Extérieur

Avis sur Hampton Inn Portage

2.5 out of 5
Hampton Inn Portage
6353 Melton Rd, Portage, IN

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 252 avis sur 642." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 218 avis sur 642." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 101 avis sur 642." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 49 avis sur 642." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 642." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Luc

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de A. Cruz le 1 févr. 2022
Hello Luc! Thank you very much for taking the time to provide us with your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Hampton Inn Portage. We hope that you return soon for another stay. Thank you for choosing our hotel as your choice hotel.

10/10 Excellent

Stéphane, Dijon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une belle surprise
Quand on réserve à distance, il existe toujours une part de surprise quand on découvre le réel. Ici pas de mauvaises surprises, bien au contraire. Pour un séjour en famille (4 personnes) la chambre était parfaite, le petit déjeuner royal, le personnel très sympathique. Nous avons profité des équipements de l'hôtel comme la piscine pour notre plus grande joie. Nous le recommandons fortement et lors de notre prochain séjour à Portage, nous y ferrons à nouveau halte.

8/10 Bien

F hautefeuille, France

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon hotel malgre un probleme de climatisation
Hotel tres correct, excellent accueil. Le seul probleme fut un probleme de clim qui na pas fonctionne

4/10 Médiocre

Cheryl

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was dirty, the pool looked disgusting. Trash can overflowing and scattered around side entry door. The breakfast at 830 am rubbery eggs over cooked, dry sausage, no juice machine broke, pastries were dry, coffee was good but no cream or 1/2 &1/2 only milk and its only there while breakfast is open. I question if sheets were changed or bed just remade. This hotel is not what I expect from Hampton and I would not stay here again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

HoffmanEstates

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Young

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
It was too dark to find the entrance.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Margaret

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
There were projects going on, made it appear dirty
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Barbara

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Oluwa Kemi

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Sheena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Karl

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Brenda

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elevator was out without warning. We both have had our knees replaced. Way to hard to ho up to the 3rd flood using the stairs. Disabled couple came in after us same problem only he had a walker! They tried putting them on the 2nd floor!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient stop on my journey across the US
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Vidhyadhar

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not a Hampton - pathetic receptionist and service
We checked in around 8 pm. When I asked the receptionist for a luggage cart, she said it wasn’t there in a one sentence answer and after that she hasn’t replied to any of my questions. My booking was already paid through hotels.com app but the hotel charged me again the same price. They said it was an incidental fee but it wasn’t. Mats in the front lobby and breakfast area are stinky and emitting bad odour. Half of the room where we stayed was vibrating all over the night. Not sure what it was. I wouldn’t recommend this hotel to anyone.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Shawn

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Sylvia

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s old looking and not renovated. Doesn’t mean it’s dirty. It looks abandoned But what do you expect for the price, right? Pool was excellent and warm and clean with towels Breakfast was very good with good coffee. Rooms were very clean I’d stay again. Only bc of the price
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Steven

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The first room we were given was missing the door security plate thus allowing the door to look unlocked. They changed our room and that door shut extremely hard due to the hinge being loose. We have stayed at this property on numerous occasions,and never gad any issues. I don't know if they are short on help but a screw driver would certainly go a long way into fixing some of these issues. We were extremely disappointed with these issues. The front desk staff was extremely apologetic and professional in dealing with our concerns. We will stay there again but will not return if these simpke issues throughout aren't resolved.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Craig

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No WIFI
WIFI did not work for entire stay. in 2023, being shut off from weather, road conditions, emails is not ideal
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

JUSTON

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Don

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was our first trip with our puppy. They had a large walking area for dogs. We did not hear any noise at night in our room . Everyone was cordial to the dogs. breakfast area was clean and the food was much better than most other places. The
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room smelled and it wasn’t cleaned properly. The pool was dirty. The pool had accumulated dust and other partials and it was not being cleaned at all. The coffee station was wiped down with dirty rags. The sink in the bathroom was clogged and the bathroom was not cleaned upon our arrival. There were people outside begging for money and it felt unsafe. The front staff did not know how to check us in and we were double charged. Once by Expedia which was our original firm of payment and then again by the hotel.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Sunil

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Staff members were friendly and helpful but the cleanliness of properly is not meeting Hilton standards
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Cheryl

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The staff is efficient and friendly. The sheets had stains on them. The carpeting is worn and could use replacing.
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Lori

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not worth it
I recently stayed 4 nights in this hotel and it was not worth the cost. The one positive is the location. The negatives: the TV in the room didn’t work, notified staff 3 separate times and it was never addressed. The Wi-Fi signal was so weak I couldn’t stream to my own devices. All of the staff I interacted with acted like I was interrupting their day (the one at the desk when I checked in looked like I woke her up) and were quite rude. The room wasn’t the cleanest and smelled like stale cigarette smoke and had a strong “chemical” odor (melted plastic?), both of which improved with some Lysol spray and Clorox wipes. The parking lot is quite dark and isolated when coming in alone late at night. Overall it wasn’t a good experience and I will find another hotel the next time I’m in Portage
Séjour de 4 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Jody

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Jill

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Lisa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool was green and elevators and common areas could be cleaner
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Azadeh

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Wish we’d have stayed elsewhere….
Bed was very comfortable, but the shower was less than clean. The elevator was run down. The hallway reeked of cigarette smoke. The women’s restroom on the first floor was in serious need of repair. The poor girl running the breakfast area was struggling to keep everything filled up. Overall, this was probably the worst Hampton Inn we’ve seen.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Matheus

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good experience. Could be cleaner but served our purpose really well. Would come back.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Shelley

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is run down and was missing many items in the room. I had a much better stay at the Super 8 for half the price.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Anatolii

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté
We got a room with dirty beds and bad air conditioner. After room replace we got broken door and beds with stains that apparently do not wash off. I will not use Hampton Inn in future
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Sally

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Mauricio

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Gwen

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in staff was unfriendly. Pool area was extremely hot and the staff said the room temperature could not be regulated. Pool was not clean with clumps of hair in the water. Door to access the pool area was broken and staff stated we must leave it propped open to prevent being locked in. Hallways and elevators smelled strongly of smoke, which triggered my child's asthma. No telephone in the room as a means to contact the front desk. No wash cloths or shampoo in the bathroom and very few towels. Bathtub very stained. Extremely disappointed as I thought I could count on quality at a Hampton.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Jamie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
The staff was very friendly and nice but it the elevators were not working and the air in our room didn't work. It was really hot and I am going to try and cancel the hotel for the way back if possible.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Kristin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The bell hop was broken and no one wanted to help. I asked for restaurant recommendations and was blown off saying there was nothing "good" around.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

lisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Breakfast bar was pretty sparse. Only a few apples but no other fruit. One hot option with the powdered eggs. Waffle maker was not working.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Bahram

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Michael

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very disappointed the place was outdated dirty and should no way be affiliated with the Hampton that's what I thought what I was getting when I showed up and it was more like a run-down Days Inn I'll be emailing corporate
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 Horrible

Gigi

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
front clerk had a really bad attitude ,had us down for the wrong room. dirty and the air did not work in the room. elevator broke down.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

JONG HYUK, GLENVIEW

Les points forts : Personnel et service
It is okay to stay a night.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 Médiocre

Kevin

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
check in was over 2 hours late. The bathroom was not properly cleaned. (toothpaste on the front of vanity. broken hanger under the vanity.) Door to our room would not latch. (was just told pull harder). Handle to the door was loose and had to lift it up to get it to latch.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023