Les notes se basent sur un nombre total de 91 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,4 sur 5
Recommandé par 91 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Services et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par Kari de Chicago

A great St. Charles hotel

Publié le 14 mai 2015 sur Hotels
Clean, modern, comfortable. Rooms are small, but didn't need anything larger.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Girls weekend

Publié le 26 avr. 2015
We had a great time. Free shuttle took and picked us up from Geneva for shopping during day and at night downtown St Charles for bars. Was great not worrying about driving !
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Good stay

Publié le 24 avr. 2015 sur Hotels
Everything was great. Cafe was pricey.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de st charles, illinois

Very nice. And close where I needed to be

Publié le 20 avr. 2015
Enjoyed my stay and I had the breakfast included with my room stay. Well worth it.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de local

Basically what you expect from a Courtyard

Publié le 24 mars 2015
Les + : clean room location
Les - : front desk staff
Clean room Front Desk Clerks were not overly friendly - check-in clerk put me in a room directly above the outdoor HVAC equipment. Gee, thanks. Were you sold out? - another clerk acted like I knew my way around the neighborhood/area when I asked for directions to the nearest ATM??? (youth is over-rated, and true customer service is a dying thing) - one of my pet peeves is walking up to a front desk and finding it empty (and hearing conversation/laughter coming from back office) - hotel double-billed me after I prepaid through Expedia. They did credit the error after I brought it to their attention (but really couldn't explain why it happened).
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
26 mars 2015 par Barbara Merigold General Manager, Direction de l'hôtel
Thanks you for sharing your comments on Expedia. I am happy to hear that you found your guest room clean. I am sorry to hear that our front desk was not very friendly and attentive. Our front desk usually gets great comments about their service, and I am sorry their service fell short during your stay. I will be looking into this personally. I would also like to apologize for your credit card being swiped as payment. It should only have been held for possible incidental charges only. We hope you give us another chance if your travels bring you to St Charles as we will share your comments with the staff and use them to better ourselves in the future.
3 sur 5
Recommandé
pour Escapade entre amis
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 4 janv. 2015 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Familles
par Carolyn

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 5 déc. 2014 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 31 août 2014 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Hotel near our event

Publié le 29 juil. 2014
Les + : All was good.
Les - : We were on the first floor so we heard the people that were at the pool and they were noisy. Maybe a sign or something to indicate people are sleeping
Situation : great.
It clean and convenient to our event. Everything was good. The staff was friendly.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
7 févr. 2015 par Barbara Merigold, Direction de l'hôtel
Thank you for your wonderful comments. Glad to hear my staff treated you well. They are a great crew.
5 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 10 juil. 2014 sur Hotels