. 2023
Dear Ashmatu,Thanks so much for your review of Delta Hotels Columbia Northeast. We're glad to hear you enjoyed your stay! Please come back and see us soon.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 29 oct. 2023
Dear Robert,Our amazing staff works hard to ensure all our guests feel welcome and will be glad you appreciated their kind assistance. Thank you for the lovely review! Please come see us again soon at Delta Hotels Columbia Northeast.Warm Regards,Guest Services
4/10 Médiocre
Terrance
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrance
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 25 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
8/10 Bien
Arjia
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Arjia
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimberly.C le 23 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott, We are sorry for the inconvenience, as our property is still under revocation. Hopefully to to see you in the future.
8/10 Bien
Mae
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mae
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 24 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay again
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 23 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
10/10 Excellent
Nettie
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nettie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 23 oct. 2023
Thank you For staying at the Delta by Marriott.
10/10 Excellent
Shakera
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shakera
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 23 oct. 2023
Thank you for Staying at the Delta By Marriott.
4/10 Médiocre
Oneal
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Oneal
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 22 oct. 2023
Thank you for taking the time to review your experience. We regret to learn of your disappointment with your experience, and we understand your frustration. We'll be sure to discuss your report with our team to ensure an instance such as this does not occur in the future. If your billing concerns have not been addressed, please feel free to reach out to us so that we may further assist you. It was a pleasure having you here, and we wish you safe travels.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Alex
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 22 oct. 2023
Dear Alex,It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! Thank you so much for your glowing praise for our hospitable team, comfortable accommodations, and impeccable facility. Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back anytime your plans bring you this way.Warm Regards,Guest Services
10/10 Excellent
Jose
20 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 23 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
10/10 Excellent
Olumuyiwa
18 oct. 2023
Olumuyiwa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 28 nov. 2023
Thank you for staying at the Delta by Marriott.
8/10 Bien
Richard, North Chesterfield
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 18 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
8/10 Bien
Kamelya
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kamelya
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 18 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
8/10 Bien
Rocky
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rocky
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 18 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
10/10 Excellent
daniel
Voyage en famille
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Army Graduate
daniel
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Kimberly.C le 10 oct. 2023
Thank You for Staying at The Delta By Marriott.
2/10 Horrible
Francis
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C le 10 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.
2/10 Horrible
Stephanie
8 oct. 2023
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C. le 3 nov. 2023
Thank You for staying at The Delta By Marriott.
10/10 Excellent
keturah
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
keturah
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kimberly C le 10 oct. 2023
Thank you for staying at the Delta By Marriott.