Chambre Double Deluxe (Domblick) | Vue sur la ville

Avis sur Wyndham Köln

4 out of 5
Wyndham Köln
Breslauer Platz 2, Cologne, NW

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 315 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 431 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 180 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 53 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 24 avis sur 1003." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Damien

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 18 janv. 2024
Dear Damien, We thank you for taking the time to share your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to have the opportunity to welcome you again.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

BRUNO

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 nov. 2023
Sehr geehrter Bruno,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen dürfen!Bis bald,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Pierre

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de S. Luplow le 26 janv. 2023
Dear Pierre,Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again.Kind regardsSebastian LuplowGuest Service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Hôtel très agréable, confortable, accueillant. Parfait petit-déjeuner aussi.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de S.Luplow le 8 juin 2022
Dear Guest, Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again. Kind regards, Sebastian Luplow Guest Service

8/10 Bien

Dagmar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Idealement situé a coté de la gare centrale et proche du centre ville. Ma chambre etait en tres bon etat voire renovée, petite mais fonctionelle. Eau minerale et plateau de courteoisie. Sdb très petite. Personnel très aimable, serviable et professionnel. Buffet petit dej. avec un bon choix. Bon rapport qualité/prix. Parfait pour un stop over.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de S.Luplow le 11 avr. 2022
Dear Dagmar, Thanks a lot for your positive feedback. We are glad you liked our hotel. We are happy to pass on your praise to our team. It would be a pleasure to welcome you back again. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de S.Luplow le 11 avr. 2022
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und unser Service Sie überzeugen konnte. Wir hoffen, Sie besuchen uns bald wieder! Mit freundlichen Grüßen Sebastian Luplow Guest Service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chambre agréable
Chambre d hotel agréable et personnel très aimable
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de S.Luplow le 17 déc. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel and the room. We hope you will have the opportunity to visit us again. Kind regards S.Luplow Guest Service

8/10 Bien

BRUNO

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de S.Luplow le 3 nov. 2021
Dear Bruno, Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel and the room. We hope you will have the opportunity to visit us again. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de S.Luplow le 24 oct. 2021
Dear Guest, Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked our hotel. It would be a pleasure to welcome you back again. Kind regards Guest Service

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very disappointing for a hotel chain
Very old-dated rooms - nothing seems to have changed since 1980. Everything is torn out, it's a shame for a branded hotel chain to host guests in this way! I don't think I'll ever sleep in a Wyndham again. The shower was broken, so I had to take a bath but the bath tub was super small, maybe OK for 1m20 people. I don't know where they find their 4th star...
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sebastian Luplow le 30 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your stay with us and thank you for your feedback. We are sorry to read, that we were not able to meet your expectaions and you was not satisfied with your stay. We aplogize for this and hope to get another chance to persuade you with our service. We are looking forward to welcoming you back. Kind regards Guest Service

8/10 Bien

florian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haut de gamme mais bruyant
A Cologne pour une réunion business
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de S.Luplow le 14 oct. 2020
Dear Florian, Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel. We hope you will have the opportunity to visit us again. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

8/10 Bien

Alexandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great location
great location
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de S.Luplow le 7 sept. 2020
Dear Alexandre, Thanks for your review. We are pleased that you had a nice stay. we hope to see you again as our guest. Kind regards

8/10 Bien

Noémie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Michèle Berger le 26 juil. 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerne begrüßen wir Sie bald wieder in unserem Haus. Mit freundlichen Grüßen

8/10 Bien

Yann

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pour affaires c'est parfait
en face de la gare, très pratique pour aller à la foire. La vieille ville est à 5 mn à pieds
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de Michèle Berger le 21 janv. 2020
Cher Yann, Merci beaucoup pour votre feedback positif. Je suis très heureuse, que vous avez sentiez à l'aise avec nous. Pour votre prochaine visite nous allons nous réjouir à vous souhaiter la bienvenue. A bientôt et cordialement

8/10 Bien

Maritza

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Michèle Berger le 6 févr. 2020
Sehr geehrte Maritza, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerne können Sie uns jederzeit weitere Wünsche mitteilen, die Ihren Aufenthalt gänzlich abrunden. Es würde mich freuen, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürften. Mit freundlichen Grüßen

8/10 Bien

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wyndham le 20 oct. 2019
Sehr geehrter Daniel, vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bald wieder besuchen kommen. Viele Grüße Ihr Guest Service Team

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Towlet bowl not having enough pressure to evacuate poopoo, ( we had to need the track Can as a bucket to make the work it done like in the middle âge) small room, tiny bathroom, comptelety différent from what you see on the site. AC out of order, it was only a ventilation... No mini fridge. Only one downstairs that is empty and you pay $ 200 dollars a night for a service that is not there. Manager never responding phone calls or email... Really avoid this place. Especially room 703. I forgot my hall way had trash bag smelling outside. Never again!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Maurice le 22 juil. 2019
Dear Guest, Thank you the e-mail. We apologizing the inconvenience during your stay and will thank you for contacting us directly to clarify the issues you had. We are looking forward to welcome you again and will thank you for the second chance! Kind regards, Your Serviceteam

8/10 Bien

Loic, Lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Maurice le 22 juil. 2019
Dear Loic, Thank you for the feedback. We hope you had overall a good time with us and in cologne. Hopefully you will visit again very soon. Kind regards, Your Serviceteam

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
Besoin: Une nuit à proximité de la gare. Nous sommes très satisfaits
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil tb, pt déjeuner très varié, personnel souriant
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good choice, at train station
Hotel very convenient as just in front of central train station. breakfast is good and with good variety. room was fully renovated and bed big and confortable.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Wyndham Köln le 1 mars 2019
Dear Guest, thank you for your stay with us and thank you for your positive feedabck. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Idéal quand on doit prendre le premier Thalys!
Chambre ok, à rafraîchir mais la rénovation de l'hotel est en cours, donc à voir dans quelques mois. Personnel très sympa, environs un peu bruyants avant 23h, ok après. À 3 min à pied de la gare.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Wyndham Team le 2 oct. 2018
Cher Nicolas, Merci de votre visite et merci pour votre note. Nous sommes heureux de votre séjour parmi nous et espérons que vous reviendrez bientôt. Cordialement Votre équipe de service à la clientèle

8/10 Bien

Marie-Chantal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique avec la proximité de la gare, littéralement en face. Bon fenestrage qui assure une tranquillité malgré qu'on soit tout à côté. La chambre "superior" est grande avec un petit balcon, espace fauteuil. Chambre un peu vieillotte (ameublement) mais très bonne literie, et salle de bain rénovée. Accès internet lent et compliqué, il faut se réinscrire à chaque 6 heures. Personnel courtois. J'y retournerais.
Réponse de Alexandra le 16 mai 2018
Cher Marie-Chantal, Merci de nous avoir rendu visite et merci pour vos commentaires positifs. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour avec nous et j'espère que vous reviendrez bientôt. Cordialement Votre équipe de service client

10/10 Excellent

michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Alexandra le 11 avr. 2018
Sehr geehrter michel, vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bald wieder besuchen kommen. Viele Grüße Ihr Guest Service Team

10/10 Excellent

Sharon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Alexandra le 30 août 2017
Dear Sharon, thank you for your great rating. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 Bien

Jean-Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
En face de la gare à proximité du marché de Noël.
Emplacement en face de gare. proche de la cathédrale et du marché de Noël. Problème de clim et chambre très chaude. Impossibilité de dormir la fenêtre ouverte. Personnel très avenant.
Réponse de General Manager le 13 janv. 2017
Cher client, je vous remercie de votre avis. Nous serions heureux si vous venez nous rendre visite. Salutations Votre équipe de service clients

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
chambre double très petite, hygiène des toilettes laissant à désirer...
Réponse de Alexandra le 29 juin 2016
Obrigado para sua revisão. Esperamos que você venha visitar-nos em breve. Lembranças Sua Equipe de Atendimento ao Visitante

4/10 Médiocre

Robert

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The walls and carpet were very dirty. I felt I needed to wear shoes in my room all the time.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Stefanie, Berlin

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Der Zustand des Hotels ist nicht gut. Wände müssten gestrichen werden. Bad sah richtig anbgenutzt aus. Angetrunkene Wasserflasche im Zimmer.Handtuch mit Makeupspuren etc.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Jorge

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
La atención es pésima, sin embargo la ubicación es muy conveniente, pero no me volveré a hospedar ahí.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 15 avr. 2024
Estimado Señor, Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus preocupaciones con nosotros en esta plataforma.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación conveniente, ya que nos esforzamos por ofrecer un acceso privilegiado a los puntos de interés de Colonia.Lamentamos sinceramente que nuestro servicio no haya cumplido con sus expectativas. Nuestro equipo está comprometido con la excelencia y su retroalimentación es crucial para nuestro mejoramiento continuo. En cuanto a las comodidades de la habitación, tomamos nota de sus impresiones y revisaremos nuestras prestaciones para garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes.Apreciamos su reconocimiento hacia la condición de nuestro hotel y puede estar seguro de que mantenemos un compromiso constante con la calidad y el confort de nuestras instalaciones.Quedamos a su entera disposición para cuando desee volver a visitarnos. Le enviamos un saludo muy cordial,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Christian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Für einen Kurzurlaub übers verlängerte Wochenende ist das Hotel total ausreichend. Das Zimmer ist sehr sauber und das Reinigungspersonal ist sehr gründlich. Sehr zu empfehlen!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 9 avr. 2024
Sehr geehrter Herr, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer hervorgehoben haben. Unsere Mitarbeiter legen großen Wert auf Detail und Reinlichkeit, um unseren Gästen ein angenehmes Umfeld zu bieten.Wir bedauern, dass Sie einige Aspekte unseres Hotels als verbesserungswürdig empfunden haben. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, die Qualität unserer Einrichtungen und Annehmlichkeiten zu erhalten und zu verbessern.Über Ihr Lob zu unserem Service freuen wir uns besonders, da unser Personal sich stets bemüht, jedem Gast einen exzellenten Service zu bieten. Auch Ihre positive Bewertung der Zimmerausstattung ist für uns ein Ansporn, weiterhin ein hohes Niveau an Komfort und Funktionalität sicherzustellen.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Thomas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was my first stay at this hotel, Will definitely be requesting this hotel Again on my next stays in Cologne. The fact it’s only 150 meters from my train platform is a huge selling point for me.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 4 avr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our hotel's location, just a stone's throw away from the central train station, greatly contributed to the convenience of your stay. It is rewarding to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you were satisfied with the overall condition of our hotel. Our team strives to provide excellent service, and we're glad that we could make your stay enjoyable. The amenities we offer are selected to enhance our guests' comfort, and it is wonderful to hear that you appreciated them.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Federico

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The best location possible. We took a late train and were very tired, we just walked out of the station, checked in and 10 minutes after our train arrived I was already in bed. Loved it.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 avr. 2024
Dear Sir,Thank you for this positive review of your experience.The convenience of our location, just a stone's throw away from the central station, is something we are particularly proud of and we’re delighted it contributed to making your arrival and rest so effortless. Your comments on the cleanliness and condition of our hotel fill us with pride, as our team works tirelessly to maintain our high standards. Furthermore, it is rewarding to know that the service provided by our staff met your expectations and played a part in enhancing your stay with us.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Karen

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Staff was friendly, rooms clean but in need of updates. Great location, excellent access to city centre.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 avr. 2024
Dear Madam,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and our service to be commendable. It's also a pleasure to know that the cleanliness of our rooms met your expectations. We understand that while you appreciated the prime location with easy access to the city centre, there is room for improvement in updating our hotel. Please rest assured that we are constantly seeking ways to enhance our facilities to ensure that all aspects of our guests' experiences are nothing short of excellent. Your comments about room amenities are greatly appreciated as we strive to provide a comfortable and convenient stay for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Personnel et service
W
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 25 mars 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Fabio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 mars 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Margit

Voyage en couple
Central gleich gegenüber Bahnhof ist praktisch wenn man mit der Bahn kommt und geht. Die Matratzen müssten mal erneutert werden. Viel zu weich. Gefühlt einfach durch. Der Teppichboden im Zimmer und in den Fluren war echt dreckig. Für eine Nacht ausreichend.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 5 mars 2024
Sehr geehrte Dame, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage direkt gegenüber des Bahnhofs schätzen. Dies bietet in der Tat eine praktische Anbindung für Gäste, die mit der Bahn anreisen. Wir bedauern jedoch zu hören, dass die Qualität unserer Matratzen und der Zustand des Teppichbodens nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Unsere Gästezufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und wir legen großen Wert auf die Pflege und Sauberkeit unserer Räumlichkeiten. Ihre Rückmeldung ist für uns besonders wichtig, um unseren Standard zu überprüfen und sicherzustellen, dass alle Gäste einen angenehmen Aufenthalt erleben.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Adnan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Gut
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 29 févr. 2024
Sehr geehrter Herr, wir danken Ihnen herzlich für die Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Marlon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 26 févr. 2024
Beste Meneer,We appreciëren uw beoordeling.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that we can welcome you back in the future.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Lena Alexandra

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 22 mars 2024
Sehr geehrte Dame, vielen Dank für Ihren Kommentar.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Nadine, Oberhausen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alles in Allem ein entspannter Aufenthalt für eine Nacht. Das Zimmer war sauber und das Personal sehr freundlich.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrte Nadine,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt hatten.Im Besonderen bedanken wir uns für Ihren anerkennenden Kommentar zum freundlichen Service unserer Mitarbeiter.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch!Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Ralf

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Ralf,wir bedanken uns vielmals für Ihre Bewertung!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Udo

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Udo,danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Wir finden es sehr schade, dass Sie sich in Ihrem Zimmer nicht vollständig wohlgefühlt haben und Mängel vorgefunden haben, die durch den Lauf der Zeit zustande kommen. Wir bedanken uns jedoch für Ihren Hinweis und werden dies umgehend überprüfen und entsprechende Maßnahmen ergreifen, um uns zu verbessern. Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns in der Zukunft wieder einmal.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Diana-Maria

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Alles Gut!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 14 févr. 2024
Liebe Diana-Maria,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

Thomas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location, Basic hotel
Basic hotel in an excellent location. Easy access to the train station and city centre walkable in 10-15 mins. Rooms very basic and dated but clean. Bar wasn’t open during 3 night stay but quite a few bars and restaurants in walking distance.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 22 janv. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, offering easy access to the train station and proximity to the city center. It's also gratifying to know that the cleanliness of our rooms met your expectations.We regret to hear that our bar was not open during your stay; however, we'd like to clarify that, while we do not have a designated bar area, we offer a fridge with a selection of drinks at the reception. We understand that the decor of the rooms may not have met your modern expectations, and we're continuously working on updates, with a significant portion of our rooms having been renovated in recent years to enhance comfort.We take note of your feedback regarding the service you experienced, as our guest's satisfaction is our top priority, and we always strive to deliver an exceptional service.We hope to welcome you back. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

BJOERN

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Als kurzer Overnight Stop direkt am Bahnhof Top. Ist nicht unbedingt ruhig nachts, aber das war vorher klar. Also alles gut.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 18 janv. 2024
Sehr geehrter Bjoern,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses und den Service unseres Teams mit voller Punktzahl bewertet haben. Wir bedauern, dass Sie die nächtliche Ruhe als nicht optimal empfanden. Unsere Lage direkt gegenüber dem Hauptbahnhof bringt eine gewisse Lebendigkeit mit sich, und wir stellen unseren Gästen gerne Ohrstöpsel zur Verfügung, um einen erholsameren Schlaf zu ermöglichen. Es ist schön zu hören, dass Sie unsere Top-Lage für einen kurzen Aufenthalt zu schätzen wissen.Gern würden wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt von uns überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 Bien

DAVID

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
l hotel a besoin d etre renove
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 5 janv. 2024
Cher David, Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Nous vous prions de nous excuser pour les désagréments.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 Excellent

Yu Ming

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 31 janv. 2024
Dear Yu Ming,Thank you for sharing your review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Birgit

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 janv. 2024
Sehr geehrte Birgit,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback!Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit und dem Service in unserem Haus vollends zufrieden waren. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und schätzen Ihr positives Feedback bezüglich unserer Ausstattung. Wir bedauern, dass der Zustand des Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist uns wichtig zu erwähnen, dass wir kontinuierlich an der Instandhaltung und Modernisierung unserer Einrichtungen arbeiten, um unseren Gästen einen komfortablen Aufenthalt zu gewährleisten.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Bettina Alberts, Cluster General Manager