Avis sur Holiday Inn Chicago North-Evanston, an IHG Hotel
Holiday Inn Chicago North-Evanston, an IHG Hotel
1501 Sherman Ave, Evanston, IL
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 27 mars 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to tell us about your stay. We appreciate your feedback and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Melody
Voyage d’affaires
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melody
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 26 mars 2024
Thank you staying with us and taking the time to tell us about your interactions with our team. We look forward to seeing you in the future.
4/10 Médiocre
Genesis
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genesis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am sorry you found Pizza in your fridge. The is not usual for our team and we appreciate you bringing it to our attention. I am also sorry that the shower was not working correctly. I hope while you were here we were able to take care of that for you. We hope to see you again in the future to show you how truly wonderful we can be.
10/10 Excellent
Kevin
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 26 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Melanie
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté
Melanie
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 26 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am sorry the room was not cleaned to standard. This is not normal for our team, and I am sorry you encountered these issues while here. I have sent all this information to the department head for review so we can retrain and ensure this does not happen again. Thank you again for taking the time to tell us about your stay.
10/10 Excellent
Rakesh, Dobbs Ferry
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rakesh
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 22 mars 2024
Thank you for staying with us and telling us about your stay. We are delighted to hear about your experience while with us. We hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
HU
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
HU
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for telling us about your stay. I am sorry you were able to hear the train from your room. I do hope it did not bother you too much and you were still able to enjoy your time with us.
8/10 Bien
Karina
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karina
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Jordan
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for staying with us. We are delighted to hear that you and your kids enjoyed your time with us. We hope to see you and your family again in the future.
6/10 Satisfaisant
Rebecca
11 mars 2024
Rebecca
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am sorry you did not enjoy your time with us. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
peter
10 mars 2024
peter
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Raven
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raven
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We too like our location and all the great things to do. We hope to see you again in the future.
2/10 Horrible
Nanako
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nanako
Réponse de Management le 8 mars 2024
Thank you for choosing to stay with us at the Holiday Inn Evanston.We apologize for any inconveniences you experienced during your stay and hope that you make that stay an exception for any future inquiries. Sincerely,Management
8/10 Bien
Jaqueline
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaqueline
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 5 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to tell us about your stay. We use all our valued guest feedback when making future decisions for the hotel. We hope you had a great time while in Evanston.
10/10 Excellent
Jonathon
2 mars 2024
Jonathon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 22 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Naomi
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 21 févr. 2024
Thank you for stay with us. We strive to provide a comfortable service so that all guests can enjoy their time with us.
10/10 Excellent
Charles
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for continuing to stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us, we hope you continue to stay with us, and we look forward to seeing you in the future.
8/10 Bien
Sanober
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanober
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry the train kept you awake. I hope it did not impact your stay too much and you were still able to have a great time here in Evanston.
10/10 Excellent
TaCoya
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TaCoya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay, and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Carlos
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 1 mars 2024
Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your time in Evanston. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Penelope
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Penelope
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry the train kept you awake. I hope you still enjoyed your time with us
10/10 Excellent
Tina
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us
8/10 Bien
Erskine
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Erskine
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Close is good!! We hope you have a great time when you weren't working!
10/10 Excellent
Paul
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope you had a great sleep!
8/10 Bien
Gloria
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Gloria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 15 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay.
4/10 Médiocre
John
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté
John
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am sorry the hotel layout was not as you had expected. We appreciate you taking the time to let us know so that when future changes need to be made, we can refer back you our valued guest feedback. We do hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Eustace
Voyage en couple
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eustace
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 12 févr. 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Frank, Chicago
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 12 févr. 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Linnie
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linnie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for telling us about your stay. I am sorry you had to enter through the garage. We appreciate your patience with us while we got our hotel fixed. We hope you enjoyed your time with us.
8/10 Bien
MLou
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
MLou
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you again in the future.
4/10 Médiocre
Lyindaa, Groveport
Voyage d’affaires
30 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Lyindaa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am very sorry you did not get welcomes to our hotel as you expected. This is not normal for our hotel and especially not for our team. We appreciate you letting us know so that we may look into this further and use it as a coaching tool. It is because of guests like yourself that we are able to make better decisions moving forward and make the improvements that all of our guests deserve.
10/10 Excellent
Judith
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Johana
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope you continue to come and enjoy time at our property.
8/10 Bien
Min, Niskayuna
27 janv. 2024
Min
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 22 mars 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Rosemarie Luz, Troy
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemarie Luz
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Robert, Randleman
Voyage en groupe
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for telling us about your stay. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
toy, palm coast
Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
toy
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us
4/10 Médiocre
Chunfang
22 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chunfang
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry you did not enjoy your time with us.
10/10 Excellent
Anyela
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anyela
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us. We are delighted you enjoyed your time with us. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Susan, Everett
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Roberto
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry you were not informed of parking before arriving here. We try to work with all the 3rd party sites to keep them up to date and have the important information for the guest. We are delighted you still had a great time in the area and hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Adam Eric
1 janv. 2024
Adam Eric
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
SHULING
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
SHULING
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. I am sorry that there was someone smoking in the hotel. We are a fully non-smoking property and unfortunately people still smoke. When a guest lets us know, we do try our best to make sure the guest is escorted out. I am sorry this effecting your time with us but I do hope you were still able to have a wonderful time in Evanston.
10/10 Excellent
EDGARDO
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
EDGARDO
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Patty
31 déc. 2023
Patty
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 7 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry you did not enjoy your time with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us
10/10 Excellent
Lawrence
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Palak
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Palak
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. I am sorry you did not enjoy your time with us.