Avis sur Silversmith Hotel Chicago Downtown
Silversmith Hotel Chicago Downtown
10 S Wabash Ave, Chicago, IL
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
15 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 18 déc. 2023
Dear Dominique,Thank you for the perfect score! It was great having you with us and we hope to welcome you back again!
10/10 Excellent
ORSOLINI
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ORSOLINI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager - Alex Cuevas le 15 déc. 2023
Dear Orsolini,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Charles
Voyage en couple
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Réponse de Nikko le 13 févr. 2024
Hello Charles, Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience.Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Luc
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luc
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 30 oct. 2023
Cher Luc,Merci beaucoup pour votre merveilleuse critique!
10/10 Excellent
Michel
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 7 sept. 2023
Dear Michel,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Michel
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service exceptionnel
Michel
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 31 août 2023
Dear Michel,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Ekaterina, Ecully
1 août 2023
Ekaterina
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager - Alex Cuevas le 21 août 2023
Dear Ekaterina,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome You back again soon!
10/10 Excellent
marc
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
j'aime Chicago
marc
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Assistant Front Office Manager - Alex Cuevas le 16 juin 2023
Dear Marc,We were glad to see you enjoyed your stay with us during your time here in Chicago. We appreciate your time and feedback, as we hope to have the opportunity to host you once again on your next visit to Chicago!
10/10 Excellent
MYLENE DE
Voyage en famille
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MYLENE DE
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Cole Mansfield le 17 oct. 2022
Thank you for the wonderful review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Cole Mansfield le 12 oct. 2022
Thank you for the 5 out of 5. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Marco
Voyage en famille
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Cole Mansfield le 14 sept. 2022
Thank you for the great review.
8/10 Bien
Mary Biddle
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mary Biddle
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Cole Mansfield le 23 août 2022
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Richard
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent choice!
Richard
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Cole Mansfield le 14 juil. 2022
Thank you for the perfect 10. It is great to see you enjoyed your stay so much.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Guest Service Team le 5 mai 2022
Merci!
10/10 Excellent
Mario
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Fernando
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Brendan
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brendan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 24 avr. 2024
Dear Brendan,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Annie
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 23 avr. 2024
Dear Annie,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Joe
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Joe
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 23 avr. 2024
Dear Joe,Thank you for your review, we would like to apologize for the HVAC in the room. We hope to welcome you back again, and to accommodate you in a full functional room!
10/10 Excellent
Joshua
22 avr. 2024
Joshua
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 24 avr. 2024
Dear Joshua,Thank you for the perfect score!
8/10 Bien
Kornea
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kornea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 23 avr. 2024
Dear Kornea,Thank you for your review!
10/10 Excellent
Mindi, Waukesha
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 22 avr. 2024
Hello Mindi,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
8/10 Bien
Heather
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 22 avr. 2024
Hello Heather,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Moin
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nikko le 21 avr. 2024
Hello Moin,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nikko le 21 avr. 2024
Hello Nicholas, Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Nipa
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nipa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 19 avr. 2024
Dear Nipa,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
6/10 Satisfaisant
Marianne
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marianne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 20 avr. 2024
Hello Marianne,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Shelley
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 17 avr. 2024
Hello Shelley,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Soe
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soe
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 16 avr. 2024
Dear Soe,We appreciate you so much, and we thank you for your lovely comments!
10/10 Excellent
Karen
Voyage en famille, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 16 avr. 2024
Dear Karen,We appreciate you so much, and we thank you for your lovely comments!
10/10 Excellent
DRAGANA
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DRAGANA
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 15 avr. 2024
Dear Dragana,Thank you for the perfect score!
10/10 Excellent
Ralph
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 13 avr. 2024
Hello Ralph, Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Ashley
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 11 avr. 2024
Dear Ashley,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Samantha
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nikko le 11 avr. 2024
Hello Samantha,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service. I will ensure that our leadership is informed about this review.Nikko AzuraFront Office ManagerSilversmith Hotel
8/10 Bien
Andrea
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 11 avr. 2024
Dear Andrea,Thank you for the score, we appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Alfred
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alfred
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 10 avr. 2024
Dear Alfred,Thank you for your kind words, we hope to welcome you back again!
10/10 Excellent
Lee
Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nikko le 4 avr. 2024
Hello Lee,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Keith
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 3 avr. 2024
Hello Keith,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
8/10 Bien
sun young
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sun young
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nikko le 2 avr. 2024
Hello Sun Young,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Matthew
2 avr. 2024
Matthew
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 22 avr. 2024
Dear Matthew,Thank you for the perfect score!
8/10 Bien
SANDRA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDRA
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 2 avr. 2024
Hello Sandra,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
8/10 Bien
Sanchez
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanchez
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 30 mars 2024
Dear Sanchez,We're thrilled your time with us was so amazing! We go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. It's not surprising Beverly took such wonderful care of you and made you feel so valued. Beverly is an important member of our team!
10/10 Excellent
Becky, Baraboo
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Becky
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 30 mars 2024
Hello Becky,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
8/10 Bien
Holly
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 30 mars 2024
Hello Holly,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 29 mars 2024
Dear Amy,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 27 mars 2024
Hello Stacey,Thank you for leaving a perfect-star review. It truly made our day! We're thrilled to know that we were able to make you happy, and we look forward to doing so again in the future. Your review is a great way for us to gauge our performance and ensure we continue to meet our customers' expectations. We appreciate your feedback and can't wait to serve you again soon. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Noriko, Kobe
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noriko
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 27 mars 2024
Hello Noriko,Thank you for leaving a perfect-star review. It truly made our day! We're thrilled to know that we were able to make you happy, and we look forward to doing so again in the future. Your review is a great way for us to gauge our performance and ensure we continue to meet our customers' expectations. We appreciate your feedback and can't wait to serve you again soon. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nikko le 27 mars 2024
Hello Stephen,Thank you for leaving a perfect-star review. It truly made our day! We're thrilled to know that we were able to make you happy, and we look forward to doing so again in the future. Your review is a great way for us to gauge our performance and ensure we continue to meet our customers' expectations. We appreciate your feedback and can't wait to serve you again soon. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
10/10 Excellent
Joel
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Nikko le 26 mars 2024
Hello Joel,Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue providing excellent service. We're glad to hear that you had a great experience, and we're here to assist you with anything else you may need. Best regards, Nikko AzuraFront Office Manager Silversmith Hotel
8/10 Bien
Theresa
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theresa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Assistant Front Office Manager, Alex Cuevas le 26 mars 2024
Dear Theresa,Thank you for sharing your review. We are pleased to read that you enjoyed your experience at our hotel. We hope to welcome you back again soon!