Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
15 janv. 2024
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 18 janv. 2024
Dear Damien, We thank you for taking the time to share your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to have the opportunity to welcome you again.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
BRUNO
26 oct. 2023
BRUNO
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 nov. 2023
Sehr geehrter Bruno,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie bald wieder als Gast bei uns begrüßen dürfen!Bis bald,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Pierre
12 déc. 2022
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de S. Luplow le 26 janv. 2023
Dear Pierre,Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again.Kind regardsSebastian LuplowGuest Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de S.Luplow le 8 juin 2022
Dear Guest,
Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel.
It would be a pleasure to welcome you back again.
Kind regards,
Sebastian Luplow
Guest Service
8/10 Bien
Dagmar
6 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Dagmar
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de S.Luplow le 11 avr. 2022
Dear Dagmar,
Thanks a lot for your positive feedback. We are glad you liked our hotel. We are happy to pass on your praise to our team.
It would be a pleasure to welcome you back again.
Kind regards
Sebastian Luplow
Guest Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de S.Luplow le 11 avr. 2022
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und unser Service Sie überzeugen konnte. Wir hoffen, Sie besuchen uns bald wieder!
Mit freundlichen Grüßen
Sebastian Luplow
Guest Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chambre agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de S.Luplow le 17 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel and the room. We hope you will have the opportunity to visit us again.
Kind regards
S.Luplow
Guest Service
8/10 Bien
BRUNO
Voyage d’affaires
28 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
BRUNO
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de S.Luplow le 3 nov. 2021
Dear Bruno,
Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel and the room. We hope you will have the opportunity to visit us again.
Kind regards
Sebastian Luplow
Guest Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de S.Luplow le 24 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked our hotel.
It would be a pleasure to welcome you back again.
Kind regards
Guest Service
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 août 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very disappointing for a hotel chain
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Sebastian Luplow le 30 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for your stay with us and thank you for your feedback. We are sorry to read, that we were not able to meet your expectaions and you was not satisfied with your stay. We aplogize for this and hope to get another chance to persuade you with our service. We are looking forward to welcoming you back.
Kind regards
Guest Service
8/10 Bien
florian
Voyage d’affaires
11 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haut de gamme mais bruyant
florian
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de S.Luplow le 14 oct. 2020
Dear Florian,
Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel. We hope you will have the opportunity to visit us again.
Kind regards
Sebastian Luplow
Guest Service
8/10 Bien
Alexandre
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great location
Alexandre
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de S.Luplow le 7 sept. 2020
Dear Alexandre,
Thanks for your review. We are pleased that you had a nice stay. we hope to see you again as our guest.
Kind regards
8/10 Bien
Noémie
Voyage d’affaires
13 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Noémie
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Michèle Berger le 26 juil. 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Es freut mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerne begrüßen wir Sie bald wieder in unserem Haus.
Mit freundlichen Grüßen
8/10 Bien
Yann
Voyage d’affaires
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pour affaires c'est parfait
Yann
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de Michèle Berger le 21 janv. 2020
Cher Yann,
Merci beaucoup pour votre feedback positif.
Je suis très heureuse, que vous avez sentiez à l'aise avec nous.
Pour votre prochaine visite nous allons nous réjouir à vous souhaiter la bienvenue.
A bientôt et cordialement
8/10 Bien
Maritza
Voyage en groupe
16 déc. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maritza
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Michèle Berger le 6 févr. 2020
Sehr geehrte Maritza,
vielen Dank für Ihre Bewertung.
Es freut mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerne können Sie uns jederzeit weitere Wünsche mitteilen, die Ihren Aufenthalt gänzlich abrunden.
Es würde mich freuen, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürften.
Mit freundlichen Grüßen
8/10 Bien
Daniel
Voyage d’affaires
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wyndham le 20 oct. 2019
Sehr geehrter Daniel,
vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bald wieder besuchen kommen.
Viele Grüße
Ihr Guest Service Team
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Maurice le 22 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you the e-mail.
We apologizing the inconvenience during your stay and will thank you for contacting us directly to clarify the issues you had.
We are looking forward to welcome you again and will thank you for the second chance!
Kind regards,
Your Serviceteam
8/10 Bien
Loic, Lyon
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loic
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Maurice le 22 juil. 2019
Dear Loic,
Thank you for the feedback.
We hope you had overall a good time with us and in cologne.
Hopefully you will visit again very soon.
Kind regards,
Your Serviceteam
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good choice, at train station
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Wyndham Köln le 1 mars 2019
Dear Guest,
thank you for your stay with us and thank you for your positive feedabck. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back.
Kind regards
Your Guest Service Team
8/10 Bien
Nicolas
15 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Idéal quand on doit prendre le premier Thalys!
Nicolas
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Wyndham Team le 2 oct. 2018
Cher Nicolas,
Merci de votre visite et merci pour votre note. Nous sommes heureux de votre séjour parmi nous et espérons que vous reviendrez bientôt.
Cordialement
Votre équipe de service à la clientèle
8/10 Bien
Marie-Chantal
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie-Chantal
Réponse de Alexandra le 16 mai 2018
Cher Marie-Chantal,
Merci de nous avoir rendu visite et merci pour vos commentaires positifs. Nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour avec nous et j'espère que vous reviendrez bientôt.
Cordialement
Votre équipe de service client
10/10 Excellent
michel
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michel
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Alexandra le 11 avr. 2018
Sehr geehrter michel,
vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns bald wieder besuchen kommen.
Viele Grüße
Ihr Guest Service Team
10/10 Excellent
Sharon
21 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sharon
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Alexandra le 30 août 2017
Dear Sharon,
thank you for your great rating. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back.
Kind regards
Your Guest Service Team
8/10 Bien
Jean-Luc
12 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
En face de la gare à proximité du marché de Noël.
Jean-Luc
Réponse de General Manager le 13 janv. 2017
Cher client,
je vous remercie de votre avis. Nous serions heureux si vous venez nous rendre visite.
Salutations
Votre équipe de service clients
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 juin 2016
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Alexandra le 29 juin 2016
Obrigado para sua revisão. Esperamos que você venha visitar-nos em breve.
Lembranças
Sua Equipe de Atendimento ao Visitante
4/10 Médiocre
Robert
Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 5 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Stefanie, Berlin
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Stefanie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Jorge
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Jorge
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 15 avr. 2024
Estimado Señor, Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus preocupaciones con nosotros en esta plataforma.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación conveniente, ya que nos esforzamos por ofrecer un acceso privilegiado a los puntos de interés de Colonia.Lamentamos sinceramente que nuestro servicio no haya cumplido con sus expectativas. Nuestro equipo está comprometido con la excelencia y su retroalimentación es crucial para nuestro mejoramiento continuo. En cuanto a las comodidades de la habitación, tomamos nota de sus impresiones y revisaremos nuestras prestaciones para garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes.Apreciamos su reconocimiento hacia la condición de nuestro hotel y puede estar seguro de que mantenemos un compromiso constante con la calidad y el confort de nuestras instalaciones.Quedamos a su entera disposición para cuando desee volver a visitarnos. Le enviamos un saludo muy cordial,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Christian
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 9 avr. 2024
Sehr geehrter Herr, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer hervorgehoben haben. Unsere Mitarbeiter legen großen Wert auf Detail und Reinlichkeit, um unseren Gästen ein angenehmes Umfeld zu bieten.Wir bedauern, dass Sie einige Aspekte unseres Hotels als verbesserungswürdig empfunden haben. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, die Qualität unserer Einrichtungen und Annehmlichkeiten zu erhalten und zu verbessern.Über Ihr Lob zu unserem Service freuen wir uns besonders, da unser Personal sich stets bemüht, jedem Gast einen exzellenten Service zu bieten. Auch Ihre positive Bewertung der Zimmerausstattung ist für uns ein Ansporn, weiterhin ein hohes Niveau an Komfort und Funktionalität sicherzustellen.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Thomas
Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 4 avr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our hotel's location, just a stone's throw away from the central train station, greatly contributed to the convenience of your stay. It is rewarding to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you were satisfied with the overall condition of our hotel. Our team strives to provide excellent service, and we're glad that we could make your stay enjoyable. The amenities we offer are selected to enhance our guests' comfort, and it is wonderful to hear that you appreciated them.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Federico
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Federico
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 avr. 2024
Dear Sir,Thank you for this positive review of your experience.The convenience of our location, just a stone's throw away from the central station, is something we are particularly proud of and we’re delighted it contributed to making your arrival and rest so effortless. Your comments on the cleanliness and condition of our hotel fill us with pride, as our team works tirelessly to maintain our high standards. Furthermore, it is rewarding to know that the service provided by our staff met your expectations and played a part in enhancing your stay with us.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Karen
Voyage d’affaires, Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Karen
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 avr. 2024
Dear Madam,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and our service to be commendable. It's also a pleasure to know that the cleanliness of our rooms met your expectations. We understand that while you appreciated the prime location with easy access to the city centre, there is room for improvement in updating our hotel. Please rest assured that we are constantly seeking ways to enhance our facilities to ensure that all aspects of our guests' experiences are nothing short of excellent. Your comments about room amenities are greatly appreciated as we strive to provide a comfortable and convenient stay for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Thomas
22 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 25 mars 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Fabio
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 mars 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager
6/10 Satisfaisant
Margit
Voyage en couple
4 mars 2024
Margit
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 5 mars 2024
Sehr geehrte Dame, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage direkt gegenüber des Bahnhofs schätzen. Dies bietet in der Tat eine praktische Anbindung für Gäste, die mit der Bahn anreisen. Wir bedauern jedoch zu hören, dass die Qualität unserer Matratzen und der Zustand des Teppichbodens nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Unsere Gästezufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und wir legen großen Wert auf die Pflege und Sauberkeit unserer Räumlichkeiten. Ihre Rückmeldung ist für uns besonders wichtig, um unseren Standard zu überprüfen und sicherzustellen, dass alle Gäste einen angenehmen Aufenthalt erleben.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Adnan
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Adnan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 29 févr. 2024
Sehr geehrter Herr, wir danken Ihnen herzlich für die Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager
6/10 Satisfaisant
Marlon
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlon
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 26 févr. 2024
Beste Meneer,We appreciëren uw beoordeling.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that we can welcome you back in the future.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Lena Alexandra
19 févr. 2024
Lena Alexandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 22 mars 2024
Sehr geehrte Dame, vielen Dank für Ihren Kommentar.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Nadine, Oberhausen
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nadine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrte Nadine,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt hatten.Im Besonderen bedanken wir uns für Ihren anerkennenden Kommentar zum freundlichen Service unserer Mitarbeiter.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch!Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Ralf
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralf
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Ralf,wir bedanken uns vielmals für Ihre Bewertung!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Udo
14 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Udo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Udo,danke für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Wir finden es sehr schade, dass Sie sich in Ihrem Zimmer nicht vollständig wohlgefühlt haben und Mängel vorgefunden haben, die durch den Lauf der Zeit zustande kommen. Wir bedanken uns jedoch für Ihren Hinweis und werden dies umgehend überprüfen und entsprechende Maßnahmen ergreifen, um uns zu verbessern. Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns in der Zukunft wieder einmal.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Diana-Maria
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Diana-Maria
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 14 févr. 2024
Liebe Diana-Maria,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location, Basic hotel
Thomas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 22 janv. 2024
Dear Thomas, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, offering easy access to the train station and proximity to the city center. It's also gratifying to know that the cleanliness of our rooms met your expectations.We regret to hear that our bar was not open during your stay; however, we'd like to clarify that, while we do not have a designated bar area, we offer a fridge with a selection of drinks at the reception. We understand that the decor of the rooms may not have met your modern expectations, and we're continuously working on updates, with a significant portion of our rooms having been renovated in recent years to enhance comfort.We take note of your feedback regarding the service you experienced, as our guest's satisfaction is our top priority, and we always strive to deliver an exceptional service.We hope to welcome you back. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
BJOERN
Voyage en famille, Voyage en couple
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BJOERN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 18 janv. 2024
Sehr geehrter Bjoern,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses und den Service unseres Teams mit voller Punktzahl bewertet haben. Wir bedauern, dass Sie die nächtliche Ruhe als nicht optimal empfanden. Unsere Lage direkt gegenüber dem Hauptbahnhof bringt eine gewisse Lebendigkeit mit sich, und wir stellen unseren Gästen gerne Ohrstöpsel zur Verfügung, um einen erholsameren Schlaf zu ermöglichen. Es ist schön zu hören, dass Sie unsere Top-Lage für einen kurzen Aufenthalt zu schätzen wissen.Gern würden wir Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt von uns überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager
8/10 Bien
DAVID
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
DAVID
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 5 janv. 2024
Cher David, Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Nous vous prions de nous excuser pour les désagréments.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement,Bettina Alberts, Cluster General Manager
10/10 Excellent
Yu Ming
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yu Ming
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 31 janv. 2024
Dear Yu Ming,Thank you for sharing your review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager
6/10 Satisfaisant
Birgit
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Birgit
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Bettina Alberts, Cluster General Manager le 2 janv. 2024
Sehr geehrte Birgit,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback!Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit und dem Service in unserem Haus vollends zufrieden waren. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten und schätzen Ihr positives Feedback bezüglich unserer Ausstattung. Wir bedauern, dass der Zustand des Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist uns wichtig zu erwähnen, dass wir kontinuierlich an der Instandhaltung und Modernisierung unserer Einrichtungen arbeiten, um unseren Gästen einen komfortablen Aufenthalt zu gewährleisten.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Bettina Alberts, Cluster General Manager